Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Eu cand vreau sa fluier, fluier (2010)
Last Updated: Dec 29 2010 00:01, Started by
Skypee
, Jan 20 2010 19:50
·
0
#19
Posted 26 March 2010 - 00:18
Maine la 17 jumate ma duc sa-l vad...la cinema Victoria. Curios cum e si ce e cu atata zarva pe capul lui.
Dupa trailer e tot un film cu care atragi atentia la festivaluri, facut dupa dogma 95, deci minimalist, fara buget mare, fara filmari/unghiuri complexe ci doar cele posibile dpdv al omului. Eh...sunt si nu sunt fan al acestui stil. |
#20
Posted 26 March 2010 - 01:58
Inca nu am vazut filmul dar imi aduce aminte cat am stat 20 de ani in puscarie,aproape ca mi se potriveste,acu la 45 de ani e totusi ceva,sper sa-l vad curind.
Imi plac filmele romanesti mult. |
#21
Posted 26 March 2010 - 11:19
Criticul de film Mihnea Columbeanu il aseamana din punct de vedere al impactului emotional cu nume precum "Pupl Fiction"
"The Conversation" , "Eraserhead" sau "One Flew Over the Cuckoo's Nest" . De asemeneal, cica se desprinde si de minimalismul cu care ne-a obisnuit noul val romanesc in ultimii ani. Un pumn in plex... si nu te mai dezlipesti din scaun Sper s-ajung si eu sa-l vad cel tarziu maine. |
#22
Posted 26 March 2010 - 11:25
renegatu2, on 26th March 2010, 04:12, said: oare cand vom putea sa il luam de pe net , l-am cautat de mi-a venit rau Eu am un principiu: daca vreau sa vad un film romanesc, ma duc la cinema sau cumpar DVD-ul (din magazin si cu holograma). Macar pe ai nostri sa-i ajutam ca oricum sunt oropsiti de ai de sus, nu e cazul sa le dam si noi la gioale. |
#23
Posted 26 March 2010 - 11:32
jay333, on 26th March 2010, 11:25, said: Eu am un principiu: daca vreau sa vad un film romanesc, ma duc la cinema sau cumpar DVD-ul (din magazin si cu holograma). Macar pe ai nostri sa-i ajutam ca oricum sunt oropsiti de ai de sus, nu e cazul sa le dam si noi la gioale. P.S. sper sa-l vad si eu in curand dar inca n-am auzit sa fi aparut si prin Constanta Edited by tc2007, 26 March 2010 - 11:33. |
#24
Posted 26 March 2010 - 13:54
Serios, cate filme romanesti se produc pe an? Cat inseamna 1, 2 sau 3 bilete de cinema intr-un an? Sau 1, 2, 3 DVD-uri? Cateva pachete de tigari, cateva beri, cativa mici sau "ciorbite de vacuta".
|
#25
Posted 27 March 2010 - 22:51
Nu e tocmai un pumn in plex cum zice Pitbull (Mihnea Columbeanu) insa e un film romanesc bun facut dupa stilul care caracterizeaza deja tara asta. Dogma 95 a fost tehnica ce i-a cucerit pe regizorii tineri romani insa e gresit din cauza ca nu e tocmai un film pe care vrei sa-l revezi si a doua sau a treia oara. E estetic simplu si cateodata urat. Oricum, ideea e sa nu iti placa cum arata pentru ca vrea sa-ti arate ce se intampla, despre ce e povestea si nu altceva...si nici asta nu e frumoasa insa e puternica datorita jocului actorilor si a tensiunii create de regizor.
Filmul e bun, e mai bun decat bun dar nu se poate compara in veci cu Pulp Fiction si celelalte filme enumerate de Mihnea. Desprinderea de minimalism de care vorbeste e de fapt tocmai scurtarea unor scene care erau de obicei lungi in celelalte filme romanesti. Scurtarea lor a ajutat la cladirea unei tensiuni autentice care rabufneste la mijloc cu intalnirea mamei si spre final. Mi-a placut de asemenea ca nu ne vorbeste despre atrocitatile comunismului si ne-a lasat cu aburerile de atunci. Asta e bine. S-a folosit o poveste de actualitate si a fost povestita foarte bine. |
#26
Posted 28 March 2010 - 10:28
Intr-adevar de actualitate povestea - sunt numeroase familii in Romania, de cand cu libera circulatie, a caror copii trec prin asemenea drame si ajung la asemenea inconstiente doar din iubirea pentru familie.
OFF: Am fost la Victoria la 19 30 - din pacate din 800 locuri disponibile erau ocupate in jur de 100. Am vorbit cu femeile de pe acolo - au spus ca toata lumea este constienta ca daca s-ar moderniza ar aduce venituri importante, insa nu pot incepe aceste demersuri pentru ca cinemaurile de stat sunt acum intre minister si primarii, si trebuie intai solutionata situatia, si apoi cica ar dori sa le modernizeze. Intr-adevar ar fi salile pline si profitul urias aferent a 500-700 locuri, daca ar arata ca CinemaC si ar aduce filme ca atare, premiere etc. |
#27
Posted 30 March 2010 - 10:19
am citit ca regizorul lucreaza la continuare. titlul provizoriu este "Atunci fluiera, da-te dracului de bulangiu"
|
#28
Posted 30 March 2010 - 14:33
De fapt, tipul chiar lucreaza la alt film, adica exista scenariu. Cica e despre un ucigas platit, de 50 de ani. Edited by caroline_hi, 30 March 2010 - 14:33. |
|
#29
Posted 30 March 2010 - 14:52
Mosotti, on 30th March 2010, 11:19, said: am citit ca regizorul lucreaza la continuare. titlul provizoriu este "Atunci fluiera, da-te dracului de bulangiu" ) Exista un topic cu numele Postul zilei, pentru ca asta cu siguranta are nevoie de adnotare?! Nu credeam vreodata sa fiu fan Mosotti, insa astazi deja am doua motive |
#31
Posted 05 April 2010 - 00:05
Nici nu ma asteptam sa se compare cu "Pulp Fiction" & co , M0n0, si cred ca si M.C. se referea strict la ceva subiectiv, si nu la valoarea de ansamblu a filmului, cand a pomenit de momentele de mare intensitate emotionala.
Dupa mine, nu se apropie nici macar de titlurile de referinta ale ultimului deceniu din cinematografia romaneasca. Nu are aerul acela grandios si solemn al unui "4 Luni, 3 Saptamani si 2 Zile" sau "Politist, adj." care mie mi-au trezit o admiratie sora cu venerarea. De fapt, pe moment filmul de fata, nu m-a lasat mai putin rece decat inca un film "bun" , de pluton dar usor, usor, a ajuns sa ma bantuie la un nivel onorabil prin cateva imagini. La mine "pumnul in plex" nu a fost vizita mamei ci unul aproape concret... upercutul aplicat flacaului psiholog care i-a atacat intimitatea. Toata secventa din sala aceea e buna - cea mai buna din film- dar momentul declansator al nebuniei a fost de o naturalete si un surprinzator care m-au inghetat. Ce m-a nemultumit e ca poveste sufera un twist de perspectiva brutal... dar neasumat. Adica, pana dupa o bucata buna de timp trecuta de la "sedinta familie" promitea sa se centreze pe conflictul asta ( nu!? ), mai exterior, dintre el si maica-sa urmand ca apoi sa se deplaseze cu totul in interiorul protagonistului. Asta nu ar fi musai un defect, dar problema familiala e un aspect mult prea major pentru a reprezenta doar un pretext, o scuza pentru evolutia comportamentului lui Silviu. E ca si cum ai prinde o bucata dintr-un splendid apus de soae, intr-un colt de fotografie focalizata pe o cu totul alta tema. M-au mai deranjat jocurile Clarei Voda (mama) si Adei Condesu (victima). Prima nu sant sigur ce-a avut dar n-am crezut-o nicio secunda; a doua - e posibil ca o studenta la psihologie suficient de deschisa la minte incat sa se incumete la un experiment "pe teren" centrat pe niste detinuti, sa se dovedeasca a fi de o frigiditate atat de enervanta? Impresionant si rolul facut de tanarul G. Pistereanu. |
#34
Posted 06 April 2010 - 10:14
Hai ca iti raspund eu. Pentru ca:
-filmele romanesti inca sunt filmate foarte prost, se vad foarte prost si se aud prost. -problema cu camera legata de actorului. Nu inteleg de ce se insista pe modul asta "realist" de a filma. Miscarea cadrului odata cu personajul. Ti se face rau de la atata miscare. -lungirea nejustificata a fazelor in care sunt evidentiate lucruri comune sau imbecile (10% din film iti arata cand se plimba ala prin curtea inchisorii ca sa vada cu cine a venit frac'su, alte 10% cand bea o cafea, etc.) Lejer filmul putea sa fie un scurt-metraj de 5-10 min. In total sunt vreo 2-3 faze tari in tot filmul: - Cand spune ce ii place lui cel mai mult sa faca - Faza cand il ia ala la palme - Discutiile cu directorul inchisorii Cam atat. Iar mi-a parut rau ca am fost la cinema pentru un film asa prost. M-am mai tepuit cu 4,3,2 dar am zis ca a fost o singura data. Dar se pare ca e deja un trend. Ca sa nu mai zic ca cei din Romania sunt probabil ultimii care il vad. Dupa ce a fost prezentat prin toate tarile hai si la astia din Romania. |
#35
Posted 06 April 2010 - 11:29
dacoroman2310, on 6th April 2010, 10:54, said: Pot sa intreb si de ce, daca nu sunt indiscret? A punctat foarte bine @goesalajan Filmul a fost slabut din toate punctele de vedere: - Filmat prost - Regizat prost - 'Actiunea' lasa de dorit - Un plus pt George Pistereanu in rest actorii au avut o prestatie modesta... - Cum a spus si @goesalajan lungirea nejustificata a fazelor care este prezenta si in "Politist, adjectiv"(ne arata cum mananca ciorba in timp real) - Genul filmului este Drama, Thriller (total aiurea, doar pentru ca actiunea se petrece intr-o puscarie si Ada Condeescu este amenintata cu un ciob(se vedea de la o posta ca era din plastic) au zis hai sa il catalogam THRILLER... - Sunt 3-4 faze notabile in film si nimic mai mult... Toti care s-au dus sa vada marele "Eu când vreau sã fluier, fluier" au iesit din sala cu un gust amar.Ieri cand am vazut eu filmul sala a fost plina, toti asteptand acel BUM din partea filmului romanesc iar la final se citeau pe fetele oamenilor dezamagirea... In concluzie un film romanesc de duzina. Edited by EoliThic007, 06 April 2010 - 11:35. |
#36
Posted 06 April 2010 - 11:40
Filmat prost si regizat prost...habar n-aveti ce inseamna chestiile astea. Si nu incerca sa-l compari cu filmele americane la stilul de filmare. Stilul asta de filmare a fost folosit anume pentru a da impresia spectatorului de proximitate fata de actiune, de realism, miscarile ajutand la cresterea tensiunii si a dramei personajelor. Geo, daca ti se face rau inseamna ca tu te uiti la background in timp ce se misca si nu la obiectul luat in vizor de catre camera, acela care este urmarit chiar daca este miscare in cadru.
Niciodata nu poate fi scos un scurt metraj de 5-10 minute din filmul asta. Cantitatea de informatii si construirea tensiunii de la inceput e esentiala pentru filmul asta. Un scurt-metraj de 10 minute ar fi fost ridicol. Nu se intelegea nimic. Secventele nu sunt lungite deloc peste masura. Plimbarea prin curte la inceput e justificata 100%. Omul vroia sa descopere cu cine a venit frate-su pentru ca stia ca nu a venit singur...maxi-taxi-uri nu erau la ora aia. Si drama nu se simte decat in timp real. Secundele in plus arata miscarea personajului pas cu pas, fiind o scena foarte importanta. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users