Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tractor U445 ( Long 445 tractor )
Last Updated: May 10 2024 19:37, Started by
alin990
, Aug 15 2010 06:49
·
108
#2575
Posted 05 December 2014 - 18:56
#2577
Posted 05 December 2014 - 21:01
Cred ca am gasit buba am umblat azi la injectoare (le-am dat jos sa merg sa le maresc presiunea) si cand colo ce sa vezi doar un singur injector avea inelul acela de guma foaia de azbest lipsea cand am fost sa imi deq explicati "mecanicul" a zia ca el a pus totul in ordine sap viitoare merg sa reglez injectoarele si voi mari avansul si vedem rezultatele..de aceea nu imi tragea anul trecut aram cu a treia cu acelasi plug cu trei trupite .va multumesc pentru tot si pentru sugestiile date
|
#2578
Posted 05 December 2014 - 21:24
Etansarea dintre injector si chiulasa se face cu saibe plate din cupru.Majoritatea meseriasilor folosesc fir de asbest infasurat in jurul pulverizatorului.Acest lucru duce de multe ori la incalzirea excesiva a acestuia in acea zona si se mai ajunge la deformarea acestora,care...cauzeaza blocarea cuiului pulverizatorului...
|
#2579
Posted 06 December 2014 - 17:00
Sunt la capitolul revizie transmisie, am inceput cu ambreiajul unde am avut jocuri mari am inlocuit discul de ambreiaj tampoanele de cauciuc din cuplajul elastic si priza ambreiaj am continuat verificarea la cutie ceva jocuri mici la mansonul de cuplare dar deocamdata nu sare din nici o viteza si intra usor in toate vitezele deci ramane pentru moment asa
Acum am inceput verificare jocului la grupul conic unde am un joc destul de mare cum se poate face reglarea acestuia o explicatie pas cu pas daca se poate pentru ca nu am mai facut niciodata acest lucru jocul din trompe este intre coroana si pinion cred ca din cauza uzurii, joc lateral in rulmenti nu am nimic Orice sugestie este binevenita |
#2580
Posted 07 December 2014 - 10:34
Pt a regla jocul la grupul conic U445,mai intai trebuie sa analizezi pozitia rulmentilor de pe pinionul de atac(cel care vine dinspre cutia de viteze).Datorita proiectarii ?? ,rulmentii conici obisnuiesc sa se deplaseze(camasile lor) in sensul de a-si marii jocul intre camasa si role.
Daca la pinionul de atac nu este joc la rulmenti,lucru verificabil dinspre cutia de viteze(reductor),se scot lagarele laterale(flansele care fixeaza rulmentii catre trompe) si se adauga sau scot saibe plate(de marimea flansei cu gaurile respective).Pe aceleasi flanse se gasesc si simeringurile de etansare,deci trebuie si din astea,daca tot ajungi in zona...;asta,bineinteles cu trompele demontate. Daca ai acel joc la pinionul de atac,provocat de deplasarea camasilor rulmentilor conici pe/in carcasa transmisiei,problema este ceva mai complicata.Se poate face o reparatie ''a la romani'' prin folosirea unui chelner(punctator) cu care se chelnereste zona de presare a camasilor astfel incat acestea sa stea fixe,sau se poate face o imbunatatire a sistemului,prin fixarea camasilor cu suruburi. Personal ,recomand a doua varianta,insa este mai mult de munca si necesita ceva piese facute la strung si alte scule(bormasina,tarozi...). ps. de unde esti? si... pt moderatori sau admini...nu credeti ca ar trebuii sa se completeze obligatoriu si locatia atunci cand se creeaza un cont?...asta ar fi benefic pt toti de buna credinta si atunci cand cineva face referire la o lucrare agricola,vreme,cautare de piese etc,cei care citesc respectivele postari deja pot vede de unde este userul... Edited by gcom61, 07 December 2014 - 10:40. |
#2581
Posted 07 December 2014 - 16:27
Multumesc incep sa ma lamuresc
Jocul la pinion se poate verifica si fara a rupe tractorul in zona reductorului daca nu am joc la pinion sa inteleg ca trebuie sa dau jos trompele si sa adug sau scot saibe (aici nu am inteles unde sub rulment sub flansa ....) Din imagine poti sa ma lamuresti unde vin saibele Sunt din Bihor Attached Files |
#2582
Posted 07 December 2014 - 16:53
draga gcom 61 spune-mi si mie daca sti , cu ce moment se stang piulitele de la chiloasa monobloc gen 445 s-au 530 ,
|
#2583
Posted 07 December 2014 - 19:55
gcom61, on 07 decembrie 2014 - 10:34, said:
Pt a regla jocul la grupul conic U445,mai intai trebuie sa analizezi pozitia rulmentilor de pe pinionul de atac(cel care vine dinspre cutia de viteze).Datorita proiectarii ?? ,rulmentii conici obisnuiesc sa se deplaseze(camasile lor) in sensul de a-si marii jocul intre camasa si role. Daca la pinionul de atac nu este joc la rulmenti,lucru verificabil dinspre cutia de viteze(reductor),se scot lagarele laterale(flansele care fixeaza rulmentii catre trompe) si se adauga sau scot saibe plate(de marimea flansei cu gaurile respective).Pe aceleasi flanse se gasesc si simeringurile de etansare,deci trebuie si din astea,daca tot ajungi in zona...;asta,bineinteles cu trompele demontate. Daca ai acel joc la pinionul de atac,provocat de deplasarea camasilor rulmentilor conici pe/in carcasa transmisiei,problema este ceva mai complicata.Se poate face o reparatie ''a la romani'' prin folosirea unui chelner(punctator) cu care se chelnereste zona de presare a camasilor astfel incat acestea sa stea fixe,sau se poate face o imbunatatire a sistemului,prin fixarea camasilor cu suruburi. Personal ,recomand a doua varianta,insa este mai mult de munca si necesita ceva piese facute la strung si alte scule(bormasina,tarozi...). ps. de unde esti? si... pt moderatori sau admini...nu credeti ca ar trebuii sa se completeze obligatoriu si locatia atunci cand se creeaza un cont?...asta ar fi benefic pt toti de buna credinta si atunci cand cineva face referire la o lucrare agricola,vreme,cautare de piese etc,cei care citesc respectivele postari deja pot vede de unde este userul... Attached Files |
#2584
Posted 07 December 2014 - 20:48
tablitele alea sat distantiere pentru a relga grupu,daca nu le mai pui cum au fost o sa se uzeze rulmenti din grup,grupu nu ma e centrat,poate sa se strice si semeringurile de pe planetare mai repede,......... tablitele ale cu umeras sant opritoare de ulei,daca nu le pui o sa nu mai ai frane intr-un timp scurt.....etc
GRIJA MARE am uitat si de pinionu de atac care calca pe coroana de la grup,poti avea surprize si acolo ca acesta e fix,si grupu daca nu ma e centrat e problema,asa ca tablitele alea sant foarte importante |
|
#2585
Posted 07 December 2014 - 21:37
utb-445-dt, on 07 decembrie 2014 - 19:55, said:
inca o nelamurire mai am, cred ca am facut o greseala, cand am pus trompa sus, am uitat sa pun niste tablite (vreo 4) si aceea cu "umeras", a sa pun si o poza, oare este vreo problema, se strica ceva daca ramane asa, fara ele? Si...colegul are dreptate in legatura cu tablitele alea [cu umeras];acelea sunt pt ca eventualele pierderi de ulei de la semeringuri sa curga pe langa banda de franare. Vad ca ai deja modificari la rulmentii pinionului de atac si acestea se pare canu mai pot trece prin locas... Daca ai uitat sa pui ceva ...mai bine demontezi acum decat sa te lase in campanie.Jocul intre coroana dintata si pinion trebuie ~005-015mm Edited by gcom61, 07 December 2014 - 21:44. |
#2586
Posted 09 December 2014 - 10:37
Buna ziua un vecin de al meu are un 445 pe chiuloasa de la monobloc in partea dreapta are o maneta (daca ii pot zici asa ) pe care este inscriptionat + si - ce rol are aceasta maneta ?
|
#2587
Posted 09 December 2014 - 15:57
maneta de sensibilitate, adica regleaza viteza cu care urca si coboara tirantii
|
#2588
Posted 09 December 2014 - 16:10
...da'... gramatica?!
florinbaloi2004, on 09 decembrie 2014 - 15:57, said:
maneta de sensibilitate, adica regleaza viteza cu care urca si coboara tirantii NU ...aceea regleaza viteza de reactie, asupra ridicarii/lasarii tirantilor ,mai ales la aratura cu efort controlat. Attached FilesEdited by gcom61, 09 December 2014 - 16:11. |
#2590
Posted 09 December 2014 - 16:48
#2591
Posted 09 December 2014 - 17:00
scuze, e f bun forumul, ai ce invata, mai ales de la tine. eu nu sunt de meserie, imi place si vreau sa mai invat cate ceva... citind pe aici am reusit sa mi repar singur monoblocul si am inteles functionarea lui.
|
#2592
Posted 09 December 2014 - 20:27
Multunesc frunos pentru raspuns .Mai am o lamurire tot vecinul meu cand a cumparat tractorul nu avea de basculare si'a cumparat un distribuitor nou si nu ii poate da de cap prima data la pus sus si ia spart cilindrul de la disc am inteles ca ii prea mare presiune.din care supapa trebuie reglata presiunea din ceea de pe nomobloc sau cea de pe distribuitor ?supapa de pe monobloc are niste saibe ce rol au acelea?ca acuma nici bratele nu ii mai ridica la greutate.
Are distribuitor exact ca cel din poza postata mai sus |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
1 members, 0 guests, 0 anonymous users
Qipper