Relatii Clienti Zapp
Last Updated: Mar 24 2010 15:10, Started by
recl-sr
, Mar 19 2010 13:35
·
0
#1
Posted 19 March 2010 - 13:35
Aseara (18.03.2010) un prieten a sunat la relatii clienti Zapp pentru a-le cere un numar de fax , sa trimitia o cerere de reziliere a unui numar de-al sau, toate bune si frumose exceptand tonul operatorului.
Dupa ce a trimis fax-ul cu cererea amicul meu, bineinteles ca voia un numar de inregistrare a cererii, suna din nou la relatii C. Zapp, (la un interval de 3 min), la care operatorul il intreaba direct: ”CE MAI VREI?”, este normal? Bineinteles ca asta nu este singura problema, la mail-uri nu iti raspund in veci, la telefon sunt de la un timp super sictiriti si reped clientul, si sa nu uit de urmatoarele fraze, de care eu personal am dat in relatia cu Zapp RC. - Cine v-a pus sa va abonati la Zapp?” - ” Nu v -a obligat nimeni sa prelungiti contractul” - ” Nu va inregistrez sesizarea privind semnalul fiindca in localitatea dvs nu aveti acoperire” , ... mai sa dea dracu! sunt abonat la Zapp din 2007, si brusc in 2009 nu mai aveau semnal in localitatea mea, dar incheiau contracte pe teren la foc automat...... Daca ati avut neplaceri cu ”stimabilii” de la R.C Zapp sper sa le postati. |
#2
Posted 19 March 2010 - 14:32
Urmeaza a fi preluati de Cosmote,asa am auzit...trebuie sa aibe clienti sa poata cere mai multi bani la negocieri.
Cat despre contractul respectiv,verifica prelungirea pe cat termen este stabilit,nu se poate renunta la el decat cu circa 30 de zile prin notificare ceruta in scris expres cu mentiunea ca se doreste incetarea contractului. Pina la expirarea termenului prelungit e numai bun de plata posesorul acelui abonament,vorba lor,cine l-a pus sa faca contract tocmai cu Zapp ? |
#3
Posted 19 March 2010 - 15:51
Off-topic: Se poate rezilia cu un simplu apel telefonic, nu e nevoie neaparata de cerere pe fax.
|
#5
Posted 19 March 2010 - 22:33
#6
Posted 20 March 2010 - 17:44
Ceva mai devreme i-am sunat si eu in legatura cu un NoPay, pe care se acumuleaza credit din apeluri primite dar caruia i-a expirat perioada de valabilitate a creditului, desi in oferta lor este specificat ca s-ar prelungi cu cate 90 de zile la fiecare 60 minute de apeluri primite din alte retele. Numai astazi am primit peste 60 min din alte retele si totusi nu pot initializa nici un apel.
Consultanta de la relatii cu clientii se tot fastacea, nu prea stia ce sa-mi spuna, s.a.m.d. Intr-un final mi-a spus ca ma suna ea inapoi desi, tare imi este ca nu o sa mai sune niciodata... Se vede influenta negativa a cosmote pe zi ce trece, au reusit ca dintr-un serviciu unde totul era bine pus la punct si unde se rezolvau problemele imediat sa obtina unul unde nici macar un raspuns clar nu poti primi pe loc. Edited by 13YTe, 20 March 2010 - 17:45. |
#7
Posted 20 March 2010 - 18:28
13YTe, on 20th March 2010, 17:44, said: Ceva mai devreme i-am sunat si eu in legatura cu un NoPay, pe care se acumuleaza credit din apeluri primite dar caruia i-a expirat perioada de valabilitate a creditului, desi in oferta lor este specificat ca s-ar prelungi cu cate 90 de zile la fiecare 60 minute de apeluri primite din alte retele. Numai astazi am primit peste 60 min din alte retele si totusi nu pot initializa nici un apel. Consultanta de la relatii cu clientii se tot fastacea, nu prea stia ce sa-mi spuna, s.a.m.d. Intr-un final mi-a spus ca ma suna ea inapoi desi, tare imi este ca nu o sa mai sune niciodata... Se vede influenta negativa a cosmote pe zi ce trece, au reusit ca dintr-un serviciu unde totul era bine pus la punct si unde se rezolvau problemele imediat sa obtina unul unde nici macar un raspuns clar nu poti primi pe loc. |
#8
Posted 21 March 2010 - 00:28
mac_razvan, on 20th March 2010, 18:28, said: Sigur nu te suna inapoi, am vorbit de cateva ori in ultimele saptamani la RC, pentru probleme tehnice diferite si mi-au bagat aceeasi placa "va sunam noi", bineinteles ca n-am primit nici un apel. Pe langa faptul ca nici la mail-uri nu se mai sinchisesc sa raspunda, am mailuri trimise si de acum 2 luni la care nu am primit un raspuns. App, ati observat ca daca suni dupa ce isi termina programul nu mai poti lasa mesaje pt a fi contactat? Si mai nou vad ca au program de "gravide"... |
#9
Posted 21 March 2010 - 01:21
recl-sr, on 21st March 2010, 00:28, said: Pe langa faptul ca nici la mail-uri nu se mai sinchisesc sa raspunda, am mailuri trimise si de acum 2 luni la care nu am primit un raspuns. App, ati observat ca daca suni dupa ce isi termina programul nu mai poti lasa mesaje pt a fi contactat? Si mai nou vad ca au program de "gravide"... super tare ma bucur ca am maritat zappurile |
#10
Posted 21 March 2010 - 02:21
13YTe, on 20th March 2010, 17:44, said: Ceva mai devreme i-am sunat si eu in legatura cu un NoPay, pe care se acumuleaza credit din apeluri primite dar caruia i-a expirat perioada de valabilitate a creditului, desi in oferta lor este specificat ca s-ar prelungi cu cate 90 de zile la fiecare 60 minute de apeluri primite din alte retele. Numai astazi am primit peste 60 min din alte retele si totusi nu pot initializa nici un apel. Consultanta de la relatii cu clientii se tot fastacea, nu prea stia ce sa-mi spuna, s.a.m.d. Intr-un final mi-a spus ca ma suna ea inapoi desi, tare imi este ca nu o sa mai sune niciodata... Se vede influenta negativa a cosmote pe zi ce trece, au reusit ca dintr-un serviciu unde totul era bine pus la punct si unde se rezolvau problemele imediat sa obtina unul unde nici macar un raspuns clar nu poti primi pe loc. |
|
#11
Posted 21 March 2010 - 10:18
care calitate? serviciul clienti zapp este sublim, dar lipseste cu desavarsire!
|
#12
Posted 21 March 2010 - 10:56
A fost modificat programul, acum puteti suna si duminica la relatii clienti.
|
#13
Posted 24 March 2010 - 15:10
ionut.tabacaru, on 21st March 2010, 10:56, said: A fost modificat programul, acum puteti suna si duminica la relatii clienti. Tot raspunsuri de gaini dau si contradictorii cu alti colegi, la aceeasi intrebare.... Nu conteaza ziua, conteaza ca mai au putin si inchid pravalia. Au ramas aiai de nu isi gasesc de munca:)) |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users