Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Capac carosabil sau necarosabil
Last Updated: Mar 30 2010 20:06, Started by
daemon
, Mar 30 2010 14:58
·
0
#1
Posted 30 March 2010 - 14:58
Ziua buna. Imi trebuie un capac de metal pentru a acoperi un camin de apa, la un teren imprejmuit. Peste acel capac va fi intrarea in (viitorul) garaj, deci de cateva ori pe zi e posibil sa treaca o masina pe el, intrand sau iesind in curte.
Capacul arata cam asa (e , produs de Triplast. Am vazut doua modele, in doua locuri diferite: D-16a si D-17, diferenta dintre ele fiind ca D-17 este carosabil, iar celalalt necarosabil. Sarcina maxima pe care o suporta este la fel, 12.5 tone, iar la constructie nu am vazut elemente diferite (din cat am putut sa vad). Nimeni din magazinele respective nu m-a putut lamuri diferenta dintre carosabil si necarosabil, mai mult decat "cel carosabil se poate pune pe drum". Intrebarea e - se poate folosi si unul necarosabil pentru ce imi trebuie mie, sau trebuie neaparat unul carosabil? Ma gandesc ca ma poate lamuri cineva care s-a lovit de problema asta. |
#2
Posted 30 March 2010 - 15:17
intreaba cat e sarcina de rupere la fiecare.
uite un producator care la necarosabil are 5tone. www.toniviad.ro/files/capace%20fonta.pdf la 5 tone parca ar merge la uz "casnic". dar cat este diferenta de pret? |
#3
Posted 30 March 2010 - 15:22
Pe ele scrie sarcina de rupere 12.5 tone, cum am si precizat mai sus.
Cel necarosabil e cam 200 de lei, celalalt dublu. Nu vreau sa dau banii aiurea daca n-o sa treaca tiruri peste el. |
#4
Posted 30 March 2010 - 15:34
de la simplu la dublu poate fi mult. dar 2 milioane in plus nu sunt un capat de tara.
vine vreun musafir si nu observi ca a parcat pe el... sau vine vreo vidanja sau o masina cu materiale de constructie. sa nu iti para rau mai tarziu. parerea mea. |
#5
Posted 30 March 2010 - 15:40
Tocmai de-aia intreb, poate a fost cineva in situatia mea.
Stiu ca nu e mult 2 mil, dar doua de aici, doua de dincolo, se aduna. Eram intrigat ca nu vad vreo diferenta constructiva intre ele, cei din magazin nu m-au lamurit, si sarcina de rupere e identica la ambele. Cum justifica atunci diferenta? Ca nici macar nu scrie pe ele, trebuie sa te uiti dupa numarul modelului. |
#6
Posted 30 March 2010 - 19:38
daemon, on 30th March 2010, 16:40, said: Eram intrigat ca nu vad vreo diferenta constructiva intre ele, cei din magazin nu m-au lamurit, si sarcina de rupere e identica la ambele. Cum justifica atunci diferenta? Nu doar rezisteta la rupere e imortanta pentru un metal. Unele metale se rup brusc, fara avertizare, altele se rup ductil. Cred ca in cazul tau e importanta rezistenta la obosela. Mai exact, numarul de cicluri de incarcare - descarcare la care poate rezista capacul (de cate ori poti sa treci cu masina peste el inainte sa se rupa). Cel necarosabil s-ar putea sa reziste un timp mult mai scurt. Eu zic sa-l cumperi pe cel carosabil. |
#7
Posted 30 March 2010 - 20:06
Multumesc de lamuriri.
Deocamdata amanam pana dupa sarbatori. O sa mai trec prin Praktiker sa cer detalii despre cel carosabil. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users