Skoda Octavia 1.2 TSI vs 1.6 TDI
Last Updated: May 21 2010 18:29, Started by
helldrain
, Apr 23 2010 23:11
·
0
#19
Posted 24 April 2010 - 09:13
helldrain, on 24th April 2010, 00:55, said: O vreau pentru oras, cu eventuale iesiri mai rare. Ar mai fi o varianta de 1.4 TSI care are 122cp si e cu 1150euro mai mult decat varianta de 1.2 TSI 1.2 TSI clar, dar....pe un Polo sau ceva echivalent. Octavia este o masina inutila in oras. Ai famile/copii? |
#20
Posted 24 April 2010 - 09:51
#21
Posted 24 April 2010 - 10:10
1.2 tsi fara discutie.in oras va consuma la fel ca 1.6 tdi iar in afara cu 1-1.5 l mai mult.
cam asa umbla vorba si pe forumul monomarca. in plus 1.6 tdi se misa mai greu in realitate decat ce avem in datele tehnice. |
#22
Posted 24 April 2010 - 10:33
#23
Posted 24 April 2010 - 14:25
#24
Posted 24 April 2010 - 19:37
In niciun caz nu-ti lua 1.2 fie el si tsi. Octavia e o masina destul de mare&grea si o sa traga destul de greu motorul. Ti-as recomanda 1.6 (benzina sau diesel).
|
#25
Posted 24 April 2010 - 19:43
Sef, inainte sa emiti pareri din astea mergi si fa un test-drive. 1.6 e cvasi-lesinatura pe langa 1.2
|
#26
Posted 25 April 2010 - 19:53
depinde cum privesti problema, marius Daca mergi doar in oras, in speta Bucuresti, unde ii dai doar 2, maxim 3 viteze, cu 1.2-ul ala ori pleci turat ori mori cu el de gat pana intra turbina
On-topic: per total, 1.2 TSI e peste 1.6 aspirat. Edited by Genesis, 25 April 2010 - 19:54. |
#27
Posted 25 April 2010 - 20:10
Am mai spus si o mai spun: tara asta e nitel mai mare decat Bookale-ul ala al vostru.
|
#28
Posted 26 April 2010 - 08:55
Genesis, on 25th April 2010, 20:53, said: depinde cum privesti problema, marius Daca mergi doar in oras, in speta Bucuresti, unde ii dai doar 2, maxim 3 viteze, cu 1.2-ul ala ori pleci turat ori mori cu el de gat pana intra turbina On-topic: per total, 1.2 TSI e peste 1.6 aspirat. Are 175Nm deja la 1550 Rpm. Adica mai jos decat orice Diesel cu o singura turbina. Si mai mult la turatia aia decat un 2.0 aspirat pe benzina. Cuplul e mai mult decat suficient pentru o masina ca Octavia. Si 1.2 TSI e peste 1.6 TDI. Concluzia e clara: 1.2 TSI pentru motor. |
|
#29
Posted 26 April 2010 - 09:29
Genesis, on 25th April 2010, 20:53, said: depinde cum privesti problema, marius Daca mergi doar in oras, in speta Bucuresti, unde ii dai doar 2, maxim 3 viteze, cu 1.2-ul ala ori pleci turat ori mori cu el de gat pana intra turbina Si exact cu 1.6 TDI pot sa fac comparatia, pentru ca am mers si cu ala si mi s-a parut foarte greoi la mersul in oras. Cade foarte mult in turatie la schimbarea treptelor si astfel se duc pe apa sambetei toate avantajele dieselului, dat fiind timpul mare necesar pentru a ajunge la o turatie la care pot sa manevrez fara probleme masina. Are o cadere de turatie cam de 1000 de ture si sub 2000 de rpm e mort, mort. De-aia si consuma asa mult, pentru ca-i trebuie mult ca sa accelereze. Vorbeam cu baiatul de la draivtest si-mi servea placinta aia cu distributia liniara a cuplului. I-am zis ca vreau un diesel fasnet ca de-aia-i diesel, ca sa nu "mestec" in permanenta in benzina. Mi-a zis s-o calc, chipurile sa-i vad perfomantele si m-am speriat cand am vazut 10,5 consum mediu. Intr-adevar, cam de pe la 2700 incolo accelereaza frumos. Aaaa, pai stiti, daca era masina dvs, nu-i dadeati asa, bla, bla. Pai, zic, nene, vreau sa consum putin si sa merg repede. Dar aici nu se poate: ori am consum mic, ori am zvac. Ambele niciodata. Mai bine benzinar in cazul asta. Inca o data, motorul e bun, e facut VW, da-l naibii, dar e strans de oo de cutia de viteze. Edited by cristi.r, 26 April 2010 - 09:46. |
#30
Posted 28 April 2010 - 21:43
Subiectul asta cu 1.2 TSI-ul de pe Octavia, starneste cele mai distractive discutii legate de masini din ultima perioada. Am zis la 10 persoane cel putin despre motorul asta, si doar 1 a inteles din prima ca este vorba despre 1.2 Turbo. Cel mai distractiv este cum isi dau unii si altii cu parerea despre ceva ce n-au testat niciodata. Singurul lucru comentabil la 1.2TSI ar putea sa fie fiabilitatea motorului in timp. Totusi este un motor Volkswagen.
Cat ma priveste, am testat intr-o saptamana urmatoarele: Kia Ceed 1.4 benzina Hyundai i30 1.4 benzina Opel Astra Classic 3 1.4 benzina Opel Astra nou 1.6 benzina si Skoda Octavia 1.2 TSI. Trebuie sa recunosc ca Octavia isi merita toti banii, si nu se compara sub nici o forma cu anterioarele testate, desi noul Astra era comparabil la pret cu Octavia. P.S. AMR 4 saptamani pana imi vine 1.2 TSI-ul Drive + optionale |
#31
Posted 28 April 2010 - 21:46
Felicitari pt achizitie, ai facut de departe cea mai buna alegere din ce e pe lista aia
|
#32
Posted 28 April 2010 - 23:12
denisbog, on 28th April 2010, 22:43, said: Trebuie sa recunosc ca Octavia isi merita toti banii, si nu se compara sub nici o forma cu anterioarele testate, desi noul Astra era comparabil la pret cu Octavia. Oricum felicitari pentru achizitie. Te-ai gandit foarte bine. Despre fiabilitatea 1.2-ului TSI ... nu te mai gandi la asta. Edited by cristi.r, 28 April 2010 - 23:13. |
#33
Posted 29 April 2010 - 08:21
asteptare usoara si felicitari pt achizitie.
in cazul tau octavia/astra erau cele mai bune variante.vad ca totusi ai omis cateva compacte: focus, golf, leon,megane. cat a fost pretul final? ai obtinut vre-o reducere? Edited by andreitdi, 29 April 2010 - 08:22. |
|
#34
Posted 29 April 2010 - 22:15
andreitdi, on 29th April 2010, 09:21, said: asteptare usoara si felicitari pt achizitie. in cazul tau octavia/astra erau cele mai bune variante.vad ca totusi ai omis cateva compacte: focus, golf, leon,megane. cat a fost pretul final? ai obtinut vre-o reducere? - consum la 100km/h , 2000 rot/min aveam ~3% - Portbagajul care este imens si hayon-ul care iti da access total la portbagaj. - Spatiul la interior. Mi se pare foarte ergonomic si bine organizat. In fata exista suporti in portiere pentru sticle de 1 litru, si suporti de pahare. - Acceleratia si cursa lunga in viteze. Pentru un motoras de "polizor" cum ar zice unii, te surprinde total. - si nu in ultimul rand pentru ca e o masina nemteasca:) Noul astra arata fantastic. Este full de dotari, insa.. pentru mine minusuri majore sunt: - motorizarea ... cel mai mic motor-benzina pe care-l avea dealeru, era de 1.6 si sincer parca mi s-a parut putin cam puturos. - lipsa celei de-a 6-a trepte - consum la 100km/h pe pilot automat oscila intre 6 si 8 in functie de panta sau drum drept - butonasul ala de frana de mana, care pentru domnisoare poate parea foarte util... pe mine ma cam enerva.. ca nu simt eu manerul ala in dreapta. Si mai e o chestie pe care nu prea pot sa o explic. M-am simtit cu totul altfel cand am coborat din skoda, fata de astra. Ford, evit din cauza dealerilor din Constanta. Am un fiesta de la munca si stiu ce patesc la revizii. Leon n-am testat. Golf 4 am acum (1.6 benzina). Super masini, insa ca si minus fata de octavia este portbagajul care e cam la jumate:). In plus dealerul VW din Constanta e plin de review-uri negative pe net. (cauta Cardinal Motors Constanta) Megane... eram foarte aproape sa o comand. Cred ca ieseam mai ieftin decat skoda, insa motorul cel mai mic era de 1.6 cu consum pe masura. In schimb dotari foarte ok. Portbagajul ceva mai mic decat skoda... comparabil cu astra. Garda mare la sol. La Skoda, n-am putut sa obtin decat un discount mic de 200E. Masina ma costa ~15200E 1.2TSI modelul Drive + pilot, proiectoare, senzor presiune roti, oglinzi electrice rabatabile electric, dublu climatronic, MAXI-DOT, senzor ploaie... si multe altele... Multumesc pentru aprecieri |
#35
Posted 30 April 2010 - 00:29
Felicitari, mi se pare o masina reusita. La discount mai puteai sa scoti ceva (si eu sunt in "lupte" cu Skoda acum ), dar pana la urma asta e, conteaza sa fii multumit de masina.
|
#36
Posted 18 May 2010 - 11:00
Mai puneai 1.000-1.500e si iti luai un 2.0TDI,singurul motor pe care l-as lua pe Octavia.
Pacat de banii dati pe o masina frumoasa cu motor "de polizor".O fi el Turbo dar tot nu l-as lua,nici batut!Mai bine un SH din 2009 cu tot ce vrei pe el cu un motor potent,piele,scaune incalzite,Xenon,etc. Mama,sa dai peste 15.000e pe un Octavia cu un motor de drujba... Inteleg diferenta intre Turbo si apirat,nu am 14 ani dar tot nu m-ar lasa inima sa dau o caruta de bani pentru a ma plimba cu motorul ala de...Polo. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users