Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
DIGI.NET - probleme cu serviciile, echipamentele etc.
Last Updated: Apr 26 2024 07:48, Started by
ciuly
, Feb 01 2010 23:23
·
99
#5293
Posted 01 June 2019 - 13:26
deathnite, on 06 mai 2019 - 21:47, said:
Nici nu o sa vezi prea curand FTTH de la Telekom. Eu stau in Timisoara si am fibra de la RDS, in timp ce Telekom de ani de zile ofera in continuare doar 30 Mbps maxim. Aceeasi problema si in alte orase mari. Cum adica n-o sa vezi? Eu stau in Timisoara si am FTTH 1Gbps de la Telekom. In ce zona stai? Attached Files |
#5294
Posted 01 June 2019 - 15:17
Fast.com e o glumă proastă.
Am prins mai mult de 1 Gbps pe site-ul ăla |
#5295
Posted 01 June 2019 - 19:00
@AWE Ai noroc daca ofera FTTH la tine. Dupa atatia ani inca sunt zone fara FTTH, nu pare sa aiba planuri de extindere in Timisoara, mai mult pe zona rurala se concentreaza.
|
#5296
Posted 04 June 2019 - 06:57
@DIGI_Helper
Daca cei dintr-o locatie RDS&RCS nu gasesc adresa blocului (situatie cunoscuta deja si de constructor), dar eu am un cod folosit de voi pentru identificarea acestuia, pot face cumva sa am net? Din cate stiu eu si din ce am vazut, e trasa fibra optica de la voi in scara blocului. Cei din punctul vostru de vanzare ziceau ca nu e posibil, ca daca era "instalat" in bloc, primeam flyere si le aparea in sistem. Mno, flyere sunt, dar adresa nu-i nicaieri (ma gandesc si ca poate a fost inregistrata gresit si nu o gasesc din aceasta cauza). Mersi! |
#5297
Posted 04 June 2019 - 08:17
Da-mi pe PM adresa exacta si iti verific eu daca e retea sau nu. E posibil sa apara blocul pe alta adresa, nu e nici prima oara si nici ultima oara cansd se intampla asta. ))
Daca ai deja codul FTTB inscriptionat pe cutie te gasesc si mai usor pe adresa corecta din baza de date RDS. Te astept cu mesaj pe PM. |
#5298
Posted 05 June 2019 - 00:32
Eu aveam cod FTTB la casa si in 2011 cand aveam doar coaxial si fusesem sarit de la cablarea cu fibra.
|
#5299
Posted 22 June 2019 - 16:08
A fost montat un ONT 8240H acum cateva luni si porturile sunt inchise. Dupa n-spe mii de incercari si nervi cu router-ul meu mi-am dat seama ca ONT-ul e de vina dar se pare ca nu pot sa ii accesez interfata, probabil e blocata de ei.
Am sunat la 0341400401 si mi-au comunicat ca ei nu pot face nimic doar sa trimit email la [email protected]. A mai trecut cineva prin aceasta situatie? Ani la rand nu am avut probleme cu port forwarding. (duh nu aveam ONT) Acum am trimis email sa vedem ce zic. |
#5300
Posted 22 June 2019 - 16:11
Digi blocheaza accesul la interfata echipamentelor, e de mult stiut asta. Singura solutie e sa il treci in bridge si sa folosesti router propriu.
|
#5301
Posted 22 June 2019 - 16:13
Poti sa imi spui te rog cum trec in bridge?
Folosesc un router Dlink Dir 850L. |
#5302
Posted 22 June 2019 - 18:22
|
#5303
Posted 22 June 2019 - 22:29
Mai colegilor, iar raspundeti gresit omului?
Huawei 8240H este un ont ce merge doar in bridge. @diabolik213 Sper ca te referi la port forward si nu la alte avioane. Problema e f simpla in cazul tau. Nu ai facut setarile corespunzator sau petarda D-link este defecta. Nu are nicio treaba Digi in cazul asta. |
#5304
Posted 22 June 2019 - 22:53
diZy, on 22 iunie 2019 - 22:29, said:
Mai colegilor, iar raspundeti gresit omului? Huawei 8240H este un ont ce merge doar in bridge. @diabolik213 Sper ca te referi la port forward si nu la alte avioane. Problema e f simpla in cazul tau. Nu ai facut setarile corespunzator sau petarda D-link este defecta. Nu are nicio treaba Digi in cazul asta. Mersi de raspuns! Am incercat si pe direct dar si pe router. Port closed. Am sunat la ei si mi-au zis ca nu se poate si sa trm email la support. Am pierdut ore intregi sa deschid porturile pe 5 versiuni de router din toate regiunile planetei cu ajutorul unui forum Dlink. Edited by diabolik213, 22 June 2019 - 22:55. |
#5305
Posted 23 June 2019 - 10:41
Acum chiar ca sunt in pana de idei. Am fost sunat de cei de la RDS si au confirmat ce a zis @dizy.
Acum intrebarea este de ce am porturi inchise pe direct? Firewall off. No antivirus. Proaspat windows reinstall. |
#5307
Posted 23 June 2019 - 11:58
|
#5308
Posted 23 June 2019 - 18:44
In urma cu aproape doua saptamani am trecut de la EOC la fibra optica cu un ONT Huawei HG8121H. Angajatii Digi care s-au ocupat de instalare mi-au spus ca semnalul de fibra optica este slab si ca vor face ei o sesizare pentru ca cei care se ocupa de retea sa rezolve problema. In acel moment doar televiziunea si internetul functionau, telefonul nu primea semnal sau nu era activat.
Cateva zile mai tarziu s-a remediat problema telefonului si am presupus ca si semnalul pe fibra este acum bun, dar o saptamana mai tarziu a venit o alta echipa de la instalari care mi-a lasat si un telefon fix Digi. Au masurat si ei semnalul pe fibra atat in casa cat si la switchul de pe stalp si au constat ca e foarte slab (cred ca era -22, dar nu am vazut prea bine pe aparatul lor de masura), dar mi-au spus ca ei nu pot repara si au promis ca vor face o alta sesizare, a doua... asta dupa ce prima echipa mi-a spus ca in max. 48 de ore ar trebuie sa se rezolve. catalinman sau Digi Helper cum as putea urgenta rezolvarea acestei situatii? Momentan sunt singurul de pe strada trecut pe fibra, restul vecinilor au ramas in reteaua veche. Eu am trecut pe fibra pentru ca am facut un upgrade la net (300Mbs). |
#5309
Posted 24 June 2019 - 13:28
ayatollahul, on 23 iunie 2019 - 18:44, said: In urma cu aproape doua saptamani am trecut de la EOC la fibra optica cu un ONT Huawei HG8121H. Angajatii Digi care s-au ocupat de instalare mi-au spus ca semnalul de fibra optica este slab si ca vor face ei o sesizare pentru ca cei care se ocupa de retea sa rezolve problema. In acel moment doar televiziunea si internetul functionau, telefonul nu primea semnal sau nu era activat. Cateva zile mai tarziu s-a remediat problema telefonului si am presupus ca si semnalul pe fibra este acum bun, dar o saptamana mai tarziu a venit o alta echipa de la instalari care mi-a lasat si un telefon fix Digi. Au masurat si ei semnalul pe fibra atat in casa cat si la switchul de pe stalp si au constat ca e foarte slab (cred ca era -22, dar nu am vazut prea bine pe aparatul lor de masura), dar mi-au spus ca ei nu pot repara si au promis ca vor face o alta sesizare, a doua... asta dupa ce prima echipa mi-a spus ca in max. 48 de ore ar trebuie sa se rezolve. catalinman sau Digi Helper cum as putea urgenta rezolvarea acestei situatii? Momentan sunt singurul de pe strada trecut pe fibra, restul vecinilor au ramas in reteaua veche. Eu am trecut pe fibra pentru ca am facut un upgrade la net (300Mbs). Salut, ayatollahul, Scrie-mi, te rog, datele de identificare ale contractului in PM sa pot verifica. |
#5310
Posted 24 June 2019 - 15:27
diZy, on 23 iunie 2019 - 11:06, said:
Zi ce vrei sa faci cu lux de amanunte te rog. //Am scris un wall of text si cand am upload-at poza am pus-o direct si am pierdut tot. Mersi autoBSsave. OK. O sa scot router-ul din ecuatie deoarece si pe direct am porturi inchise. Pe direct ies cu un fir din LAN1(ONT) direct in PC. Firewall/AV inchis/dezinstalat. Exceptii in lista la firewall (inbound/outbound) puse (just in case). Am atasat poza. Porturile TCP inchise, cele UDP sunt deschise. Am incercat si cu laptop, aceeasi problema. Am fost sunat de RDS dupa ce le-am trimis email la [email protected], mi-au zis ca totul e in regula la ei si nu ar trebuie sa am probleme. Mi-au pornit si portul LAN4 din ONT ca sa testez. Tot nu merge. Le-am mai trimis un email. https://imgur.com/dlrGFti |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users