Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...
 Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 

Mai merita Daewoo Leganza?

- - - - -
  • Please log in to reply
70 replies to this topic

#37
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
stilul e de la italieni nu de la coreeni

#38
catalliin

catalliin

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 255
  • Înscris: 19.04.2009
Cum necum la italieni 'mațerati si cocarlatii' sunt singurele mai de doamneajuta in rest numai naspeuri asamblate la turci ,francezii la fel ,englezii idem,nemti ce au mai ramasa cit de cit insa si ei au cam inceput sa se prosteasca fabricind țucaluri pe post de masina,astfel ca dupa mine americanii si asiaticii sunt cei mai tari...cit despre Logan este sinonim cu borcan ,mirlan ,badaran ...si la propriu si la figurat

Edited by catalliin, 13 October 2010 - 18:06.


#39
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
vorbeam de leganza care e desenata de giugiaro.

la fel si matizul parca si sunt singurele masini coreene din vremurile alea care arata decent (la vemea aparitiei lor chiar bine).
in rest, ce faceau coreenii de capul lor pe vremea aia aratau toate ca sangiong.

#40
catalliin

catalliin

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 255
  • Înscris: 19.04.2009
Dar de o Leganza din 1998 la 2000E ce crede-ti se mai merita??!!

#41
floryyn

floryyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,663
  • Înscris: 30.07.2005

 catalliin, on 7th October 2010, 18:01, said:

Eu as fi curios la astea in special la cele ce au deja 10 ani vechime cum se prezinta oare la noxe ,ca mie de astea mi-e frica ,sunt deja patit cu una cei drept muuult mai veche (1980) cind am fost tras pe dreapta de un garcian si cu niste gretosi de la RAR-ul mobil care faceau verificari tehnice la fata locului si m-au ptirlit cu amenda si talon retinut din cauza noxelor plus ca a trebuit sa renunt si la masina ducind-o la fiare vechi (nu mai puteam reface noxele de nici un fel) cit despre ITP-uri nu mai spun ploconeala si milogeala la greu de fiecatre data ca sa mi-o scoata aia la noxe ,dar deh uite ca s-a intimplat inevitabilul chiar in martie anul curent si am ramas si cu amenda si fara masina...si de asta spuneam ca acum suflu si-n iaurt cu noxele ,as fi cumparat acum si un espero de prin 98 ca-i mai ieftinut insa iar vine intrebarea retorica 'oare se mai merita' ??

Cu ce mașină te-a prins RA(HAȚII)R-ul? 

Știu pe cineva care și-a adus un Espero din Germania de care e foarte mulțumit. Personal am mers cu Cielo, Espero, mașini confortabile, silențioase, rezistente; am mers și cu Nubira, MARE dezamăgire, troncănitoare și zgomotoasă. De Leganza nu pot spune nimic, nici n-am mai văzut de mult una pe străzi.

Ontopic, vezi că e o Leganza de vânzare chiar aici pe forum: http://forum.softped...a-2-0-1562.html

Aia la 1200 de euroi sigur era o țeapă. Uite aici mașini din 99, cu GPL, de pe la 2500 de euro în sus: http://daewoo.anuntu...el-129-13-1.htm

Edited by floryyn, 16 October 2010 - 20:20.


#42
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
@floryyn: oare de ce nu poti scrie tu frumos, fara culori si litere bold?

#43
floryyn

floryyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,663
  • Înscris: 30.07.2005

 Marius3k, on 16th October 2010, 21:14, said:

@floryyn: oare de ce nu poti scrie tu frumos, fara culori si litere bold?

Ok, am modificat  :rolleyes:  (modul cum inserează forumul linkurile mi se pare anost, nu-ți dai seama că e un link ăla...)
Aia cu RAR-ul am lăsat-o așa...că merită, dă-i în colo de...bipbipbip!

Edited by floryyn, 16 October 2010 - 20:20.


#44
albucatalin

albucatalin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 574
  • Înscris: 19.11.2009
Parerea mea este ca se merita Leganza. Masinile astea nu au fost cumparate de pustani dornici de liniute, ci de oameni de peste 45 de ani (din observatiile mele) care au dorit confort maxim la un pret ok pentru dotarile lor. Si s-au dovedit si fiabile. Singurul minus: consumul. Dar ,o instalatie gpl secventiala ar fi un mare plus. La vremea cand au aparut am sperat ca vor avea si un diesel, dar stim cu totii ca n-a fost. Daca,ma gandesc eu,Daewoo--Espero,Cielo,Nubira,Leganza--ar fi fost echipate la vremea lor cu diesel....

#45
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 catalliin, on 16th October 2010, 19:58, said:

Dar de o Leganza din 1998 la 2000E ce crede-ti se mai merita??!!

conteaza f mult starea tehnica si estetica,greu de zis,daca este in mintile ei merita,daca trebuie bagati bani in ea nu

 albucatalin, on 17th October 2010, 10:46, said:

Parerea mea este ca se merita Leganza. Masinile astea nu au fost cumparate de pustani dornici de liniute, ci de oameni de peste 45 de ani (din observatiile mele) care au dorit confort maxim la un pret ok pentru dotarile lor. Si s-au dovedit si fiabile. Singurul minus: consumul. Dar ,o instalatie gpl secventiala ar fi un mare plus. La vremea cand au aparut am sperat ca vor avea si un diesel, dar stim cu totii ca n-a fost. Daca,ma gandesc eu,Daewoo--Espero,Cielo,Nubira,Leganza--ar fi fost echipate la vremea lor cu diesel....

corect,nu au fost cumparate de pusti,insa majoritatea au deja 3-4 prop pe carte intr-un caz fericit,f posibil in ultima vreme sa fie pasate de la samsar la samsar

#46
catalliin

catalliin

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 255
  • Înscris: 19.04.2009

 floryyn, on 16th October 2010, 21:11, said:

Cu ce mașină te-a prins RA(HAȚII)R-ul? 

Știu pe cineva care și-a adus un Espero din Germania de care e foarte mulțumit. Personal am mers cu Cielo, Espero, mașini confortabile, silențioase, rezistente; am mers și cu Nubira, MARE dezamăgire, troncănitoare și zgomotoasă. De Leganza nu pot spune nimic, nici n-am mai văzut de mult una pe străzi.

Ontopic, vezi că e o Leganza de vânzare chiar aici pe forum: http://forum.softped...a-2-0-1562.html

Aia la 1200 de euroi sigur era o țeapă. Uite aici mașini din 99, cu GPL, de pe la 2500 de euro în sus: http://daewoo.anuntu...el-129-13-1.htm
...Masina pe care am avuto si care acum probabil a ajuns materie prima a fost un Opel rekord,...stiu ca era veche ,buna sau 'nebuna'  cum o fi fost dar era coaja mea masina si abea ai facusem ITP-ul cu doua luni in urma ,iar de alta mai buna nu mi-am permis la vremea respectiva (acum 9 ani) .Iar cind am duso  la centru de fiare vechi parca cazuse cerul pe mine ,initial ma gindisem sa-i caut buba si sa incerc s-o scot la noxe insa avind in vedere anul de fabricatie(destu de vechi) m-am gindit ca ar fi fost imposibil sa nu-i gaseasca nod in papura aia de la RAR ,asa ca a trebuit s-o duc pe ultimul drum ,mai mult chiar fara posibilitatea s-o mai pot valorifica si eu cit de cit astfel ca am dat-o pe de degeaba celor de la REMAT asta pentru ca am fost obligat de cei de la politia rutiera care nu-mi restituia talonul pentru radierea din circulatie si fisc  decit daca aduceam o chitanta/dovada de  distrugere de la un centru REMAT ,ia hotii de acolo cind au vazut masina in curtea rematului n-au mai vrut in nici un chip sa-mi mai dea putinii bani promisi pe ea inainte adica 2000 lei/Kg minus 200kg care ar fi reprezentat materialele neferoae .Si uite asa cu cele citeva piese demontate de la ea anterior si vindute la fiare vechi am scos exact banii de transport cu platforma pina la REMAT adica 2 mil ...astfel ca practic n-am putu sa iau pe ea nici macar bani pentru o bere (mentionez ca nici un REMAT pe care l-am colindat nu-mi dadea chitanta de distrugere daca nu avea seriile pe caroserie si blok motor, ca altfel duceam doar caroseria) mai simplu spus *aranjamente legale ale politiei rutiere cu centrele REMAT* pentru a forta amaritul sa piarda tot ce are daca nu vrea sau nu-si permite sa achizitioneze o alta masina noua prin programul rabla ,ori eu atunci nu-mi permiteam de niciunele si nici imprumuturi bancare nefiind posibile datorita veniturilor mici de bugetar ...asa ca vorba aceea si f*tut si cu masina luata si fara alte posibilitati doar cu speranta si ce-o  mai da D-zeu!

Edited by catalliin, 17 October 2010 - 16:59.


#47
Alex-Softpedia

Alex-Softpedia

    Împărat Republican

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,381
  • Înscris: 10.03.2009
Leganza sunt niste masini tare misto in opinia mea,le-a scazut pretul enorm din pacate,nu numai lor ci in general daewoo a avut de suferit cam mult la capitolul asta,pentru cineva care vrea masina acuma e o oportunitate super buna,sa nu uitam ca prin 2006 leganza se dadea pe 6000-7000 euro,si tot avea un raport foarte bun calitate-pret.Acuma nici nu se discuta,merita luata una la 2500-3000,mai bagi 1000 in ea si ai masina super ok.

Costurile de intretinere nu sunt asa mari,pentru categoria ei eu as zice ca e cea mai buna oferta actuala.

Spunea cineva mai sus ca Nubira e net inferioara lui Cielo sau Espero,total gresit,probabil a mers cu vre-un cazan obosit,Espero si Nubira sunt altceva fatza de Cielo,cu Nubira iti spun garantat la 160 nici nu o simti,si Espero se tine foarte bine din pacate mult prea multe sunt obosite,neintretinute.

De Leganza ce sa mai zic am avut ocazia sa merg si intr-adevar e o clasa peste espero si nubira si 2-3 clase peste cielo,singurul care o devanseaza fara replica e Daewoo Chairman (e doar unul singur in tara,am inteles ca a fost al directorului Daewoo,e in Craiova masina)  [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/OX_FKgnaByc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by alex-softpedia, 17 October 2010 - 17:21.


#48
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
masinile de clasa mare,dupa ce ajung la o anumita varsta nu mai au cautare,indifeent cat de dotate sunt,fie ca vb de daewoo fie de BMW,un 5er 95 se vinde mai greu si mai ieftin decat un 3er din ac perioada,asa si la daewoo

pt cineva cu un buget de 2000e conteaza mi putin pielea si mahonul,pt respectiva persoana conteaza sa se intretina cat mai ieftin si sa aiba un minim de confort

#49
Alex-Softpedia

Alex-Softpedia

    Împărat Republican

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,381
  • Înscris: 10.03.2009
Cu 2000 de euro cu siguranta nici Cielo nu ai in stare foarte buna,poate vre-unu din 96',de Leganza nici nu se pune problema.Eu n-am citit topicul de la inceput,daca 2000 euro are alocati pentru Leganza sa-si ia gandul,poate gaseste una cu 2000 rupta dar mai baga inca 1500 ca sa fie masina.

#50
catalliin

catalliin

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 255
  • Înscris: 19.04.2009

 alex-softpedia, on 17th October 2010, 19:10, said:

Cu 2000 de euro cu siguranta nici Cielo nu ai in stare foarte buna,poate vre-unu din 96',de Leganza nici nu se pune problema.Eu n-am citit topicul de la inceput,daca 2000 euro are alocati pentru Leganza sa-si ia gandul,poate gaseste una cu 2000 rupta dar mai baga inca 1500 ca sa fie masina.
Chiar sa fie asa jaf o leganza din 98 la 2000E??....eu tocmai am vazut una neagra din 98 cu 1950E pe 4tuning.ro,arata bine la exterior insa nu este scris daca mai are ITP valabil si alte chesti,sa fie vreun samsar oare?

#51
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
orice este posibil,insa eu as evita 4tuning

#52
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007

 undercoverbrother, on 13th October 2010, 21:45, said:

vorbeam de leganza care e desenata de giugiaro.

la fel si matizul parca si sunt singurele masini coreene din vremurile alea care arata decent (la vemea aparitiei lor chiar bine).
in rest, ce faceau coreenii de capul lor pe vremea aia aratau toate ca sangiong.

Da - initial proiectul a fost facut pentru Jaguar, care au renuntat la el, fiind preluat de daewoo.
Da - masina merita - design "beton", fiabila, rezistenta, tehnologie (inca) de actualitate - DHOC 16V, ieftina de intretinut si acceptabila ca si consum - mai ales daca ii pui si gpl.

Initial am vrut sa cumpar tot o Leganza, dar m-am oprit la o Nubira break (pentru spatiu).
Am fost foarte multumit de masina (comfort, putere, tinuta de drum etc) - am vanduto dupa ce a implinit 10 ani - fara un punct de rugina, si pe parcursul utilizarii cu costuri minime de exploatare si fara probleme majore.
Multi s-au plans de consum - eu nu am avut de ce - in conditii normale de condus, 4 persoane + bajaj full, pe drumuri de munte (Rucar - Bran, Valea Oltului etc) am scos 6,1l/100km. Cand ii dai talpa, normal sa creasca consumul, mai ales ca duce usor peste 190km/h.

Oricum, Leganza este o clasa peste Nubira, asa ca , din nou, merita!

#53
Alex-Softpedia

Alex-Softpedia

    Împărat Republican

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,381
  • Înscris: 10.03.2009

 catalliin, on 17th October 2010, 20:44, said:

Chiar sa fie asa jaf o leganza din 98 la 2000E??....eu tocmai am vazut una neagra din 98 cu 1950E pe 4tuning.ro,arata bine la exterior insa nu este scris daca mai are ITP valabil si alte chesti,sa fie vreun samsar oare?

Scazandu-le valoarea cei care baga bani in ele, care sunt un fel de addicted asa,sunt foarte rari,iar cei care detin o astfel de leganza foarte intretinuta cu siguranta nu ar da-o pe 2000-3000 euro.

Sincer iti spun 3000-3500 euro mi se pare o suma chiar mica pentru o leganza in stare foarte buna,deasta zic e greu sa gasesti una in stare foarte buna,asa ca iei una la 2000-2500 euro insa sa mai ai vreo 1000 euro pentru bagat in ea,ca e neaparat necesar de bagat banii astia nimeni nu poate zice insa la preturile pieselor pentru leganza,cu 1000 euro aici incluzand si consumabilele,o pui pe picioare calumea,ma refer ca o investitie majora de inceput,sa nu se astepte cineva acuma ca la 6 luni \ un an bagi cate 1000 euro in ea,insa cand o iei merita sa faci sacrificiul asta mai ales ca preturile lor actuale permit acest lucru.

Repere de caroserie,chiar si unele piese care merita cumparate sh se gasesc foarte usor la preturi bune,o leganza buna adusa de afara pentru piese e vreo 1500 euro.Plus ca mai poti lua diverse gadget-uri oem gen volan imbracat in piele,climatronic,pilot automat,incalzire in scaune (destul de rara ultima optiune),nu as pune nimic ce nu e original pe leganza,gen jante tuning si alte prostii,o instalatie xenon merge deoarece leganza are faruri cu lupa deci,nu sunt probleme.In rest stare tehnica cat mai buna altceva nu-i trebuie :D

A si evident as lua doar varianta cdx (cea cu airbaguri,tapiserie piele,servotronic si ce mai are in plus)

Edited by alex-softpedia, 18 October 2010 - 14:54.


#54
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,693
  • Înscris: 22.11.2007
uite aici o leganza f smechera :
http://www.buletinul...eava-52650.html
cred ca mai full ca asta nu se poate. cruise control, clima automata, scaune piele electrice, etc etc. si are si gpl deja montat. pe la ~3200-3300 mi se pare un pret f corect.

Edited by bossake, 18 October 2010 - 14:42.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate