Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Jurnal de circuit - the "Cométe" killer
Last Updated: Mar 20 2014 10:10, Started by
calinkgb
, Apr 02 2010 22:50
·
0
#39
Posted 14 April 2010 - 18:32
#41
Posted 14 April 2010 - 20:04
Nu am uitat, dar ne departam de ideea initiala a topicului.
Deci, pe scurt - BMW 1500, an 1965, inmatriculat, motor 1500cmc, functional Masina a adus-o asociatul meu de putin timp, asa ca nu stiu mare lucru despre ea, inca. Doar ca a trecut RAR-ul si se pregateste sa fie inmatriculata ca retromobil. O sa pun poze cu interiorul cand ajung, dar sa pastram linia topicului. |
#42
Posted 14 April 2010 - 20:07
Pastrand linia topicului, pe Lada o sa montati statie CB sau jammer? Sa n-aveti probleme cu radarele
|
#44
Posted 14 April 2010 - 20:11
Cam da. Dar stiu io ca mi-o dai si mie la un drive cand o fi gata.
|
#46
Posted 14 April 2010 - 21:27
|
#48
Posted 14 April 2010 - 21:35
Octavian___, on 14th April 2010, 18:10, said: Cam multa coptura acolo. Eu zic sa nu schimbati nimic la ea sa nu de dezintegreze pe circuit. te bagi la o frontala sa vedem care iese mai sifonata ?? Octavian___, on 14th April 2010, 18:10, said: Am spus ca va ajut si eu cu ce pot ... |
#49
Posted 14 April 2010 - 22:19
eu unul inca nu m-am hotarit ce echipament sa port:
asta: stig.jpg 12.26K 38 downloads sau asta: stig2b.JPG 35.69K 62 downloads Edited by Evergreen, 14 April 2010 - 22:31. |
#50
Posted 14 April 2010 - 22:23
Hmmm.....
Cred ca merge ala alb, dar sa aiba pe o maneca steagul rusesc, pe cealalta steagul de pe pagina anterioara, iar pe casca steagul romanesc, sa nu zica, virgula, concurenta ca noi nu e patrioti, care este Asta, evident, pentru a se asorta cu masina, care va avea o culoare.....hmmmmm........nedefinita, ceva postmodernist, asa... Edited by calinkgb, 14 April 2010 - 22:30. |
#51
Posted 15 April 2010 - 19:32
Azi, intre doua reprize de ploaie torentiala, am disecat nitel pompa de ambreiaj.
Asa cum credeam, capatul de catre pedala al pistonului, a ruginit putin si s-a gripat in corpul pompei, in punctul in care intra tija de actionare. S-a dat batut doar in urma unui atac sustinut cu WD40. Dupa, s-a scos siguranta, si cu atentie sa nu-mi decoleze pistonul in fata, am scos maruntaiele - piston + arc. Maruntaie, care se prezinta in stare mult mai buna decat anticipam..... Cu totul demontat frumos, s-a curatat de rugina, si s-a verificat culisarea usoara a pistonului in cilindru. In momentul in care m-am declarat multumit de rezultat si ma pregateam sa purced la schimbarea garniturilor, s-au intamplat doua lucruri neprevazute: 1) a inceput ploaia 2) au venit oarece neamuri in vizta. Astea, coroborate cu faptul ca nu aveam lichid de frana, ca sa "lubrifiez" nitel garniturile noi la introducerea in cilindru, m-au facut sa aman pe maine operatiunea. Evident, poze: PA1.jpg 279.48K 60 downloads PA2.jpg 313.93K 75 downloads PA3.jpg 214.93K 53 downloads PA4.jpg 279.14K 41 downloads Edited by calinkgb, 15 April 2010 - 19:37. |
|
#52
Posted 15 April 2010 - 22:26
#53
Posted 15 April 2010 - 22:35
Ma lesi??????
Ala din film, nu mere in toate pistoanele, da? Edited by calinkgb, 15 April 2010 - 22:53. |
#54
Posted 16 April 2010 - 19:27
Azi mi-am dat seama ca e grele cu limba rusa....
Cum, garniturile de la pompa de ambreiaj, si cele de la cilindrul receptor seamana ca doua picaturi de.......lichid hidraulic, sa zicem, aveam mari dileme, referitor la care se monteaza unde. Asa ca se vor monta maine cand vine colegul @Evergreen, in vizita de lucru. Intre timp am facut rost de lichid de frana DOT4, asa cum scrie in manualul bestiei. Ordinea de zi: - montat garnituri, instalat pompa, aerisit circuitul - scos ce mai e de scos, de prin masina, exceptand probabil scaunul soferului - pornit monstrul, si scos nitel pe drum sa-si aduca aminte cum e Poze nu am facut azi, ca nu s-a schimbat nimic la killer, dar a iesit altceva, asa cum se va vedea mai jos. Off: Intre timp, ca tot eram pe acolo, am bricolat dintr-un releu Dacia, un releu de pornire a magaoaiei de peste balta - Lincolnul, adica. Ce a iesit, se poate vedea, sau mai bine zis auzi, aici L.E. Pentru cei care se pregatesc sa-mi sara in cap - m-am trezit tarziu sa filmez, motorul mersese deja, cam 20 de minute, asa ca nu am turat-o la rece Edited by calinkgb, 16 April 2010 - 19:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users