Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...
 Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...
 

Capac carosabil sau necarosabil

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
daemon

daemon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,541
  • Înscris: 08.12.2001
Ziua buna. Imi trebuie un capac de metal pentru a acoperi un camin de apa, la un teren imprejmuit. Peste acel capac va fi intrarea in (viitorul) garaj, deci de cateva ori pe zi e posibil sa treaca o masina pe el, intrand sau iesind in curte.

Capacul arata cam asa (e , produs de Triplast. Am vazut doua modele, in doua locuri diferite: D-16a si D-17, diferenta dintre ele fiind ca D-17 este carosabil, iar celalalt necarosabil. Sarcina maxima pe care o suporta este la fel, 12.5 tone, iar la constructie nu am vazut elemente diferite (din cat am putut sa vad). Nimeni din magazinele respective nu m-a putut lamuri diferenta dintre carosabil si necarosabil, mai mult decat "cel carosabil se poate pune pe drum".

Intrebarea e - se poate folosi si unul necarosabil pentru ce imi trebuie mie, sau trebuie neaparat unul carosabil? Ma gandesc ca ma poate lamuri cineva care s-a lovit de problema asta.

#2
Raduceanu

Raduceanu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 02.11.2007
intreaba cat e sarcina de rupere la fiecare.
uite un producator care la necarosabil are 5tone. www.toniviad.ro/files/capace%20fonta.pdf
la 5 tone parca ar merge la uz "casnic".

dar cat este diferenta de pret?

#3
daemon

daemon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,541
  • Înscris: 08.12.2001
Pe ele scrie sarcina de rupere 12.5 tone, cum am si precizat mai sus.

Cel necarosabil e cam 200 de lei, celalalt dublu. Nu vreau sa dau banii aiurea daca n-o sa treaca tiruri peste el.

#4
Raduceanu

Raduceanu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,559
  • Înscris: 02.11.2007
de la simplu la dublu poate fi mult. dar 2 milioane in plus nu sunt un capat de tara.

vine vreun musafir si nu observi ca a parcat pe el...
sau vine vreo vidanja sau o masina cu materiale de constructie.
sa nu iti para rau mai tarziu. parerea mea.

#5
daemon

daemon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,541
  • Înscris: 08.12.2001
Tocmai de-aia intreb, poate a fost cineva in situatia mea.

Stiu ca nu e mult 2 mil, dar doua de aici, doua de dincolo, se aduna.

Eram intrigat ca nu vad vreo diferenta constructiva intre ele, cei din magazin nu m-au lamurit, si sarcina de rupere e identica la ambele. Cum justifica atunci diferenta? Ca nici macar nu scrie pe ele, trebuie sa te uiti dupa numarul modelului.

#6
alexoiuy

alexoiuy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 380
  • Înscris: 23.10.2006

 daemon, on 30th March 2010, 16:40, said:

Eram intrigat ca nu vad vreo diferenta constructiva intre ele, cei din magazin nu m-au lamurit, si sarcina de rupere e identica la ambele. Cum justifica atunci diferenta?

Nu doar rezisteta la rupere e imortanta pentru un metal. Unele metale se rup brusc, fara avertizare, altele se rup ductil. Cred ca in cazul tau e importanta rezistenta la obosela. Mai exact, numarul de cicluri de incarcare - descarcare la care poate rezista capacul (de cate ori poti sa treci cu masina peste el inainte sa se rupa). Cel necarosabil s-ar putea sa reziste un timp mult mai scurt. Eu zic sa-l cumperi pe cel carosabil.

#7
daemon

daemon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,541
  • Înscris: 08.12.2001
Multumesc de lamuriri.

Deocamdata amanam pana dupa sarbatori. O sa mai trec prin Praktiker sa cer detalii despre cel carosabil.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate