Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noile abonamente COSMOTE
Ultima postare: apr 28 2011 20:02, Inițiat de
martonz
, feb 21 2010 00:53
·
0
#523
Publicat: 17 decembrie 2010 - 15:31
#524
Publicat: 25 decembrie 2010 - 03:14
Am cateva intrebari va rog referitoare la abonamentele Cosmote, ma bate randul sa vin de la Vodafone:
1. Exista cost control la Cosmote pentru minutele ramase si daca da cum functioneaza? Suni sau trimiti un SMS la un anumit numar? 2. Exista ordine de consumare a minutelor? Adica daca sun in Cosmote, imi ia intai din minutele nationale daca am disponibile? 3. E obligatoriu contract pe 1 sau 2 ani sau pot sa ma abonez fara contract? Nu vreau telefon si nici o oferta de la ei, vreau sa platesc doar tariful lunar si atat. Editat de Corbu', 25 decembrie 2010 - 03:16. |
#525
Publicat: 25 decembrie 2010 - 09:19
Corbu', pe 25th December 2010, 03:14, a scris: Am cateva intrebari va rog referitoare la abonamentele Cosmote, ma bate randul sa vin de la Vodafone: 1. Exista cost control la Cosmote pentru minutele ramase si daca da cum functioneaza? Suni sau trimiti un SMS la un anumit numar? 2. Exista ordine de consumare a minutelor? Adica daca sun in Cosmote, imi ia intai din minutele nationale daca am disponibile? 3. E obligatoriu contract pe 1 sau 2 ani sau pot sa ma abonez fara contract? Nu vreau telefon si nici o oferta de la ei, vreau sa platesc doar tariful lunar si atat. 2. Exista ordine in conumarea minuteleor, exact ca la vodafone. Daca ai minute in cosmote alocate si suni tot in Cosmote, ti se vor lua din minutele ce le ai in cosmote, daca suni in alta retea (cu exceptia Romtelecom unde daca suni in acesta, ti se vor lua tot din minutele alocate in cosmote), ti se vor lua din minutele nationale (cand am zis in alta retea m-am referit la alta retea din Romania si nu din alta tara) 3. Daca vrei neapar abonament, atunci neparat vei face un contract prin care cosmote se angajeaza sa iti "serveasca" serviciile lor, iar tu te angajezi sa platesti (asta in mare), nu se poate sa faci abonament fara contract, de-alt fel la nicun operator nu se poate face asa ceva, nici chiar la vodafone. Contractul il poti face pe 1 an sau pe 2 ani, unii spun ca anumite magazine partenere cosmote "te obliga " sa faci pe 2 ani, asta nu tine de cosmote in sine ci de angajatul magazinului care vrea sa isi faca planul de abonamente si zice el ca este abligaoriu pe2 ani, daca intampini aceasta problema, te sfatuiesc sa te cari imediat de acolo si sa te duci la alt magazin, sau , de fata cu angajatul magazinului, sa suni la relatii cu clientii la 1234 si sa ceri explicati cu privire la acest aspect, SIGU compania Cosmote NU te obliga pe 2 ani sa faci contract, ci poti si pe 1 an. |
#527
Publicat: 25 decembrie 2010 - 14:55
la vodafone SIGUR se poate face contract fara durata predeterminata dar sunt niste taxe aditionale. (platesti taxa de conectare si platesti sim-ul) cred ca si ceilalti au ceva similar (probabil ii obliga legea dar nu fac publice astfel de abonamente cu toate ca le au in oferta comerciala).
|
#530
Publicat: 10 ianuarie 2011 - 17:08
Am periat sectiunea dar nu am gasit topic dedicat pentru subiectul ce ma intereseaza.
Doresc sa stiu daca un abonat Cosmote caruia ii stiu adresa are numarul pe care-l stiam acum 4-5 luni... daca stiu adresa, numele, numarul utilizatorului unde pot suna pentru confirmare? As vrea sa stiu daca mesajul meu a ajuns la acea persoana... |
#531
Publicat: 10 ianuarie 2011 - 17:24
danghetau, pe 10th January 2011, 17:08, a scris: Am periat sectiunea dar nu am gasit topic dedicat pentru subiectul ce ma intereseaza. Doresc sa stiu daca un abonat Cosmote caruia ii stiu adresa are numarul pe care-l stiam acum 4-5 luni... daca stiu adresa, numele, numarul utilizatorului unde pot suna pentru confirmare? As vrea sa stiu daca mesajul meu a ajuns la acea persoana... Apelezi de pe telefonul Cosmote, serviciul Agenda Cosmote la 1255 (apel taxabil, dar nu mai stiu exact tariful). Trebuie sa stii insa ca daca acel client a optat pentru a nu-si face public numarul de telefon, nu poti afla. Editat de SebyD, 10 ianuarie 2011 - 17:25. |
#532
Publicat: 10 ianuarie 2011 - 18:40
Eu sint client Vf dar mi-a ajuns in cutia postala o factura Cosmote de-a lui si doream sa stiu daca ACUM mai are acel numar, i-am trimis un mesaj si as vrea sa stiu ca este informat acum cu privire la continut. Asadar am numarul pe care-l avea acum 3-4-5 luni, numele, adresa...
|
|
#534
Publicat: 26 ianuarie 2011 - 20:33
Salutare!
As vrea sa stiu daca a mai intampinat cineva aceeasi problema ca si mine. M-am hotarat de ceva timp sa inchei un nou contract cu Cosmote - toata familia in Cosmote, nevoie de minute mai multe - am deja un abonament pe numele meu de 4 ani aproape si m-am gandit ca nu va fi problema sa mai fac inca unul tot pe numele meu. Insa!!! Ma duc la un dealer - aveam factura emisa, mai era timp pana la scadenta - vroiam sa o achit online, prin virament - bineinteles ca mi-au zis de la dealer-ul respectiv ca nu pot sa imi fac un al doiale abonament cat timp am factura neachitata - ok! hai sa o achit! dau cardul - "aaa! dar nu incasam cu cardul facturi!" Oook! trec peste, asa o fi politica lor. Peste 2-3 zile ma duc la alt dealer - intreb de factura - la fel...fara card, doar cash - dau o fuga la banca, scot bani, achit factura. Si ii spun domnisoarei respective ca as dori sa inchei si un nou contract (am uitat sa specific: vroiam un contract pe un an, cel mai mic abonament si fara telefon), ii dau buletinul, si incepe sa ma intrebe de telefon, de abo, si cand ii zic ca vreau doar pe un an: "Noi nu facem abonamente pe un an!" si imi inapoiaza buletinul cand refuz sa fac pe 2. Bineinteles ca am sunat la relatii cu clientii si am cerut informatii in legatura cu aceasta "regula", care mi s-a spus ca nu este in regula. Buuun! Acum, avand factura achitata si (banuind eu) totul in regula, ma duc la primul dealer - unde lucreaza niste persoane care sunt in masura sa explice una si alta mai bine - si incerc din nou sa fac un abonament - tot pe un an (aici mergea sa fac doar pe un an), tot cel mi mic, tot fara telefon. Oook! Dau buletinul, imi introduce persoana respectiva datele in sistem si imi zice ca este in status wait sau ceva de genul, cum ca ar fi "la verificat" de catre cei de la Bucuresti. Nu dureaza mult si vine si raspunsul: pot sa fac abonament, DAAAR! sa le duc adevermita de venit!!! Why??? Pur si simplu, nu inteleg de ce mi se cere asa ceva, in conditiile in care de aproape 4 ani imi achit facturile la zi, am mai avut si alt abonament la ei mai demult(contract incheiat fara nici un fel de probleme), numar ce l-am trecut la prepaid... Mai a patit si altcineva asa ceva? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi