Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
DIGI.NET - probleme cu serviciile, echipamentele etc.
Last Updated: Apr 28 2024 16:32, Started by
ciuly
, Feb 01 2010 23:23
·
99
#4429
Posted 26 July 2017 - 16:44
Azi am trecut pe lângă ODB-ul din poză și l-am urcat pe o bordură unde nu era apă.
|
#4430
Posted 26 July 2017 - 19:28
#4431
Posted 26 July 2017 - 19:41
KyKyKyKy, on 26 iulie 2017 - 16:15, said: Pe poți prinde de suportul pentru perete folosind coliere de plastic (șoricei). Oricum, au venit băieții dimineață, au prins-o cu o sârmă sănătoasă, "drot" d-ăla de fundație , în jurul stâlpului, nici uraganu' n-o mai dă jos ! După care, la câteva ore , a venit altă echipă, care a avut treabă la cutie, au dat-o jos din nou ! Au urcat-o dup-aia înapoi, dar nu m-am mai uitat cum au prins-o, probabil au recuperat sârma aia... |
#4432
Posted 26 July 2017 - 19:42
Cea mai smechera pozitie e la mine, fiind pe gard nu trebuie sa o dea jos, doar o deschid si o inchid la loc.
|
#4433
Posted 31 July 2017 - 11:42
Bad post.
Edited by crazyalex86, 31 July 2017 - 11:53. |
#4434
Posted 02 August 2017 - 12:54
Buna ziua. cum se numeste ultimul model de ont de la digi care incorporat wifi banda AC. Cei de la digi sustin ca nu au ont-uri cu wifi banda ac. Eu din ce imi amintesc stiu ca sunt. ei ma pun sa cumpar eu un router sau sa inchiriez unul cu banda Ac, sa fac colectie de echipamente. Multumesc
Edited by andvav86, 02 August 2017 - 12:54. |
#4435
Posted 02 August 2017 - 12:59
Nu au ONT cu AC, doar un router. https://forum.softpe...ps-kaon-ar4010/
|
#4436
Posted 02 August 2017 - 13:10
Eu am modelul care sta pe orizontala zte f660. dar stiu ca este un model care sta pe verticala si parca imi aduc aminte ca are wifi cu banda Ac
Attached FilesEdited by andvav86, 02 August 2017 - 13:11. |
#4437
Posted 02 August 2017 - 13:11
si atunci au dreptate, iti trebuie ONT + router AC (propriu sau inchiriat de la RDS).
|
#4438
Posted 02 August 2017 - 14:59
andvav86, on 02 august 2017 - 13:10, said:
Eu am modelul care sta pe orizontala zte f660. dar stiu ca este un model care sta pe verticala si parca imi aduc aminte ca are wifi cu banda Ac Se poate obtine cu chirie 4,80 lei. Ar trebui sa iti inlocuiasca ONT-ul actul cu unul ce nu are Wi-Fi si pe urma sa pui in mod bridge (punte) routerul Kaon. |
|
#4439
Posted 09 August 2017 - 10:14
Salutare,
Ont-ul ZTE F660 RV1 nu are IPv6? unde sa fie problema? Attached Files |
#4440
Posted 09 August 2017 - 14:02
Mai nou deranjamentele la RDS sunt taxate cu 10 RONI , vor veni de plata la urmatoarea factura
Am sunat in call-center mi s-a convirmat acelasi lucru , spus de echipa de tehniceni ..... Mentionez ca sunt din Iasi ..... Rog aparatori RDS , sa se abtina de la comentarii rautacioase Edited by Motanu1985, 09 August 2017 - 14:06. |
#4441
Posted 09 August 2017 - 15:30
Si mie mi-au zis initial ca s-ar putea sa taxeze prezenta unei echipe la mine ca sa verifice routerul (Kaon - care pica intr-o veselie la trafic sustinut pe banda de 5GHz) - apoi au zis ca pentru problema asta nu o sa fiu taxat. Au venit, au verificat nu a picat; pleaca echipa in secunda doi pica. Am facut filmulet si am inregistrat pe telefon cum merge ca nu ii tin pe oameni toata noaptea sa verifice. Acum o sa vina cu un alt router sa testeze si cu ala.
|
#4442
Posted 09 August 2017 - 15:32
Se taxeaza daca sunt probleme la abonatul care nu ii place sa isi verifice chinezariile. In rest au ramas gratuite.
|
#4443
Posted 09 August 2017 - 15:38
Daca au introdus o taxa de 10 lei si problema e din vina ta.... ar cam fi corect...un exemplu ar fi ...era unul care ii tot "manca "pisica fibra ...dar daca eu nu am nici o vina nu e in regula...
|
|
#4444
Posted 10 August 2017 - 11:59
Unei prietene nu-i mai merge internetul. A sunat acum două zile la ei, a venit cineva și a mers puțin după ce a plecat ăla de la tehnic, iar acum la tehnic nu-i răspunde nimeni.
Ciudat e RDS, ăsta. Nu e prea departe față de Telekom la capitolul ăsta. |
#4445
Posted 10 August 2017 - 12:49
Pai sa sune la relatii clienti ca la tehnic sigur nu are cum sa sune. Stie ca exista si Digicare sa depuna sesizare?
|
#4446
Posted 10 August 2017 - 13:08
Nu are cont pe Digi.Care. Tot i-am spus să-și facă, dar nu și nu.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users