La multi ani @Klasse!

Megaplaylist de la A-Z cu hituri celebre(all times greatest hits)2000 hits

- - - - -
  • Please log in to reply
84 replies to this topic

myxmax90s

myxmax90s

• Grup: Members
2 BROTHERS ON THE FLOOR - Come Take My Hand;Let Me Be Free;Mirror Of Love;There's a Key 2 FOR FAMILY - Stay 2 UNLIMITED - Get Ready For This;No Limit 2 PAC SHAKUR -Changes;Happy Home;How Do You Want?;California Love[2 PAC & DR DRE] 4 NON BLONDES - What's Up                   4 THE CAUSE - Stand By Me.  
                                                                                             A
A FLOCK OF SEAGULLS - Transfer Affection A LA CARTE - In The Summer Sun Of Greece ABBA - Andante,Andante;Angel Eyes;Casandra;Chiquitita;Dancing Queen;Fernando;Gimme! Gimme! Gimme!;Happy New Year;Honey,Honey;I Have A Dream;Knowing Me,Knowing You;Mamma Mia;Money,Money,Money(Must Be Funny);One Of Us;Ring,Ring;SOS;Summer Night City;Super Trouper;Take A Chance On Me;Thank You For The Music;The Winner Takes It All;Voulez-Vous;Waterloo ABC - Be Near Me;The Look Of Love ACE OF BASE - Beautifull Life;C'est La Vie(21);Cruel Summer;Don't Turn Around; Happy Nation;Life Is A Flower;Never Gonna Say I'm Sorry;The Sign ADAM CLAYTON&LARRY MULLEN -The Theme From The Mission Impossible ADAMSKI - Killer(12'' Version) ADRIANO CELENTANO - Amore No;Azzuro;Ciao Amore;Il Tempo Se Ne Va;Susanna ADVENTURES OF STEVIE V - Dirty Cash(Money Talks) A-HA - Crying In The Rain;Take On Me(Take Me On);The Sun Always Shines On TV
AIR SUPPLY - All Out Of Love;Making Love Out Of Nothing At All;The One That You Love ALAN JACKSON - Don't Rock The Jukebox;Gone Country;She's Got The Rhythm(And I Got The Blues);Someday;When Love Comes Around;When Somebody Loves You;Where Were You             ALAN PARSONS PROJECT - Eye In The Sky;You Don't Believe ALANIS MORISETTE - Crazy;Ironic;Thank You;You Oughta Know ALANNAH MYLES - Black Velvet ALBANO & ROMINA POWER - Angelli;Ci Sara;Felicita;L'Amore E;Makkasar;Prima Note De L'Amore;Sempre Sempre;Sharazzan ALEXIA - Number One;Uh La La La(I Love You Baby) ALICE DEEJAY - Back In My Life;Better Of Alone ALICE IN CHAINS - Don't Follow;No Excuses ALIZEE - Moi ...Lolita ALL 4 ONE - i Swear ALL SAINTS - Never Ever;Under The Bridge ALPHAVILLE - Big In Japan;Dance With Me;Forever Young;Sound Like A Melody;The Mysteries Of Love ALVIN STARDUST - Pretend AMANDA LEAR - Enigma(Give A Bit Of Mmh To Me) AMY GRANT - Baby,Baby ANDREA JURGENS - Mama Lorraine ANDREU DONALDS - Michelle ANDY WILLIAMS - Love Story(Where Do I Begin) ANEKA - Japanese Boy ANIMALS - House Of The Rising Sun ANITA WARD - Ring My Bell ANN LEE - Two Times;Voices ANNIE LENNOX(fara melodia Why) - A Whiter Shade Of Pale;No More I Love You's;Walking On Broken Glass ANTIQUE - Dinata Dinata APOLLO 440 - Ain't Talkin' Bout Dub AQUA - Around The World;Barbie Girl;Dr Jones;My Oh My ARABESQUE - Bye,Bye My Love;Caballero ARCHIES - Sugar,Sugar ARMY OF LOVERS - Crucified;Give My Life;Let The Sunshine In;Obsession ASIA - Heat Of The Moment ASWAD - Don't Turn Around;Shine ATB - 9 PM Till I Come;Don't Stop;The Summer ATC - Around The World(La La La La);My Heart Beats Like A Drum(Dum,Dum,Dum) ATLANTIC STARR - Always AZZUCAR MORENO - Bandido;Ole;Solo Se Vive Una Vez.
                                                                                               B
B52's - Love Shack;Rock Lobster BABYBIRD - You're Gorgeous BABYFACE - When Can I See You BABYFACE & STEVIE WONDER - How Come,How Long? BACCARA - Parlez-Vous Francais?;Sorry,I'm Lady;Yes Sir I Can Boogie;Yummy,Yummy,Yummy BACKSTREETBOYS - All i Have To Give;Anywhere For You;As Long As You Love Me;Everybody;Get Down(You're The One For Me);I Want It That Way;Langer Than Life;Quit Playin' Games With My Heart;Shape Of My Heart;Show Me The Meaning Of Being Lonely;We've Got It Going On BAD BOYS BLUE - A World Without You(Michelle);Come Back And Stay;Don't Walk Away Suzanne;Gimme,Gimme,Gimme Your Lovin';Pretty Young Girl;You're A Woman(I'm A Man) BAD ENGLISH - When I See Your Smile BAHA MEN - Who Let The Dogs Out? BALTIMORA - Tarzan Boy BANANARAMA - Cruel Summer;I Heard A Rumour;Na,Na Hey,Hey(Kiss Him Goodbye);Venus BANGLES - Eternal Flame;Maniac Monday;We Like An Egyptian BARBARA STREISAND - Woman In Love BARRY MANILOW - Copacabana BARRY WHITE - Can't Get Enough Of Your Love Babe;Let The Music Play;Lovers Theme;Never Gonna Give You Up;You See The Trouble With Me;You're The First The Last,My Everything BBE - Seven Days In One Week BEACH BOYS - All Summer Long;California Girls;Fun,Fun,Fun;Help Me Rhonda;Kokomo;Surfin'USA BEASTIE BOYS[FATBOY SLIM]-Body Movin' BEATLES - A Hard Day's Night;All My Loving;All You Need Is Love;Can't Buy Me Love;Drive My Car;Eight Days A Week;Eleanor Rigby;Get Back;Hello,Goodbye!;Here Comes The Sun;Hey Jude;I Feel Fine;I Want To Hold Your Hand;Let It Be;Love Me Do;Michelle(Ma Belle);Ob-La-Di,Ob-La-Da;Oh,Darling!,Paperback Writer;She Loves You;Ticket To Ride;Twist And Shout;We Can Work It Out;Yellow Submarine;Yesterday! BECK - Loser BEE GEES - Alone;How Can You Mend A Broken Heart?;How Deep Is Your Love?;I Started A Joke;If Can't Heve You;I've Gotta Get A Message To You;Jive Talikin';Massachusetts;More Than A Woman;Night Fever;Secret Love;Stayin' Alive;To Love Somebody;Too Much Heaven;Tragedy;You Should Be Dancing;Your Win Again BELINDA CARLISE - Circle In The Sand;Heaven Is A Place On The Earth;I Get Weak;In Too Deep;La Luna;Leave A Light On;Little Black Book;Live Your Life Be Free;Summer Rain;We Want The Same Thing BELOVED - Sweet Harmony BEN E KING - Stand By Me BERLIN - Take My Breath Away BETTE MIDLER - From A Distance BEVERLEY CRAVEN - Promise Me BG THE PRINCE OF RAP - The Colour Of My Dreams BIG MOUNTAIN - Baby I Love You Way BILL HALEY & THE COMETS - See You Later,Aligator;(We're Gonna)Rock Around The Clock BILL MEDLEY & JENNIFER WARNES -(Dirty Dancing)The Time Of My Life BILL WITHERS - Ain't No Sunshine;Lean On Me BILLIE MYERS - Kiss The Rain BILLY IDOL - Cradle Of Love;Eyes Without A Face;Hot In The City BILLY JOEL - The River Of Dreams;Uptown Girl;We Didn't Start The Fire BILLY J KRAMER - Do You Wanna Know A Secret? BILLY OCEAN - Caribbean Queen;Get Outta My Dreams(Get Into My Car);Loverboy;When The Going Gets Tough BILLY RAY CYRUS - Achy Breaky Heart BING CROSBY,SCOTT TROTTER& HIS ORCHESTRA - Only Forever BINGOBOYS - No Communication BINO - Mama Leone BITTY MCLEAN - It's Keeps Rainin' BJ THOMAS - Raindrops Keep Falling On My Head BLACK - Wonderfull Life BLACKBOX - Everybody;Ride On Time BLACKSTREET - Don't Leave Me BLONDIE - Atomic;Call Me;Dreaming;Heart Of Glass;Maria;One Way Or Another;Rapture;The Tide Is High BLOODHOUND GANG - The Bad Touch BLUE SYSTEM - Baby Believe Me;Body To Body;Deja Vu;It's All Over;Laila;Magic Symphony;Only With You;You Are Layin'(Layin'Layin'Layin') BLUE BROTHERS - Everybody Needs Somebody To Love(Someone Love) BOB DYLAN - Blowin' In The Wind;I Want You BOB MARLEY - Iron,Lion,Zion;No Woman,No Cry BOB MARLEY & THE WAILERS - Could You Be Loved;Get Up,Stand Up BOBBY BROWN - My Prerogative BOBBY MCFERRIN - Don't Worry Be Happy BOBBY SUMMER - Jabba,Jabba BOBBY VINTON - Blue Velvet BOOMFUNK MC'S - Freesteyler BON JOVI - Always;Bed Of Roses;Blaze Of Glory;I'll Be There For You;It's My Life;Livin' On A Prayer;Midnight In Chelsea;Never Can Say Goodbye;You Give Love A Bad Name BONEY M - Bahama Mama;Belfast;Brown Girl In The Rain;Daddy Cool;Hooray,Hooray!(It's a Holi-Hollyday);Kalimba De Luna;Malaika;Ma Baker;Rasputin;Rivers Of Babylon;Sunny BONFIRE - You Make Me Feel BONNIE TYLER - Bitterblue;Holding Out For A Hero;If You Were A Woman;It's A Heartache;Total Eclipse Of The Heart BONNIE TYLER & SHAKIN STEVENS - A Rockin' Good Way BOOK OF LOVE - Boy BORIS GARDINER - I Want To Wake Up With You BOSSON - One In A Million BOSTON - More Than A Feeling BOY GEORGE - Everthing I Own BOY MEETS GIRL - Waiting For A Star To Fall BOY II MEN - End Of The Road BOYS TOWN GANG - Can't Take My Eyes Of You BOYZONE - Baby Can I Hold You;Love Me For A Reason;No Matter What;Picture Of You;When You Say Nothing At All;Words;When The Going Gets Tough;When You Say Nothing At All BREAK MACHINE - Street Dance BRIAN FERRY - Slave To Love;BRIAN HYLAND - Ginny Come Lately;Itsy Bitsy Teenie Weenie(Yellow Polka Dot Bikini);Sealed With A Kiss BRITNEY SPEARS - Baby One More Time;Born To Make You Happy;Don't Let Me Be The Last To Know;Stronger BROS - When Will I Be Famous BROOKLIN BOUNCE - Brookilin Bounce;Club Bizzare;Get Ready To Bounce BRUCE CHANNEL - Hey!Baby BRUCE HORNSBY - The Way It Is BRUCE SPRINGSTEEN - Badlands;Born In The USA;Dancing In The Dark;Glory Days;Human Touch;Hungry Heart;My Hometown;Secret Garden;Streets Of Philadelphia(scoasa din playlist) BRYAN ADAMS - Can't Stop This Thing We Started;Everthing I Do(I Do For You);Have You Ever Really Loved a Woman;Heat Of The Night;Heaven(reintrodusa) ;Let's Make A Night To Remember;Please For Give Me;Run Tu You;Somebody;Summer Of '69;The Only Thing That Looks Good On Me Is You;Why Do You Have To Be So Hard To Love BRYAN ADAMS + CHICANE - Don't Give Up BRYAN ADAMS,STING & ROD STEWART - All For Love BUGGLES - Video Killed The Radio Star;BUSTA RHYMES & MARIAH CAREY - I Know What You Want BYRDS - Mr Tambourine Man BZN - Amore;Blue Eyes;Chanson D'Amour;El Condor Pasa;Que Sara.
                                                                                              C
CB MILTON - It's A Lovin Thing;Send Me An Angel CC CATCH - Cause Yo Are Young;Heartbreak Hotel;I Can Louse My Heart Tonight;Jump For My Car;Soul Survivor CJ LEWIS - Sweets For y Sweet C&C MUSIC FACTORY - Gonna Make You Sweat(Everybody Dance Now) CAMEO - Word Up CAMOUFLAGE - Love Is A Shield;The Great Commandment CANDY DULFER & DAVE STEWARD - Lily Was Here CAPELLA - You Got To Let The Music CAPTAIN&TENNILLE - Do That To Me One More Time CAPTAIN HOLLYWOOD PROJECT - Impossible;More & More & More;Only With You CAPTAIN JACK - Captain Jack;Get Up;Little Boy;Solider,Solider CAPUCCINO - Timpul CARDIGANS - Hey!Get Out Of My Away;Lovefool;My Favourite Game CARL DOUGLAS - Kung Fu Fighting CARS - Drive;Just What I Needed;Shake It Up;Tonight She Comes CASCADES - The Rhythm Of The Rain C-BLOCK - Keep Movin';So Stroung Out;Time Is Tickin'Away CE CE PENINSTON - Finally CELINE DION - All By Myself;Failing Into You;I'm Alive;It's All Coming Back To Me Now;My Heart Will Go On;Pour Que Tu M'Aimes Encore;Think Twice CELINE DION & PEABO BRYSON - Beauty & Beast CHAKA KHAN - I'm Every Woman CHAMA - Meneaito CHAMPS - Tequilla CHARLES & EDDY - Would I Lie To You Baby CHER - All I Really Want To Do;All Or Nothing;Believe;Dov'e L'amore;If I Could Turn Back Time;Just Like Jesse James;Love & Understanding;Strong Enough;Shoop Shoop Song;Walking In Memphis CHER & SONNY - I Got You Babe CHESNEY HAWKES - The One And Only CHIC - Le Freak CHICAGO - Feelin' Stronger Every Day;Hard To Say I'm Sorry;You're The Inspiration CHICORY TIP - Son Of My Father CHILLI + CARRAPICHO - Tic,Tic,Tac CHRIS ANDREW - Yesterday Man CHRIS DE BURGH - A Woman's Heart;Fire On The Water;High On Emotion;Missing You;The Lady In Red CHRIS ISSAK - Blue Hotel;Wicked Game CHRIS MONTEZ - Let's Dance CHRIS REA - Auberge;Fool;I Can't Heart Your Heartbeat;Josephine;Julia;Looking For The Summer;On The Beach;The Road to Hell(2);You Can Go Your Own Way CHRISTIANS - Words CHRISTIANS - Yellow River CHRISTINA AGUILERA - Come On Over(All I Want Is You) CHRISTOPHER CROSS - All Right;Arthur's Theme;Ride Like The Wind CHUMBAWAMBA - Tubthumping(I Get Knock Down) CHUBBY CHECKER - Let's Twist Again;Limbo Rock;The Twist CHUCK BERRY - Johnny B Goode;Rock And Roll Music;Roll Over Beethoven CLIFF RICHARD - Some People; Summer Holiday;We Don't Talk Anymore CLIMIE FISHER - Love Changes(Changes Everything) COCK ROBIN - The Promise Your Made COMMODORES - Night Shift COMMUNARDS - Don't Leave Me This Way;Never Can Say Goodbye COMPACT - Cantec Pentru Prieteni;Dupa Ani Si Ani;Fata Din Vis;Trenul Pierdut CONNELS - '74/'75 COOL CULT - Do You Want To Do It In My Room;Please Let Me Know COOLIO - Gangsta's Paradise CORNERSHOP[FATBOY SLIM] - Brimful Of Asha CORONA - Baby I Need Your Love;The Rhythm OF The Night CORRS - Dreams;Listen To The Radio COUTNING CROWNS - Mr Jones CRANBERRIES - Animal Instinct;Linger;Ode To My Family;Zombie CRASH TEST DUMMIES - MMMMMMMMMMMM CREEDENCE CLEARWATER REVIAL - Bad Moon Rising;Have You Ever Seen The Rain;Hey,Tonight!;Someday Never Comes CROWDED HOUSE - Better Be Home Soon;Don't Dream It's Over;Everthing Is Good For You;Something So Strong;Weather With You;World Where You Live CRYSTAL GAYLE - Don't It Make My Brown Eyes Blue;River Road;Talking In Your Sleep;When I Dream;Why Have You Left The One You Left me For CRYSTAL WATERS - 100% Pure Love(fara melodia Gypsy Woman) CULTURE BEAT -Anything;Got To Get It;Inside Out;Mr Vain CULTURE CLUB - Do You Really Want To Hurt Me;Karma Chameleon;The War Song;Time CURE - Love Song;Lullaby CURTIS STIGERS - I Wonder Why CUT 'N' MOVE - Give It Up CUTTING CREW - (I Just)Died In Your Arms Tonight;I've Been In Love Before CYNDI LAUPER - Change Of Heart;Girls Just Want To Have Fun;Time After Time;True Colors.
                                                                                                D
DA LUNIZ - I've Got Five On It DAFT PUNK - Around the World DALIDA - Darla Dirlaladada;Mamy Blue;Paroles,Paroles DANA DAWSON - Romantic World DARIO G - Dream;Sunchyme DARYL HALL & JOHN OATES - Maneater;Out Of Touch DAVID BOWIE - China Girls;Heroes;Velvel Goldmine;Who Can I Be Now?;Ypung Americans;Ziggy Stardust DAVID CHRISTIE - Saddle Up DAWN PENN - You Don't Love Me(No,No,No) DEAD OR ALIVE - My Heart Goes Bang;That's The Way(I Like It);You Spin Me Round  DEBARGE - The Rhythm Of The Night DEBORAH HARRY - French Kissin' In The USA DEEP BLUE SOMETHING - Breakfast At Tiffany's DEEP PURPLE - Highaway Star DEMIS ROUSSOS - Forever And Ever;Goodbye My Love,Goodbye My Love;My Friend The Wind;On Ecrit Sur Les Mures;Quand Je T'Aime;Rain And Tears DEPECHE MODE - Dream On;Dreaming Of Me;Enjoy The Silence;Everthing Counts;I Feel You;It's No Good;Just Can't Get Enough;Little 15;Master And Servant;Never Let Me Down Again;New Life;Only When I Lose Myself;People Are People;Personal Jesus;Policy Of Truth;Shake The Disease;Strange Love;Walking In My Shoes;World In My Eyes DESIRELESS - Voyage,Voyage DES'REE - Life;What's Your Sign;You Gotta Be DESTINY'S CHILD - Bootylicious DIANA KING - I Say A Little Prayer;Shy Guy DIANA ROSS - Ain't No Mountain High Enough;Chain Reaction;Endless Love;I Will Survive;Touch Me In The Morning;Upside Down;Why Do Fools Fall In Love DIANA ROSS & SUPREMES - Love Child DINA CARROLL - Don't Be A Stranger DIONNE WARWICK - Heartbreaker DIRE STRAITS - Brothers In Arms;Money For Nothing;Sultans Of Swing;Walk Of Life DJ BOBO - Everybody;Keep On Dancing;Let The Dream Come True;Love Is All Around;Somebody Dance With Me;Take Control;There's A Party DON MCLEAN - America Pie DONNA LEWIS - I Love You Always Forever DONNA SUMMER - Hot Stuff;I Don't Wanna Get Hurt;On The Radio;She Works For The Money DOORS - Light My Fire;Love Me Two Times DOUBLE YOU - Please Don't Go DOWN LOW - Johnny B DR ALBAN - It's My Life;Look Who's Talking DR DRE + SNOOP DOGG - Still Dr Dre DR BOMBAY - Calcutta;SOS(The Tiger Took My Family) DREAM ACADEMY - Life In A Northern Town DURAN DURAN - A View To Kill;Come Undone;Hungry Like The Wolf;New Moon On Monday;Notorious;Ordinary World;Planet Earth;The Reflex;Union Of The Snake;Wild Boys DUSTY SPRINGFIELD - In Private.

END FIRST PART.

dondhanny

dondhanny

Master of WebTV

• Grup: Senior Members
Felicitari! Chiar doream sa caut niste melodii de prin 90 dar nu stiam cum ii cheama pe artisti iar cu lista ta sigur le voi gasi melodiile.

Edited by dondhanny, 22 May 2010 - 08:12.

myxmax90s

myxmax90s

View Postdondhanny, on 22nd May 2010, 09:05, said:

Felicitari! Chiar doream sa caut niste melodii de prin 90 dar nu stiam cum ii cheama pe artisti iar cu lista ta sigur le voi gasi melodiile.
Si stai pe frecventa pentru ca mai am in sac alte sute de melodii n-am terminat.Partea frumoasa e ca sunt melodii adevarate.Sa vedem ce mai pot sa fac.O lista cu melodii de la E-O si poate tot azi de la P-Z,poate sa nu ma impuscati :rolleyes:  :band:  :bouncey:  :dj:

VipeR85

VipeR85

Il Magnifico

si...cine a hotarat ca astea sunt "the greatest hits" ????

de ex. ce ai scris tu la abba, chiar nu cred ca sunt niste hituri fata de alte melodi tot de la abba

dondhanny

dondhanny

Master of WebTV

@vipe Dupa gusturile lui nu dupa vreun top.

myxmax90s

myxmax90s

View Postdondhanny, on 22nd May 2010, 23:05, said:

@vipe Dupa gusturile lui nu dupa vreun top.
Ca de obicei pata de invidie apare.Sa postati voi alte melodii mai rasarite ca astea.N-am zis ca toate sunt greatest hits,ci doar unele,restul sunt adaosuri asemanatoare celorlalte.Nu e o lista cu greatest hits cat o lista cu melodii care nu pot fi uitate.
Pentru mai multe detalii consultati topurile BillBoard si mai discutam.O zi buna!
P.S:Inainte de a le posta ma asteptam suta la mie la astfel de observati,tocmai d aia am facut-o dinadins si am postat melodiile pe care le considerati voi in plus.Nu conteaza ca au fost vreodata greatest hits conteaza ca sunt celebre doar prin numele formatilor si ale artistilor.Apoi nu trbuie sa ne limitam numai la unele.Mai scoatem din anonimat si alte hituri,pentru ca ABBA si oricare alta formatie nu a cantat numai 7 melodii
Topic -ul asta este adresat in special celor care iubesc muzica si nu fac diferente radicale intre melodii
Era bine daca postam melodii ca Jaga-jaga si alte ineptii poate asa nu mai comenta nimeni la adresa topicului.Ati face mai bine sa mai interveniti sa ma ajutati va rog daca se poate si cu alte melodii celebre mai putin Metalica,Ac&Dc,Marlin Manson,Prodigy si alte formatii si artisti simistri.
Va multumesc si imi cer scuze pentru funii Ac&Dc,Metalica si ailalti,care ar face bine sa evite acest topic,Rog frumos si va rog sa nu ma injurati.

Edited by myxmax90s, 23 May 2010 - 01:03.

dondhanny

dondhanny

Master of WebTV

Hai vecine pune continuarea!

myxmax90s

myxmax90s

Zis si facut
Partea a II-a
                                                                                                   E
EAGLE EYE CHERRY - Save Tonight EAGLES - Best Of My Love;Heartche Tonight;Hotel California;New Kid In Town;Witchie Woman EARTH,WIND & FIRE - After The Love Has Gone;Fantasy By;Let's Groove;September EAST 17 - Around The World;House Of Love;Stay Another Day;Thunder EDDIE MURPHY - Party All The Time EDDIE RABBIT - I Love A Rainy Night EDDY GRANT - Electric Avenue;Gimme Hope Jo'ana;I Don't Wanna Dance EDITH PIAF - La Vie En Rose;Non,Je Ne Regrette Rien EDWIN COLLINS - A Girl Like You EIFFEL - Blue(Da Da Dee);Move Your Body EIGHT WONDER - Cross My Heart;I'm Not Scared ELECTRIC LIGHT ORCHESTRA - Hold On Tight;Roll Over Beethoven ELECTRONICA - Der Ententanz ELTON JOHN - Believe;Bennie And The Jet;Can You Feel The Love Tonight;Candle In The Wind;Circle Of Life;Crocodile Rock;I'm Still Standing;Made In England;Nikita;Sacrifice;Something About The Way You Look Tonight ELTON JOHN & KIKI DEE - Don't Go Breaking My Heart ELVIS PRESLEY - Always On My Mind;Can't Help Falling In Love;Don't Be Cruel;Heartbreak Hotel;I Need Your Love Tonight;It's Now Or Never;Jailhouse Rock;Love Me Tender;Only You;Return To Sender;Supicious Minds;Viva Las Vegas;Your Cheartin Heart ELVIS PRESLEY VS JXL - A Little Less Conversation EMF - Umbelievable EMILIA - Big Big World EMOTIONS - Best Of My Love EN VOGUE - Don't Let Go EN VOGUE & SALT-N-PEPA - Whatta Man ENIGMA - Return To Inocence;Sadeness ENRIQUE IGLESIAS - Bailamos;Be With You;Viva La Musica ENRIQUE IGLESIAS & WITNEY HOUSTON - Could I Have This Forever(Over&Over) ENYA - Amarartine;Only Time;Ornico Flow(Sail Away) EQUALS - Baby Come Back ERASURE - A Little Respect;Always;Blue Savannah;Breath Of Life;Love To Hate You;Oh L'Amour;Sometimes;When I Needed You ERIC CARMEN - Hungry Eyes ERIC CLAPTON - Bad Love;Before You Accuse Me;Change The world;Cocaine;I Shoot The Sheriff;Knockin' On Heaves Door;My Father's Eyes;Tears In Heaven;Wonderfull Tonight EROS RAMAZOTTI - Piu Bella Cosa;Se Bastase Una Bella Canzone;Ti Vorei Rivivere;Una Storia Importante;Un'Altra Te EROS RAMAZOTTI & CHER - Piu Che Puoi EROS RAMAZOTTI & TINA TURNER - Cosas Della Vida E-ROTIC* - Fred Come To Bad*;Help Me Dr Dick*;Wild Love* ERUPTION - I Can't Stand The Rain;One Way Ticket ESPEND LIND - When Susannah Cries ETERNAL - Don't You Love Me;I Wanna Be The Only One;Someday E-TYPE - Angels Crying;I Just Wanna Be With You;Life EUROPE - Carrie;The Final Countdown EURYTHMICS - Don't Ask Me Why;Here Comes The Rain Again;I Saved The World Today;Love Is A Stranger;Sister Are Doin' It For Themeselves;Sweet Dreams;The King & Queen Of America;The Miracle Of Love;There Must Be An Angel(Playin' With My Heart);When Tomorrow Comes;Who's That Girl?;You Have Placed Chill In My Heart EVERLY BROTHERS - All I Have To Do Is Dream(Dream,Dream,Dream);Bye,Bye Love;Wake Up Little Sussie EVERLYN THOMAS - High Energy EVERTHING BUT THE GIRL - Missing EXTREME - More Than Words.
                                                                                                       F
FAITH NO MORE - Easy FAITHLESS - Insomnia FALCO - Jeanny(deutsch version);Rock Me Amadeus;Vienna Calling FANCY - Flames Of Love;Lady Of Ice;Slice Me Nice FARM - All Togheter Now FAST DOMINO - Blueberry Hill;Shakke Rattle & Roll FINE YOUNG CANNIBALS - She Drives Me Crazy FINZI CONTINI - Cha Cha Cha FIVE - Keep On Movin' FLEETWOOD MAC - Don't Stop;Everywhere;Go Your Own Way;Hold Me;Littles Lies;Oh,Diane;You Make Lovin Fun FLYING PICKETS - Only You FOOLS GARDEN - Lemon Tree FOREIGNER - I Don't Wanna Live Without You;I Wanna To Know What Love Is;Say You Will;Waiting For a Girl Like You FOUR TOPS - Loco In Acapulco FPI PROJECT - Rich In Paradise FR DAVID - Words FRANCE GALL -Ella Elle L'A FRANK SINATRA - Fly Me To The Moon;I'Ve Got You Under My Skin;Love & Mariage;New York,New York;River,Stay'Way From My Door;Strangers In The Night FRANKIE GOES TO HOLLYWOOD - Relax(Don't Do It);Two Tribes FREAK POWER - Turn On The In Cop Out FREDDIE MERCURY - I Was Born To Love You;Love Kills;The Great Pretender FREE - All Right Now FUGUEES - Fu-Gee-La;Killin' Me Softly;Ready Or Not(Here I Come) FUN FACTORY - Close To You;Celebration;I Wanna Be With You(Baby).
                                                                                                     G
GABRIELLE - Dreams GARBAGE - I'm Only Happy When It Rains;Stupid Girl GARCIA - Bamboleo;Vamonos GARY LOW - La Colegiala GAZEBO - I Like Chopin GENE KELLY - I'm Singing In The Rain GENESIS - I Can't Dance;Invisible Touch;Jesus He Knows Me;No Son Of Mine;That's All GEORGE BAKER SELECTION - Una Paloma Blanca GEORGE HARRISON - Got My Mind Set On You;Wah,Wah;What Is Life GEORGE MCCRAE - Rock You Baby GEORGE MICHAEL - A Different Corner;Faith;Fastlove;Father Figure;Freedom;I Knew You Were Waiting(For Me);I Want Your Sex;Jesus To A Child;One More Try;The Strangest Thing;Too Funky GEORGE MICHAEL & ELTON JOHN - Don't Let The Sun Go Down On Me GERI HALLIWELL - Mi Chico Latino;It's Raining Men GERRY RAFFERTY - Baker Street GHEORGHE GHEORGHIU - Unde Dragoste Nu E GIANNA NANNINI - Bello E Impossibile GIBSON BROTHERS - Cuba;Que Sera(Mi,Mi Vida) GINA G - Oo Ah Just A Little Bit;Ti Amo GINO VANNELLI - I Just Wanna Stop;Living Inside Myself GIPSY KING - Baila Me;Bem,Bem,Maria;Djobi,Djoba;Escucha Me;Marina;Pida Me La;Soy;Vamos A Bailar;Volare GLEN CAMPBELL - By The Time I Get To Phoenix;Gentle On My Mind;Southern Nights GLENN MEDEIROS - Nothing Gonna Change My Love For You GLEEN MILLER - Chattanooga Choo Choo;In The Mood;String Of Pearls GLORIA ESTEFAN - Conga;Dr Beat;Reach;Rhythm Is Gonna Get You;You'll Be Mine Party Time
GLORIA GAYNOR - I Am What I Am;I Will Survive GO WEST - King Of Wishful;We Close Your Eyes GOOMBAY DANCE BAND -Marrakesh;My Boonie;Seven Tears;Sun Of Jamaica GRANDMASTER FLASH - The Message GUNS N' ROSES - Don't Cry;November Rain;                                    Since I Don't Have You;Sweet Child O' Mine.
                                                                                                   H - I
HADDAWAY - I Miss You;Life(Will Never Be The Same);Rock My Heart;What Is Love? HANSON - I Will Come To You;Mmmbop HAROLD FALTERMEYER - Axel "F" HARRY BELAFONTE - Day-O(Banana Boat Song) HEART - All I Wanna Do Is Make Love To You;Alone HEAVEN 17 - Temptaiton HERMAN'S HERMITS - I'm Into Something Good;No Milk Today HEVIA - Busindre Reel HOLOGRAF - Banii Vorbesc;Dincolo De Nori;Inima Mea Nu E Intreaga Daca Nu Esti Tu;Romeo Si Julietta;Sa Nu-Mi Iei Niciodata Dragostea!;Sunt Un Balcanic!;Ti-am Dat Un Inel!;Vreau O Minune! HOLLY JOHNSON - Americanos HOOTERS - Johnny B HOT CHOCOLATE - Girl Crazy;It Started With A Kiss;So You Again;You Could Have Been Lady;You Sexy Thing HOUSEMARTINS - Carvan Of Love HUEY LEWIS & THE NEWS - Hip To Be A Square;Stuck With You;The Power Of Love;Walkin On A Thin Line HUMAN LEAGUE - Don't You Want Me Baby;Human;Tell Me When IMAGINATION - Flash Back;Just An Illusion IN-GRID - En Tango;Tu Es Foutu INI KAMOZE - Here Comes The Hotstepper INNER CIRCLE - Bad Boys;O-Bla-Di,O-Bla-Da;Sweat( A La La Long..) INNER CITY - Big Fun;Good Life INXS - Baby Don't Cry;Need You Tonight IRENE CARA - Fame;Flashdance(What A Feeling) IRIS - Strada Ta IRIS(CRISTI MINCULESCU) & FELICIA FILIP - De Vei Pleca ISSAC HAYES - Shaft ISLEY JASPER ISLEY - Carvan Of Love ISRAEL KAMAKAWIWO OLE - Somewhere Over The Rainbow.
                                                                                                      J
J GEILS BAND - Centerfold JACKIE WILSON - Lonely Teardrops;Your Love Keeps Lifiting Me(Higher & Higher) JACKSON'S 5 - ABC;Never Can Say Goodbye;Can You Feel It JAM & SPOON - Angel(Can You See The Sunshine?);Right In The Night JAMES BROWN - Funky Drummer;Get Up;I Feel Good(So Good,So Good);Living In America JAMIROQUAI - Supersonic;Virtual Insanity JANET JACKSON -Doesn't Really Matter;Escapade;Everytime;Go Deep;Got Till It's Gone;I Get So Lonely;Runaway;Togheter Again;Whoops Now! JASON DONOVAN - Sealed With A Kiss JEAN-MICHEL JARRE - Oxygene(4);Rendez-Vous(4) JEFFERSON STARSHIP - Miracles;Nothing's Gonna Stop Us Now;Ride The Tiger;Sara;We Built This City JENNIFER LOPEZ - Let's Get Loud;Waiting For Tonight JENNIFER PAIGE - Crush JENNIFER RUSH - I Come Undone JERMAINE JACKSON & PIA ZADORA - When The Rain Begins To Fall JERRY LEE LEWIS - Great Balls Of Fire JESSICA JAY - Baila,Chilly Cha Cha;Casablanca;Chi Chi Quita JESSICA SIMPSON - How Will I Know;Tell Me What You Like JET - Are You Gonna Be My Girl JEWEL - Foolish Games JIMMY CLIFF - I Can See Clearly Now;Let Your Yeah Be Yeah;Let's Dance;On My Life;Reggae Night;You Can Get It If You Really Want JIMMY NAIL - Ain't No Doubt JIMMY RAY - Are You Jimmy Ray? JIMMY SOMMERVILLE - Read My Lips;To Love Somebody JIVE BUNNY & THE MASTERMIXERS - Swing The Mood JOAN ARMATRADING - Love And Affection;Me Myself I JOAN JETT & BLACKHEARTS - I Love Rock & Roll! JOE COCKER - Cry Me A River;Delta Lady;Don't Let Me Misunderstood;Never Tear Us Apart;Night Calls;N'Oubliez Jamais;Summer In The City;The Simple Things;Unchain My Heart;When The Night Comes;With A Little Help From My Friends;You Are So Beautiful;You Can Leave Your Hat On JOE COCKER & JENNIFER WARNES - Up Where We Belong JOE DASSIN - Champs Elysees;Et Si Tu N'Existais Pas;L'Ete Indien(doar amintita) JOE DOLAN - More & More & More JOE DOLCE - Shaddup Your Face JOE SECADA - If You Go;Just Another Day JOEY SCARBURY - Thee From Greatest American Hero(Believe It Ot Not) JOHN FARNHAM - You're The Voice JOHN LENNON - Give Peace A Chance;Imagine;Jealous Guy(reintrodusa);Watching The Wheels;What Gets You Through the Night;Woman JOHN PARR - St Elmo's Fire(Man In Motion) JOHN PAUL YOUNG - Love Is In The Air JOHN TRAVOLTA & OLIVIA NEWTON-JOHN - Summer Nights;You're The One That I Want JOHN WAITE - Missing You(reintrodusa) JOHNNY CASH - Amazing Grace JOHNNY HATEZ JAZZ- Shattered Dreams JOHNNY LOGAN - Hold Me Now JOSHUA KADISON - Jessie JOURNEY - Don't Stop Believin' JOVANOTTI - L'Ombelico Del Mondo JULIO IGLESIAS - A Veces Tu,A Veces Yo;Agua Dolce,Agua Sala;Baila Morena;Caminito;Corazon De Papel;Gozar La Vida;Guantanamera;Jurame;Manuela;Milonga;Ni Te Tengo,Ni Te Olvidio;Quiereme Mucho.
                                                                                                 K - L
KAJAGOOGOO - Too Shy KAOMA - Lambada KATHY GARBY - Elefteria;Peraspera Xekaspera KATRINA & THE WAVES - Love Shine A Light KC & THE SUNSHINE BAND - Give It Up;Please Don't Go(Don't Go Away);That's The Way(I Like It) KCI N JOJO - All My Life KELLY FAMILLY - I Can't Help Myself;I'm In Love With An Alien;When The Boys Come Into Town KENNY LOGGINS - Footlose KENNY ROGERS - Coward Of The Country;Lucille;Ruben James KHEB CALED - Aisha(Ecute-Moi!) KIM APPLEBY - Don't Worry KIM CARNES - Betty Davis Eyes;More Love KIM WILDE - Cambodia;Keep Me Hanging On;Kids In America;Love Blonde;Never Trust A Stranger;You Came:You Keep Me Hangin'On KING AFRICA - La Bomba KLF - 3 AM Eternal KOOL & THE GANG - Celebration;Cherish The Love;Ladies Night;Let's Go Dancing;She's Fresh(Exciting) KORGIS - Everybody's Gotta Learn Sometime KRISTINE W - One More Try KYLIE MINOGUE - Can't Get You Out My Head;Hand On Your Heart;I Should Be So Lucky;Never Too Late;On A Night Like This;Spinning Around;Step Back In Time;The Locomotion KYLIE MINOGUE & JASON DONOVAN - Especially For You KYLIE MINOGUE & NICK CAVE - Where The Wild Roses Grow KATRINA & THE WAVES - Walking On Sunshine(Adaos in playlist) LA BOUCHE - Be My Lover;Fallin' In Love Again;Sos;Sweet Dreams;Where Do You Go? LA SUSPECHOSA - La Tumpadora LAID BACK - Baker Man(Sagabona);Sunshine Reggae LARA FABIAN - I Will Love Again LAURA BRANIGAN - Gloria;Self Control LAURA PAUSINI - E Ritorno Da Te;La Solitudine;Strani Amori LEANN RIMES - Can't Fight The Moonlight;How Do I Live LED ZEPPELIN - All My Love;Dazed And Confused;Hey,Hey What Can I Do;Kashmir;Wearning And Tearing;What Is And What Should Never Be;When The Levee Breaks;You Shoot Me;Your Time Is Gonna Come LEN - If You Steal My Sunshine LENE MARLIN - Sitting Down Here LENNY KRAVITZ - American Woman;Are You Gonna Go My Way;Fly Away LEO SAYER - More Than I Can Say;Thunder In My Heart LEONARD COHEN - Dance Me To The End Of Love;Everybody Know's;Hey,That's No Way To say Goodbye;In My Secret Life;Waiting For The Miracle LESLEY GORE - It's My Party;She's A Fool;You Don't Own Me LEVEL 42 - Lessons In Love;Something About You LEVERT - Casanova LFO - Wishing On A Falling Star LIGHTHOUSE FAMILY - High LINDA RONSTANDT & AARON NEVILLE - Don't Know Much LILA DOWNS - La Cumbia Del Mole LIMAHL - Neverending Story LIMP BIZKIT - Mission Impossible II LIONEL RICHIE - All Night Long;Angel;Dancing On The Ceiling;Hello;Say You,Say Me LIPPS INC - Funkytown LIQUIDO - Narcotic LISA LOEB - Do You Sleep? LISA STANSFIELD - All Around The World;Never,Never Gonna Give You Up;This Is The Right Time LITTLE RICHARD - Tutti Frutti LIVIN JOY' - Don't Stop Movin' LIVING IN A BOX - Living In A Box LONDON BEAT - I've Been Thiking About You LOONA - Baila Mi Ritmo;Hijo De La Luna;Mamboleo LOS DEL RIO - Macarena LOS LOBOS - La Bamba LOS UMBRELLOS - No Tengo Dinero LOU BEGA - Mambo #5 LOUIS ARMSTRONG - C'Est Si Bon LOUIS ARMOSTRON & KENNY G - What The Wonderfull World LOUIS PRIMA - Banana Split For My Baby;Buona Sera;I'm Just A Gigolo- I Ain't Got Nobody LUTRICIA MCNEAL - Someone LOves Your Honey LYNN ANDERSON - Rose Garden LYNYRD SKYNYRD - Sweet Home Alabama.
                                                                                                  M
M PEOPLE - Angel Street(prima melodie din playlist);Don't Look Any Further;Dreaming;How Can I LOve You More;Movin On'Up;One Night In Heaven;Search For The Hero MADISON AVENUE - Don't Call Me Baby MADNESS - Our House;Wings Of A Dove MADONNA(fara melodia Like A Prayer) - Bedtime Story;Beautifull Stranger;Cherish;Crazy For You;Deeper & Deeper;Don't Cry For Me Argentina;Erotica;Express Yourself;Frozen;Get Into The Groove;Holiday;Hollywood;Human Nature;La Isla Bonita;Like A Vergin;Live To Tell;Lucky Star;Material Girl;Rain;Ray Of Light;Secret;Take A Bow;The Power Of Goodbye;Vogue;Who's That Girl?;Nothing Really Matters(adaugata) MAGGIE REILLY - Everytime We Touch MAGIC AFFAIR - Energy Of Light;Omen III MAMA CASS ELLIOTT - Dream A Little Dream MANFRED MANN - Do Wah Diddy Diddy MANU CHAO - Me Gustas Tu(scoasa din playlist);Bongo,Bong MARC ANTHONY - I Need To Know;Tragedy MARC ANTHONY & JENNIFER LOPEZ - No Me Ames MARIA MCKEE - Show Me Heaven MARIAH CAREY - Anythime You Need A Friend;Dreamlover;Emotions;Fantasy;Hero;Honey;I Still Believe;My All;Vision Of Love;Without You MARIAH CAREY + JAY-Z - Heartbreaker MARKY MARK & THE FUNKY BUNCH - Good Vibrations MARRS - Pump Up The Volume MARTIKA - Love Thy Will Be Done MARVIN GAYE - I Want You;Inner City Blues;Let's Get It On;Mercy,Mercy Me;Sexual Healing;What's Going On MARY J BLIGE - Not Gonna Cry MASTERBOY - Feel The Heat Of The Night;Generation Of Love;I Got To Give It Up;Show Me Colours MAX GRAHAM(version YES) - Owner The Lonely Heart MAXI PRIEST - Close To You;Some Guys Have All The Luck;Wild World;Woman In You MAXX - Get Away;No More MAYWOOD - Come With Me To Pasadena MC HAMMER - U Can Touch This MC MIKER G & DEE JAY SWEN - Holiday Rap Holiday(Holiday by Madonna) MEAT LOAF - I Will Do Anything For Love(But I Won't Do That) MEJA - All About The Money MEL & KIM - Respectable;Showing Out MELANIE C - I Turn To You;Never Be The Same Again MEN AT WORK - Down Under;Overkill;Who Can It Be Now MEREDITH BROOKS - Bitch MICHAEL BOLTON - All For Love;Can I Touch You There;How I Am Supposed To Live Without You;Said I Love You...But I Lied;Time Love And Tendersness;When A Man Loves A Woman MICHAEL JACKSON - Bad;Beat It;Billy Jean;Black Or White;Dirty Diana;Don't Stop Til You Get Enough;Earth Song;Ghosts;Heal The World;History;Human Nature;I Just Can Stop Loving You;In The Closet;Jam;Leave Me Alone;Man In The Mirror;Pretty Young Thing;Remember The Time;Smooth Criminal;Stranger In Moscow;The Girls Is Mine;The Way You Make Me Feel;They Don't Care About Us;Thriler;Workin Day & Night;Who Is It?;You Are Not Alone MICHAEL & JANET JACKSON - Scream MICHAEL SEMBELLO - Maniac MICHEL DELPECH - Pour Un Flirt,Avec Toi MIDDLE OF THE ROAD - Chirpy,Chirpy Cheep,Cheep;Soley,Soley MIDNIGHT OIL - Beds Are Burning MIGHTY DUB KATZ - Magic Carpet Ride MIKE & THE MECHANICS - All I Need Is Miracle MILLI VANILLI - All Or Nothing;Baby Don't Forget My Number;Blame It On The Rain;Girl You Know It's True;I'm Gonna Miss You;Keep On Running MILLS BROTHERS - Papper Doll MN8 - I've Got A Little Something For You MOBY - Why Does My Heart Feel So Bad MODERN TALKING - Atlantis Calling;Brother Louie;Cherry,Cherry Lady;China In Her Eyes;Don't Let Me Go(Your My Darling No,No,No,No);Don't Play With My Heart;Geranimo's Cadillac;Jet Airliner;Just We Two(Mona Lisa);Keep Love Alive;No Face,No Name,No Number;You Can Win If You Want;You're My Heart,You're My Soul MODO - Ein,Zwei,Polizei;Super Gut MODJO - Chillin;Lady(Her Me Tonight) MONDIAL - De Va Veni La Tine Vantul;Primavara;Romanta Fara Ecou MONICA & BRANDY - The Boy Is Mine MONTELL JORDAN - This Is How We Do It MOODY BLUES - Night In White Satin MOON RAY - Comanchero MORY KANTE - Yeke,Yeke MR BIG - To Be With You MR MISTER - Broken Wings;Kyrie MR PRESIDENT - Give A Little Love;Cocojambo;Happy People;Jojo Action;SimbaLeo MR ZIVAGO - Little Russian MUNGO JERRY - In The Summer Time MURRAY HEAD - One Night In Bangkok MYLENE FARMER - California MIKE & THE MECHANICS - Over My Shoulder MIKE OLDFIELD - Moonlight Shadow.
                                                                                                     N-O
N SYNC - Tearin' Up My Heart NAKED EYES - Always Something There To Remind Me;Promises,Promises NANA - Darkmen;Dreams;He's Comin';Let It Rain;Lonely NAT KING COLE - Unforgettable;Mona Lisa;Too Young;When I Fall In Love NATALIA OREIRO - Cambio Dolor;Me Muero De Amor NATALIE COLE - I've Got Love On My Mind;Miss You Like Crazy; This Will Be(An Everlasting Love) NATALIE IMBRUGLIA - Torn NEIL DIAMOND - Hello Again(Hello My Friend,Hello);Song,Sung,Blue NEIL SEDAKA - Oh Carol! NEIL YOUNG - Keep On Rockin' In The Free World;Walk On;When You Dance You Really Love NELLY FURTADO - I'm Like A Bird NENA - 99 Luftbaloons NEW BACCARA - Fantasy Boy NEW KIDS ON THE BLOCK - Step By Step;Tonight;You Got It(Right Stuff) NEW ORDER - Bizzare Love Triangle;Round & Round;ShellShock;The Perfect Kiss;Thieves Like Us;True Faith;Vanishing Point NEW RADICALS - You Get What You Give NICK KAMEN - Each Time You Break My Heart;I Promised Myself NIGHTCRAWLERS - Push The Feeling On NIK KERSHAW - I Won't Let The Sun Go Down;The Riddle;Wouldn't It Be Good NIKOS VALANTIS - Palamakia NIRVANA - Smells Like Than Spirit NO DOUBT - Don't Speak NO MERCY - Hello,How Are You?;Kiss You All Over;Morena;Please Don't Go!;When I Die;Where Do You Go?;Where Is The Love? NU SHOOZ - I Can't Wait OASIS - Live Forever;Whatever;Wonderwall ODYSSEY - Energy OFFSPRING - Give It To Me Baby OFRA HAZA - Im Nin'Alu OLIVE(ATB) - You're Not Alone OLIVIA NEWTON-JOHN - Hopelessly Devoted To You;Magic;Make Me Move On Me;Physical;You're The One That I Want OLIVIA NEWTON-JOHN & CLIFF RICHARD - Suddenly OMC - How Bizzare OMD - Sailing On The Seven Seas;Walking On The Milky Way OPUS - Life Is Life OTTAWAN - Crazy Music;DISCO;Hands Up;You're OK! OWEN PAUL - My Favourite Waste Of Time.

END SECOND PART.

View Postdondhanny, on 23rd May 2010, 02:09, said:

Iata continuarea! :rolleyes:

View Postdondhanny, on 23rd May 2010, 02:09, said:

Iata continuarea! :rolleyes: Poti sa adaugi si tu niste melodii dar sa fie la limita anilor '50 pana la sfarsitul anilor '90

Edited by myxmax90s, 23 May 2010 - 04:01.

dondhanny

dondhanny

Master of WebTV

Pe mine ma intereseaza cel mai mult cele de prin '90 si nu prea stiu ce sa pun :D

myxmax90s

myxmax90s

View Postdondhanny, on 23rd May 2010, 11:19, said:

Pe mine ma intereseaza cel mai mult cele de prin '90 si nu prea stiu ce sa pun :D
Pitesteanule in ce cartier stai? Ne despart un cartier,o strada poate chiar un bloc,mai mult un apartament.Mai stii ca nu suntem vecini cum ai spus tu.Am o tona si de melodii ale anilor '90 dar ma limitez la unele sunt multe formatii si din anii '90 in special eurodance.Am facut asta iarna o lista cu melodii din anii '90.Printre cele postate sunt multe si din anii '90 si printre cele mai bune unele
Ramai pe frecventa ca cica ar urma ultimul rand de melodii sa fie postate.Mai am cateva sute de scos din sac.Pe curand,vecine!!! :proud:

Edited by myxmax90s, 23 May 2010 - 18:24.

dondhanny

dondhanny

Master of WebTV

Popa-Sapca. tu?
sa imi trimiti si mie linkul ala cu melodiile din 90 pe pm

Edited by dondhanny, 23 May 2010 - 23:15.

pufonel

pufonel

Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

Felicitari pentru munca depusa! Imi plac cam 70% din melodii, ceea ce e mare lucru, avand in vedere numarul lor si faptul ca eu sunt destul de pretentios cand e vorba de muzica.

Daca nu te superi, propun o scurta completare la lista ta (scuze daca am trecut din greseala vreo melodie care e deja acolo):

10CC _ I'm not in love; Dreadlock holiday
ADIEMUS - Adiemus
ADRIAN BERINDE - Absent
ALESSANDRO SAFINA - Luna
AFRIC SIMONE - Hafanana
BLONDIE - Denis
BZN - We all will dance
CARDIGANS - Erase/Rewind; Love Fool; My Favourite Game
CHARLES AZNAVOUR - For me formidable; La boheme
DANDY WARHOLS - Bohemian like you
DEXY'S MIDNIGHT RUNNERS - Come on Eileen
DOLLY PARTON - Jolene
DIDO - Here with you; Thank you; White flag
DSCHINGHIS KHAN - Huh Hah Dsxhinxhis Khan; Israel Israel; Moskau
ENYA - Carribean Blue
GABSIELLE - Rise; Sunshine; When a wonam
GILBERT O'SULLIVAN - Alone Again
INXS - By My Side; Devil Inside; Elegantly Wasted;  Never Tear Us Apart; Suicide Blonde
K'S CHOICE - Believe; Not An Addict
LOREDANA GROZA & ION CARAMITRU - Buna seara iubite
MARVIN GAYE - Heard It Through The Grapevine
MAURO - Bouna Sera Ciao Ciao
MECANO - Hijo De La Luna
MUSIC INSTRUCTOR -Electric City;  Get Freaky
NAZARETH - Love Hurts
NILSSON - Without You
NINA SIMONE - My Baby Just Cares For Me
NO DOUBT - Just A Girl
OZZY OSBOURNE - Dreamer

Mult succes si abia astept ultimele parti! :arigato:

myxmax90s

myxmax90s

P-Q-R
PACO - Amor De mis Amores PANDERA - Joy&Fun PARADISIO - Bailando PASAREA COLIBRI - Muguri De Fluier;Peste Rabdari;Vremuri PAT BENANTAR - Heartbreaker;Hit Me With Your Best Shot;Love Is A Battlefield;Promises In The Dark;We Belong PATRICIA KAAS - Mon Mec A Moi;Quand Jimmy Dit PATRICK HERNANDEZ - Born To Be Alive PAUL ANKA - Diana;Put Your Head On My Shoulder PAUL MC CARTHNEY - Hope On Deliverence;No More Lonely Nights;We Can Work It Out;With A Little Luck PAUL MC CARTHNEY & STEVIE WONDER - Ebony & Ivory PAUL SIMON - You Can Call Me All PAUL YOUNG - Don't Dream It's Over;Everytime You Go Away;Love Is In The Air;Love Of The Common People;Wherver I Lay My Hat PAULA ABDUL - Blowing Kisses In THe Wind;Rush,Rush;Straight Up;The Way That You Love Me PEABO BRYSON & ROBERTA FLACK - Tonight I Celebrate My Love For You PEACHES & HERB - Reunited;Shake Your Groove Thing PERY COMO - Till The End Of The Time PET SHOP BOYS - Always On My Mind;being Boring;Can You Forgive Her;Domino Dancing;Go West;Heart;It's A Sin;Love Comes Quickly;Rent;Se A Vida E(That's The Way Life);So Hard;Suburbia;West & Girl;What Have I Done To Deserve This;You OnlyTell Me You Love Me When You PETER ANDRE - Mysterious Girls PETER CETERA - Glory Of Love;If You Leave Me Now(Baby Please Don't Go) PETER FRAMPTON - Baby I Love You Way PETER GABRIEL - Digging In The Dirk;Sledgehammer PETER GABRIEL & KATE BUSH - Don't Give Up PETER KENT - It's A Real Good Feeling PHIL COLLINS - A Groovy Kind Of Love;Aganist All Odds;Another Day In Paradise;Dance Into The Light;Do You Remember?'Don't Lose My Number;Easy Lover;In The Air Tonight;One More Night;Something Happened On THe Way To Heaven;Sussudio;Take At Look At Me Now;Two Hearts;You Can't Hurry Love PHOENIX - Fata Verde;In Unbra Marelui URSS;Nunta PINK FLOYD - Another Brick Tn The Wall(2) PLANET FUNK - Chase The Sun PLAYAHITTY - The Summer Is Magic POINT BREAK - What About Us POINTER SISTERS - Automatic;Fire;I'm So Excited;Jump For My Love;Neutron Dance POLICE - De Do Do Do,De Da Da Da;Every Breath You Take;Every Little Thing She Does Is;If You Love Somebody Set Them;Message In A Bottle;Roxanne;Wrapped Around Your Finger PRETENDERS - Don't Get Me Wrong;I'll Stand By you PRINCE - Kiss;The Most Beautifull Girl In The World PRINCE & THE NEW POWER GENERATION - Cream PUFFY DADDY + FAITH EVANS - I'll Be Mising You PUFFY DADDY & MASE - Can'Nobody Hold Me Now PUPO - La Notte QUEEN - '39;A Kind Of Magic;Another One Bites the Dust;Barcelona;Crazzy Little Thing Called Love;Don't Stop Me Now;Friends Will Be Friends;I Want It All;I Want To Break Free;Livin'On My Own;Radio GaGa;Somebody To Love;The Invisible Man;The Miracle;The So Must Go On;We Are The Champions;We Will Rock You;You Don't Fool Me QUEEN & DAVID BOWIE - Under Preasure R KELLY - I Believe I Can Fly;If I Could Turn Back The Hands RAY CHARLES - Hit The Road Jack;I Can't Stop LOving You RAY PARKER JR - Ghostbusters REAL MCCOY - Another Night;Automatic Lover;Love&Devotion;Run Away REAMONN - Supergirl RED HOT CHILLI PEPPERS - Californication;Snow;Under The Brigde REDNEX - Cotton Eye Joe;Old Pop In An Oak;Wish You Were Here REEL 2 REEL - I Like To Move It REM - Everbody Hurts(Sometimes);Loosing My Religion;Lotus;Radio Free Europe;Shiny Happy People REMBRANDTS - I'll Be There For You REO SPEED WAGON - Keep On Loving You RIC OCASEK - Emotion In The Motion RICHARD CLAYDERMAN - Ballade Pour Adeline;Do You Know Where You Going To;Love Story RICHARD MARX - Hazard;I Will Be Right Here Waiting For You;Now And Never RICCHI E POVERI - Acapulco;Canzone D'Amore;Hasta La Vista(Signor);Made In Italy;Mamma Maria;Sara Perche Ti Amo;Voulez-Vous Danser RICK ASTLEY - Never Gonna Give You Up;Togheter Forever RICK JAMES - Superfreak RICK SPRINGFIELD - Jesse's Girl;Love Somebody RICKY MARTIN - La Copa De La Vida;Living La vida Loca;She Bangs;Un,Dos,Tres...Maria RICKY MARTIN & CHRISTINA AGUILLERA - Nobody Wants To Be Lonely RICKY NELSON - Hello,Mary-Lou!;I Will Follow You RIGHT SAID FRED - Don't Talk Just Kiss;I'm Too Sexy ROACHFOARD - Cuddly Toy ROBBIE NEVIL - C'Est La Vie ROBBIE WILLIAMS - Millennium;She's The One ROBERT MILES - Children;Fable(Dream Version) ROBERT MILES & MARIA NAYLER - One&One ROBERT PALMER - Addicted To Love;Bad Case Of Loving You(Doctor,Doctor) ROBERT PLANT - 29 Palms ROBERTA FLACK - Killing Me Softly ROBIN COOK - Comanchero;Susanna ROBYN - Show Me Love ROCKWELL - Somebody's Watching Me ROD STEWART - Baby Jane;Do Ya Think I'm Sexy;Every Beat Of My Heart;Have I Told You Lately THat I Love You;Maggie May;Rhythm Of My Heart;Sailling;Tonight's The Night;Young Turks ROGER GLOVER - Love Is All ROLLING STONES - Angie;Anybody Seen My Baby;Brown Sugar;Honky Tonk Woman;I Can't Get No Satisfaction;Love Is Strong;Ruby Tuesday;Wild Horses;You Can't Always Get What You Want;You Got Me Rocking ROMANTICS - Taliking In Your Sleep;What I Like About You RONAN KEATING - If Tomorrow Never Comes ROSANA - El Talisman ROSEMARY CLOONEY - Mambo Italiano ROSU SI NEGRU - Pseudofabula ROXETTE - Almost Unreal;Anyone;Crash,Boom,Bang!;Dangerous;Dressed For Succes;Fading Like A Flower;How Do You Do?;I Remember You;It's Must Have Been Love;Joyride;Listen To Your Heart;Run To You;She's Got The Look;Sleeping In My Car;Spending My Time;Wish I Could Fly;You Don't Understand Me ROXY MUSIC - Jealous Guy;More Than This;Same Old Scene ROY ORBINSON - Only The Lonely;Pretty Woman;You Got It ROZALLA - Everybody's Free RUBETTS - Sugar Baby Love RUN & DMC - It's Like That RUN DMC & AEROSMITH - Walk This Way RUSH - The Big Money;The Spirit Of Radio;Tom Sawyer RYAN PERRY - Dolce Vita.
                                                                                                                S
SABRINA - Boys,Boys,Boys(In The Summer Time Love)SADE - No Ordinary Love;Please Send Me Someone To Love;Smooth Operator;The Sweetest Taboo SAFRI DUO - Played A Live SALT N' PEPA - Let's Talk About Sex;Push It SAM BROWN - Stop SAMANTHA FOX - I Only Wanna Be With You;Naughty Girls Need Love Too;Nothing's Gonna Stop Me Now;Touch Me SANDIE SHAW - Girl Don't Come;Puppet On A String;There Always Something There To Remind Me SANDRA - Everlasting Love;Heaven Can Wait;Hiroshima;In The Heat Of The Night;Innocent Love;Loreen;Maria Magdalena;Midnight Man;Secret Land;Stop For A Minute;We'll Be Togheter SANDY MARTON - People From Ibiza SANTANA - Europa SANTANA + MANA - Corazon Espinado SANTANA & ROB THOMAS - Smooth Savage SMOOTH + PRODUCT G&B - Maria,Maria SARAH MC LACHLAN - Adia SASH - Adelante;Colour The World;Ecuador;Encore Une Fois;Move Mania;Mysterious Times;Stay;With My On Eyes SASHA - I Fell Lonely SAVAGE - Only You SAVAGE GARDEN - I Knew I Loved You;I Want You;To The Moon And Back;Trully,Meddly,Deeply SCATMAN JOHN - Ski-Ba-Bop-Ba-Dop-Bop(I'm A Scatman);Scatman's World SCOOTER - Nessaja SCORPIONS - No One Like You;Rock You Like A Huricane;Still Loving You;Wind Of Chanhge SCOTCH - Disco Band;Mirrage(Stasera La Luna,Ci Portere Fortuna,La Luna) SCOOT MCKENZIE - San Fransisco SEAL - Crazy;Kiss From A Rose SEARCHERS - Sweets For My Sweet SEMNAL M - La Fereastra Ta Tarziu;O Roata De Foc SHAFT - (Mucho,Mambo)Sway SHAGGY - In The Summertime;Mr Bombastic;Oh Carolina!;You're My Darling,Angel SHAKIN STEVENS - Green Door;Marie,Marie;Oh,Julie;Shirley;This OLd;You Drive Me Crazy ;Whenever,Wherever SHAKESPEARE SISTERS - Stay SHAMPOO - Trouble SHANIA TWATN - Don't Be Stupid(You Know I Love You);From This Moment On;Man! Feel Like A Woman!;The Don't Impress Me Much;You're Still The One SHANICE - I Love Your Smile SHANNON - Let The Nusic Play SHEENA EASTON - Morning Train(Nine To Five) SHERYL CROW - A Change Would Do You Good;All I Wanna Do Is Have Some Fun;If Makes You Happy;Living Las Vegas;Tomorrow Never Dies;Wild Flower SHOLA AMA - You Midnight Need Somebody SHORTS - Annabelle;Comment Ca Va(Comme Ci,Comme Ci,Comme Ci,Comme Ca?) SILENT CIRCLE - Every Move,Every Touch;Touch In The Night SISTERS SLEDGE - We Are Family? SILVER POZZOLI - Around My Dream SIMON & GARFUNKEL - Ceccilia;El Condor Pasa;Mr Robinson;TheSound Of Silence;We've Got A Groovy Thing Goin' SIMPLY MINDS - Alive & Kicking;All The Things She Said;Don't You(Forget About Me);Promised You A Miracle SIMPLY RED - Ev'ry Time Way SAy Goobbye;Fairground;Holding Back The Years;If You Don't Know Me By Now;It's Omly Love;Something Got me Started;Stars;The Right Thing;Your Mirror SINEAD O' CONNOR - Nothing Compares To You SIR MIX-A-LOT - Baby Got Back SISTERS OF MERCY - More;This Corroison SIXPENCE NONE THE RICHTER - Kiss Me;There She Goes,Again SLY & THE FAMILY STONE - Everyday People SMASH MOUNTH - All Star;I'm Believer;Walkin On The Sun SMOKIE - Don't Play Yout Rock 'n Roll;If You Think You Know How To Love;I'll Meet You A Midnight;Lay Back In The Arms of Someone;Living Next Door To Alice*;Needles & Pice;Oh Carol;Take Good Care Of My Baby SMOKIE & SUZI QUATRO - Stumblin' SNAP - Believe The Hype;Rhythm Is A Dancer;The Power;Welcome To Tomorrow(Are You Ready?) SNOW - Informer SOCA BOYS - Follow The Leader SOFT CELL - Say Hello,Wave Goodbye;Tainted Love SOLID BASE(fara melodia Mirror,Mirror) - Come On Everybody;Sha La Long;You Never Know SOLID HARMONIE - I Want You To Want Me SONIQUE - I Put A Spell On You;It Feels So Good SOPHIE B HAWKINS - As I Lay Me Down;Damn I Wish I Was Your Lover;Right Beside You SOUL ASYLUM - Runaway Train SPANDAU BALLET - Gold;Highly Strong;Only When you Leave;Through The Barricades;True SPICE GIRLS - 2 Become 1;Say You'll Be There;Spice Up Your Life;Stop;Too much;Viva Forever;Wannabe SPIKE - Respect SPILLER + SOPHIE ELLIS BAXTOR - Groovejet(If This Ain't Love) SOUL II SOUL - Back To Life(Back To Reality) SPIN DOCTORS - How Could You Want Him;Two Princes SQUEEZE - Cool For Cats STARDUST - Music Sounds Better With You STATUS QUO - Rockin' All Over;You're In The Army Now STEPPENWOLF - Born To Be Wild STEREO MC'S - Connected;Step It Up STEVE MILLER BAND - Abracadabra;The Joker STEVE WINWOOD - Higher Love STEVIE B - Because I Love You STEVIE WONDER - For Once In My Life;Gotta Have You;I Just Called To Say I Love You;My Cherrie Amour;Send One Your Love;Shoo-Be-Doo-Be-Doo-Da-Day;That Girl;You Will Know STEVIE WONDER & MICHAEL JACKON - Get It STING - Desert Rose;Englishman In New York;If I Ever LOse My Faith In You;Shape Of My Heart;When We Dance STRANGLERS - All Day And All Of The Night;Always The Sun;Golden Brown;No More Heroes;Peaches;Strange Little Girl;Walk On By STYX - Mr Roboto;Too Much Time On My Hands SUPERGRASS - Allright SUPERTRAMP - Breakfast In America;The Logical Song SUPREMES - Baby Love SURFACE - The First Time SURVIVOR - Eye Of The Tiger SUZANNE VEGA - Luka;Tom's Diner SYDNEY YOUNGBLOOD - If Only I Could.
                                                                                                     T-U-V
T7 - Paison TACO - Puttin On The Ritz TAKE THAT - Babe;Back For Good;Everthing Changes;How Deep Is Your Love;I Fould Heaven;Love Ain't Here Anymore;Pray;Relight My Fire TALISMAN - Atat De Singur TALK TALK - It's My Life;Life's What You Make It;Such A Shame TAMPERER + MAYA - Feel It TANITA TIKARAM - Twist My Sobriety TARKAN - Sikidim,Sikidin;Simarik(Kiss,Kiss) TASMIN ARCHER - Sleeping Satellite TAYLOR DAYNE - Love Will Lead You Back;Send Me A Lover;Tell It To My Heart TEARS FOR FEARS - Everybody Wants To Rule THe World;Shout;Sowing The Seeds Of Love;Woman In Chains TECHNOTRONIC - Get Up;Pump Up The Jam '96;Move It To The Rhythm;Move This(Shake That Body);This Beat Is Technotronic TEN SHARP - You TERENT TRENT D'ARBY - Delicate;Sign Your Name TERRY JACKS - Season In The Sun TEXAS - I Don't Want A Lover;In Our life;Say What You Want;Summer Son THALIA - Amor A La Mexicana;Mujer Latina;Por Amor THELMA HOUSTON - Don't Leave Me This Way THIRD EYE BLIND - Semi-Charmed Life THOMPSON TWINS - Doctor,Doctor;Don't Mess With Doctor Dream TIFFANY - I Think We're Alone Now TIGHT FIGHT - The Lion Sleep Tonight TIMMY T - One More Time TINA TURNER - Disco Inferno;Golden Eye;I Don't Wanna Fight;Private Dancer;Simply The Best;Steamy Windows;What's Love Got To Do With It;When The Heartche Is Over TINA TURNER & DAVID BOWIE - Tonight TLC - Creep;Don't Go Chasing Waterfalls TOM JONES - Delilah;Green,Green Grass Of Home;Help Yourself;It's Not Unusual;Sex Bomb;Thunderball;What's New Pussicat? TOM PETTY & THE HEARTBREAKERS - Learning To Fly TOM TOM CLUB - Wordy Rappinghood TOMMY ROE - Dizzy TONE LOC - Funky Could Medina;The Wild Thing TONI BASIL - Mickey TONI BRAXTON - Breathe Again;I Don't Want To;Unbreak My Heart TONY ESPOSITO - Kalimba De Luna;Papa Chico TONY RICH PROJECT - Nobody Knows TOPLOADER - Dancing In The  Moonlight TORI AMOS - Conflake Girl TOTO - Africa;Hold The Line;I Won't Hold You Back;Rosana;Stop Loving You TOTO CUTUGNO - L'Italiano Vero;Innamorati;La Mia Musica(Musica,Do-Re-Mi-Re-Do-Si-La-Sol);Serenata T'PAU - China In Your Hand;Heart & Soul TRANCY CHAPMAN - Fast Car;Give Me One Reason;The Promise TRINI LOPEZ - If Had A Hammer TRIO - Da,Da,Da TSPOON - Sex On The Beach;Summer Love TWENTY 4 SEVEN - Are You Dreaming?;I Can't Stand It;Slave To The Music USA FOR AMERICA - We Are The World U2 - Beautiful Day;Mysterious Ways;One;Sweetest Thing;With Or Without You UB40 - Can't Stop Falling In Love With You;Here I Am(Come And Take Me);I Got You Babe;I'll Be Your Baby Tonight;Kingston Town;Please Don't Leave Make me Cry;Red,Red Wine;Sweet Cherrie UGLY KID JOE - Everything About You ULTRA NATE - Free UMBERTO TOZZI - Gloria;Ti Amo;Tu UNDERWORLD - Born Slippy URBAN COOKIE COLLECTIVE - The Key,The Secret URIAH HEEP - Easy Livin';Lady In Black US 3 - Cantaloop VALERIU STERIAN - Amintire Cu Haiduci VAN HALLEN - I Can't Stop Loving You;Jump VANESSA PARADISE - Joe Le Taxi VANESSA WILLIAMS - Save The Best For Last VANGELIS - Alpha;Chariots Of Fire VANILLA ICE - Ice Ice Baby VARIOUS ARTISTS - Perfect Day VASCO ROSSI - Senza Parole VENGABOYS - Boom!Boom!Boom!;Kiss;My Uncle John From Jamaica;Sha La La La (In The Morning);We Like To Party;We're Going To Ibiza? VERVE - Bitter Sweet Symphony VILLAGE PEOPLE - Can't Stop The Music;In The Navy;Just A Gigolo;Macho Man;Vilage People;YMCA VISAGE - Fade To Grey VONDA SHEPARD - Hooked On A Feeling;Searchin' My Soul;Tell him;You Belong To Me.
                                                                                                  W-Z
WAMDUE PROJECT - King Of my Castle WANG CHUNG - Dance Hall Days WEATHER GIRLS - It's Raining Man WEEZER - Buddy Holly WES - Alane WET WET WET - Angel Eyes;Hold Back The River;Love Is All Around;Somewhere,Somehow WHAM - Carless Whisper;Club Tropicana;I'm Your Man;The Edge Of Heaven;Wake Me Up Before You Go Go WHIGFIELD - Big Time;Saturday Nights;Sexy Eyes;Think Of You WHITE TOWN - Your Woman WHITESNAKE - Here I Go Again;Is This Love WHITNEY HOUSTON - Didn't We Almost Have It All;I Wanna Dance With Somebody;I'm Every Woman;I'm Your Baby,Tonight;My Love Is Your Love;My Name Is Not Susan;One Moment In Time;Run To You;Saving All My Love For You;You'll Never Stand Alone WILL SMITH - Gettin' Jiggy Wit It;Miami WILL SMITH & MARIAH CAREY - Men In Black WILSON PHILLIPS - Hold On WOMACK&WOMACK - Teardrops;Uptown WORLDS APART - Je Te Donne YAKI-DA - I Saw You Dancing;Pride Of Africa YAMBOO - Fiesta De La Noche YAZZ& THE PLASTIC POPULATION - The Only Way Is Up YES - Owner Of A Lonely Heart YOUSSOU N'DOUR + NENEH CHERRY - 7 Seconds ZUCCHERO& MANA - Baila Morena ZUCCHERO & PAUL YOUNG - Senza Una Donna ZZ TOP - Gimme All Your Lovin';She's Got Legs;Viva Las Vegas

Cam Atat Am Avut Sa Va Spun,Cu Toate sunt Si Melodii Care Fie Din Neatentie sau din dezinteres le-am omis!
De Ex: ANDREEA BOCELLI & SARA BRIGHTMAN - Con Te Partiro ANDREEA BOCELLI & HELENE SEGARE(French Version) - Vivo Per Lei
ARETHA FRANKLIN - Respect DOLLY DOTS - The Queen Of Sheba FRANK SINATRA - As Time Goes By(Soundrack Casablanca) si mai sunt si altele,nu s-au terminat adaosurile,dar lista propiu-zisa de la A-Z s-a incheiat

View Postpufonel, on 24th May 2010, 01:22, said:

Felicitari pentru munca depusa! Imi plac cam 70% din melodii, ceea ce e mare lucru, avand in vedere numarul lor si faptul ca eu sunt destul de pretentios cand e vorba de muzica.

Daca nu te superi, propun o scurta completare la lista ta (scuze daca am trecut din greseala vreo melodie care e deja acolo):

10CC _ I'm not in love; Dreadlock holiday
ADIEMUS - Adiemus
ADRIAN BERINDE - Absent
ALESSANDRO SAFINA - Luna
AFRIC SIMONE - Hafanana
BLONDIE - Denis
BZN - We all will dance
CARDIGANS - Erase/Rewind; Love Fool; My Favourite Game
CHARLES AZNAVOUR - For me formidable; La boheme
DANDY WARHOLS - Bohemian like you
DEXY'S MIDNIGHT RUNNERS - Come on Eileen
DOLLY PARTON - Jolene
DIDO - Here with you; Thank you; White flag
DSCHINGHIS KHAN - Huh Hah Dsxhinxhis Khan; Israel Israel; Moskau
ENYA - Carribean Blue
GABSIELLE - Rise; Sunshine; When a wonam
GILBERT O'SULLIVAN - Alone Again
INXS - By My Side; Devil Inside; Elegantly Wasted;  Never Tear Us Apart; Suicide Blonde
K'S CHOICE - Believe; Not An Addict
LOREDANA GROZA & ION CARAMITRU - Buna seara iubite
MARVIN GAYE - Heard It Through The Grapevine
MAURO - Bouna Sera Ciao Ciao
MECANO - Hijo De La Luna
MUSIC INSTRUCTOR -Electric City;  Get Freaky
NAZARETH - Love Hurts
NILSSON - Without You
NINA SIMONE - My Baby Just Cares For Me
NO DOUBT - Just A Girl
OZZY OSBOURNE - Dreamer

Mult succes si abia astept ultimele parti! :arigato:
Nu ma supar,fiindca eu am cerut ca fiecare forumist inspirat sa adauge anumite melodii care s-ar potrivi acestui topic.Apreciez mult intervantia ta si sunt bucuros sa-ti spun ca s-a sfarsit si ultima parte cu bine.Cu putin efort le-am dat de cap si celorlalte ramase
Totul a inceput din vara trecuta ca am fost cuprins de anumite nostalgii am inceput sa cladesc un playlist,evitand "bruiajele" muzicale,ma refer la melodiile difuzate si redifuzate la posturile de radio,mp3,cd sau playlisturi foarte sarace(unul dintre acele radiouri a facut de curand 10 ani),si recunosc ca am fost unul din cei mai mari faini ai lui asta pana cand a inceput sa semene cu 1 cd si sa polueze fonic,prin repetarea enervanta a unor melodii din 2 in 2 zile,zi si noaptea in reluare.Am aflat ca respectivul post nu rapundea la dedicatii,ba mai mult melodille propuse de ascultatori trebuiau sa treaca anumite etape de testare.Asta m-a determinat sa inchei orice socoteala cu ei si sa-mi construiesc propriul meu playlist cu melodii,majoritatea greatest hits.Am inceput cu 20 iar azi am din cate se vede cca 2000 de melodii + colindele care se separa de acestea,oricum cu tot cu colin tind sa cred ca am 2100 si ceva,dar asta e inceputul doar.Oricum a fost distractiv sa le postez,sunt fericit ca am realizat ceva.De unde nu stiu ca vreun forumist nu se bucura din plin de aceasta initiativa a mea.Aveam si eu MAURO - Buona Sera dar din neatentie am omis-o.Asta e,nu-i nimic...
Ma bucur ca iti place si mie imi plac adaosurile tale,si oricine altcineva poate veni cu propuneri(mai putin Metalica,Marlin Manson,AC/DC,Prodigy si altii de genul asta).DOMO ARIGATO!!! ^_^  :arigato:

View Postdondhanny, on 24th May 2010, 00:15, said:

Popa-Sapca. tu?
sa imi trimiti si mie linkul ala cu melodiile din 90 pe pm
Razboieni,dar eu trec in fiecare duminica pe la Biserica Sfanta Vineri si tu nu?S-ar putea sa ne stim din vedere
Cauta pe forum:Muzica anilor 80-90?Cine isi mai aminteste de ea(2)

Edited by myxmax90s, 24 May 2010 - 02:39.

VipeR85

VipeR85

Il Magnifico

View Postmyxmax90s, on 23rd May 2010, 01:44, said:

Ca de obicei pata de invidie apare.Sa postati voi alte melodii mai rasarite ca astea.N-am zis ca toate sunt greatest hits,ci doar unele,restul sunt adaosuri asemanatoare celorlalte.Nu e o lista cu greatest hits cat o lista cu melodii care nu pot fi uitate.
nu-s invidios deloc :kisstogether:
am pe hard propria mea colectie de muzica pe care o consider buna dar nu voi posta alte melodii mai rasarite pentru ca altuia poate nu-i place ce-mi place si mie.

si daca n-ai zis ca toate sunt greatest hits eu zic sa recitesti titlul topicului scris de tine "Megaplaylist de la A-Z cu hituri celebre(all times greatest hits)2000 hits" i-auzi...megaplaylist, hituri celebre, all time greatest hits...mda lauda de sine.

si apropo...se scrie FAN/FANI nu funi...si nu-mi place nici ac/dc si nici jagga jagga

myxmax90s

myxmax90s

Cineva m-ar fi acuzat ca lipseste cu desarvarsire formatia AEROSMITH - Amazing;Crazy;Crying;I Don't Wanna Miss A Thing;Remember(Walking I The Sand);Same Old Song And Dance apoi CELINE DION & BARBARA STREISAND - Tell Him CHRISTINA AGUILERA - Genie In A Botle COLOR ME  BADD - I Wanna Sex You Up DEE-LITE - Groove Is The Heart DESTINY'S CHILD - Say My Name EDWIN MCCAIN - I'll Be EN VOGUE - My Lovin' HARRY NILSSON - Everbody's Talkin;Me And My Arrow;Spaceman HOUSE OF PAIN - Jump Around KRIS KROSS - Jump LISA LOEB - Stay(I Missed You) LIZ PHAIR - Never Said MATCHBOX TWENTY - 3AM MONTELL JORDAN - This Is How We Do It PEARLY JAM - Jeremy SARAH MCLACHLAN - Builiding A Mystery
See You Next Time...90s Songs!

View PostVipeR85, on 24th May 2010, 15:31, said:

nu-s invidios deloc :kisstogether:
am pe hard propria mea colectie de muzica pe care o consider buna dar nu voi posta alte melodii mai rasarite pentru ca altuia poate nu-i place ce-mi place si mie.

si daca n-ai zis ca toate sunt greatest hits eu zic sa recitesti titlul topicului scris de tine "Megaplaylist de la A-Z cu hituri celebre(all times greatest hits)2000 hits" i-auzi...megaplaylist, hituri celebre, all time greatest hits...mda lauda de sine.

si apropo...se scrie FAN/FANI nu funi...si nu-mi place nici ac/dc si nici jagga jagga
Sa te lamuresc
1.Aici nu vorbim de lauda.Asta e un fel de reclama pe forum ca sa ma intrebe curiosii ca tine de ce am scris megaplaylist.Pur si simplu asa am avut chef asa mi s-a parut mie interesant
2.Hituri sunt celebre doar prin formatii si artistii si insufletite apoi de topurile mondiale
3.Mai bine ai posta si tu niste melodii in acest topic si nu ma mai trage la raspundere,ca nici tie si nici altuia nu i-ar conveni sa fie tras la raspundere atunci cand ia niste decizii si deschide un topic e dreptul lui sa-l numeasca cum vrea,si nu scrie cu portocaliu doar ca sa-mi atragi atentia
N-as fi vrut sa ne cunoastem asa...asta e, poate pe parcurs ne vom intelege mai bine.Nu-mi place sa nu ma inteleg cu cineva.
Multumesc pentru observatii.Data viitoare il voi numi minimicroplaylist cu 3000 de melodii,doar ca sa dau dovada de modestie.
Domnule Fun...scuze FAN asa e da. :thumbup: Tine-o tot asa !

Edited by myxmax90s, 24 May 2010 - 16:40.

pufonel

pufonel

Da, as asculta un placere un radio cu playlistul asta :D Si eu am observat ca sunt cel putin 2 radiouri nationale care repeta aceleasi melodii la infinit. Cred ca Europa FM nici n-are asa un playlist bogat (sau daca au nu difuzeaza decat 10% din el) :ciocan:

Iti multumesc ca mi-ai adus aminte cateva melodii foarte frumoase pe care nu le-am mai ascultat de mult. Si cred ca in zilele urmatoare mai revin cu ceva adaosuri, pe masura ce-mi mai aduc aminte :D

myxmax90s

myxmax90s

View Postpufonel, on 25th May 2010, 01:03, said:

Da, as asculta un placere un radio cu playlistul asta :D Si eu am observat ca sunt cel putin 2 radiouri nationale care repeta aceleasi melodii la infinit. Cred ca Europa FM nici n-are asa un playlist bogat (sau daca au nu difuzeaza decat 10% din el) :ciocan:

Iti multumesc ca mi-ai adus aminte cateva melodii foarte frumoase pe care nu le-am mai ascultat de mult. Si cred ca in zilele urmatoare mai revin cu ceva adaosuri, pe masura ce-mi mai aduc aminte :D
Am vrut sa nu fac reclama dar despre individul asta de EuropaFM era vorba,mai bine zis de dl.EuropaExpres,adica George Zafiu-directorul de programe muzicale care invarteste un CD cu Sandra,Finzi Contini,CC Catch,Captain Hollywood Project,Haddaway - Life in continuu... iar altele 0.Melodiile sunt superbe caci se afla si in playlistul de mai sus,dar e enervant sa le auzi din 2 in 2 zile.Si ce e mai rau este ca nu se uita la dedicatii,dar vor sa fie primii din tara.Am vazut din niste surse din site-ul Europafm ca au mai extins playlistul
http://www.europafm....n-2001-pana-azi
Sper sa mearga.Aici ai intregul playlist al postului EuropaFm
Parerea mea e ca sunt slabi :thumbdown: la capitolulu muzica,mai curand sunt un post de stiri.InfoPro e mai sus!!! :walkman:

pufonel

pufonel

Imi da eroare :( Insa in rest iti dau dreptate. Si aceeasi problema este si la Magic FM: melodii reluate la infinit. Sunt multe melodii vechi si bune, dar cred ca respectivilor le e lene sa le caute in fonoteca :ciocan:

In ultima vreme am inceput sa ascult mai mult Romania actualitati si sa stii ca dau muzica foarte buna :D Amesteca noutatile (nu prea multe) cu melodii vechi dar de calitate, si nu le reiau foarte des. Multi critica acest post de radio, dar mie a inceput sa-mi placa.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate