Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Probleme timonerie schimbator sau...

Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!
 pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect
 touchscreen navigatie stricat

bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...
 Problema configurare Wireguard

Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO
 

Reclama Allianz Tiriac

- - - - -
  • Please log in to reply
44 replies to this topic

#19
mihai!

mihai!

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,800
  • Înscris: 15.04.2006
Nu avea nici un scris mic cu steluta afisat foarte putine secunde?

#20
Dragon Warrior

Dragon Warrior

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,636
  • Înscris: 23.09.2006

 ciomo, on 4th July 2010, 19:00, said:

Daca e vorba de un lucru marunt (parbriz, stop) este posibil ca in 48-62 de ore sa se finalizeze un dosar. Dimineata deschide dosarul, se duce il schimba, iar dupa amiaza service-ul aduce factura, iar daca agentul constatator are dispozitia necesara intrdoce dosarul electronic si il trimite la plata, iar a 2 a sau a 3 a zi e si platit. La cei care aleg reparatia in regie proprie, iar cuantumul banesc e pana in 2.500 in 49 de ore au banii in cont.

Da, sa zicem ca la 10 dimineata intr-o zi incepe procedura de reparatie. 62 de ore mai tarziu este 12 noaptea. Fix la ora aia se finalizeaza dosarul ;)

Edited by Dragon Warrior, 05 July 2010 - 15:15.


#21
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,714
  • Înscris: 30.01.2006
Eu sincer sa fiu cred ca sunt singurii care au ramas absolut seriosi, au scoruri mari dar, ce-i bun costa. Eu am asigurare CASCO la Astra si acum am lovit bara intr-o canalizare. Acum am fost la ei sa deschid dosar de dauna, si ei se tot chinuie sa ma convinga sa-mi fac masina la anumite serviceuri, dar numai la reprezentanta nu, si se gandesc ei ca poate bara merge reparata la cald, sau poate gasesc ei ceva p-acolo mai mai sa cheltuie ei cat mai putin, eu vreau sa vad si altele pe sub masina si tot asa, si vreau la reprezentanta, insa ei nu si nu, evident, acum am avut treaba, masina o sa o fac la reprezentanta pe bani lor sau nu, daca nu exista si judecatoria, am antecedente.
Acum nevasta-mea are asigurare la Tiriac, si a lovit masina, pe bara avea doar o zgarietura, dar socul fusese destul de puternic. A fost a deschis dosarul de dauna, si in cateva minute masina a fost aprobata sa-i schimbe bara. Cand a venit bara la service masina a fost chemata, reparata si plata nu stiu cand a fost facuta, dar acceptul de plata a fost gata instantaneu.

Eu am masina in leasing si am avut oferta cu un an de casco gratis, chestie care m-a incantat, acum sunt gata sa decartez 1000 Euro pentru anul moca, si sa ma trec la tiriac, nu ca aici nu o sa o fac eu, dar nu vreau sa ma simt mereu prost cand vreau sa mi se dea ceea ce am platit, as prefera binenteles sa nu ating masina deloc dar cand se intampla nu vreau sa ma simt ca un infractor, pentru ca nu sunt.

Apropo, evitati si Astra daca stati in Constanta. In restul tarii nu stiu cum sunt, dar am impresia ca nu e vina angajatilor, ci a sefilor, deci cred ca in toata tara sunt varza.

Edited by test_driver, 05 July 2010 - 15:27.


#22
Yoda

Yoda

    Eternal padawan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,468
  • Înscris: 04.10.2002
Asta e spotul:
http://www.allianzti...Allianz_30s.mpg

Chiar exista un inginer cu acel nume: http://www.bestjobs.ro/remus1309

Masina lui pare a fi un Logan. Teoretic piesele pot fi aduse rapid, insa plata nu se face inainte de terminarea si receptia lucrarii. E imposibil ca aceasta succesiune de evenimente sa dureze numai 2 zile!

Asta e ca-n reclama aia de la skoda, cu ala care a facut un milion de kilometri in 4 ani.  :thumbdown:

#23
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,339
  • Înscris: 14.06.2006

 Yoda, on 5th July 2010, 17:44, said:

Teoretic piesele pot fi aduse rapid, insa plata nu se face inainte de terminarea si receptia lucrarii. E imposibil ca aceasta succesiune de evenimente sa dureze numai 2 zile!

Nu cred ca se indoieste nimeni ca personajul nu exista. Ce ma roade pe mine, si am si intrebat in primul post, este ce daune o fi avut ala la masina? Oare daca scriem la Allianz si le cerem sa spuna ce daune a avut cel din reclama oare raspund?

#24
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,339
  • Înscris: 14.06.2006
Le-am trimis un mesaj folosind formularul de contact de pe site-ul lor. Is curios daca-mi vor raspunde :)

#25
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005
Pai poate raspunde marmota dupa ce termina de invelit ciocolata in staniol.....
Trebuia sa pui si link catre subiectul de discutie de pe forum si sa scrii cati utilizatori activeaza pe aici, asa era posibil sa devina interesati.

#26
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepã, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Cu dedicatie: http://forum.softped...t...t&p=8456440

#27
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,339
  • Înscris: 14.06.2006
Ia ca mi-o raspuns Allianz-ul!!!

Stimate Domnule *******,





Ne bucuram ca reclama noastra v-a suscitat atentia si va multumim pentru mesajul Dvs. Conceptul spotului TV aduce in prim plan clientul Allianz Tiriac si perceptia acestuia despre companie, perceptie cristalizata prin prisma experientei si interactiunii lor directe.

Astfel, spotul prezinta pur si simplu parerile personale ale catorva dintre clientii nostri care au experimentat direct, in urma problemelor cu care s-au confruntat, promptitudinea si calitatea serviciilor oferite de Allianz ? Tiriac.

Domnul inginer Rapcea Remus Teodor, la fel ca si ceilalti protagonisti ai spotului nostru, este unul dintre clientii Allianz Tiriac care impartaseste experienta prin care a trecut.

In acest context,  detaliile tehnice referitoare la daunele pe care le-au avut clientii nostri sunt mai putin relevante; mesajul pe care protagonistii spotului au dorit sa il transmita este faptul ca, pentru fiecare dintre ei,  Allianz Tiriac s-a dovedit a fi un partener de incredere, rezolvand fiecare dintre aceste situatii intr-un mod pe care acesti clienti l-au apreciat.




Va stam la dispozitie pentru informatii suplimentare, la numerele de telefon Infoline 0801.0801.08 si 021.20.19.100 de luni pana vineri intre orele 8-20 sau la adresa de e-mail [email protected] .

Va multumim si va dorim o zi placuta.



Cu stima,

Gabi  Sirbu


Contact Center Supervisor
Allianz-Tiriac Asigurari S.A.

Tel:     +40 21 201 91 00
Fax:    +40 21 300 51 45
E-mail: [email protected]  
Internet: www.allianztiriac.ro
Info Line: 0212019100/ 0801080108

#28
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

 AlinE, on 4th July 2010, 19:12, said:

la ce scoruri au, ma mir ca au gasit oameni care sa-i ajute cu reclama :)
o reclama nesimtita.

asa e.....am calculat azi ptr o fiesta cu o valoare de 11.000 E si prima era 1139 E   :ciocan:   . Prefer sa astept 48 zile la alta societate de asigurari decat 48h si sa decartez aproape triplu .Personal sunt in situatia in care momentan nu mai vreau promptitudine ,ci pret bun si servicii acceptabile.


Reclama nu e imposibila insa prea `pute ceva si nu e shaorma mea` . Am avut casco la ei la 2 masini (in total 6-7 ani ) cu 2 daune(masinile au fost gasite lovite in parcare) si oamenii s-au miscat cel mai prompt ....nu am ce sa le reprosez , insa primele sunt scumpe tataaaa    :death:

Edited by cosmin_miu, 09 July 2010 - 18:50.


#29
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,710
  • Înscris: 22.11.2007
subscriu, si eu am 2 prieteni care au la ei si s-au miscat impecabil. dar la ce prime au, cred ca nu prea au prea multe dosare si de asta se misca asa repede :lol:

asta e personajul din reclama? http://www.bestjobs.ro/remus1309
dati un telefon la om si intrebati-l cum e treaba cu alea 48 de ore : http://www.romaniaphone.com/0723324534
:lol:

oricum nu prea are legatura reparatia in 48 de ore doar cu asiguratorul. conteaza mai mult cum se misca service-ul. daca sta de dimineata pana seara doar la loganul omului ii schimba jumate de masina (tinichigerie+vopsitorie) in o zi.

Edited by bossake, 09 July 2010 - 18:57.


#30
cocolino26

cocolino26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 389
  • Înscris: 27.04.2008
E la fel ca reclama aia la Clio Symbol pe care nu-l prinzi in service si cand intri intr-un service Dacia-Renault stau Symbol-urile unele peste altele sa schimbe injectoarele. Adica bullshit.

Edited by cocolino26, 09 July 2010 - 21:46.


#31
rotnic

rotnic

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,794
  • Înscris: 28.11.2005
de asta spun ei: calm. :D alta reclama tampita

#32
Ramses1309

Ramses1309

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 17.07.2010

 bossake, on 9th July 2010, 19:54, said:

subscriu, si eu am 2 prieteni care au la ei si s-au miscat impecabil. dar la ce prime au, cred ca nu prea au prea multe dosare si de asta se misca asa repede :lol:

asta e personajul din reclama? http://www.bestjobs.ro/remus1309
dati un telefon la om si intrebati-l cum e treaba cu alea 48 de ore : http://www.romaniaphone.com/0723324534
:lol:

oricum nu prea are legatura reparatia in 48 de ore doar cu asiguratorul. conteaza mai mult cum se misca service-ul. daca sta de dimineata pana seara doar la loganul omului ii schimba jumate de masina (tinichigerie+vopsitorie) in o zi.


Daca tot vb de mine cred ca meritati un raspuns exact.
Da   -   Sunt Remus Rapcea  si as vrea sa fac cateva lamuriri.
Am avut masina lovita in data de 1 februarie 2010 ora 8.30 -9.00 dimineata. Am ciupit o alta masina fiind polei pe carosabil. Accidentul s-a petrecut pe soseaua nordului - cu ceasornicului.
In jur de 10.00 am mers cu cel pe care l-am accidentat (  un Hyundai Santa Fe) la reprezentanta Allianz de pe Barbu Vacarescu ( 3 statii de locul accidentului)
Aici am stat vreo 2 ore pt intocmirea intelegerii amiabile si a dosarului de dauna. In urma accidentului s-a propus spre schimbare capota, far, bara de protectie, proiector, aripa. ( mai rau era Santa Fe-ul  - roata rupta  - a trebuit remorcat).
A doua zi ( 02.02.20010) am fost la service Dacia ( binenteles -am dat ceva sa se repare mai repede masina).
Pe data de 03.02.2010 m-au sunat cei de la Allianz ca cei de la service au mai descoperit radiatorul avariat si claxonul si daca sunt de acord sa le bage pe CASCO. Dauna a fost numai la masina mea de peste 65-70 mil.
Am fost de acord si i-am rugat sa faca plata mai repede daca se poate.
In data de 04.02.2010 am ridicat masina din service - reparatia era facuta si plata confirmata.
In aceste caz de ce sa fiu nemultumit de Allianz?  Da  - mi-au facut RCA-ul dupa acest incident aproape 7 mil , dar macar sunt promti daca ai vreun incident.

Sper ca am fost destul de explicit.
Da recunosc ca daca aveaum un accident mai grav  - nu se repara masina in 48 ore.
La mine doar au schimbat piesele si vopsit bara de protectie in culoarea masinii.


 Yoda, on 5th July 2010, 17:44, said:

Asta e spotul:
http://www.allianzti...Allianz_30s.mpg

Chiar exista un inginer cu acel nume: http://www.bestjobs.ro/remus1309

Masina lui pare a fi un Logan. Teoretic piesele pot fi aduse rapid, insa plata nu se face inainte de terminarea si receptia lucrarii. E imposibil ca aceasta succesiune de evenimente sa dureze numai 2 zile!

Asta e ca-n reclama aia de la skoda, cu ala care a facut un milion de kilometri in 4 ani.  :thumbdown:


Daca tot vb de mine cred ca meritati un raspuns exact.
Da - Sunt Remus Rapcea si as vrea sa fac cateva lamuriri.
Am avut masina lovita in data de 1 februarie 2010 ora 8.30 -9.00 dimineata. Am ciupit o alta masina fiind polei pe carosabil. Accidentul s-a petrecut pe soseaua nordului - cu ceasornicului.
In jur de 10.00 am mers cu cel pe care l-am accidentat ( un Hyundai Santa Fe) la reprezentanta Allianz de pe Barbu Vacarescu ( 3 statii de locul accidentului)
Aici am stat vreo 2 ore pt intocmirea intelegerii amiabile si a dosarului de dauna. In urma accidentului s-a propus spre schimbare capota, far, bara de protectie, proiector, aripa. ( mai rau era Santa Fe-ul - roata rupta - a trebuit remorcat).
A doua zi ( 02.02.20010) am fost la service Dacia ( binenteles -am dat ceva sa se repare mai repede masina).
Pe data de 03.02.2010 m-au sunat cei de la Allianz ca cei de la service au mai descoperit radiatorul avariat si claxonul si daca sunt de acord sa le bage pe CASCO. Dauna a fost numai la masina mea de peste 65-70 mil.
Am fost de acord si i-am rugat sa faca plata mai repede daca se poate.
In data de 04.02.2010 am ridicat masina din service - reparatia era facuta si plata confirmata.
In aceste caz de ce sa fiu nemultumit de Allianz? Da - mi-au facut RCA-ul dupa acest incident aproape 7 mil , dar macar sunt promti daca ai vreun incident.

Sper ca am fost destul de explicit.
Da recunosc ca daca aveaum un accident mai grav - nu se repara masina in 48 ore.
La mine doar au schimbat piesele si vopsit bara de protectie in culoarea masinii.

 December, on 5th July 2010, 18:56, said:

Nu cred ca se indoieste nimeni ca personajul nu exista. Ce ma roade pe mine, si am si intrebat in primul post, este ce daune o fi avut ala la masina? Oare daca scriem la Allianz si le cerem sa spuna ce daune a avut cel din reclama oare raspund?


Daunele masini au fost urmatoarele:

Capota, Aripa, Radiator, Claxon, Bara de protectie, Far, Proiector Ceata
Cam acestea au fost.  Factura in jur de 65-70 mil

Am avut noroc ca nu a lovit ceva la motor  - ca atunci nu se repara in 48 ore.
Dar nu am de ce sa ma plang.  sincer am fost multumit de ei.
Ce este rau  -  mi-au marit RCA-ul si CASCO  - cu noua metoda de calcul BONUS MALUS
Dar macar sunt rapizi  in ceea ce priveste plata.

Edited by Ramses1309, 17 July 2010 - 22:50.


#33
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,710
  • Înscris: 22.11.2007
e bine ca am lamurit problema. banuiam si noi ca a fost o avarie nu tocmai foarte serioasa, si in plus cum ziceam si in postul precedent conteaza mai mult cum se misca service-ul nu asiguratorul :).

#34
Ramses1309

Ramses1309

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 17.07.2010

 bossake, on 17th July 2010, 23:41, said:

e bine ca am lamurit problema. banuiam si noi ca a fost o avarie nu tocmai foarte serioasa, si in plus cum ziceam si in postul precedent conteaza mai mult cum se misca service-ul nu asiguratorul :).


Oricum  am dat vreo 3 mil la service  :) sa repare masina mai repede si sa faca o treaba buna.
Desi eu am ramas mirat ca au schimbat radiatorul si claxonul - deoarece nu curgea nimic din el si claxonul l-am folosit chiar dupa accident.
Dar... daca a fost pe CASCO    -  nu am avut ce sa comentez.

#35
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,710
  • Înscris: 22.11.2007
nu m-as mira astia de la service sa incarce intentionat facturile. asa se intampla cu serviceurile mici de cartier, ii incarca de nu se poate pe astia de la asigurari cu tot felul de chestii care nu le schimba. stiu sigur ca se fac astfel de smecherii.
probabil ca si reprezentantele fac la fel.

#36
anknic

anknic

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,961
  • Înscris: 12.10.2004

 bossake, on 9th July 2010, 19:54, said:

subscriu, si eu am 2 prieteni care au la ei si s-au miscat impecabil. dar la ce prime au, cred ca nu prea au prea multe dosare si de asta se misca asa repede :lol:

asta e personajul din reclama? http://www.bestjobs.ro/remus1309
dati un telefon la om si intrebati-l cum e treaba cu alea 48 de ore : http://www.romaniaphone.com/0723324534
:lol:

oricum nu prea are legatura reparatia in 48 de ore doar cu asiguratorul. conteaza mai mult cum se misca service-ul. daca sta de dimineata pana seara doar la loganul omului ii schimba jumate de masina (tinichigerie+vopsitorie) in o zi.


aia de la romaniaphone sunt varza! pt.nr.meu de mobil imi returneaza un nene...care nu mai are acest numar de 11 ani (stiu cum il cheama pt.ca in primii 2-3 ani de contract ma tot sunau unii sa ma intrebe de dl.respectiv!)

 Ramses1309, on 17th July 2010, 23:29, said:

Daca tot vb de mine cred ca meritati un raspuns exact.
Da   -   Sunt Remus Rapcea  si as vrea sa fac cateva lamuriri.
Am avut masina lovita in data de 1 februarie 2010 ora 8.30 -9.00 dimineata. Am ciupit o alta masina fiind polei pe carosabil. Accidentul s-a petrecut pe soseaua nordului - cu ceasornicului.
In jur de 10.00 am mers cu cel pe care l-am accidentat (  un Hyundai Santa Fe) la reprezentanta Allianz de pe Barbu Vacarescu ( 3 statii de locul accidentului)
Aici am stat vreo 2 ore pt intocmirea intelegerii amiabile si a dosarului de dauna. In urma accidentului s-a propus spre schimbare capota, far, bara de protectie, proiector, aripa. ( mai rau era Santa Fe-ul  - roata rupta  - a trebuit remorcat).
A doua zi ( 02.02.20010) am fost la service Dacia ( binenteles -am dat ceva sa se repare mai repede masina).
Pe data de 03.02.2010 m-au sunat cei de la Allianz ca cei de la service au mai descoperit radiatorul avariat si claxonul si daca sunt de acord sa le bage pe CASCO. Dauna a fost numai la masina mea de peste 65-70 mil.
Am fost de acord si i-am rugat sa faca plata mai repede daca se poate.
In data de 04.02.2010 am ridicat masina din service - reparatia era facuta si plata confirmata.
In aceste caz de ce sa fiu nemultumit de Allianz?  Da  - mi-au facut RCA-ul dupa acest incident aproape 7 mil , dar macar sunt promti daca ai vreun incident.

si de pe 1 feb.pana pe 4 feb sunt 48 de ore?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate