Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mai merita Daewoo Leganza?
#38
Posted 13 October 2010 - 18:05
Cum necum la italieni 'mațerati si cocarlatii' sunt singurele mai de doamneajuta in rest numai naspeuri asamblate la turci ,francezii la fel ,englezii idem,nemti ce au mai ramasa cit de cit insa si ei au cam inceput sa se prosteasca fabricind țucaluri pe post de masina,astfel ca dupa mine americanii si asiaticii sunt cei mai tari...cit despre Logan este sinonim cu borcan ,mirlan ,badaran ...si la propriu si la figurat
Edited by catalliin, 13 October 2010 - 18:06. |
#39
Posted 13 October 2010 - 20:45
vorbeam de leganza care e desenata de giugiaro.
la fel si matizul parca si sunt singurele masini coreene din vremurile alea care arata decent (la vemea aparitiei lor chiar bine). in rest, ce faceau coreenii de capul lor pe vremea aia aratau toate ca sangiong. |
#40
Posted 16 October 2010 - 18:58
Dar de o Leganza din 1998 la 2000E ce crede-ti se mai merita??!!
|
#41
Posted 16 October 2010 - 20:11
catalliin, on 7th October 2010, 18:01, said: Eu as fi curios la astea in special la cele ce au deja 10 ani vechime cum se prezinta oare la noxe ,ca mie de astea mi-e frica ,sunt deja patit cu una cei drept muuult mai veche (1980) cind am fost tras pe dreapta de un garcian si cu niste gretosi de la RAR-ul mobil care faceau verificari tehnice la fata locului si m-au ptirlit cu amenda si talon retinut din cauza noxelor plus ca a trebuit sa renunt si la masina ducind-o la fiare vechi (nu mai puteam reface noxele de nici un fel) cit despre ITP-uri nu mai spun ploconeala si milogeala la greu de fiecatre data ca sa mi-o scoata aia la noxe ,dar deh uite ca s-a intimplat inevitabilul chiar in martie anul curent si am ramas si cu amenda si fara masina...si de asta spuneam ca acum suflu si-n iaurt cu noxele ,as fi cumparat acum si un espero de prin 98 ca-i mai ieftinut insa iar vine intrebarea retorica 'oare se mai merita' ?? Cu ce mașină te-a prins RA(HAȚII)R-ul? Știu pe cineva care și-a adus un Espero din Germania de care e foarte mulțumit. Personal am mers cu Cielo, Espero, mașini confortabile, silențioase, rezistente; am mers și cu Nubira, MARE dezamăgire, troncănitoare și zgomotoasă. De Leganza nu pot spune nimic, nici n-am mai văzut de mult una pe străzi. Ontopic, vezi că e o Leganza de vânzare chiar aici pe forum: http://forum.softped...a-2-0-1562.html Aia la 1200 de euroi sigur era o țeapă. Uite aici mașini din 99, cu GPL, de pe la 2500 de euro în sus: http://daewoo.anuntu...el-129-13-1.htm Edited by floryyn, 16 October 2010 - 20:20. |
#42
Posted 16 October 2010 - 20:14
@floryyn: oare de ce nu poti scrie tu frumos, fara culori si litere bold?
|
#43
Posted 16 October 2010 - 20:19
Marius3k, on 16th October 2010, 21:14, said: @floryyn: oare de ce nu poti scrie tu frumos, fara culori si litere bold? Ok, am modificat (modul cum inserează forumul linkurile mi se pare anost, nu-ți dai seama că e un link ăla...) Aia cu RAR-ul am lăsat-o așa...că merită, dă-i în colo de...bipbipbip! Edited by floryyn, 16 October 2010 - 20:20. |
#44
Posted 17 October 2010 - 09:46
Parerea mea este ca se merita Leganza. Masinile astea nu au fost cumparate de pustani dornici de liniute, ci de oameni de peste 45 de ani (din observatiile mele) care au dorit confort maxim la un pret ok pentru dotarile lor. Si s-au dovedit si fiabile. Singurul minus: consumul. Dar ,o instalatie gpl secventiala ar fi un mare plus. La vremea cand au aparut am sperat ca vor avea si un diesel, dar stim cu totii ca n-a fost. Daca,ma gandesc eu,Daewoo--Espero,Cielo,Nubira,Leganza--ar fi fost echipate la vremea lor cu diesel....
|
#45
Posted 17 October 2010 - 10:46
catalliin, on 16th October 2010, 19:58, said: Dar de o Leganza din 1998 la 2000E ce crede-ti se mai merita??!! conteaza f mult starea tehnica si estetica,greu de zis,daca este in mintile ei merita,daca trebuie bagati bani in ea nu albucatalin, on 17th October 2010, 10:46, said: Parerea mea este ca se merita Leganza. Masinile astea nu au fost cumparate de pustani dornici de liniute, ci de oameni de peste 45 de ani (din observatiile mele) care au dorit confort maxim la un pret ok pentru dotarile lor. Si s-au dovedit si fiabile. Singurul minus: consumul. Dar ,o instalatie gpl secventiala ar fi un mare plus. La vremea cand au aparut am sperat ca vor avea si un diesel, dar stim cu totii ca n-a fost. Daca,ma gandesc eu,Daewoo--Espero,Cielo,Nubira,Leganza--ar fi fost echipate la vremea lor cu diesel.... corect,nu au fost cumparate de pusti,insa majoritatea au deja 3-4 prop pe carte intr-un caz fericit,f posibil in ultima vreme sa fie pasate de la samsar la samsar |
#46
Posted 17 October 2010 - 16:54
floryyn, on 16th October 2010, 21:11, said: Cu ce mașină te-a prins RA(HAȚII)R-ul? Știu pe cineva care și-a adus un Espero din Germania de care e foarte mulțumit. Personal am mers cu Cielo, Espero, mașini confortabile, silențioase, rezistente; am mers și cu Nubira, MARE dezamăgire, troncănitoare și zgomotoasă. De Leganza nu pot spune nimic, nici n-am mai văzut de mult una pe străzi. Ontopic, vezi că e o Leganza de vânzare chiar aici pe forum: http://forum.softped...a-2-0-1562.html Aia la 1200 de euroi sigur era o țeapă. Uite aici mașini din 99, cu GPL, de pe la 2500 de euro în sus: http://daewoo.anuntu...el-129-13-1.htm Edited by catalliin, 17 October 2010 - 16:59. |
|
#47
Posted 17 October 2010 - 17:20
Leganza sunt niste masini tare misto in opinia mea,le-a scazut pretul enorm din pacate,nu numai lor ci in general daewoo a avut de suferit cam mult la capitolul asta,pentru cineva care vrea masina acuma e o oportunitate super buna,sa nu uitam ca prin 2006 leganza se dadea pe 6000-7000 euro,si tot avea un raport foarte bun calitate-pret.Acuma nici nu se discuta,merita luata una la 2500-3000,mai bagi 1000 in ea si ai masina super ok.
Costurile de intretinere nu sunt asa mari,pentru categoria ei eu as zice ca e cea mai buna oferta actuala. Spunea cineva mai sus ca Nubira e net inferioara lui Cielo sau Espero,total gresit,probabil a mers cu vre-un cazan obosit,Espero si Nubira sunt altceva fatza de Cielo,cu Nubira iti spun garantat la 160 nici nu o simti,si Espero se tine foarte bine din pacate mult prea multe sunt obosite,neintretinute. De Leganza ce sa mai zic am avut ocazia sa merg si intr-adevar e o clasa peste espero si nubira si 2-3 clase peste cielo,singurul care o devanseaza fara replica e Daewoo Chairman (e doar unul singur in tara,am inteles ca a fost al directorului Daewoo,e in Craiova masina) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/OX_FKgnaByc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by alex-softpedia, 17 October 2010 - 17:21. |
#48
Posted 17 October 2010 - 18:05
masinile de clasa mare,dupa ce ajung la o anumita varsta nu mai au cautare,indifeent cat de dotate sunt,fie ca vb de daewoo fie de BMW,un 5er 95 se vinde mai greu si mai ieftin decat un 3er din ac perioada,asa si la daewoo
pt cineva cu un buget de 2000e conteaza mi putin pielea si mahonul,pt respectiva persoana conteaza sa se intretina cat mai ieftin si sa aiba un minim de confort |
#49
Posted 17 October 2010 - 18:10
Cu 2000 de euro cu siguranta nici Cielo nu ai in stare foarte buna,poate vre-unu din 96',de Leganza nici nu se pune problema.Eu n-am citit topicul de la inceput,daca 2000 euro are alocati pentru Leganza sa-si ia gandul,poate gaseste una cu 2000 rupta dar mai baga inca 1500 ca sa fie masina.
|
#50
Posted 17 October 2010 - 19:44
alex-softpedia, on 17th October 2010, 19:10, said: Cu 2000 de euro cu siguranta nici Cielo nu ai in stare foarte buna,poate vre-unu din 96',de Leganza nici nu se pune problema.Eu n-am citit topicul de la inceput,daca 2000 euro are alocati pentru Leganza sa-si ia gandul,poate gaseste una cu 2000 rupta dar mai baga inca 1500 ca sa fie masina. |
#52
Posted 18 October 2010 - 11:29
undercoverbrother, on 13th October 2010, 21:45, said: vorbeam de leganza care e desenata de giugiaro. la fel si matizul parca si sunt singurele masini coreene din vremurile alea care arata decent (la vemea aparitiei lor chiar bine). in rest, ce faceau coreenii de capul lor pe vremea aia aratau toate ca sangiong. Da - initial proiectul a fost facut pentru Jaguar, care au renuntat la el, fiind preluat de daewoo. Da - masina merita - design "beton", fiabila, rezistenta, tehnologie (inca) de actualitate - DHOC 16V, ieftina de intretinut si acceptabila ca si consum - mai ales daca ii pui si gpl. Initial am vrut sa cumpar tot o Leganza, dar m-am oprit la o Nubira break (pentru spatiu). Am fost foarte multumit de masina (comfort, putere, tinuta de drum etc) - am vanduto dupa ce a implinit 10 ani - fara un punct de rugina, si pe parcursul utilizarii cu costuri minime de exploatare si fara probleme majore. Multi s-au plans de consum - eu nu am avut de ce - in conditii normale de condus, 4 persoane + bajaj full, pe drumuri de munte (Rucar - Bran, Valea Oltului etc) am scos 6,1l/100km. Cand ii dai talpa, normal sa creasca consumul, mai ales ca duce usor peste 190km/h. Oricum, Leganza este o clasa peste Nubira, asa ca , din nou, merita! |
#53
Posted 18 October 2010 - 14:40
catalliin, on 17th October 2010, 20:44, said: Chiar sa fie asa jaf o leganza din 98 la 2000E??....eu tocmai am vazut una neagra din 98 cu 1950E pe 4tuning.ro,arata bine la exterior insa nu este scris daca mai are ITP valabil si alte chesti,sa fie vreun samsar oare? Scazandu-le valoarea cei care baga bani in ele, care sunt un fel de addicted asa,sunt foarte rari,iar cei care detin o astfel de leganza foarte intretinuta cu siguranta nu ar da-o pe 2000-3000 euro. Sincer iti spun 3000-3500 euro mi se pare o suma chiar mica pentru o leganza in stare foarte buna,deasta zic e greu sa gasesti una in stare foarte buna,asa ca iei una la 2000-2500 euro insa sa mai ai vreo 1000 euro pentru bagat in ea,ca e neaparat necesar de bagat banii astia nimeni nu poate zice insa la preturile pieselor pentru leganza,cu 1000 euro aici incluzand si consumabilele,o pui pe picioare calumea,ma refer ca o investitie majora de inceput,sa nu se astepte cineva acuma ca la 6 luni \ un an bagi cate 1000 euro in ea,insa cand o iei merita sa faci sacrificiul asta mai ales ca preturile lor actuale permit acest lucru. Repere de caroserie,chiar si unele piese care merita cumparate sh se gasesc foarte usor la preturi bune,o leganza buna adusa de afara pentru piese e vreo 1500 euro.Plus ca mai poti lua diverse gadget-uri oem gen volan imbracat in piele,climatronic,pilot automat,incalzire in scaune (destul de rara ultima optiune),nu as pune nimic ce nu e original pe leganza,gen jante tuning si alte prostii,o instalatie xenon merge deoarece leganza are faruri cu lupa deci,nu sunt probleme.In rest stare tehnica cat mai buna altceva nu-i trebuie A si evident as lua doar varianta cdx (cea cu airbaguri,tapiserie piele,servotronic si ce mai are in plus) Edited by alex-softpedia, 18 October 2010 - 14:54. |
#54
Posted 18 October 2010 - 14:41
uite aici o leganza f smechera :
http://www.buletinul...eava-52650.html cred ca mai full ca asta nu se poate. cruise control, clima automata, scaune piele electrice, etc etc. si are si gpl deja montat. pe la ~3200-3300 mi se pare un pret f corect. Edited by bossake, 18 October 2010 - 14:42. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users