Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip
 Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat
 bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard
 Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa
 

bmw 318d ambreaj ,putere motor

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#19
ownage16

ownage16

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 270
  • Înscris: 06.12.2007
Pai stiu ca turbina are niste probleme si chiar el mi-a zis ca pica in maxim 1 an dar turbina intra de la 2000 si atunci chiar trage . Are vre-o legatura cu accelerarea pana la 2000 de turatii cu turbina ? Daca ar fii EGR cat ar costa repararea si ce simptome ar avea?

Edited by ownage16, 19 August 2010 - 00:00.


#20
balama

balama

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 376
  • Înscris: 30.07.2010
Pana pe la 1700-2000 de ture, turbina aia este "mobilier", este acolo ca sa fie la kilogram, abia de pe la 2000 de ture in sus incepa sa-si faca treaba.

Abia ai luat masina, nu stii s-o exploatezi la adevarata ei valoare, si deja cauti mecanici si piese de schimb.
Scuza-ma ca ti-am spus-o direct... in fatza si fara ocolisuri. Asa sunt eu....am un obicei prost si spun lucrurilor pe nume.

O masina cu care proprietarul  merge "batraneste", are foarte multe sanse sa ajunga la fier vechi cu toate ca este inca buna. Mersul batraneste si mai ales subturat are foarte multe efecte secundare daunatoare. Infundarea injectoarelor, infundarea tobei de evacuare, depunerea de calamina in cilindri, pe pistoane, pe scaunele supapelor, defectarea sondei Lambda si multe altele. O data la 1000 de kilometri sau o data pe saptamana este indicat parcurgerea a cel putin 10km in regim sport....blana, forja, talpa, cum vreti voi sa-i spuneti.....o sa aveti un motor care se va curata singur de funingine, depuneri, mizerie....si va functiona la parametri mult mai buni decat pana atunci si cu un consum scazut de combustibil.

#21
ownage16

ownage16

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 270
  • Înscris: 06.12.2007
Pai bine dar cine a zis ca eu n-o turez sau ca nu voi face asa ceva ? Avand-o de curand m-am mai dat la ea dar cu timpul o sa ma calmez ca motorina nu creste in copaci si nu e nici masina nou-nouta sa n-aibe niciun efect secundar .

Caut mecanici si piese de schimb la "problemele " pe care le vad eu acuma . S-ar putea doar sa mi se para mie dar prefer sa caut inainte reolvarea decat dupa ce se complica enetualele probleme.

#22
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,714
  • Înscris: 30.01.2006
Mai balama, i-ai infundat capul omului cu chestii incorecte...
Turbina NU trebuie sa fluiere
Motorul TREBUIE sa traga bine si sub 1700 RPM pana sa intre turbina, dar nu sa rupa. Adica vei simtii ca trage dar nici pe aproape la cum trage dupa ce intra turbina. Am mai spus am avut si eu problema asta, dar au cazut mai multe piese intr-o perioada scurta de timp, si nu mai stiu ce si cum, cel mai posibil e sa fie de la turbina, sau sa fie catalizatorul infundat.
Motorul nu trebuie turat, sau sa mergi sportiv o data la nustiu cate mii de km, cu motorul trebuie sa mergi tot timpul peste 1700-2000 RPM, daca s-a pus calamina nu o mai cureti nici in ruptul capului, nici cu dalta si ciocanul daca scoti pistoanele afara din motor. Exista insa o solutie, si nu prea se gaseste. Doar daca se depune prin turbina particule diesel mai merge treaba cu turatul, insa daca se infunda catalizatorul nu mai merge nici o treaba fara service. In schimb daca aveai DPF si nu prea faceai drumuri in afara orasului, era destul de important ca o data la 1000km sa faci o plimbare de vreo 30-40 km in afara orasului cu motorul turat la o viteza de 70-80 km/h constant. Sau acum depinde de la masina la masina, scrie in carte ce trebuie sa faci exact pentru a pornii curatarea DPF.

O sa revin, am treaba.

#23
Loox

Loox

    obraz fin. ºmirgheluit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,290
  • Înscris: 20.01.2008

 test_driver, on 21st August 2010, 12:02, said:

Turbina NU trebuie sa fluiere

Corect. Turbina nu trebuie sa fluiere, daca fluiera, e pe duca. Trebuie in schimb sa aiba un suierat destul de fin, de la 1500-1700 rpm. Eu am 307 hdi si se aude suieratul de la 1400-1500 rpm.

#24
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,714
  • Înscris: 30.01.2006
Am revenit...

Exact Suieratul este foarte fin, si nu prea se aude cand masina e pe liber decat daca e motorul rece, daca esti in sarcina si mergi pe langa un parapet, sau masini parcate sau ceva care sa respinga sunetul si esti cu geamul deschis atunci o auzi sigur. Dar daca se aude pe liber eu zic ca ceva nu e in regula, adica axul turbinei a inceput sa aibe un joc fin, si deja consuma si putin ulei.

#25
Loox

Loox

    obraz fin. ºmirgheluit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,290
  • Înscris: 20.01.2008
Asta cu "cand se aude si pe unde" nu stiu ce sa zic... la mine se aude usor si cand sunt pe loc (cred ca la orice temperatura a motorului), dar in mers foarte greu o aud. Depinde si de turbina si dimensiunea ei. Uite, mai merg din cand in cand si pe un Boxer din 2006 cu motor 2,2 hdi si se aude turbina foarte proeminent si cand pisc acceleratia si sunt in sarcina (in orice treapta si in orice turatie peste 1000 rpm). Despre uzura turbinei nici nu cred ca se pune problema, ambele masini (307 - 160k km si Boxer - 90k km) au avut un regim de mers corect.

#26
ownage16

ownage16

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 270
  • Înscris: 06.12.2007
Cred ca la fluierat se refera atunci cand intra intercooler-ul si in niciun caz de la turbina . Intercoolerul intra pe la 2500 de turatii parca si intradevar te avertizeaza masina ca functioneaza si dupaia nu mai scoate niciun sunet chiar daca nu s-a oprit, atat . In rest n-am niciun fulierat.

Asta era singura problema , pana sa intre turbina cineva mi-a zis ca trage destul de incet, cineva care se pricepe cu masinile pe diesel si nu stiu de la ce ar putea fi .
Poate insemna ca motoru e pe duca ?

Edited by ownage16, 22 August 2010 - 21:07.


#27
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Io nu cred ca am citit bine acolo....
Intercoolerul iti "intra"??????
La o anumita turatie????
Intercoolerul e o piesa in miscare???? De cand asta?
Si cand te gandesti ca puteam sa jur ca intercoolerul e doar un radiator........
Uite asa mai invata lumea ceva nou  :naughty:

#28
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,714
  • Înscris: 30.01.2006
Mie cel mai mult imi place cand intra filtrul de aer, sa vezi atunci putere si suieraturi, mama mama.  

Cel mai bine mergi la un service, si acum serios vorbind schimbati toate filtrele si uleiul, daca iti continua sa faca urat citeste mai sus si apuca-te de treaba.

#29
ownage16

ownage16

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 270
  • Înscris: 06.12.2007
Intr-adevar se aude un fluierat pentru o secunda cand e masina foarte turata dar pe la viteze mai mari de 80/100 si nu stiu de la ce e .

Edited by ownage16, 23 August 2010 - 23:54.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate