Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...
 RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...
 

Tractor U445 ( Long 445 tractor )

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
6713 replies to this topic

#2593
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
NU se regleaza supapele.Daca totusi cineva a mesterit la ele,supapa generala deschide 150-170 bar iar cea de siguranta cilindru monobloc, deschide numai atunci cand avand un utilaj foarte greu suspendat in tiranti si treci pe drumuri cu denivelari ,presiunea din cilindru poate creste puternic si asta protejeaza cilindrul;deschide la 250 bar.

Attached Files


Edited by gcom61, 09 December 2014 - 20:39.


#2594
fiatom615

fiatom615

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 04.12.2014
Da dar ce rol ar saibebele din capul supapei de presiune de pe nomobloc de ce nu ridica ?

Daca ii se scot saibele ce se poate intampla?

#2595
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Care supapa...sunt 2 buc? Saibele conice ,la cea de pe cilindru ,sunt pe post de ...arc lamelar
La cealalta nu sunt saibe in afara de cea de cupru pt etansare....

Edited by gcom61, 09 December 2014 - 21:06.


#2596
fiatom615

fiatom615

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 04.12.2014
Supapa siguranta presiune cilindru monobloc are o bila cu un arc si la vecinul asta are niste saibe ..ati mai intalnit asa ?ce rol au acelea?

#2597
florinbaloi2004

florinbaloi2004

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 07.10.2014
Da,  cred ca sunt saibe speciale elastice
de reglare a presiunii pe acea bila de la capatul supapei

#2598
fiatom615

fiatom615

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 04.12.2014
Am rezolvat problema am fost si eu si l'am ajutat la supapa de siguranta de la cilindru erau prea multe saibe si nu inchidea bine si de aceea nu ridica bratele am lasat doua saibe doar si am strans bine supapa iar supapa cealalta era destransa la fel am strans'o bine si pe aceea si acuma ridica bratele basculeaza ridica discul ii doar o problenma are cv pierderi de ulei la unul dintre suruburi ce prinde distribuitorul scoate ulei pe langa surub vom pune maine un grover si inca o saiba si cred ca se va rezolva problema .Multumesc frumos pentru sfaturi si chiar ii ok forumul ;) bravo celui care la creat ne ajuta pe cei incepatori

Si nu numai

#2599
cristi_66

cristi_66

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 20.03.2011
salutam!
am un u 445 din 1991,luat de la fabrica,de nou.pana acum 3 luni a mers f.bine,dupa care a aparut o anomalie:cu maneta de la ridicare ,in pozitie maxima de ridicare, tremura. pana la pozitia de jos,la coborare,tremura,in orice pozitie ar fi,mai putin ulktima,cea finala.de asemenea,am incercat sa ar cu el,dar n-am reusit.
luna aceasta,am desfacut monoblocul cu ajutorul unui specialist in hidraulica,am inlocuit absolut tot cu piese noi,si am aceleasi problem,ca inainte.
as dori sa fiu ajutat sau indrumat catre un specialist care se pricepe la monoblocuri de u445,sau sa mi se scrie un nr de telefon sau o adresa de contact.
cu mii de multumiri,cristi.
tel:0769602864.

#2600
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

 cristi_66, on 17 decembrie 2014 - 15:46, said:

salutam!
...luna aceasta,am desfacut monoblocul cu ajutorul unui specialist in hidraulica,am inlocuit absolut tot cu piese noi,si am aceleasi problem,ca inainte...

Rasfoieste te rog cateva pagini in urma ...si vei gasi raspunsul la intrebarea ta; cat despre ''specialistul'' tau...fara comentarii...

#2601
cristi_66

cristi_66

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 20.03.2011
te rog frumos,indruma-ma catre acele pagini ca numere.te rog frumos!

#2602
liviu_anc

liviu_anc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 31.10.2013

 cristi_66, on 17 decembrie 2014 - 16:18, said:

te rog frumos,indruma-ma catre acele pagini ca numere.te rog frumos!
sper ca este supapa aia unisens de pe circuitu de umplere cristi_66  oricum eu aia cred ca e cel putin la mine a fost arcu ala rupt da el poate sa mai faca si de la oringuri si la etansarea aia cu chiuloasa eu am pus unpic de mastic acolo sa etanseze mai bine

Edited by liviu_anc, 28 December 2014 - 18:35.


#2603
sorinelutz

sorinelutz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 18.06.2010
buna,am luat un tractor U445,am lucrat cu el o campanie dar imi scotea fum albastru si cand era motorul rece arunca si un pic de ulei pe esapament si m-am hotarar sa-l desfac,pt ca nu aveam nici presiune de ulei (1bar) cu motorul cald, imi puteti spune cotele de reparatie la camasi,pistoane si segmenti? La multi ani! si un an nou si mai bun vadoresc.

#2604
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
La multi ani
Inainte sa incepi o reparatie capitala,fa-i un test de compresie.Ce ulei ai folosit atunci cand aveai presiune de 1 bar si la ce turatie a motorului era acea presiune?
Uleiul de pe evacuare,daca este ulei,ar putea fi de la ghidurile de supape;daca insa nu esti sigur ca este ulei,este posibil sa fie si motorina nearsa de la unul din injectoare,sau motorina+ulei din cilindru,ca urmare a uzurii exagerate a secmentilor...

#2605
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Ce parere aveti despre uleiul Triax Agra Plus 15w40?Vreau fac urmatorul schimb de ulei cu Triax am gasit la 10 lei litru,am vazut ca rezista la temperaturi inalte,motor in regim de lucru ultra  greu de praf.si mai multe specificati.Pun aici un document cu caracteristi.
Aici

TRIAX Agra Plus SHD 15W-40 CJ-4
Descriere: TRIAX Agra Plus SHD este cel mai avansat ulei de motor pentru utilaje agricole si dedicat acestui domeniu. TRIAX Agra Plus 15W-40 SHD este un ulei de motor super heavy duty pentru utilaje in regim de lucru agricol. TRIAX Agra Plus SHD este recomandat pentru motoare turbo diesel cu aspiratie normala, turbo sau bi-turbo inclusiv cele interim Tier 4 de la John Deere si CASE. Acest produs este dezvoltat pentru motoare in regim de lucru ultra-greu, de praf, sarcina si temperaturi variabile, oferind intervale de schimb de minim 500 de ore. TRIAX Agra Plus SHD 15W-40 indeplineste ultimele norme diesel cerute de motoarele noi de pe CASE si John Deere, API CJ-4 pentru DPF si EGR
  • Recomandat pentru toate utilajele, vechi si noi Inclusiv pentru motoare Euro 5 si CJ-4 cu DPF, Diesel Oxidation Catalysts (DOC) si EGR
  • Pana la 900 de ore interval de schimb
  • Ultra stabil, protectie inegalabila anti-uzura
  • Control exceptional al aciditatii si cenusei


Producator:

TRIAX

Tara de origine:
USA
Utilizare: Acest ulei este recomandat pentru orice tip de utilaj agricol care este cu sau fara garantie, fiind aprobat pentru utilizare in urmatoarele utilaje, inclusiv cele noi cu DPF, EGR sau alte sisteme de control emisii.
  • CLAAS
  • John Deere
  • Massey Ferguson
  • Belarus
  • Fend
  • White Farm
  • New Holland
  • Lamborghini
  • si multe altele
Aprobari si Specificatii:
  • New Holland, John Deere, CLAAS, Massey Ferguson
  • Fendt, Lamborghini, White Farm
  • API - CJ, CI-4, SM
  • ACEA E7/E9 issue 2
  • Detroit Diesel DDC 93K218
  • JCB Standard 4001/2800
  • MTU Type 2.1
  • Caterpillar ECF-3 (15W-40)
  • Cummins CES20081, 77, 76, 75, Global DHD-1
  • Mack EO-O Premium Plus 07
  • VOLVO VDS-3, VDS-4


#2606
sorinelutz

sorinelutz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 18.06.2010
nu i-am facut test pt k oricum trebuia sa-i fac o revizie si un segment de ungere nu mai exista deloc dar nu stiu ce segmmenti sa iau.La pistonul 1 am camasa de exact 95 mm,la 2 camasa e de 94,8,si la 3 94,9  Imi dati si mie dimensiuni la reviziile camasilor si a pistoanelor? Ulei am luat din magazin M 20 plus.

#2607
sorinelutz

sorinelutz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 18.06.2010
M40 plus,ma scuzati

#2608
Adi112

Adi112

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 03.12.2012

 TudorCJ, on 01 ianuarie 2015 - 16:55, said:

Ce parere aveti despre uleiul Triax Agra Plus 15w40?Vreau fac urmatorul schimb de ulei cu Triax am gasit la 10 lei litru,am vazut ca rezista la temperaturi inalte,motor in regim de lucru ultra  greu de praf.si mai multe specificati.Pun aici un document cu caracteristi.
Aici

TRIAX Agra Plus SHD 15W-40 CJ-4
Descriere: TRIAX Agra Plus SHD este cel mai avansat ulei de motor pentru utilaje agricole si dedicat acestui domeniu. TRIAX Agra Plus 15W-40 SHD este un ulei de motor super heavy duty pentru utilaje in regim de lucru agricol. TRIAX Agra Plus SHD este recomandat pentru motoare turbo diesel cu aspiratie normala, turbo sau bi-turbo inclusiv cele interim Tier 4 de la John Deere si CASE. Acest produs este dezvoltat pentru motoare in regim de lucru ultra-greu, de praf, sarcina si temperaturi variabile, oferind intervale de schimb de minim 500 de ore. TRIAX Agra Plus SHD 15W-40 indeplineste ultimele norme diesel cerute de motoarele noi de pe CASE si John Deere, API CJ-4 pentru DPF si EGR
  • Recomandat pentru toate utilajele, vechi si noi Inclusiv pentru motoare Euro 5 si CJ-4 cu DPF, Diesel Oxidation Catalysts (DOC) si EGR
  • Pana la 900 de ore interval de schimb
  • Ultra stabil, protectie inegalabila anti-uzura
  • Control exceptional al aciditatii si cenusei

Producator:

TRIAX

Tara de origine:
USA
Utilizare: Acest ulei este recomandat pentru orice tip de utilaj agricol care este cu sau fara garantie, fiind aprobat pentru utilizare in urmatoarele utilaje, inclusiv cele noi cu DPF, EGR sau alte sisteme de control emisii.
  • CLAAS
  • John Deere
  • Massey Ferguson
  • Belarus
  • Fend
  • White Farm
  • New Holland
  • Lamborghini
  • si multe altele
Aprobari si Specificatii:
  • New Holland, John Deere, CLAAS, Massey Ferguson
  • Fendt, Lamborghini, White Farm
  • API - CJ, CI-4, SM
  • ACEA E7/E9 issue 2
  • Detroit Diesel DDC 93K218
  • JCB Standard 4001/2800
  • MTU Type 2.1
  • Caterpillar ECF-3 (15W-40)
  • Cummins CES20081, 77, 76, 75, Global DHD-1
  • Mack EO-O Premium Plus 07
  • VOLVO VDS-3, VDS-4

Salut Tudore, am folosit eu acest tip de ulei, am facut comanda pe net la o firma din Cluj parca (19 litri la galeata),  e un ulei bun dar nu cum il lauda ei l,am schimabt la 150-170max ore, (de fapt orce ulei as folosi il schimb la acest interval )  ce specifica ei schimbul la 900 ore cred ca e exagerat.  Dar e un ulei ok, eu il recomand.
Pana acum am incercat ceva uleiuri scumpe as putea spune, dar cele mai bune sunt Ambra, Castrol, Urania si Total agricol,.  de ceva vreme folosesc doar Ambra super gold 15w20. (il cumpar din italia) este specificat si in cartea service a tractorului acest ulei  
Tot secretul este sa il schimbi mai des ,eu asa fac la orce motor si nu am avut niciodata probeme.

#2609
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

 sorinelutz, on 01 ianuarie 2015 - 17:16, said:

nu i-am facut test pt k oricum trebuia sa-i fac o revizie si un segment de ungere nu mai exista deloc dar nu stiu ce segmmenti sa iau.La pistonul 1 am camasa de exact 95 mm,la 2 camasa e de 94,8,si la 3 94,9  Imi dati si mie dimensiuni la reviziile camasilor si a pistoanelor? Ulei am luat din magazin M 20 plus.
Cumperi set de secmenti pt nominal(95mm).Daca tot demontezi motorul fa-i o honuire; se gasesc dispozitive pe net la un pret destul de mic(sub 100 lei).Masoara vibrochenul si vezi daca are uzura/ovalitate.Daca uzura este sub 0,05- 0,10mm intre centrul manetonului (partea centrala a din dreptul canalului de ungere de pe cuzinet) si laterale,nu este nevoie de rectificare vibrochen.Oricum schimba cuzinetii obligatoriu ,daca schimbi secmentii.Nu este rau sa verifici/etansezi supapele....
Cateva date ...bine de stiut...in franceza...

Attached Files


Edited by gcom61, 01 January 2015 - 20:09.


#2610
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Eu oricum in schimb la fiecare arata,discuit,semanat dupa care vara ramane cu el de la prasit porumbu si cosit pana la plug iar la plug iara ulei nou.Nu ma intereseaza chestia cu orele ca oricum la mine poate ca ajunge la 30 ore si il dau jos ca este cine sa imi aduca.Vreau sa stiu daca ii bun si cum se prezinta la motor cald se face ca si apa sau ramane mai vascos.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate