Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tractoare- Sfaturi tehnice- Documentatii
Last Updated: Nov 09 2023 20:31, Started by
c_predoiu
, Jul 14 2010 22:27
·
16
#1783
Posted 25 February 2015 - 21:15
IdI1, on 25 februarie 2015 - 20:46, said:
cele sintetice sunt foarte bune pentru motoare moderne. Al tau este un pic mai vechi si necesita un seimisintetic sau mineral. Incearca un semisintetic/mineral la urmatorul schimb. http://vanzaripiesea...john-deere-1040 vassy_2012n, on 25 februarie 2015 - 21:09, said:
Buna seara stie cineva de unde pot cumpara o pompa hidraulica pentru un John deer 1040 Dar say nu fie fabricata in turcia. |
#1784
Posted 26 February 2015 - 01:03
Salut.am cumpărat un same centurion 75 dtc, si am avut ghinionul sa nu fie ulei în transmisia față stingă.mi sa blocat un pinion(sunt 3 pinioane acolo),si a ovalizat gaura in care era fixat(bănuiesc ca in planetara).caut piese de schimb pentru grup tracțiune fata same centurion 75(planetara, si pinioanele reductoare). Ma poate ajuta cineva cu informații pt aceste piese? Sper ca am postat corect, scuze daca am greșit.
|
#1785
Posted 26 February 2015 - 06:37
florinobirsan, on 26 februarie 2015 - 01:03, said:
Salut.am cumpărat un same centurion 75 dtc, si am avut ghinionul sa nu fie ulei în transmisia față stingă.mi sa blocat un pinion(sunt 3 pinioane acolo),si a ovalizat gaura in care era fixat(bănuiesc ca in planetara).caut piese de schimb pentru grup tracțiune fata same centurion 75(planetara, si pinioanele reductoare). Ma poate ajuta cineva cu informații pt aceste piese? Sper ca am postat corect, scuze daca am greșit. |
#1786
Posted 26 February 2015 - 10:31
Vezi cat cosat greseala de a nu verifica uleiurile imediat ce ai luat tractorul? Are reductor la fiecare roata cu ulei in butuc.
Cauta din dezmembrari ca altfel cred ca sunt scumpe piesele (daca gasesti). Sa schimbi si semeringul ca vei pierde iar uleiul. poate se potriveste si de la asta http://www.tocmai.ro...0-22255808.html http://www.tocmai.ro...o-19004190.html http://www.tocmai.ro...4-21499501.html http://www.tocmai.ro...e-22718432.html sunt multe anunturi mai cauta |
#1787
Posted 26 February 2015 - 12:31
dupa ce am terminat cu asamblatul motorului voi trece la urmatoarea problema si anume directia tractorului!daca stie cineva cum se regleaza directia tractorului pentru a nu mai toci cauciucurile.eu ma gindeam sa iau o amprenta pe sol sa vad cum calca fiecare roata si apoi sa incerc sa fac ceva reglaje ca asa la ochi nu am reusit niciodata sa reglez perfect si dupa citiva ani cauciucurile nu erau tocite uniform.ma refer aici la un tractor u445 fara fata.astept si alte pareri din partea dvs pentru un reglaj perfect al directiei tractorului
|
#1788
Posted 26 February 2015 - 13:50
La mine am descoperit problema. Nu ajunge curent la bujii (posibil din contact) si afara erau in jur de 2-3 grade. Cum nu functionau bujiile dadeam la automat si nepornind mi s-au consumat bateriile la a 5-6 cheie mai lunga. Daca dau spray porneste la sfert, dar nu prea vreu sa folosesc spray. Astept cateva zile sa se domoleasca vremea si refac instalatia electrica. Apropo, cum i-as putea face un cadru? ca nu as baga 30 de milioane intr-o cabina. Ce fel de profile sa iau sa fie un cadru si rezistent si ieftin?
Edited by walftob, 26 February 2015 - 13:50. |
#1789
Posted 26 February 2015 - 13:54
50x50x1,5(sau 2mm)grosime.Eu am facut la leut dupa un model si am pus parbriz de 650 si laterale din plexi....
Le: si a dat si proba de foc;anul trecut s-a rasturnat tata cu el,pe o panta ,iar parbrizul a ramas intact... Edited by gcom61, 26 February 2015 - 13:56. |
#1790
Posted 26 February 2015 - 13:55
Poti pune, te rog, o poza? Chiar vreau un model dupa care sa-l fac pe al meu. Nu prea stiu cum sa prind cadrul pe aripi si pe cutie cat mai corect si de aia tot vreau sa vad ceva facut bine.
Edited by walftob, 26 February 2015 - 13:56. |
#1791
Posted 26 February 2015 - 13:59
Cu poza...mai greu.Doar sambata ajung la tara si...daca nu uit, fac poze.
|
#1792
Posted 26 February 2015 - 14:01
Aha, e ok. Daca reusesti sa faci ar fi perfect. Pana atunci mai caut pe net diferite modele. Ca incepe acusi treaba cu el si trebuie sa ma grabesc sa fac cadrul, ca pe urma o sa fie greu cu timpul liber.
|
|
#1793
Posted 26 February 2015 - 14:05
#1794
Posted 26 February 2015 - 14:12
Eu am aripile asa, si nu stiu cum sa prind cadrul de ele. Gasesc eu o solutie pana la urma.
Attached FilesEdited by walftob, 26 February 2015 - 14:12. |
#1795
Posted 26 February 2015 - 15:09
Asa erau si ale mele si le-am confectionat din nou din tabla de 2mm grosime,acasa;mai patratoase pt a etansa cabina pe ele.
|
#1796
Posted 26 February 2015 - 15:44
Acuma lucrez si eu la o cabina prinsa pe aripi fac niste poze si pun. Dar sa stii ca emult de lucru la ea. Eu am avut materiale teava patrata 40*40mm si tabla, dar doar pe electrozi si panze de flex am dat vreo 200 llei poate mai mult. Mai trebuie geamuri nu stiu la cat ajung.Poate gasesti in zona una gata sa se potiveasca sau o adaptezi. Mai am poze de la cineva care si-a facut cabina care avea aripi ca ale tale. Le-a dat jos si a facut tot din nou de jos. E mai usor ca etansezi mai bine. Acum sa vad cum pun poze.......
Aha!! Attached Files |
#1797
Posted 26 February 2015 - 20:00
walftob, on 26 februarie 2015 - 13:50, said:
La mine am descoperit problema. Nu ajunge curent la bujii (posibil din contact) si afara erau in jur de 2-3 grade. Cum nu functionau bujiile dadeam la automat si nepornind mi s-au consumat bateriile la a 5-6 cheie mai lunga. Daca aveti nevoie urgenta de tractor , si sa nu mai il fortati cu spray , conectati bujiile de la borna care este legata la electromotor , aveti 24 de volti acolo . Folositi un cablu din ala cu clesti pe care il au multi soferi in dotare pentru a lua curent la nevoie de la o alta masina . Sincer eu n-as mai folosi spray vreodata ... Ce as dori sa va intreb , daca aveti farurile functionale , de unde le porniti ? Ale mele nu sunt deocamdata , le pot conecta usor la instalatie , pentru ca pur si simplu cineva a taiat toate firele undeva in zona dinamului , dar sunt toate pe culori si trecute prin tabloul de siguranta ... Dilema mea este contactul de cheie , banuiesc ca ala ar trebui sa lucreze si pentru aprinderea farurilor , problema-i ca nu are decat o singura pozitie ... ori sunt blocate celalalte ... logic ar trebui sa mai fie inca doua , una pe faza scurta si una pentru faza lunga . Mai pe scurt , cand puneti cheia in contact , cate trepte va lasa sa invartiti inspre dreapta ? |
|
#1798
Posted 26 February 2015 - 20:16
Farurile le pornesc tot din contact, mut o treapta mai sus cheia. Intre timp am aflat o faza de a incalzi bujiile, pun un cleste la plusul electrolotorului si capatul lui pe puntea de la bujii, astept 20 secunde si porneste la cheie.
Nu stiu cum sa fac cu cabina... sa iau una si sa o adaptez ori sa fac una de la zero. Nu stiu care varianta e mai ieftina. cris1981, nu-mi dau seama acum, ori trei ori patru trepte. vad maine mai exact. bbb123, bun model de inspiratie pentru propria cabina. Multumesc! Edited by walftob, 26 February 2015 - 20:23. |
#1799
Posted 27 February 2015 - 07:26
Oricum m-ati lamurit , multumesc , am si incercat acuma de dimineata , am ridicat si eu cheia o treapta mai sus si sunt 3 pozitii , omul tot invata pana moare ...buna vorba .
Cat despre curent la bujii ati facut de fapt exact ce v-am recomandat si eu , dar pe mine nu ma ducea capul sa trag cheia mai sus in contact Cat despre cabina eu mai degraba as face una , de ieftin nu stiu daca iesiti mai ieftin , dar aveti avantajul sa o faceti cat mai fixa . Eu ma gandesc sa fac la al meu doar o semicabina , atata cat sa nu ma bata soarele in cap si sa ma ploua . Dar prin vara , dupa ce vad cum merge in campania asta de primavara si remediez eventualele probleme ce or aparea , sper sa nu dar m-as mira ... o sa-i confectionez o pereche de aripi patratoase , exact ca ale utb-ului 445 , si o sa-i trag o vopsea sa arate si el aproape ca si in tinerete . Sanatate si Doamne ajuta ! |
#1800
Posted 27 February 2015 - 08:54
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users