Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mai merita Daewoo Leganza?
Last Updated: Apr 19 2018 10:53, Started by
Highlander91
, Aug 23 2010 12:15
·
0
#19
Posted 03 October 2010 - 12:40
mai eu cred ca in buc,trafic bara la bara ajunge si la 20%,afara daca mergi cu 90km/h constant (fara sa faci depasiri) probabil un 8%,e gurmanda rau
in rest ce sa zic,conteaza starea,km,cati proprietari si mai ales pretul si posibilitatea ta de a o intretine |
#21
Posted 05 October 2010 - 23:49
ionut_ionut, on 3rd October 2010, 13:40, said: mai eu cred ca in buc,trafic bara la bara ajunge si la 20%,afara daca mergi cu 90km/h constant (fara sa faci depasiri) probabil un 8%,e gurmanda rau in rest ce sa zic,conteaza starea,km,cati proprietari si mai ales pretul si posibilitatea ta de a o intretine |
#22
Posted 06 October 2010 - 08:49
vezi ca e suspet de ieftina,din 99 nu e veche,chiar daca este trecuta de 10 ani,gandeste-te ca se inmatriculeaza in draci golfuri III de 14-17ani
|
#23
Posted 06 October 2010 - 09:53
lasa-mi pe PM o adresa sau detalii despre masina. daca e doar 1200inmatriculata as fi interesat eu.
|
#24
Posted 06 October 2010 - 10:07
#25
Posted 06 October 2010 - 10:56
bossake, on 6th October 2010, 10:53, said: lasa-mi pe PM o adresa sau detalii despre masina. daca e doar 1200inmatriculata as fi interesat eu. vezi ca am impresia ca s-a luat ,m-am uitat eu din nou acolo si n-am mai gasit anuntul sau probabil o fi fost doar vreo teapa ca sa incaseze tipul niste bonusuri de pe apelurile primite, insa mai exista una tot din 1999chiar superba dar din SB albastra transmisie manuala si cu cu ITP-ul pina 2012 la 1700E negociabil pare serios proprietarul (pe alte site-uri am vazuto la 1500) deci cu 1500 o iei sigur,pentru mine e cam departe nu ajung eu pina la SB s-o cumpar si nici hidramata nu e asa ca cine ajunge pe acolo si-i comvine manualele,......eu caut doar hidramata Edited by catalliin, 06 October 2010 - 11:04. |
#26
Posted 06 October 2010 - 11:29
#27
Posted 06 October 2010 - 11:35
Scuze !in graba am uitat sa scriu ..anunturile respective cu leganza de vinzare se afla pe *vinzari daewoo 4 tuning.ro* la sectiunea leganza
Edited by catalliin, 06 October 2010 - 11:37. |
#29
Posted 07 October 2010 - 15:01
Eu inca mai am una, 2.0 manuala. Tocmai a implinit 168.000km si pot sa iti zic ca sunt extraordinar de multumit de ea. Intr-adevar se gasesc mai greu piese pentru ea (dar se gasesc) si consuma cam 15-16 in oras (Bucuresti), dar cat priveste preturile la piese si fiabilitatea masinii nu am motive sa ma plang. In afara de consumabile (amortizoare, distributie, etc ) nu prea am schimbat nimic la ea. Nu e singura masina asa ca am cu ce compara.
Edited by abunea, 07 October 2010 - 15:02. |
#30
Posted 07 October 2010 - 15:55
Pai cam asta a fost povestea cu toate daewoo-urile. Dezavantaj: consum cam mare; avantaj: masini fiabile. Eu prefer un consum mai mare insa o fiabilitate foarte buna a masinii.
|
#31
Posted 07 October 2010 - 17:01
Eu as fi curios la astea in special la cele ce au deja 10 ani vechime cum se prezinta oare la noxe ,ca mie de astea mi-e frica ,sunt deja patit cu una cei drept muuult mai veche (1980) cind am fost tras pe dreapta de un garcian si cu niste gretosi de la RAR-ul mobil care faceau verificari tehnice la fata locului si m-au ptirlit cu amenda si talon retinut din cauza noxelor plus ca a trebuit sa renunt si la masina ducind-o la fiare vechi (nu mai puteam reface noxele de nici un fel) cit despre ITP-uri nu mai spun ploconeala si milogeala la greu de fiecatre data ca sa mi-o scoata aia la noxe ,dar deh uite ca s-a intimplat inevitabilul chiar in martie anul curent si am ramas si cu amenda si fara masina...si de asta spuneam ca acum suflu si-n iaurt cu noxele ,as fi cumparat acum si un espero de prin 98 ca-i mai ieftinut insa iar vine intrebarea retorica 'oare se mai merita' ??
Edited by catalliin, 07 October 2010 - 17:02. |
#32
Posted 08 October 2010 - 08:17
Cu o Leganza intretinuta si cu o revizie la motor treci noxele fara nici o problema. Ce dreq frate, Leganza a fost masina la vremea ei s-a vandut si in State, are motor Euro 2 din ce stiu deci nu avea cum sa ajunga furnal de funingine decat daca are probleme cu catalizatorul (daca o exista la E2), sonda lambda sau motorul praf.
Edited by filipxxx, 08 October 2010 - 08:19. |
#33
Posted 08 October 2010 - 13:45
La fosta intreprindere unde am lucrat era o Leganza ''full'' (cu piele).
Mi-a placut tare mult la vremea aia. Printre putinele masini 2.0 benzinare la care merge tr II pana la 120 Pe autostrada ducea ~225/h (si nu-ti luai zboru). Edited by Octavian___, 08 October 2010 - 13:46. |
|
#34
Posted 09 October 2010 - 10:36
specific masinilor asiatice,trepte etajate f lung
cred ca la daewoo-uri,eroarea dintre vit.reala si cea indicata este destul de mare,am avut in familie un cielo 1.5 16v,la 185km/h avea doar 4400rpm si inca mai mergea |
#35
Posted 12 October 2010 - 19:41
Oricum trebuie sa recunoastem ca au stil si eleganta masinile lor printre care si coreenele,comparativ cu 'bazucile' astea ale noastre diforme cum este si loganul
|
#36
Posted 12 October 2010 - 20:06
evident ca si coreenele au stil, atata doarca e dubios
diforme sunt coreencele, loganu e doar plictisitor |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users