Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...
 Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...

Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...
 smart switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.

Smecher de talie grea

PH apa plata
 Recomandare Mocheta -pe suport pa...

ram upgrade asus rog strix

Alegere memorie USB

Manere clasice mobila sau push to...
 

Folosire puncte de loialitate

- - - - -
  • Please log in to reply
253 replies to this topic

#19
Goofy

Goofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,732
  • Înscris: 10.04.2004
Daca tu reusesti sa le scazi costurile de achizitionare si exploatare, astfel incat sa iasa pe plus dupa ce iti dau tie oferte minunate, sunt convins ca fiecare operator, ar fi mai mult decat fericit sa isi fidelizeze clientii prin astfel de oferte.
Tu crezi ca pe ei, cand isi achizitioneaza echipamentele, telefoanele, preturile de interconectare samd, ii intreaba cineva de minimul pe economie?

#20
iustaa

iustaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 756
  • Înscris: 15.11.2010
Sa stii ca nu ma supara faptul ca nu am puncte, oricum nu valoreaza mult. Insa un cartelar are 1000 de minute in retea, pentru 3 euro, si un abonat plateste dublu pentru acelasi serviciu. Iar domnul cu cartela primeste minute in retea la fiecare xx minute receptionate din alta retea. Iar eu primesc 1 cent pentru un euro consumat  :deadtongue:

Edited by iustaa, 15 November 2010 - 22:12.


#21
Goofy

Goofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,732
  • Înscris: 10.04.2004
Si intrebarea logica, care vine din partea mea: cine te tine pe abonament?

#22
iustaa

iustaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 756
  • Înscris: 15.11.2010
Contractul.

#23
l_dan

l_dan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,351
  • Înscris: 05.09.2006
Am observat in meniul telefonului, ca la "utilizare puncte de loialitate", apare optiunea: "Folosire puncte de loialitate pentru alt numar de telefon".
Asta inseamna ca pot converti punctele in minute in retea pt alt numar - chiar daca e pe cartela?
Care e rata de conversie (Euro-->minute)?

#24
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View Postl_dan, on 24th November 2010, 13:44, said:

Am observat in meniul telefonului, ca la "utilizare puncte de loialitate", apare optiunea: "Folosire puncte de loialitate pentru alt numar de telefon".
Asta inseamna ca pot converti punctele in minute in retea pt alt numar - chiar daca e pe cartela?
Care e rata de conversie (Euro-->minute)?

Salut,

Poți cumpăra cu puncte minute în rețea și naționale pentru numărul tău de telefon sau pentru un alt număr care este pe abonament. Opțiunea nu este valabilă și pentru cartele. Ai următoarele variante:

   1. 50 de minute în rețea pentru 50 de puncte;
   2. 100 de minute în rețea pentru 100 de puncte;
   3. 30 de minute naționale pentru 330 de puncte.

Edited by Vodafone, 24 November 2010 - 14:22.


#25
gompo

gompo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 19.07.2005

View PostVodafone, on 24th November 2010, 14:20, said:

Salut,

Poți cumpăra cu puncte minute în rețea și naționale pentru numărul tău de telefon sau pentru un alt număr care este pe abonament. Opțiunea nu este valabilă și pentru cartele. Ai următoarele variante:

   1. 50 de minute în rețea pentru 50 de puncte;
   2. 100 de minute în rețea pentru 100 de puncte;
   3. 30 de minute naționale pentru 330 de puncte.
Salut.
Cateva intrebari:
Minutele cumparate cu puncte se pot aloca/folosi imediat ce au fost cumparate sau doar de la urmatoarea data de facturare? Ce valabilitate au? Sunt reportabile?
Daca vreau sa fac cadou niste minute in retea unui alt abonat, se poate indiferent de tipul de abonament pe care-l are acesta? Chiar si daca are abonament business de grup? La fel ca mai sus, le va putea folosi pe loc sau nu?

Multumesc anticipat.

#26
iustaa

iustaa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 756
  • Înscris: 15.11.2010
Sa folosesc punctele, ori sa le tin incat sa obtin ceva bun la prelungirea de contract?  :huh:

#27
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View Postgompo, on 25th November 2010, 01:20, said:

Salut.
Cateva intrebari:
Minutele cumparate cu puncte se pot aloca/folosi imediat ce au fost cumparate sau doar de la urmatoarea data de facturare? Ce valabilitate au? Sunt reportabile?
Daca vreau sa fac cadou niste minute in retea unui alt abonat, se poate indiferent de tipul de abonament pe care-l are acesta? Chiar si daca are abonament business de grup? La fel ca mai sus, le va putea folosi pe loc sau nu?

Multumesc anticipat.

Salut,

Minutele cumpărate prin puncte de loialitate pot fi folosite doar de la următoarea dată de facturare, au o valabilitate de o lună și nu sunt reportabile. De asemenea, acestea pot fi cumpărate de către persoane fizice pentru persoane fizice și de către persoane juridice pentru persoane juridice, nu și combinat.

Să-mi spui, te rog, dacă ți-au fost de folos aceste informații.

Edited by Vodafone, 25 November 2010 - 09:47.


#28
gompo

gompo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,237
  • Înscris: 19.07.2005

View PostVodafone, on 25th November 2010, 09:46, said:

Salut,

Minutele cumpărate prin puncte de loialitate pot fi folosite doar de la următoarea dată de facturare, au o valabilitate de o lună și nu sunt reportabile. De asemenea, acestea pot fi cumpărate de către persoane fizice pentru persoane fizice și de către persoane juridice pentru persoane juridice, nu și combinat.

Să-mi spui, te rog, dacă ți-au fost de folos aceste informații.
Mda, informatiile mi-au fost de folos.
Din pacate, regulile restrictive nu prea mai lasa loc de utilizare decenta a acestor puncte de fidelitate.  :confuzzled:

Era mult mai bine daca acele minute care se pot achizitiona cu aceste puncte sa poata fi consumate din momentul cumpararii lor, cand se presupune ca mi-am epuizat deja minutele din abonament si doresc o suplimentare a lor pentru a evita costul suplimentar si NU  de la urmatoarea data de facturare cand oricum voi primi noi minute din abonament.
De asemenea, era bine daca o persoana care detine si un abonament personal si unul pe firma sa poata sa-si faca cadou minute de pe unul pe altul, dupa necesitati.

#29
Koal

Koal

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,993
  • Înscris: 21.08.2008
Și așa minutele cumpărate cu puncte sunt destul de scumpe, mai ales cele naționale, 11 eurocenți/puncte per minut, măcar să îți dea posibilitatea să le cumperi atunci când ai nevoie de ele...

Cei de la Cosmote au chiar și la cartele oferta aceea cu Pocket-Minutes, cumperi pachete de minute atunci când ai nevoie de ele. Ar fi utila abonaților Vodafone o oferta similară, eventual noile pachete de minute instant ar putea fi achiziționate plătind un sfert din costul pachetului de minute cu câțiva cenți cost suplimentar, și restul de trei sferturi cu puncte de loialitate.

#30
me_iauras

me_iauras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,413
  • Înscris: 08.01.2009
Salut ,
De curiozitate as vrea sa intreb daca sunt singurul care sa trezit luna aceasta cu mai putine puncte de loialitate decat ar fi fost normal sa primesc in conditiile in care costurile care intra in calculul lor a ramas acelasi ca in ultimele luni de cand au modificat metodologia de calcul .
Intreb asta ca pe site nu apare nici o modificare in acest sens si sincer nu cred ca aplicatia lor de billing a facut o "eroare" in ceea ce ma priveste (nu mi amintesc s o fi injurat o de mama ca sa aiba ceva personal cu mine ) . Pe de alta parte sincer ii vad in stare sa incerce astfel de mici ciupeli in conditiile in care modul si cuantumul in care dau aceste puncte "de loialitate" sunt la bunul lor plac fara sa anunte ca scad iar numarul de puncte acordate (probleme de PR dupa reactiile clientilor in urma ultimei modificari aduse " in interesul clientilor nostri " asupra cuantumului si asupra modului de folosire al punctelor  )

#31
forbs

forbs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 514
  • Înscris: 28.07.2006
Salut!
Draga suport Vodafone,
Cum se face ca s-au scumpit asa mult telefoanele pentru achizitie cu prelungire contract sau fara conectare?
Numai dintr-un calcul simplu rezulta ca si cu oferta de marire a valorii punctelor cu 50% pretul final este sensibil mai mare decat a fost pana acum.
La profituri grase de sarbatori!

#32
Go.go.man

Go.go.man

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 603
  • Înscris: 29.12.2005

View Postme_iauras, on 5th December 2010, 14:41, said:

Salut ,
De curiozitate as vrea sa intreb daca sunt singurul care sa trezit luna aceasta cu mai putine puncte de loialitate decat ar fi fost normal sa primesc in conditiile in care costurile care intra in calculul lor a ramas acelasi ca in ultimele luni de cand au modificat metodologia de calcul .
Intreb asta ca pe site nu apare nici o modificare in acest sens si sincer nu cred ca aplicatia lor de billing a facut o "eroare" in ceea ce ma priveste (nu mi amintesc s o fi injurat o de mama ca sa aiba ceva personal cu mine ) . Pe de alta parte sincer ii vad in stare sa incerce astfel de mici ciupeli in conditiile in care modul si cuantumul in care dau aceste puncte "de loialitate" sunt la bunul lor plac fara sa anunte ca scad iar numarul de puncte acordate (probleme de PR dupa reactiile clientilor in urma ultimei modificari aduse " in interesul clientilor nostri " asupra cuantumului si asupra modului de folosire al punctelor  )


uita-te pe factura, deasupra la sectiunea de puncte de loialitate ca scrie ceva de genul:

Puncte valabile pana la data x:
Puncte noi (sau ceva de genu)
Puncte ce expira pana la data de x: ........................................ Y nr puncte

ei iti dau 10-15 puncte si iti iau 100-200 in fiecare luna. asa ca mai bine du-te repede sa iti iei ceva.

si nu, nu esti singurul, si eu am pierdut cam 1000 de puncte deja ca nu am fost atent

Edited by Go.go.man, 06 December 2010 - 15:17.


#33
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View Postme_iauras, on 5th December 2010, 14:41, said:

Salut ,
De curiozitate as vrea sa intreb daca sunt singurul care sa trezit luna aceasta cu mai putine puncte de loialitate decat ar fi fost normal sa primesc in conditiile in care costurile care intra in calculul lor a ramas acelasi ca in ultimele luni de cand au modificat metodologia de calcul .
Intreb asta ca pe site nu apare nici o modificare in acest sens si sincer nu cred ca aplicatia lor de billing a facut o "eroare" in ceea ce ma priveste (nu mi amintesc s o fi injurat o de mama ca sa aiba ceva personal cu mine ) . Pe de alta parte sincer ii vad in stare sa incerce astfel de mici ciupeli in conditiile in care modul si cuantumul in care dau aceste puncte "de loialitate" sunt la bunul lor plac fara sa anunte ca scad iar numarul de puncte acordate (probleme de PR dupa reactiile clientilor in urma ultimei modificari aduse " in interesul clientilor nostri " asupra cuantumului si asupra modului de folosire al punctelor  )


Buna,


Programul de loialitate "Vodafone pentru tine" este un program de rasplatire a clientilor Vodafone pentru fidelitatea lor si reprezinta un beneficiu suplimentar.

Prin reevaluarea periodica  se doreste asigurarea unui program de loialitate relevant ce corespunde nevoilor de comunicare in evolutie ale clientilor nostri.

Acest program are o durata nedeterminata, putand inceta oricand fara notificarea prealabila. Vodafone Romania SA isi rezerva dreptul de a modifica sau anula beneficiile acordate clientilor sai.

Pentru a verifica noul program de loialitate poti inta aici https://www.vodafone...itate/index.htm

#34
me_iauras

me_iauras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,413
  • Înscris: 08.01.2009

View PostVodafone, on 6th December 2010, 19:57, said:

Buna,


Programul de loialitate "Vodafone pentru tine" este un program de rasplatire a clientilor Vodafone pentru fidelitatea lor si reprezinta un beneficiu suplimentar.

Prin reevaluarea periodica  se doreste asigurarea unui program de loialitate relevant ce corespunde nevoilor de comunicare in evolutie ale clientilor nostri.

Acest program are o durata nedeterminata, putand inceta oricand fara notificarea prealabila. Vodafone Romania SA isi rezerva dreptul de a modifica sau anula beneficiile acordate clientilor sai.

Pentru a verifica noul program de loialitate poti inta aici https://www.vodafone...itate/index.htm

Te ai obosit macar sa citesti ce am scris . Am verificat site ul inainte sa scriu comentariul si conform exemplului de pe site ar fi trebuit sa primesc mai multe puncte decat am primit . Nu sunt atat de prost mai ales ca acum ai platit servicii in valoare de X euro (cu exceptia valorii reincarcarilor de cartele ) primesti X puncte (plus bonusul in functie de categoria de client in care esti). In cazul meu nu s a intamplat asa asta e problema mea . Si nu ar fi problema ca vai doamne ce paguba a fost creata ( mai ales la cate puncte acorda acum Vodafone si posibilitatile reduse de a le folosi  ) e vorba de ideea ca am fost luat de fraier si pe deasupra mai vine si asa zisul " Official Vodafone support " sa ma trimita sa ma informez pe site desi am spus clar ca pe site nu am vazut nici o modificare in modul de acordare al punctelor . Acum sincer daca nu ai fi un user anonim in spatele unui forum si asta ar fi fost o convorbire la *222 sau mail oficial aveai tupeul sa ma pui sa fac un lucru despre care am specificat clar ca l am facut . N ai fi meritat pe buna dreptate sa fi facut o plangere impotriva ta .
Faptul ca programul e la buna discretie a Vodafone ului iar e un fapt pe care l am specificat in comentariu asa ca nu cred ca era nevoie sa imi reamintesti asta (nu sufar inca de pierderi de memorie)
Am atasat parte din factura curenta (si pe cea precedenta ca sa vezi valoarea cursului Leu-Euro) sa te convingi in caz ca nu ma crezi sau ai din nou tupeul sa ma faci mincinos (mentionez ca serviciile in valoare de 30.53 RON nu trebuiesc inclusi in calcul fiind o cartele reincarcata )

@Go.go.man nu e vorba ca mi au disparut puncte ca urmare a nefolosirii lor (s a intamplat si n am murit din cauza asta) . E vorba despre un program cu care ei se lauda si ai carui termeni si conditii (chiar de ei impusi) ar trebui sa ii respecte (si parerea mea e ca nu o fac cel putin nu in modul de pe site).

Edited by me_iauras, 06 December 2010 - 20:25.


#35
Vodafone

Vodafone

    Official Vodafone Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 4,467
  • Înscris: 06.07.2010

View Postme_iauras, on 6th December 2010, 20:18, said:

Te ai obosit macar sa citesti ce am scris . Am verificat site ul inainte sa scriu comentariul si conform exemplului de pe site ar fi trebuit sa primesc mai multe puncte decat am primit . Nu sunt atat de prost mai ales ca acum ai platit servicii in valoare de X euro (cu exceptia valorii reincarcarilor de cartele ) primesti X puncte (plus bonusul in functie de categoria de client in care esti). In cazul meu nu s a intamplat asa asta e problema mea . Si nu ar fi problema ca vai doamne ce paguba a fost creata ( mai ales la cate puncte acorda acum Vodafone si posibilitatile reduse de a le folosi  ) e vorba de ideea ca am fost luat de fraier si pe deasupra mai vine si asa zisul " Official Vodafone support " sa ma trimita sa ma informez pe site desi am spus clar ca pe site nu am vazut nici o modificare in modul de acordare al punctelor . Acum sincer daca nu ai fi un user anonim in spatele unui forum si asta ar fi fost o convorbire la *222 sau mail oficial aveai tupeul sa ma pui sa fac un lucru despre care am specificat clar ca l am facut . N ai fi meritat pe buna dreptate sa fi facut o plangere impotriva ta .
Faptul ca programul e la buna discretie a Vodafone ului iar e un fapt pe care l am specificat in comentariu asa ca nu cred ca era nevoie sa imi reamintesti asta (nu sufar inca de pierderi de memorie)
Am atasat parte din factura curenta (si pe cea precedenta ca sa vezi valoarea cursului Leu-Euro) sa te convingi in caz ca nu ma crezi sau ai din nou tupeul sa ma faci mincinos (mentionez ca serviciile in valoare de 30.53 RON nu trebuiesc inclusi in calcul fiind o cartele reincarcata )

@Go.go.man nu e vorba ca mi au disparut puncte ca urmare a nefolosirii lor (s a intamplat si n am murit din cauza asta) . E vorba despre un program cu care ei se lauda si ai carui termeni si conditii (chiar de ei impusi) ar trebui sa ii respecte (si parerea mea e ca nu o fac cel putin nu in modul de pe site).



Am rugamintea, pentru a putea verifica corectitudinea acordarii punctelor de loialitate pe numarul tau, sa-mi oferi printr-un mesaj numarul de telefon sau contul de client.

#36
cristi_6303

cristi_6303

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,101
  • Înscris: 30.07.2010

View PostVodafone, on 7th December 2010, 20:25, said:

Am rugamintea, pentru a putea verifica corectitudinea acordarii punctelor de loialitate pe numarul tau, sa-mi oferi printr-un mesaj numarul de telefon sau contul de client.
mie mi au dat 3 puncte la o factura de 220 lei desi sunt client gold
rusine vodafone :deadtongue:

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate