Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip
 Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat
 bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard
 Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa
 

Relatii Clienti Zapp

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
12 replies to this topic

#1
recl-sr

recl-sr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 366
  • Înscris: 17.04.2009
Aseara (18.03.2010) un prieten a sunat la relatii clienti Zapp pentru a-le cere un numar de fax , sa trimitia o cerere de reziliere a unui numar de-al sau, toate bune si frumose exceptand tonul operatorului.
Dupa ce a trimis fax-ul cu cererea amicul meu, bineinteles ca voia un numar de inregistrare a cererii, suna din nou la relatii C. Zapp, (la un interval de 3 min), la care operatorul il intreaba direct: ”CE MAI VREI?”, este normal?

Bineinteles ca asta nu este singura problema, la mail-uri nu iti raspund in veci, la telefon sunt de la un timp super sictiriti si reped clientul, si sa nu uit de urmatoarele fraze, de care eu personal am dat in relatia cu Zapp RC.
- Cine v-a pus sa va abonati la Zapp?”
- ” Nu v -a obligat nimeni sa prelungiti contractul”
- ” Nu va inregistrez sesizarea privind semnalul fiindca in localitatea dvs nu aveti acoperire” , ... mai sa dea dracu! sunt abonat la Zapp din 2007, si brusc in 2009 nu mai aveau semnal in localitatea mea, dar incheiau contracte pe teren la foc automat......

Daca ati avut neplaceri cu ”stimabilii” de la R.C Zapp sper sa le postati.

#2
Header

Header

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,505
  • Înscris: 13.09.2009
Urmeaza a fi preluati de Cosmote,asa am auzit...trebuie sa aibe clienti sa poata cere mai multi bani la negocieri.

Cat despre contractul respectiv,verifica prelungirea pe cat termen este stabilit,nu se poate renunta la el decat cu circa 30 de zile prin notificare ceruta in scris expres cu mentiunea ca se doreste incetarea contractului.
Pina la expirarea termenului prelungit e numai bun de plata posesorul acelui abonament,vorba lor,cine l-a pus sa faca contract tocmai cu Zapp ?

#3
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,589
  • Înscris: 20.10.2006
Off-topic: Se poate rezilia cu un simplu apel telefonic, nu e nevoie neaparata de cerere pe fax.

#4
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,712
  • Înscris: 05.03.2005
niste rebuturi...
trebuie inlocuiti asap

#5
recl-sr

recl-sr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 366
  • Înscris: 17.04.2009

View PostLunaCrystal, on 19th March 2010, 15:51, said:

Off-topic: Se poate rezilia cu un simplu apel telefonic, nu e nevoie neaparata de cerere pe fax.


A mers inainte, tipul face parte din clientii de top, i-au spus ca nu se poate telefonic, decat printr-o agentie sau fax, cerere semnata.

#6
13YTe

13YTe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 25.11.2006
Ceva mai devreme i-am sunat si eu in legatura cu un NoPay, pe care se acumuleaza credit din apeluri primite dar caruia i-a expirat perioada de valabilitate a creditului, desi in oferta lor este specificat ca s-ar prelungi cu cate 90 de zile la fiecare 60 minute de apeluri primite din alte retele. Numai astazi am primit peste 60 min din alte retele si totusi nu pot initializa nici un apel.
Consultanta de la relatii cu clientii se tot fastacea, nu prea stia ce sa-mi spuna, s.a.m.d. Intr-un final mi-a spus ca ma suna ea inapoi desi, tare imi este ca nu o sa mai sune niciodata... Se vede influenta negativa a cosmote pe zi ce trece, au reusit ca dintr-un serviciu unde totul era bine pus la punct si unde se rezolvau problemele imediat sa obtina unul unde nici macar un raspuns clar nu poti primi pe loc.

Edited by 13YTe, 20 March 2010 - 17:45.


#7
mac_razvan

mac_razvan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 11.01.2007

View Post13YTe, on 20th March 2010, 17:44, said:

Ceva mai devreme i-am sunat si eu in legatura cu un NoPay, pe care se acumuleaza credit din apeluri primite dar caruia i-a expirat perioada de valabilitate a creditului, desi in oferta lor este specificat ca s-ar prelungi cu cate 90 de zile la fiecare 60 minute de apeluri primite din alte retele. Numai astazi am primit peste 60 min din alte retele si totusi nu pot initializa nici un apel.
Consultanta de la relatii cu clientii se tot fastacea, nu prea stia ce sa-mi spuna, s.a.m.d. Intr-un final mi-a spus ca ma suna ea inapoi desi, tare imi este ca nu o sa mai sune niciodata... Se vede influenta negativa a cosmote pe zi ce trece, au reusit ca dintr-un serviciu unde totul era bine pus la punct si unde se rezolvau problemele imediat sa obtina unul unde nici macar un raspuns clar nu poti primi pe loc.
Sigur nu te suna inapoi, am vorbit de cateva ori in ultimele saptamani la RC, pentru probleme tehnice diferite si mi-au bagat aceeasi placa "va sunam noi", bineinteles ca n-am primit nici un apel.

#8
recl-sr

recl-sr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 366
  • Înscris: 17.04.2009

View Postmac_razvan, on 20th March 2010, 18:28, said:

Sigur nu te suna inapoi, am vorbit de cateva ori in ultimele saptamani la RC, pentru probleme tehnice diferite si mi-au bagat aceeasi placa "va sunam noi", bineinteles ca n-am primit nici un apel.


Pe langa faptul ca nici la mail-uri nu se mai sinchisesc sa raspunda, am mailuri trimise si de acum 2 luni la care nu am primit un raspuns.
App, ati observat ca daca suni dupa ce isi termina programul nu mai poti lasa mesaje pt a fi contactat? Si mai nou vad ca au program de "gravide"...  :coolspeak:

#9
mmc6124

mmc6124

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 309
  • Înscris: 10.02.2010

View Postrecl-sr, on 21st March 2010, 00:28, said:

Pe langa faptul ca nici la mail-uri nu se mai sinchisesc sa raspunda, am mailuri trimise si de acum 2 luni la care nu am primit un raspuns.
App, ati observat ca daca suni dupa ce isi termina programul nu mai poti lasa mesaje pt a fi contactat? Si mai nou vad ca au program de "gravide"...  :coolspeak:
da au program de la 10 AM pana la 22 parca
super tare ma bucur ca am maritat zappurile  :coolspeak:

#10
LunaCrystal

LunaCrystal

    Clubbing is life!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,589
  • Înscris: 20.10.2006

View Post13YTe, on 20th March 2010, 17:44, said:

Ceva mai devreme i-am sunat si eu in legatura cu un NoPay, pe care se acumuleaza credit din apeluri primite dar caruia i-a expirat perioada de valabilitate a creditului, desi in oferta lor este specificat ca s-ar prelungi cu cate 90 de zile la fiecare 60 minute de apeluri primite din alte retele. Numai astazi am primit peste 60 min din alte retele si totusi nu pot initializa nici un apel.
Consultanta de la relatii cu clientii se tot fastacea, nu prea stia ce sa-mi spuna, s.a.m.d. Intr-un final mi-a spus ca ma suna ea inapoi desi, tare imi este ca nu o sa mai sune niciodata... Se vede influenta negativa a cosmote pe zi ce trece, au reusit ca dintr-un serviciu unde totul era bine pus la punct si unde se rezolvau problemele imediat sa obtina unul unde nici macar un raspuns clar nu poti primi pe loc.
  Suna in cursu saptamanii nu in week-end, ai sanse mai mari de rezolvare. De o vreme in week-end calitatea serviciului de relatii cu clientii e slaba.

#11
aum

aum

    In sfarsit, NEFUMATOR!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,209
  • Înscris: 06.12.2006
care calitate? serviciul clienti zapp este sublim, dar lipseste cu desavarsire! :w00t:

#12
ionut.tabacaru

ionut.tabacaru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,208
  • Înscris: 08.08.2005
A fost modificat programul, acum puteti suna si duminica la relatii clienti.

#13
Diabolik

Diabolik

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 903
  • Înscris: 14.04.2006

View Postionut.tabacaru, on 21st March 2010, 10:56, said:

A fost modificat programul, acum puteti suna si duminica la relatii clienti.


Tot raspunsuri de gaini dau si contradictorii cu alti colegi, la aceeasi intrebare.... Nu conteaza ziua, conteaza  ca mai au putin si inchid pravalia. Au ramas aiai de nu isi gasesc de munca:))

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate