Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Kuga Titanium ... black panther
Ultima postare: oct 11 2017 10:51, Inițiat de
Tyby
, oct 05 2010 21:38
·
0
#182
Publicat: 21 mai 2012 - 19:44
deci, normal este sa te uiti inainte si sa vezi butonul de pornire, nu sa-l cauti pe langa maneta, pe langa volan, prin spatele lui etc. Bine ca nu l-au bagat in tetiera (desi nu m-ar mira)!
Stiu drumu' spre casa, da' o iau pe la Caracal, indiferent de destinatie! Tot ie bune, pentru caracalisti. |
#183
Publicat: 21 mai 2012 - 19:50
Tyby, on 21st May 2012, 20:44, said: deci, normal este sa te uiti inainte si sa vezi butonul de pornire, nu sa-l cauti pe langa maneta, pe langa volan, prin spatele lui etc. Bine ca nu l-au bagat in tetiera (desi nu m-ar mira)! |
#184
Publicat: 21 mai 2012 - 19:54
este vizibil si este la indemana. Ma rog, cand esti obisnuit sa mergi cu curu' pe asfalt (scuzati cucufonia) si privirea in ceruri, nu e nici vizibil, nici la indemana.
la Kuga sigurantele sunt sub topedou, se ajunge foarte usor la ele. E drept, ajunge si condensul, dar asta este partea a doua |
#186
Publicat: 21 mai 2012 - 19:59
n-avea ochi sa strige
Si pentru ca s-a intrebat la un moment dat daca am rezerva, raspunsul este da. Insa nu stiu de cat este, aproape sigur este mai mica decat rotile masinii, insa nu am idee cat, ca nu am folosit-o niciodata, e noua. Editat de Tyby, 21 mai 2012 - 20:44. |
#187
Publicat: 21 mai 2012 - 20:45
Tyby, on 21st May 2012, 20:59, said: Si pentru ca s-a intrebat la un moment dat daca am rezerva, raspunsul este da. Insa nu stiu de cat este, aproape sigur este mai mica decat rotile masinii, insa nu am idee cat, ca nu am folosit-o niciodata, e noua. |
#188
Publicat: 21 mai 2012 - 20:58
December, on 21st May 2012, 21:45, said: Mda...eu am kit. Se pare ca asa-i norocul meu...la altea e roata mica, la hilux la roata ajungi doar daca ai 3 facultati si o gramada de rabdare si la kuga kit. Mama ma-sii... De ce, la Ka o aveai in poseta? I-am zis lu' batranu' ca daca fac pana, o las acolo decat sa ma apuc sa dau roata jos la RRS A facut el una in Bulgaria (a taiat o guma pe o groapa nasoala, a evitat un ... iubitor al soselelor), a declarat ca este ... interesant sa schimbi roata la RRS pe marginea drumului! |
#191
Publicat: 26 iunie 2012 - 09:34
Tyby, on 15th March 2012, 14:33, said: Lucian - multam! Sunt multumit de masinuta, si-a facut treaba cu succes! Da, am un ornament sarit prin zapezile secolului. L-am comandat deja, astept sa vina. 13 EUR. MereuVerde: nu are turbina treaba, computerul e capul rautatilor. Lasa tablele alea, ca sa poti dormi si tu bine noaptea! 1.5 l / 100 km consum suplimentar dat de Thule. Plus ceva zgomot. ceva consum suplimentar exista, dar nu cred ca chiar asa de mare. Nu ai schimbat umpic stilul de condus? Si bineinteles depinde si de aerodinamicitatea cutiei. Cum se numeste modelul? Tyby, on 25th March 2012, 22:51, said: Ce ziceti de urmatoarele modele de jante? Alutec Grip - 510 RON / buc (TVA inclus) Alutec Shark - 630 RON / buc (TVA inclus) Alutec Poison - 700 RON / buc (TVA inclus) - modelul pe argintiu Am inclinat initial catre modelul Shark, dar imi este ca sunt prea negre, si cu masina neagra - se vad toate urmele de mizerie / lovituri x 10 fata de un model argintiu clasic. La preturile de mai sus se mai pune problema de ceva discount (undeva la ~ 10%), asa ca preturile mi se par ok. Cele originale, identice cu ce am acum, le-am gasit la Augsburg cu 890 RON (plus alte taxe, plus, plus etc). Cam mult! PS: am pus si exemplul de configurare pentru primele 2 modele. kuga_alu...p_silver.jpg kuga_alu...rk_black.jpg si cele 3 tipuri de jante: Jante_AL..._17793_2.jpg Jante_AL..._18076_2.jpg Jante_AL..._16073_2.jpg Alutec este o copie a brand-ului "Autec" fabricate tot in Germania. Ar trebuii sa te intereseazi de ele. sunt mai scumpe, dar eu iti garantez ca diferenta de calitate este vizibila! |
#192
Publicat: 26 iunie 2012 - 10:45
gsoptim, cu durere in suflet pot reafirma ca diferenta de consum este "asa" de mare. Nu am schimbat stilul de condus, drumurile (trasee, calitate, perioade) sunt cam tot la fel.
Modelul este Thule Pacific 600 Am renuntat la jante, vedem poate in primavara urmatoare. Intre timp am "implinit" 100.000 km. Dupa aproape 70.000 km si ceva drumuri prin vipia de afara, a recidivat problema de condens in GEM, cu simptomatologie similara: oprit motor - semnalizare pornita pe partea stanga, pus contact - o tura de stergatoare. Am scos GEM-ul de pe pozitie, l-am desfacut muncitoreste, am gasit ceva semne de umezeala in zona uneia dintre mufele de accesorii, curatat, uscat, dat cu spray pentru contacte, lasat la uscat peste noapte, repozitinat GEM a doua zi dimineata, totul in regula. In continuare consider ca traseele de la conductele de AC au fost o greseala de conceptie. Too late, I can live with that. In rest ... nu prea am mare lucru de spus. Consum mare in Bucuresti (10, poate si peste), consum mai mare si afara (trebuie sa scap de cutie de pe masina, nu e eficienta daca nu ai ce cara, plus ca intrarea in parcarile subterane este - de cele mai multe ori - mai mult decat riscanta). Nu avem greieri (cel putin nu inca). |
#193
Publicat: 26 iunie 2012 - 11:13
Ma mira ca iti sare asa mult consumul din cauza cutiei. La mine cu un Hapro sare consumul cam cu 1L iar de zgomot nu imi fac probleme pana pe la 140km/h. De acolo in sus se aude mult mai tare, dar e oarecum de inteles daca vezi ca in cartea ei scrie ca viteza maxima la care o poti folosi e 130km/h.
Intr-adevar nici eu nu o tin pe masina cand nu o folosesc, prea multe dezavantaje daca nu ai nimic de carat cu ea. Iar cu greselile de proiectare...... are si VW destule. Cred ca strategia de cost-saving si "defectare controlata" functioneaza din plin. Ca doar din service se scot banii |
#195
Publicat: 20 august 2012 - 00:30
Vineri s-a lasat cu geamul dreapta fata indoit de catre un binevoitor, camera de trafic ca si cum n-ar fi fost. Ma pregatesc de folie securizare pe geamuri.
Ziua pierduta cu politie, casco si service. Am gasit geamul stoc la AGER Service, 535 RON cu tot cu manopera (si TVA). Varianta pe albastru. Cea cu tenta verde era cu approx 30 EUR mai ieftina. Nu am gasit geamul stoc la Romcar, venea pe comanda intr-o saptamana. 720 RON doar geamul! Nu m-ar fi durut prea tare, ca nu plateam eu, insa o saptamana terment de livrare pentru geam lateral este ... dureros. Ma asteapta ITP si revizie de 105.000. Probabil inainte de a pleca in concediu, daca ma incadrez ca timp. |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi