Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
eu, agricultura, o microferma si mutatul la tara
#37
Posted 22 April 2010 - 21:21
Ba da, am un generator de curent pe tiranti, in cazul in care plec intr-un loc izolat. am o cutie in care tin aproape toate sculele electrice, plus piese de rezerva. Am o mare dilema: sambata vreau sa "mrejesc" o cutie in 4 ca tot am piesele la ea. Pb va fi unde o mai pun si p-aia pe tractor, in caz ca......Doamne fereste.Plus placa de presiune, ambreiaj si volanta. Na, ca am uitat de axul de centrare al discului.Sa-l arunc si p-asta in lada cu piese de rezerva.
acum lasand gluma, nu stiu de unde e teama asta a noastra ca ceea ce e romanesc e si prost. Eu prefer scule romanesti cu aceleasi caracteristici in detrimentul celor "made in Germany". am facut o data o tampenie: am dat o pompa triplex romaneasca aproape pe ninic si am cumparat una italiana pe membrane. ( deh lucru italian : stil, fiabilitate, masa si volum mici.....) ca apoi sa constat ca italiana baga cel mult 55 de bari iar triplexul baga lejer de 3 ori mai mult. |
#38
Posted 22 April 2010 - 21:26
liviumircea, on 22nd April 2010, 00:23, said: nu am copii, nu mai am prietena (ne-am despartit inainte de Pasti), nici un fel de obligatie, mai am decat nebunia de mai sus. . mentionez ca ma gandeam la ferma si inainte , nu am devenit depresiv dupa ce ne-am despartit )))))) In cazul asta cauta-ti o crestina prin zona vizata. Poate ai si ceva noroc sa aiba oleaca de zestre latifundiara . Daca nu e bine oricum, vei avea neamuri mai multe pe care sa te bazezi la munca. Plus de asta nu vei fi batut la cap mereu sa te duci la socrii, putand astfel sa stai legat de pamant. Succes! |
#39
Posted 22 April 2010 - 21:57
Pe termen lung cred ca Horia are dreptate. Tractoare de prin 60-70 fabricate de nemti inca rezista si se vand ca si functionale. in termeni de reducere a costurilor, din punctul de vedere al consumului de carburant de asemenea sunt peste ale noastre. si ca fiabilitate sunt mai rezistente insa, intr-adevar, cand pica ceva te ustura mult mai mult decat la un romanesc. pe de alta parte, costul de achizitie al unui Universal nu se compara cu cel al unuia din marcile consacrate, fie el si vechi de 20 de ani. consumul de carburant si eficienta (cu un U ari 5 hecatare pe zi poate consumand 50 litri de motorina, cu ceva mai puternic ari 10-15 consumand 75 litri , nu stiu daca aceste estimari sunt corecte) te imping spre ceva mai bine gandit. insa, imi pare bine sa aud ca in conditiile in care nu iti bati joc de el un tractor romanesc multumeste, asta nu-i rau deloc. ca si incepator cred ca ar fi indicat sa inclin spre un Romanesc, sa ma obisnuiesc cu ce inseamna un tractor (mai mult tata sau mama decat mine : ) ), atat mecanic cat si din punct de vedere al operarii lui si in timp daca nu-mi piere din elan sa fac upgrade. din experinta voastra sau de prin auzite, se merita sa iei si utilajele romanesti? adica plugul, discul, cultivatorul, semanatoareatoarea samd ? dau un exemplu...poate plugul romanesc este mai prost gandit decat un reversibil cu 3 brazde, poate unul de fabricatie germana "ajuta " tractorul prin taierea brazdei in asa fel incat rezistentapamantului sa fie cat mai mica, poate o semanatoare gandita mai bine decat SUP-XX te ajuta la o productie mai buna prin reglarea adancimii etc. Bineinteles, ma refer la utilaje compatibile puterii de 65CP a tractorului. Are rost sa ma hazardez sa caut macar utilajele sh mai pricopsite?
kos_funny, on 22nd April 2010, 21:26, said: In cazul asta cauta-ti o crestina prin zona vizata. Poate ai si ceva noroc sa aiba oleaca de zestre latifundiara . Daca nu e bine oricum, vei avea neamuri mai multe pe care sa te bazezi la munca. Plus de asta nu vei fi batut la cap mereu sa te duci la socrii, putand astfel sa stai legat de pamant. Succes! Edited by liviumircea, 22 April 2010 - 21:58. |
#40
Posted 22 April 2010 - 22:27
5ha cu 100l motorina cu 650 mai merge,daca alea 5ha sunt la un loc...cum spunea si sacos costul de achizitie iti permite sa investesti in altceva(pamant?)...la un plug reversibil ma gandesc si eu ca ar fi o solutie si pt. mine...semanatoare de paioase cred ca-i indicata una mai performanta decat SUP cu toate ca eu dasta am...SPC-ul(prasitoare)in schimb nu cred sa gasesti ceva mai bun la acelasi pret...eu unul n-am vazut...si sa fie pe 8randuri,apropo de consum(idem cultivator cu 9sectii)...disc,eventual pe rulmenti,eu am pe lagare dar cu 2-3 gresari pe zi le schimb la 2ani si imi convine...pt.primavara un combinator care e net superior discului,atat in coditii de seceta cat si de umiditate cum e cazul acum,cand in loc sa fiu pe camp tastez p-aici
Cu tractoarele nemtesti din 60-70....tatal meu are UTB fabricat in 67 si il detine din 92,d-ala cu bot rotund si lung,scaunul era in spate de tot iar alimentarea cu motorina o facea prin cabina...i-a schimbat capotajul intre timp,si alte alea ca nu mai gasea tipul ala....ideea e ca merge si acum...arbore la R1,coroane originale...marele neajuns la 650,in opinia mea,este cuplarea satelitilor(blocarea diferntialului)...pe moale stau acasa,sa cuplezi rotile la arat se lasa cu rupt ceva prin transmisie |
#41
Posted 23 April 2010 - 15:40
Salut! (adica ham!)
Sfatul meu este sa te muti MAINE! Sa nu mai pierzi nici o zi, nici o luna. Si anul acesta face parte din viata ta. Planul si visul tau l-ai expus foarte frumos la inceput, apoi cand ati ineput sa "dezbateti" s-a complicat totul. Daca vrei sa traiesti asa cum visezi, urmeaza-ti visul. Nu ai nevoie sa gandesti viata la tara ca o afacere. Afacerile se fac cu cazinouri si banci. Tu vrei sa-ti schimbi modul de viata. Fa-o acum, nu astepta sa se intample cutare sau cutare. Trebuie sa produci cat ai tu nevoie. Aia cu agricultorul care trebuie sa hraneasca 100 de oraseni este o prostie. Trebuie sa te hranesti pe tine. Cand o sa ai prea mult, vei vinde. Incepi incet, cu ce ai tu nevoie fara sa-ti rupi oasele. Tinem legatura ca am multe sa-ti spun, dar n-am timp acum. O sa revin. |
#42
Posted 23 April 2010 - 15:44
catalindinu23, on 22nd April 2010, 22:00, said: Si ,cum,nu stai cu sculele zi de zi pe langa el?... ca Horia asa parere are de tractoarele romanesti... Nu am o parere proasta la modul ne-conditionat despre tractoarele romanesti. Am si spus pe undeva ca 445-urile au fost cele mai bune din tractoarele facute la noi. Dar am colectat impresii proaste de la diferiti sefi de statiuni de masini agricole, care dupa ce au muncit o viata cu U-urile, au ajuns dupa revolutie prin Europa sau US si au incalecat pe John Deere, Fendt, Deutz, Massey Fergusson, iar cand s-au intors inapoi si-au exprimat foarte clar parerile negative fata de tractoarele romanesti... Iar pe langa asta e si faptul ca nu se mai fabrica tractoare la UTB si ca n-ai de unde sa iei o piesa majora (noua !) cand ai nevoie, ci numai sa te carpesti de prin dezmembrari. Gresesc ? |
#43
Posted 23 April 2010 - 16:07
Piese se gasesc,orice reper...sacos stie,la Targoviste cad magazinele pe el(norocosule!)...raman la parerea mea,pt. ce are liviu nevoie e suficient unul romanesc,tinand cont ca e invatacel in tractoare...pt. suprafete mari se schimba situatia,normal...e cam ca la motosape: hobby versus profi
|
#44
Posted 23 April 2010 - 17:13
hamandmiau, on 23rd April 2010, 16:40, said: Salut! (adica ham!) Sfatul meu este sa te muti MAINE! Sa nu mai pierzi nici o zi, nici o luna. Si anul acesta face parte din viata ta. Planul si visul tau l-ai expus foarte frumos la inceput, apoi cand ati ineput sa "dezbateti" s-a complicat totul. Daca vrei sa traiesti asa cum visezi, urmeaza-ti visul. Nu ai nevoie sa gandesti viata la tara ca o afacere. Afacerile se fac cu cazinouri si banci. Tu vrei sa-ti schimbi modul de viata. Fa-o acum, nu astepta sa se intample cutare sau cutare. Trebuie sa produci cat ai tu nevoie. Aia cu agricultorul care trebuie sa hraneasca 100 de oraseni este o prostie. Trebuie sa te hranesti pe tine. Cand o sa ai prea mult, vei vinde. Incepi incet, cu ce ai tu nevoie fara sa-ti rupi oasele. Tinem legatura ca am multe sa-ti spun, dar n-am timp acum. O sa revin. |
#45
Posted 23 April 2010 - 19:03
hamandmiau, on 23rd April 2010, 15:40, said: Salut! (adica ham!) Sfatul meu este sa te muti MAINE! Sa nu mai pierzi nici o zi, nici o luna. Si anul acesta face parte din viata ta. Planul si visul tau l-ai expus foarte frumos la inceput, apoi cand ati ineput sa "dezbateti" s-a complicat totul. Daca vrei sa traiesti asa cum visezi, urmeaza-ti visul. Nu ai nevoie sa gandesti viata la tara ca o afacere. Afacerile se fac cu cazinouri si banci. Tu vrei sa-ti schimbi modul de viata. Fa-o acum, nu astepta sa se intample cutare sau cutare. Trebuie sa produci cat ai tu nevoie. Aia cu agricultorul care trebuie sa hraneasca 100 de oraseni este o prostie. Trebuie sa te hranesti pe tine. Cand o sa ai prea mult, vei vinde. Incepi incet, cu ce ai tu nevoie fara sa-ti rupi oasele. Tinem legatura ca am multe sa-ti spun, dar n-am timp acum. O sa revin. intr-adevar, discutia s-a complicat, in primul rand pentru faptul ca viata la tara, achizitia de una-alta si a fi cat de cat productiv sunt lucruri complicate in conditiile economice ale tarii noastre (sprijin canci), iar in deciziile pe care le iau este foarte important sa nu repet greselile altora care au avut poate bunavointa sa le expuna pentru a invata altii din ele. Ma uitam aseara pe un topic despre cresterea porumbului si am realizat cat de importanta este informatia, de la achizitia de samanta pana la la erbicide si lucrari. Au mai cultivat ai mei porumb insa nu s-au aventurat in a erbicida sau a se informa in ceea ce priveste calitatea samantei, iar costurile lucrarilor mecanizate, dependenta de cineva care presteaza aceste servicii sunt foarte frustrante. Am vazut un tractor de vanzare pe forum chiar din Scornicesti, 10 km de mine, ma duc sa-l vad maine daca o putea omul si o avea timp. Nu planuisem sa ajung la tara insa benzina e moca, asa ca de ce nu, le fac si la ai mei o vizita "pe nepregatite", mai ies la aer. sariti cu sfaturi la ce trebuie sa te uiti cand achizitionez un tractor (sfaturi de la 0) romanesc. Am si banii pe card, nu ma aventurez, dar cine stie, duminica va pun poze cu tractorul meu . De asemenea, in cazul porumbului dati sfaturi pentru solutie mecanizata de recoltare, de preferat porumbul stiulete. Eu ochisem ca si model pe niste culegatoare Burgoin vechi fabricate in Franta, care sunt destul de scumpe SH si nu stiu cat de productive sau fiabile sunt (banuiesc ca piese de schimb canci la ele). Am mai verificat si solutia pe 1 sau 2 randuri purtata de tractor, am vazut model cehesc si niste utilaje din Iugoslvia cred, noi, insa ca pret cele cehesti pe 2 randuri sareau de 10 000 eur iar cele din Iugoslavia undeva pe acolo sau putin sub. Mi se par nejustificat de scumpe, si nici nu stiu cat de productive sunt in privinta consumului de combustibil / ha (in cazul celor purtate consumul tractorului). Sariti cu sfaturi in ceea ce priveste achizitia de tractor si solutie pentru recoltare porumb mecanizata. Edited by liviumircea, 23 April 2010 - 19:05. |
#46
Posted 23 April 2010 - 19:23
liviumircea, on 23rd April 2010, 20:03, said: Am mai verificat si solutia pe 1 sau 2 randuri purtata de tractor, am vazut model cehesc si niste utilaje din Iugoslvia cred, noi, insa ca pret cele cehesti pe 2 randuri sareau de 10 000 eur iar cele din Iugoslavia undeva pe acolo sau putin sub. Mi se par nejustificat de scumpe, si nici nu stiu cat de productive sunt in privinta consumului de combustibil / ha (in cazul celor purtate consumul tractorului). Sariti cu sfaturi in ceea ce priveste achizitia de tractor si solutie pentru recoltare porumb mecanizata. http://www.eagricole...ge.php?ad=11696 |
|
#47
Posted 23 April 2010 - 19:51
dorel232004, on 23rd April 2010, 19:23, said: Astea le-ai vazut? http://www.eagricole...ge.php?ad=11696 De fiabilitate nu stiu ce sa zic, am vazut ca transmisia se face intre ansamblele majore ale utilajului prin lant. Nu stiu daca e de bine sau de rau. Sa vedem ce ziceti si voi, eu nu pot decat sa dau cu presupusul, am cunostinte minime de mecanica (se va schimba dar va fi nevoie de timp) si cred ca unii dintre voi sunteti mult mai indreptatiti decat mine pentru a emite o judecata mai aproape de adevar a produsului in cauza. |
#48
Posted 23 April 2010 - 20:27
Referitor la tractor. Daca e facut de samsari, cred ca ai 75% sanse sa-ti iei teapa. Nu te aventura cu banii, se castiga greu si se duc foarte repede.Trebuie sa vezi cam cat de tocite sunt pedalele de frana si de ambreiaj, daca scoate fum cand este tinut in turatie, daca intra in viteza bine si daca merge priza de putere nici prea usor dar nici prea greu, Daca nu are piese majore sudate (bloc motor, punte fata, trompe spate, capacul de la priza de putere, daca are radiator bun, daca pierde ulei. Vezi cat de repede porneste la rece. Misca cat poti in lateral de roti si vezi daca au joc.
PS Fereste-te de tractoarele reconditionate facute de oameni pe care nu-i cunosti. PPS la ce bani e tractorul? ce e :650 sau 445? catalindinu23, on 23rd April 2010, 17:07, said: Piese se gasesc,orice reper...sacos stie,la Targoviste cad magazinele pe el(norocosule!)...raman la parerea mea,pt. ce are liviu nevoie e suficient unul romanesc,tinand cont ca e invatacel in tractoare...pt. suprafete mari se schimba situatia,normal...e cam ca la motosape: hobby versus profi Edited by sacos, 23 April 2010 - 20:29. |
#49
Posted 23 April 2010 - 20:41
sacos, on 23rd April 2010, 21:27, said: Referitor la tractor. Daca e facut de samsari, cred ca ai 75% sanse sa-ti iei teapa. Nu te aventura cu banii, se castiga greu si se duc foarte repede.Trebuie sa vezi cam cat de tocite sunt pedalele de frana si de ambreiaj, daca scoate fum cand este tinut in turatie, daca intra in viteza bine si daca merge priza de putere nici prea usor dar nici prea greu, Daca nu are piese majore sudate (bloc motor, punte fata, trompe spate, capacul de la priza de putere, daca are radiator bun, daca pierde ulei. Vezi cat de repede porneste la rece. Misca cat poti in lateral de roti si vezi daca au joc. PS Fereste-te de tractoarele reconditionate facute de oameni pe care nu-i cunosti. PPS la ce bani e tractorul? ce e :650 sau 445? Daca vrei iti dau un nr de tel la Brasov si iei direct de la depozit si mult mai ieftin. Eu tocmai vreau sa dau o fuga pna la ei fiindca imi trebuie mai multe piese. 650, am citit de bine de 445 insa e dublu ca pret fata de 650, se speculeaza ca poate este mai bine gandit si mai rezistent decat U650 poate ca il folosesc si cei cu sere care au dare de mana mai mare insa nu-mi place sa dau pe ceva mai mult in baza speculei, daca a iesit pe usa fabricii de la Brasov mai ieftin ca 650 atunci si sh ar trebui sa fie mai ieftin. citind postul tau imi dau seama ca o iau de la 0. verificat pedalele, fumul , eventual pierderi de ulei sa zicem ca m-as descurca insa cu greu deoarece nu am termen de comparatie. cu priza de putere m-ai dat pe spate, dupa nume imi dau seama la ce se foloseste, insa mai mult de atat ioc. Auziti, care nu are ce face zilelel astea si imi face si mie un training live la el despre cum se foloseste un tractor si imi arata efectiv? in linii mari. Vin cu multa bere sau daca preferati tuica de la mine de la tara (e de calitate). Ma pot deplasa in Oltenia, Ilfov si Prahova fara probleme. Nu-mi e rusine sa spun insa se pare ca sunt zero. De cei de la Brasov te referi la piese sau la tractorul intreg? |
#50
Posted 23 April 2010 - 20:51
Am vazut anuntul si nu se poate face niste afirmatii doar pe baza celor scrise acolo...daca cauciucurile spate chiar sunt noi= 2200ron cu camere cu tot
Motorul se spune ca e reparat:arbore nou...o intrebare ar fi de ce nou,daca l-a rupt pe al lui sau nu mai iesea la rectificat,ca daca l-a rupt poate e vreo problema cu blocul...daca s-a reparat motorul n-ar trebui sa aiba joc...poti verifica cu un levier ...in partea dreapta a motorului unde bendixul demarorului cupleaza pe volanta este un capac de vizitare prins in 2 surubele(daca are capacul,ca multi nu-l mai pun)...proptesti levierul p-acolo de-o parte si de alta a coroanei de la volanta si fortezi inainte- inapoi iar daca are joc se va simti...e vorba de un joc mic ,nu de mai multi mm,dar n-ar trebui sa fie la un motor reparat...mersul motorului cum ar trebui sa fie banuiesc ca stii...fara batai,bla,bla,bla...oricum o reparatie a motorului nu costa mult...si, pentru ca lucrezi la Ploiesti ,este un service de pompe de injectie,injectoare,pompe de alimentare de toate marcile si categoriile(auto,tractor,combina) la Ploiestiori de nota zece...eu m-am dus cu a mea si mi-a dat patronul in loc una din raft gata reparata...de cinci ani n-am avut probleme,nici macar vreo conducta sparta ,e sigilata de ei si acum Transmisia in schimb este mai costisitoare,in special transmisia finala cu ansamblul pinion de atac-coroana,diferentialul si coroanele laterale...astea se pot vedea daca proprietarul e de acord...bagi tractorul cu fata intr-un sant ceva mai adanc si se demonteaza priza de putere ...sunt 4suruburi si boltul de la maneta de desfacut...tot acolo,pe fundul transmisiei se lipesc eventuale rupturi sau exfolieri ale pinioanelor(este parte cea mai de jos a transmisiei plus ca ar trebui sa fie un magnet pe dopul de golire care e tot acolo)...ca incercari bineinteles ca o sa rulezi toate vitezele pt.eventuale batai ale cutiei sau transmisiei finale...o transmisie super,fara jocuri prin amplificator-cutie-pinon de atac-coroana-transmisie finala,va rula la ralanti in treapta 5 pe un drum cu denivelari repetate fara zgomote...daca sunt jocuri se aude un zgomot de,nu stiu cum sa-i zic,inainte -inapoi al pinioanelor, cand rotile coboara intr-o groapa se actioneaza frana de motor iar cand urca cuplul motor va brusca transmisia...in fine,nu stiu daca m-am facut inteles Priza de putere sa o incerci si p-aia,atat pe sincron cat si pe independent...restul,cum intra in viteze(oricum nu prea usor,iar de la o treapta la alta e nevoie de un pic de dibacie),cum trebuie sa tina un ambreiaj esti sofer si stii @sacos Daca dai pe la Brasov m-ar interesa pretul unei coroane de 650...laTargoviste este 900ron,ca am fost cu tata de si-a luat una...el are boala pe trensmisii!!! |
#51
Posted 23 April 2010 - 21:11
catalindinu23, on 23rd April 2010, 21:51, said: Am vazut anuntul si nu se poate face niste afirmatii doar pe baza celor scrise acolo...daca cauciucurile spate chiar sunt noi= 2200ron cu camere cu tot Motorul se spune ca e reparat:arbore nou...o intrebare ar fi de ce nou,daca l-a rupt pe al lui sau nu mai iesea la rectificat,ca daca l-a rupt poate e vreo problema cu blocul...daca s-a reparat motorul n-ar trebui sa aiba joc...poti verifica cu un levier ...in partea dreapta a motorului unde bendixul demarorului cupleaza pe volanta este un capac de vizitare prins in 2 surubele(daca are capacul,ca multi nu-l mai pun)...proptesti levierul p-acolo de-o parte si de alta a coroanei de la volanta si fortezi inainte- inapoi iar daca are joc se va simti...e vorba de un joc mic ,nu de mai multi mm,dar n-ar trebui sa fie la un motor reparat...mersul motorului cum ar trebui sa fie banuiesc ca stii...fara batai,bla,bla,bla...oricum o reparatie a motorului nu costa mult...si, pentru ca lucrezi la Ploiesti ,este un service de pompe de injectie,injectoare,pompe de alimentare de toate marcile si categoriile(auto,tractor,combina) la Ploiestiori de nota zece...eu m-am dus cu a mea si mi-a dat patronul in loc una din raft gata reparata...de cinci ani n-am avut probleme,nici macar vreo conducta sparta ,e sigilata de ei si acum Transmisia in schimb este mai costisitoare,in special transmisia finala cu ansamblul pinion de atac-coroana,diferentialul si coroanele laterale...astea se pot vedea daca proprietarul e de acord...bagi tractorul cu fata intr-un sant ceva mai adanc si se demonteaza priza de putere ...sunt 4suruburi si boltul de la maneta de desfacut...tot acolo,pe fundul transmisiei se lipesc eventuale rupturi sau exfolieri ale pinioanelor(este parte cea mai de jos a transmisiei plus ca ar trebui sa fie un magnet pe dopul de golire care e tot acolo)...ca incercari bineinteles ca o sa rulezi toate vitezele pt.eventuale batai ale cutiei sau transmisiei finale...o transmisie super,fara jocuri prin amplificator-cutie-pinon de atac-coroana-transmisie finala,va rula la ralanti in treapta 5 pe un drum cu denivelari repetate fara zgomote...daca sunt jocuri se aude un zgomot de,nu stiu cum sa-i zic,inainte -inapoi al pinioanelor, cand rotile coboara intr-o groapa se actioneaza frana de motor iar cand urca cuplul motor va brusca transmisia...in fine,nu stiu daca m-am facut inteles Priza de putere sa o incerci si p-aia,atat pe sincron cat si pe independent...restul,cum intra in viteze(oricum nu prea usor,iar de la o treapta la alta e nevoie de un pic de dibacie),cum trebuie sa tina un ambreiaj esti sofer si stii Cred ca va fi un fel de loterie pentru mine, sa speram ca e castigator, daca nu, nevoia te invata. Ma refer cand ma voi hotari la un tractor. In alta ordine de idei exista pe undeva un manual de mentenanta si/sau de service? Banuiesc ca sunt obligati prin lege o data cu lansarea pe piata a unui tractor sa aiba si documentatia necesara. Mai ales daca le exportam si in Egipt. stie cineva ceva? |
|
#52
Posted 23 April 2010 - 21:16
E bine ca esti curios sa stii cum functioneaza...altii doar le calaresc si habar n-au de nimic...rezultatul se banuie
|
#53
Posted 23 April 2010 - 21:27
catalindinu23, on 23rd April 2010, 22:16, said: E bine ca esti curios sa stii cum functioneaza...altii doar le calaresc si habar n-au de nimic...rezultatul se banuie Edited by liviumircea, 23 April 2010 - 21:28. |
#54
Posted 23 April 2010 - 22:03
catalindinu23, on 23rd April 2010, 21:16, said: E bine ca esti curios sa stii cum functioneaza...altii doar le calaresc si habar n-au de nimic...rezultatul se banuie Cu cat scula e mai buna cu atat poate fi utilizatorul mai neavizat. Pe o masina trebuie sa te urci si sa o conduci ... atata tot ... daca e buna rezista si la nestiutori in ale mecanicii si chiar in ale soferiei. Daca iti iei un faras de 25 ani cu multiple probleme inveti mecanica sau te scarbesti de ea ... una din doua. Daca incepi sa umbli prin ele si sa stai cu scule prin portbagaj ... aia nu mai e masina ... merge cand vrea ea ... nu cand ai tu nevoie. Voi ... utilizatorii de tractoare romanesti nu v-ati desprins/vindecat de sindromul Dacia. Tractorul este cea mai rustica si rezistenta masina ... este proiectat sa fie indestructibil si sa reziste unor solicitari inimaginabile pentru un vehicul ... daca la astea romanesti crapa tot felul de piese (trompe, punti sudate ??? ) ... fugiti de ele cat puteti. Mie imi vine stomacul in gat numai cand ma gandesc la un tractorist/proprietar de tractor romanesc care face si desface toata ziua la el ... murdar din cap pana in piciare cu vaselina si ulei si mazga si-n cur ... e de groaza ... si credeti-ma ca stiu ce vorbesc ... am fost mecanic de camioane si utilaje toata facultatea pe care am facut-o la seral (Transporturi-Autovehicule Rutiere in Politehnica). Tractorul trebuie sa raspunda atunci cand ai nevoie ... la ce ai nevoie si sa-i faci o revizie o data la cativa ani si punct. Daca nu face asta trebuie INLOCUIT ... nu reparat ... reparatiile nu se mai termina niciodata .... de ce credeti ca parcurile de tractoare sunt pline de jafuri iar din cele bune si scumpe sunt de fapt foarte putine la sh ... pentru ca NU SE STRICA ... deci nu trebuie schimbate. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users