Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Tractor U445 ( Long 445 tractor )
Last Updated: Apr 18 2024 10:08, Started by
alin990
, Aug 15 2010 06:49
·
108
#2557
Posted 04 December 2014 - 17:59
trebuie verificat sistemul de injectie,ori nu tine presiune pompa de injectie ,ori pompa de alimentare nu tine presiunea,ori nu e reglat bine avansu,si nu da injectia cand trebuie mai ales cand pistonu ajunge in punctu mort ,sau in cel mai rau caz segmenti au fanta peste 3 mm, de la cota asta nu mai porneste,sant multe posibilitati,trebuiesc luate toate pe rand ,primadata injectia si apoi segmenti
|
#2558
Posted 04 December 2014 - 19:07
In principiu,cand [se trage socul],la diesel,se reduce avansul la injectie.Trebuie verificata compresia motorului si starea electromotorului.Am intampinat cazuri,cand exista set nou pe motor(dupa RK),compresie excelenta,insa electromotorul nu invartea motorul suficient de repede.Cauza a fost oxidarea suportului carbunilor de la masa,astfel incat la curentul de pornire de 300-400A rezistenta creata este suficient de mare incat sa produca o cadere de tensiune 2-3V ,care face ca electromotorul sa se roteasca cu turatie mai mica.
Acest fapt este amplificat si de temperatura scazuta si folosirea unui ulei cu caracteristici nepotrivite pe timp rece... Din cate stiu electromotorul seamana foarte bine cu cel de U445,pt care am aratat intr-un post anterior cum se rezolva problema... Edited by gcom61, 04 December 2014 - 19:09. |
#2559
Posted 04 December 2014 - 20:28
avansul prea mare sau prea putina motorina injectata, mareste si turatia la electromotor
|
#2560
Posted 04 December 2014 - 21:18
Atunci de ce constructorul a facut ca la pornire,avansul sa fie mai mic?!
Mai putina motorina la pornire inseamna o pornire ceva mai greoaie-ma refer la U445. Incearca un experiment:dimineata cu motorul rece,fara sa atingi acceleratia porneste U445(poti cronometra);incearca si cu acceleratia la maxim ps. mai trebuie luat in consideratie si gradul de uzura al injectoarelor si presiunea de deschidere a acestora; ca fapt divers,tareaza injectoarele la 250-270 bari (daca te tine pompa)si vezi cum porneste cu motorul rece; repeta figura cu acestea tarate la 170-200bar in aceleasi conditii de temperatura si ne spui si noua... Edited by gcom61, 04 December 2014 - 21:21. |
#2563
Posted 04 December 2014 - 21:40
nu ma prea pricep, si fiatul meu porneste greu la rece si scoate fum negru, am schimbat tot si tot la fel face.
|
#2564
Posted 04 December 2014 - 21:44
de bujii incandescente nu zice nime, nimic?
difera cu mult pornirea la rece cu bujie fata de pornirea la rece fara bujie? |
#2565
Posted 04 December 2014 - 21:54
Ce fiat?Majoritatea dieselelor se comporta asa;eu m-am jucat ceva cu pompele de injectie pt U445 si cu injectoarele si se pare ca,compromisul facut de proiectanti este cel mai bun....
La presiune mare la injectoare pornirea este [la sfert] chiar pe timp rece ,insa are o detonatie de iti este frica sa mergi cu el...La 170-200,detonatia este mult redusa,pompa de injectie nu mai este fortata asa tare ,insa creste putin consumul ,trebuind sa reglezi din nou .Pornirea la rece este ceva mai greoaie,in sensul ca scoate mult [fum alb/gri] ,de fapt motorina neaprinsa,insa asta te ajuta(presiunea mai mica)si in cazul cand bateria este mai uzata sau electromotorul mai lenes,caci,totusi injectoarele pulverizeaza motorina.Pt presiune mare,orice uzura a pompei,destul de rapida de altfel ,duce la imposibilitatea crearii presiunii de pulverizare,mai ales cand motorul este invartit mai incet... @utb-445-dt... la u445 este termostarter...flacara+gaze de motorina in galeria de aspiratie categoric difera pornirea; in cazul unui termostarter bun si o instalatie buna a acestuia,pornirea este foarte rapida si la minus 15-20gr Edited by gcom61, 04 December 2014 - 21:59. |
#2566
Posted 04 December 2014 - 22:09
am un motor in 4 cu o chiuloasa, cu pompa bosch,55 sau 60 cp
corect, atunci pentru fiatom615 trebuie crescuta pres la injectoare sau are pompa obosita , nu ? ce inseamna instalatie buna a termostarterului? cum tr sa fie? |
|
#2567
Posted 04 December 2014 - 22:11
Nu stiu care este presiunea nominala la injectoare in cazul tau si...daca nu ai si alte pompe de injectie ....nu recomand
|
#2568
Posted 04 December 2014 - 23:14
Am uitat sa mentionez tractorul are 75 de cp (asa scrie in acte )si la arat cu un plug pe teava cu trei capuri la o aratura de 25 de cm (sunt din tm nici vorba de deala)nu reusesc sa ar in a doua pe mare nu trage moare motorul i-am scos ontrupita si abia reusesc sa ar cu antaia..vorbesc de aratura dupa porumb nici vorba de lucerna
Electromotorul este facut si el am fost cu el la electrician am schimbat ce era de schimbat si nici o problema...care ar fi solutia cu injectoarele ?sa dau pompa si injectoarele jos ai sa merg la un specialist sa le regleze la o presiune mai mare ?Si daca da care ar fi acea presiune? Cand reusesc sa il pornesc scoate fum albu ... As incerca solutia cu pompa si cu injectoarele prima si prima data sa ii maresc presiune (va rog sa imi spuneti la cat ar fi cel mai ok) iar dupa aceea daca il cel mai rau caz nu porneste ultima solutie ar fi set motorul.parerea voastra care ii? |
#2569
Posted 05 December 2014 - 07:38
neata baieti. uite eu am facut ieri o schimbare, am avut un termostarter care facea fum ,. cu gindul ca ar trebui sa fie flacara, mam decis sal arunc. am luat altul nou si merge foarte bine, cu flacara.
|
#2570
Posted 05 December 2014 - 09:38
Totusi nu arunca termostarterul;In cap(catre galerie)are un surubel pt reglajul initial care mai apoi se sudeaza.Sprijini partea de alimentare (pe unde se alimenteaza cu motorina )pe ceva dur si ciocanesti usor acel surub;atentie sa nu spargi izolatia de ceramica sau sa insisti prea mult .Il probezi dupa fiecare serie de ciocaneli si te vei alege fie cu unul functional fie cu unul pregatit pt aruncat
fiatom615, on 04 decembrie 2014 - 23:14, said:
Am uitat sa mentionez tractorul are 75 de cp (asa scrie in acte )si la arat cu un plug pe teava cu trei capuri la o aratura de 25 de cm (sunt din tm nici vorba de deala)nu reusesc sa ar in a doua pe mare nu trage moare motorul i-am scos ontrupita si abia reusesc sa ar cu antaia..vorbesc de aratura dupa porumb nici vorba de lucerna Electromotorul este facut si el am fost cu el la electrician am schimbat ce era de schimbat si nici o problema...care ar fi solutia cu injectoarele ?sa dau pompa si injectoarele jos ai sa merg la un specialist sa le regleze la o presiune mai mare ?Si daca da care ar fi acea presiune? Cand reusesc sa il pornesc scoate fum albu ... As incerca solutia cu pompa si cu injectoarele prima si prima data sa ii maresc presiune (va rog sa imi spuneti la cat ar fi cel mai ok) iar dupa aceea daca il cel mai rau caz nu porneste ultima solutie ar fi set motorul.parerea voastra care ii? |
#2571
Posted 05 December 2014 - 12:44
multumesc gcom61 pt idee dar nu mai am ce sai fac pt ca lam zdrobit cu ciocanul
|
|
#2573
Posted 05 December 2014 - 14:10
deci eu am un fix, daca schimb o piesa si asta trebe aruncata , nu o arunc la cosul de gunoi pina nu o fac praf , in caz contrar ma tot gindesc cum sa o repar. asa scap de acele ginduri. am aruncat 2 termoinjectoare nu unul, iar inainte cu vreo luna am aruncat tot asa cu bataia ciocanului 2 relee de incarcare mecanice care ma tot enervau, am scris eu pe aici ca nu puteam sa le reglez nicicum. totusi atunci am fost mai ingaduitor cu unul din ele pt ca au fost 3 in total , lam aruncat pe raft si miam luat unul electronic si o baterie noua . sint multumit de cel electronic ca incarca 14,3 si in relanti si turat. ma scuzati ca mam intins unpic la scris despre nimicuri.
|
#2574
Posted 05 December 2014 - 18:33
fiatom615, on 04 decembrie 2014 - 23:14, said:
Am uitat sa mentionez tractorul are 75 de cp (asa scrie in acte )si la arat cu un plug pe teava cu trei capuri la o aratura de 25 de cm (sunt din tm nici vorba de deala)nu reusesc sa ar in a doua pe mare nu trage moare motorul i-am scos ontrupita si abia reusesc sa ar cu antaia..vorbesc de aratura dupa porumb nici vorba de lucerna Electromotorul este facut si el am fost cu el la electrician am schimbat ce era de schimbat si nici o problema...care ar fi solutia cu injectoarele ?sa dau pompa si injectoarele jos ai sa merg la un specialist sa le regleze la o presiune mai mare ?Si daca da care ar fi acea presiune? Cand reusesc sa il pornesc scoate fum albu ... As incerca solutia cu pompa si cu injectoarele prima si prima data sa ii maresc presiune (va rog sa imi spuneti la cat ar fi cel mai ok) iar dupa aceea daca il cel mai rau caz nu porneste ultima solutie ar fi set motorul.parerea voastra care ii? |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users