Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
DIGI.MOBIL - probleme cu serviciile și echipamentele
Last Updated: Mar 10 2024 16:31, Started by
ciuly
, Feb 01 2010 23:20
·
77
#7705
Posted 06 March 2022 - 20:18
#7706
Posted 06 March 2022 - 20:33
Vad ca acum e ok VoLTE si VoWiFi, dupa un restart de phone...probabil ceva lucrari prin sistemele lor...
|
#7707
Posted 14 March 2022 - 10:29
Salut, am început să am probleme cu rețeaua DIGI în sensul în care sunt declarat „offline” de rețea (din nou) deși telefonul are semnal FULL. Ce am observat e că face așa în momentul în care ies dintr-o zonă cu semnal (la mine la job, de exemplu asta înseamnă să merg în beci) și revin, semnalul revine dar nu pot fi contactat. Îmi merg datele, pot suna, dar nu pot fi sunat. Am încercat și cu alt telefon și tot așa face. Am mai avut problema asta la DIGI dar situația era altfel atunci, erau primele zile cu LTE la ei și mi-au spus să mă aștept la așa ceva, acum în schimb nu știu ce să zic, nu știu ca DIGI să se apuce iar de f8tirizat la antene prin Aiud. Întrebarea mea e, ce pot face?Mulțumesc.
|
#7708
Posted 15 March 2022 - 09:17
xeleron, on 14 martie 2022 - 10:29, said:
Salut, am început să am probleme cu rețeaua DIGI în sensul în care sunt declarat „offline” de rețea (din nou) deși telefonul are semnal FULL. Ce am observat e că face așa în momentul în care ies dintr-o zonă cu semnal (la mine la job, de exemplu asta înseamnă să merg în beci) și revin, semnalul revine dar nu pot fi contactat. Îmi merg datele, pot suna, dar nu pot fi sunat. Am încercat și cu alt telefon și tot așa face. Am mai avut problema asta la DIGI dar situația era altfel atunci, erau primele zile cu LTE la ei și mi-au spus să mă aștept la așa ceva, acum în schimb nu știu ce să zic, nu știu ca DIGI să se apuce iar de f8tirizat la antene prin Aiud. Întrebarea mea e, ce pot face?Mulțumesc. Salut, xeleron, Te rog sa-mi trimiti un PM cu datele de identificare ale contractului, pentru a verifica. |
#7709
Posted 19 March 2022 - 18:36
La ora actuala incident național voce.
Funcționează doar 4G VOLTEI și VoWiFi |
#7711
Posted 19 March 2022 - 18:45
"Fake news!"
Funcționează serviciul de voce în Pitești (2G sau 3G). |
#7712
Posted 19 March 2022 - 18:48
Eu am încercat in Brasov și este ok și 2G și 3G și 4G , pe toate funcționează vocea .
Poate este o problema in zona ta sau pe antena pe care ești . |
#7714
Posted 19 March 2022 - 19:00
Asa cum am zis pe celalalt topic in resedinta de judet TM nicio problema.De asemenea am mai primit/efectuat apeluri spre alte judete->nicio problema(terminale si non-VOLTE).
|
|
#7715
Posted 19 March 2022 - 20:04
@yblu: la relații clienți am întrebat..
Răspunsul lor : incident național, orice apel către device 2G , interlocutorul nu aude, raza constatata , Recas și împrejurimi. |
#7717
Posted 19 March 2022 - 21:15
Apel Alexandria(VoLTE) - Reșița(GSM), totul funcționează normal ..
Edited by gestt, 19 March 2022 - 21:15. |
#7718
Posted 19 March 2022 - 23:18
Digi_Helper : bănuiesc ca a fost înregistrată convorbirea, de unde informația din call centre ca a fost incident la nivel național?
Eu am întrebat telefonic dacă sunt probleme locale și mi s-a comunicat ca este național. Colegii infirma, deci ? Cum oferim informații??? Attached Files |
#7719
Posted 20 March 2022 - 01:06
In TM ieri 19.03.2022 in jurul orei 16:00 am descoperit ca nu pot folosi telefonia mobila, testat intre 4 telefoane cu abonament DiGi si unul cu cartela preplatita DiGi.
Am sunat de pe fix la deranjamente si am fost informat ca este o problema in retea, si ca se lucreaza pentru remediere. Cu ceva inainte de ora 22:00 am primit SMS de informare cum ca situatia a revinit la normal. Edited by w140, 20 March 2022 - 01:11. |
|
#7720
Posted 20 March 2022 - 21:37
@yblu: uite înca un caz , repet apelurile VoLTE-VoLTE funcționau
Problemele au fost între orele 14.00-19.00 cu aproximatie Edited by csachiri, 20 March 2022 - 21:38. |
#7721
Posted 20 March 2022 - 22:04
Nu confirm/infirm existenta unei probleme nationale/regionale in reteaua Digi. Eu unul, cel putin, nu am simtit anomalia in locatiile in care am fost(si asta am si scris mai sus->in resedinta de judet totul ok).
Pe langa tine reclama si w140 disfunctionalitati(insa nu detaliaza in ce zona mai exact si pe ce tehnologie).Judetul TM e maricel. In final, daca problema era doar spre 2G inclin sa cred ca a fost ceva pe vreun BSC (cum digi are 2G relativ nou ma indoiesc sa fi investit ei in 2-3-4-5 BSC-uri/vendor. Asadar probabil au 1-2 BSC-uri pe Huawei/Nokia si 1 pe Ericsson). Cum s-a vazut pe forum de-a lungul timpului ca acelasi controller tine multe judete si exista mix de vendori in destule zone->este oarecum incetatenit sa spuna ca e impact national. Acum revenind....nu stiu....doreai sa iti spuna ca este o problema pe placa x de pe controller-ul y(sau ca e in balarii tot?).Nu se dau asemenea detalii! Nici nu au de ce! S-ar complica inutil! Legat de primul tau post nu ar strica, pe viitor, sa precizezi sursa. Astfel pare o stie a la Russia. Edited by yblu, 20 March 2022 - 22:07. |
#7722
Posted 20 March 2022 - 23:09
Ok, am menționat ulterior și am sesizat și Helperului.
Bănuiesc ca cei din call center au o minima informație, altfel da, poți considera o știre neverificata și implicit un topic inutil. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users