Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Jurnal de circuit - the "Cométe" killer
Last Updated: Mar 20 2014 10:10, Started by
calinkgb
, Apr 02 2010 22:50
·
0
#19
Posted 08 April 2010 - 10:56
Pai butonul ala mi-l luam si eu, si-i schimbam LED-ul cu unul verde.
Oricum, finders keepers. Edited by Marius3k, 08 April 2010 - 11:33. |
#20
Posted 08 April 2010 - 21:25
Evergreen, on 8th April 2010, 10:16, said: Asta e piesa: CIMG4824.JPG Pentru a-l usura, va disparea airbagul, incalzirea din scaun, prinderea de centura si tot ce gasesc ca este inutil pentru proiect. Daca se va vinde ce elimin e si mai bine ca se va autofinanta si imi iau banii dati pe apa Buuuuun asa! Acum mai trebuie sa vedem partea de prindere, dar asta nu-i o problema insurmontabila. @rexroki Asa stau si acum, si vor mai sta ceva vreme. Ca tot zicea cineva de un engine swap, ar fi fost o idee, da V8-ul de 7l nu intra nici macar in cabina daca-l pun.... |
#21
Posted 09 April 2010 - 06:29
Nu cred ca nu intra. Daca exista suficienta forta de convingere, va fi un direct swap.
|
#22
Posted 09 April 2010 - 14:42
Azi am gasit casca, pentru ca la o masina serioasa de competitie e nevoie si de asa ceva
Tot azi s-a cumparat, marfa originala cu holograma, dupa cum urmeaza: - perednego tormoza - rabocego tormoznogo tzilindra zadnii - glavnii tormoznoi tzilindr - rabocego tzilindra sceplenia - glavnogo tzilindra sceplenia adica, pe scurt, toate garniturile de la cilindrii de frina si pompele de frina si ambreiaj la pretul modic de 25 lei. Pentru performanta si mai ridicata , puntea spate va trebui sa fie de Lada 1200...break. Ce swap domle? aci nu sinteti la Chop shop London Garage si nici unul dintre noi doi nu e Leepu sau Bernie |
#24
Posted 12 April 2010 - 17:39
Chel nu, dar se rezolva....
In privinta limbajului, nu comentam. Referitor la cela scrise de colegul @Evergreen, doar atat: holograma.jpg 234.02K 260 downloads A se observa HOLOGRAMA, da? |
#26
Posted 13 April 2010 - 13:55
Multumim!
Sa fie! Am facut rost si de literatura de specialitate aferenta, sa nu zica, virgula, concurenta, ca lucram dupa ureche, care este: manual_001_.jpg 315.47K 147 downloads manual_002_.jpg 256.22K 155 downloads |
#27
Posted 13 April 2010 - 14:48
mare grija la cartile alea ca altfel sint dezmostenit!!
|
#28
Posted 13 April 2010 - 14:52
Inca n-am ajuns la omul meu sa caut puntea aia.Dar trebuie sa ajung la el neaparat ca mi s-a ars un bec pe fata si trebuie demontat farul. Deci cat mai curand o sa vina poza cu puntea aia sa vedeti daca-i buna.
|
|
#29
Posted 13 April 2010 - 15:01
daca puntea este exact ce ti-am zis, este buna
daca este moka, atunci este perfecta daca da niste lovele sa il scapam de fierul vechi atunci este impecabila. |
#30
Posted 13 April 2010 - 15:42
#31
Posted 13 April 2010 - 15:44
calinkgb, on 2nd April 2010, 23:50, said: Asa ca in urma consultarii coautorului ideii (@Evergreen), primul pas a fost sa facem rost de o masina de la care sa pornim. S-au luat in considerare mai multe variante, dar in final ne-am oprit la ceva fier sovietic: Lada 1500, motor 1.5, 80cp, cutie mecanica cu 4 trepte, transmisie spate. Ok! Luati voi fierul sovietic si dati-mi mie Lincoln-ul ala negru |
#32
Posted 13 April 2010 - 15:48
comunitatea are un apartament lipit de asta in care stau eu asa ca e posibil sa facem rost de stickere d-astea, eventual o sponsorizare ceva...
|
#34
Posted 14 April 2010 - 16:52
Din motiv de timp liber, azi am facut cate ceva la killerul de comeate
Am inceput usor, de incalzire asa, cu demontatul ornamentelor cromate laterale, si a capacelor de la roti. S-a continuat cu ceva de dificultate medie - demontatul pompei de ambreiaj defecte, pentru a fi "operata" pe banc. Evident, pentru ca nu se putea altfel, operatia s-a soldat cu pierderea piulitei de fixare din partea de jos a pompei.... E pe undeva pe sub masina, daca o gasesc bine, daca nu, alta......soarta Ca tot eram in zona, am scos ceea ce a mai ramas din filtrul de aer - cu tot cu asa-zisul "airbox", cu intentia declarata de a vedea ce e prin carbelitor. Ma rog, a ramas la stadiul de intentie, ca a venit ploaia....... Deci poze: Motor.jpg 339.83K 151 downloads - unitatea de propulsie pompa1.jpg 217.08K 84 downloads pompa2.jpg 237.88K 69 downloads pompa3.jpg 345.31K 103 downloads - pompa de ambreiaj carb.jpg 300.75K 103 downloads - carburiciul L1.jpg 299.94K 144 downloads - agregatul, dupa pierderea croamelor de pe laterale. Mai trebuie sa le dau jos pe cele de la geamuri Si doi frati de "suferinta": bmw1.jpg 321.45K 252 downloads bmw2.jpg 281.85K 190 downloads |
#35
Posted 14 April 2010 - 17:10
Cam multa coptura acolo.
Eu zic sa nu schimbati nimic la ea sa nu de dezintegreze pe circuit. Succes Am spus ca va ajut si eu cu ce pot (las presiunea la roti la 1,5 atm, mai pun un sac de cartofi in portbagaj...). |
#36
Posted 14 April 2010 - 17:27
Imi permiti?
Si inca ceva - se zice porkbagaj, da? Sa n-avem vorbe, da? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users