Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tractor U445 ( Long 445 tractor )
Last Updated: May 05 2024 13:48, Started by
alin990
, Aug 15 2010 06:49
·
108
#2593
Posted 09 December 2014 - 20:38
NU se regleaza supapele.Daca totusi cineva a mesterit la ele,supapa generala deschide 150-170 bar iar cea de siguranta cilindru monobloc, deschide numai atunci cand avand un utilaj foarte greu suspendat in tiranti si treci pe drumuri cu denivelari ,presiunea din cilindru poate creste puternic si asta protejeaza cilindrul;deschide la 250 bar.
Attached FilesEdited by gcom61, 09 December 2014 - 20:39. |
#2594
Posted 09 December 2014 - 20:52
Da dar ce rol ar saibebele din capul supapei de presiune de pe nomobloc de ce nu ridica ?
Daca ii se scot saibele ce se poate intampla? |
#2595
Posted 09 December 2014 - 20:52
Care supapa...sunt 2 buc? Saibele conice ,la cea de pe cilindru ,sunt pe post de ...arc lamelar
La cealalta nu sunt saibe in afara de cea de cupru pt etansare.... Edited by gcom61, 09 December 2014 - 21:06. |
#2596
Posted 09 December 2014 - 21:00
Supapa siguranta presiune cilindru monobloc are o bila cu un arc si la vecinul asta are niste saibe ..ati mai intalnit asa ?ce rol au acelea?
|
#2597
Posted 10 December 2014 - 00:54
Da, cred ca sunt saibe speciale elastice
de reglare a presiunii pe acea bila de la capatul supapei |
#2598
Posted 10 December 2014 - 21:10
Am rezolvat problema am fost si eu si l'am ajutat la supapa de siguranta de la cilindru erau prea multe saibe si nu inchidea bine si de aceea nu ridica bratele am lasat doua saibe doar si am strans bine supapa iar supapa cealalta era destransa la fel am strans'o bine si pe aceea si acuma ridica bratele basculeaza ridica discul ii doar o problenma are cv pierderi de ulei la unul dintre suruburi ce prinde distribuitorul scoate ulei pe langa surub vom pune maine un grover si inca o saiba si cred ca se va rezolva problema .Multumesc frumos pentru sfaturi si chiar ii ok forumul bravo celui care la creat ne ajuta pe cei incepatori
Si nu numai |
#2599
Posted 17 December 2014 - 15:46
salutam!
am un u 445 din 1991,luat de la fabrica,de nou.pana acum 3 luni a mers f.bine,dupa care a aparut o anomalie:cu maneta de la ridicare ,in pozitie maxima de ridicare, tremura. pana la pozitia de jos,la coborare,tremura,in orice pozitie ar fi,mai putin ulktima,cea finala.de asemenea,am incercat sa ar cu el,dar n-am reusit. luna aceasta,am desfacut monoblocul cu ajutorul unui specialist in hidraulica,am inlocuit absolut tot cu piese noi,si am aceleasi problem,ca inainte. as dori sa fiu ajutat sau indrumat catre un specialist care se pricepe la monoblocuri de u445,sau sa mi se scrie un nr de telefon sau o adresa de contact. cu mii de multumiri,cristi. tel:0769602864. |
#2600
Posted 17 December 2014 - 16:07
cristi_66, on 17 decembrie 2014 - 15:46, said:
salutam! ...luna aceasta,am desfacut monoblocul cu ajutorul unui specialist in hidraulica,am inlocuit absolut tot cu piese noi,si am aceleasi problem,ca inainte... Rasfoieste te rog cateva pagini in urma ...si vei gasi raspunsul la intrebarea ta; cat despre ''specialistul'' tau...fara comentarii... |
#2601
Posted 17 December 2014 - 16:18
te rog frumos,indruma-ma catre acele pagini ca numere.te rog frumos!
|
#2602
Posted 28 December 2014 - 18:33
cristi_66, on 17 decembrie 2014 - 16:18, said:
te rog frumos,indruma-ma catre acele pagini ca numere.te rog frumos! Edited by liviu_anc, 28 December 2014 - 18:35. |
|
#2603
Posted 31 December 2014 - 19:06
buna,am luat un tractor U445,am lucrat cu el o campanie dar imi scotea fum albastru si cand era motorul rece arunca si un pic de ulei pe esapament si m-am hotarar sa-l desfac,pt ca nu aveam nici presiune de ulei (1bar) cu motorul cald, imi puteti spune cotele de reparatie la camasi,pistoane si segmenti? La multi ani! si un an nou si mai bun vadoresc.
|
#2604
Posted 01 January 2015 - 13:18
La multi ani
Inainte sa incepi o reparatie capitala,fa-i un test de compresie.Ce ulei ai folosit atunci cand aveai presiune de 1 bar si la ce turatie a motorului era acea presiune? Uleiul de pe evacuare,daca este ulei,ar putea fi de la ghidurile de supape;daca insa nu esti sigur ca este ulei,este posibil sa fie si motorina nearsa de la unul din injectoare,sau motorina+ulei din cilindru,ca urmare a uzurii exagerate a secmentilor... |
#2605
Posted 01 January 2015 - 16:55
Ce parere aveti despre uleiul Triax Agra Plus 15w40?Vreau fac urmatorul schimb de ulei cu Triax am gasit la 10 lei litru,am vazut ca rezista la temperaturi inalte,motor in regim de lucru ultra greu de praf.si mai multe specificati.Pun aici un document cu caracteristi.
Aici TRIAX Agra Plus SHD 15W-40 CJ-4 Descriere: TRIAX Agra Plus SHD este cel mai avansat ulei de motor pentru utilaje agricole si dedicat acestui domeniu. TRIAX Agra Plus 15W-40 SHD este un ulei de motor super heavy duty pentru utilaje in regim de lucru agricol. TRIAX Agra Plus SHD este recomandat pentru motoare turbo diesel cu aspiratie normala, turbo sau bi-turbo inclusiv cele interim Tier 4 de la John Deere si CASE. Acest produs este dezvoltat pentru motoare in regim de lucru ultra-greu, de praf, sarcina si temperaturi variabile, oferind intervale de schimb de minim 500 de ore. TRIAX Agra Plus SHD 15W-40 indeplineste ultimele norme diesel cerute de motoarele noi de pe CASE si John Deere, API CJ-4 pentru DPF si EGR
Producator: TRIAX Tara de origine: USA Utilizare: Acest ulei este recomandat pentru orice tip de utilaj agricol care este cu sau fara garantie, fiind aprobat pentru utilizare in urmatoarele utilaje, inclusiv cele noi cu DPF, EGR sau alte sisteme de control emisii.
|
#2606
Posted 01 January 2015 - 17:16
nu i-am facut test pt k oricum trebuia sa-i fac o revizie si un segment de ungere nu mai exista deloc dar nu stiu ce segmmenti sa iau.La pistonul 1 am camasa de exact 95 mm,la 2 camasa e de 94,8,si la 3 94,9 Imi dati si mie dimensiuni la reviziile camasilor si a pistoanelor? Ulei am luat din magazin M 20 plus.
|
#2608
Posted 01 January 2015 - 19:20
TudorCJ, on 01 ianuarie 2015 - 16:55, said:
Ce parere aveti despre uleiul Triax Agra Plus 15w40?Vreau fac urmatorul schimb de ulei cu Triax am gasit la 10 lei litru,am vazut ca rezista la temperaturi inalte,motor in regim de lucru ultra greu de praf.si mai multe specificati.Pun aici un document cu caracteristi. Aici TRIAX Agra Plus SHD 15W-40 CJ-4 Descriere: TRIAX Agra Plus SHD este cel mai avansat ulei de motor pentru utilaje agricole si dedicat acestui domeniu. TRIAX Agra Plus 15W-40 SHD este un ulei de motor super heavy duty pentru utilaje in regim de lucru agricol. TRIAX Agra Plus SHD este recomandat pentru motoare turbo diesel cu aspiratie normala, turbo sau bi-turbo inclusiv cele interim Tier 4 de la John Deere si CASE. Acest produs este dezvoltat pentru motoare in regim de lucru ultra-greu, de praf, sarcina si temperaturi variabile, oferind intervale de schimb de minim 500 de ore. TRIAX Agra Plus SHD 15W-40 indeplineste ultimele norme diesel cerute de motoarele noi de pe CASE si John Deere, API CJ-4 pentru DPF si EGR
Producator: TRIAX Tara de origine: USA Utilizare: Acest ulei este recomandat pentru orice tip de utilaj agricol care este cu sau fara garantie, fiind aprobat pentru utilizare in urmatoarele utilaje, inclusiv cele noi cu DPF, EGR sau alte sisteme de control emisii.
Salut Tudore, am folosit eu acest tip de ulei, am facut comanda pe net la o firma din Cluj parca (19 litri la galeata), e un ulei bun dar nu cum il lauda ei l,am schimabt la 150-170max ore, (de fapt orce ulei as folosi il schimb la acest interval ) ce specifica ei schimbul la 900 ore cred ca e exagerat. Dar e un ulei ok, eu il recomand. Pana acum am incercat ceva uleiuri scumpe as putea spune, dar cele mai bune sunt Ambra, Castrol, Urania si Total agricol,. de ceva vreme folosesc doar Ambra super gold 15w20. (il cumpar din italia) este specificat si in cartea service a tractorului acest ulei Tot secretul este sa il schimbi mai des ,eu asa fac la orce motor si nu am avut niciodata probeme. |
#2609
Posted 01 January 2015 - 19:59
sorinelutz, on 01 ianuarie 2015 - 17:16, said:
nu i-am facut test pt k oricum trebuia sa-i fac o revizie si un segment de ungere nu mai exista deloc dar nu stiu ce segmmenti sa iau.La pistonul 1 am camasa de exact 95 mm,la 2 camasa e de 94,8,si la 3 94,9 Imi dati si mie dimensiuni la reviziile camasilor si a pistoanelor? Ulei am luat din magazin M 20 plus. Cateva date ...bine de stiut...in franceza... Attached FilesEdited by gcom61, 01 January 2015 - 20:09. |
#2610
Posted 01 January 2015 - 22:13
Eu oricum in schimb la fiecare arata,discuit,semanat dupa care vara ramane cu el de la prasit porumbu si cosit pana la plug iar la plug iara ulei nou.Nu ma intereseaza chestia cu orele ca oricum la mine poate ca ajunge la 30 ore si il dau jos ca este cine sa imi aduca.Vreau sa stiu daca ii bun si cum se prezinta la motor cald se face ca si apa sau ramane mai vascos.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users