Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare service pentru repara...

Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...
 Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 

Tractor U445 ( Long 445 tractor )

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
6714 replies to this topic

#2575
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

View Postzscf, on 05 decembrie 2014 - 18:33, said:

...Legat de pornire,daca nu iti merge termostarterul incearca sa-i arati flacara la galerie sa vezi ce repede iti porneste.

...poate fi si o...poza cu ceva de...[inflacarat]...

scuze de off,insa mai este pana la campanie...

#2576
zscf

zscf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 829
  • Înscris: 25.04.2011
:D

#2577
fiatom615

fiatom615

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 04.12.2014
Cred ca am gasit buba am umblat azi la injectoare (le-am dat jos sa merg sa le maresc presiunea) si cand colo ce sa vezi doar un singur injector avea inelul acela de guma foaia de azbest lipsea cand am fost sa imi deq explicati "mecanicul" a zia ca el a pus totul in ordine sap viitoare merg sa reglez injectoarele si voi mari avansul si vedem rezultatele..de aceea nu imi tragea anul trecut aram cu a treia cu acelasi plug cu trei trupite .va multumesc pentru tot si pentru sugestiile date

#2578
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Etansarea dintre injector si chiulasa se face cu saibe plate din cupru.Majoritatea meseriasilor folosesc fir de asbest infasurat in jurul pulverizatorului.Acest lucru duce de multe ori la incalzirea excesiva a acestuia in acea zona si se mai ajunge la deformarea acestora,care...cauzeaza blocarea cuiului pulverizatorului...

#2579
DYN123

DYN123

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 29.05.2013
Sunt la capitolul revizie transmisie, am inceput cu ambreiajul unde am avut jocuri mari am inlocuit discul de ambreiaj tampoanele de cauciuc din cuplajul elastic si priza ambreiaj am continuat verificarea la cutie ceva jocuri mici la mansonul de cuplare dar deocamdata nu sare din nici o viteza si intra usor in toate vitezele deci ramane pentru moment asa

Acum am inceput verificare jocului la grupul conic unde am un joc destul de mare cum se poate face reglarea acestuia  o explicatie pas cu pas daca se poate pentru ca nu am mai facut niciodata acest lucru

jocul din trompe este intre coroana si pinion cred ca din cauza uzurii, joc lateral in rulmenti nu am nimic

Orice sugestie este binevenita

#2580
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Pt a regla jocul la grupul conic U445,mai intai trebuie sa analizezi pozitia rulmentilor de pe pinionul de atac(cel care vine dinspre cutia de viteze).Datorita proiectarii ?? ,rulmentii conici obisnuiesc sa se deplaseze(camasile lor) in sensul de a-si marii jocul intre camasa si role.
Daca la pinionul de atac nu este joc la rulmenti,lucru verificabil dinspre cutia de viteze(reductor),se scot lagarele laterale(flansele care fixeaza rulmentii catre trompe) si se adauga sau scot saibe plate(de marimea flansei cu gaurile respective).Pe aceleasi flanse se gasesc si simeringurile de etansare,deci trebuie si din astea,daca tot ajungi in zona...;asta,bineinteles cu trompele demontate.
Daca ai acel joc la pinionul de atac,provocat de deplasarea camasilor rulmentilor conici pe/in carcasa transmisiei,problema este ceva mai complicata.Se poate face o reparatie ''a la romani'' prin folosirea unui chelner(punctator) cu care  se chelnereste zona de presare a camasilor astfel incat acestea sa stea fixe,sau se poate face o imbunatatire a sistemului,prin fixarea camasilor cu suruburi.
Personal ,recomand a doua varianta,insa este mai mult de munca si necesita ceva piese facute la strung si alte scule(bormasina,tarozi...).


ps. de unde esti?

si... pt moderatori sau admini...nu credeti ca ar trebuii sa se completeze obligatoriu si locatia atunci cand se creeaza un cont?...asta ar fi benefic pt toti de buna credinta si atunci cand cineva face referire la o lucrare agricola,vreme,cautare de piese etc,cei care citesc respectivele postari deja pot vede de unde este userul...

Edited by gcom61, 07 December 2014 - 10:40.


#2581
DYN123

DYN123

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 29.05.2013
Multumesc  incep sa ma lamuresc

Jocul la pinion se poate verifica si fara a rupe tractorul in zona reductorului

daca nu am joc la pinion sa inteleg ca trebuie sa dau jos trompele si sa adug sau scot saibe (aici nu am inteles unde sub rulment sub flansa ....)

Din imagine poti sa ma lamuresti unde vin saibele


Sunt din Bihor

Attached Files

  • Attached File  02.JPG   202.27K   64 downloads


#2582
mihaipetret

mihaipetret

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 02.01.2013
draga gcom 61 spune-mi si mie daca sti , cu ce moment se stang piulitele de la chiloasa monobloc gen  445 s-au 530 ,

#2583
utb-445-dt

utb-445-dt

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 25.09.2013

View Postgcom61, on 07 decembrie 2014 - 10:34, said:

Pt a regla jocul la grupul conic U445,mai intai trebuie sa analizezi pozitia rulmentilor de pe pinionul de atac(cel care vine dinspre cutia de viteze).Datorita proiectarii ?? ,rulmentii conici obisnuiesc sa se deplaseze(camasile lor) in sensul de a-si marii jocul intre camasa si role.
Daca la pinionul de atac nu este joc la rulmenti,lucru verificabil dinspre cutia de viteze(reductor),se scot lagarele laterale(flansele care fixeaza rulmentii catre trompe) si se adauga sau scot saibe plate(de marimea flansei cu gaurile respective).Pe aceleasi flanse se gasesc si simeringurile de etansare,deci trebuie si din astea,daca tot ajungi in zona...;asta,bineinteles cu trompele demontate.
Daca ai acel joc la pinionul de atac,provocat de deplasarea camasilor rulmentilor conici pe/in carcasa transmisiei,problema este ceva mai complicata.Se poate face o reparatie ''a la romani'' prin folosirea unui chelner(punctator) cu care  se chelnereste zona de presare a camasilor astfel incat acestea sa stea fixe,sau se poate face o imbunatatire a sistemului,prin fixarea camasilor cu suruburi.
Personal ,recomand a doua varianta,insa este mai mult de munca si necesita ceva piese facute la strung si alte scule(bormasina,tarozi...).


ps. de unde esti?

si... pt moderatori sau admini...nu credeti ca ar trebuii sa se completeze obligatoriu si locatia atunci cand se creeaza un cont?...asta ar fi benefic pt toti de buna credinta si atunci cand cineva face referire la o lucrare agricola,vreme,cautare de piese etc,cei care citesc respectivele postari deja pot vede de unde este userul...
inca o nelamurire mai am, cred ca am facut o greseala, cand am pus trompa sus, am uitat sa pun niste tablite (vreo 4) si aceea cu "umeras", a sa pun si o poza, oare este vreo problema, se strica ceva daca ramane asa, fara ele?

Attached Files

  • Attached File  02.JPG   205.21K   50 downloads


#2584
sika777

sika777

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 25.12.2012
tablitele alea sat distantiere pentru a relga grupu,daca nu le mai pui cum au fost o sa se uzeze rulmenti din grup,grupu nu ma e centrat,poate sa se strice si semeringurile de pe planetare mai repede,......... tablitele ale cu umeras sant opritoare de ulei,daca nu le pui o sa nu mai ai frane intr-un timp scurt.....etc

GRIJA MARE am uitat si de pinionu de atac care calca pe coroana de la grup,poti avea surprize si acolo ca acesta e fix,si grupu daca nu ma e centrat e problema,asa ca tablitele alea sant foarte importante

#2585
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

View Postutb-445-dt, on 07 decembrie 2014 - 19:55, said:

inca o nelamurire mai am, cred ca am facut o greseala, cand am pus trompa sus, am uitat sa pun niste tablite (vreo 4) si aceea cu "umeras", a sa pun si o poza, oare este vreo problema, se strica ceva daca ramane asa, fara ele?
Ai uitat cumva sa pui tablitele alea din aluminiu,care apar in poze puse deja pe flanse?
Si...colegul are dreptate in legatura cu tablitele alea [cu umeras];acelea sunt pt ca eventualele pierderi de ulei de la semeringuri sa curga pe langa banda de franare.
Vad ca ai deja modificari la rulmentii pinionului de atac si acestea se pare canu mai pot trece prin locas...
Daca ai uitat sa pui ceva ...mai bine demontezi acum decat sa te lase in campanie.Jocul intre coroana dintata si pinion trebuie ~005-015mm

Edited by gcom61, 07 December 2014 - 21:44.


#2586
fiatom615

fiatom615

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 04.12.2014
Buna ziua un vecin de al meu are un 445 pe chiuloasa de la monobloc in partea dreapta are o maneta (daca ii pot zici asa ) pe care este inscriptionat + si - ce rol are aceasta maneta ?

#2587
florinbaloi2004

florinbaloi2004

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 07.10.2014
maneta de sensibilitate, adica regleaza viteza cu care urca si coboara tirantii

#2588
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
...da'... gramatica?!

View Postflorinbaloi2004, on 09 decembrie 2014 - 15:57, said:

maneta de sensibilitate, adica regleaza viteza cu care urca si coboara tirantii

NU ...aceea regleaza viteza de reactie, asupra ridicarii/lasarii tirantilor ,mai ales la aratura cu efort controlat.

Attached Files


Edited by gcom61, 09 December 2014 - 16:11.


#2589
florinbaloi2004

florinbaloi2004

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 07.10.2014
gramatica?

#2590
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

View Postflorinbaloi2004, on 09 decembrie 2014 - 16:31, said:

gramatica?
Nu tu... Ai postat ...mai repede un raspuns,iar eu am cautat poza aia...

#2591
florinbaloi2004

florinbaloi2004

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 07.10.2014
scuze, e f bun forumul, ai ce invata, mai ales de la tine. eu nu sunt de meserie, imi place si vreau sa mai invat cate ceva... citind pe aici am reusit sa mi repar singur monoblocul si am inteles functionarea lui.

#2592
fiatom615

fiatom615

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 04.12.2014
Multunesc frunos pentru raspuns .Mai am o lamurire tot vecinul meu cand a cumparat tractorul nu avea de basculare si'a cumparat un distribuitor nou si nu ii poate da de cap prima data la pus sus si ia spart cilindrul de la disc am inteles ca ii prea mare presiune.din care supapa trebuie reglata presiunea din ceea de pe nomobloc sau cea de pe distribuitor ?supapa de pe monobloc are niste saibe ce rol au acelea?ca acuma nici bratele nu ii mai ridica la greutate.

Are distribuitor exact ca cel din poza postata mai sus

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

1 members, 0 guests, 0 anonymous users

Qipper

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate