Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cosmote- furt nesimtit(de catre SISTEM!)
Last Updated: Feb 25 2010 01:50, Started by
atlet1305
, Jan 20 2010 17:11
·
0
#1
Posted 20 January 2010 - 17:11
Era intr-o frumoasa seara De Ajun(2009).Cumparasem de la o taraba in cursul zilei 2 cartele de reincarcare Cosmote de 4 respectiv 6 euro.Doream sa activez optiunea 800-800-150 pe telefonul meu si al unui coleg care ne costa exact 10 euro.Treaba e ca nu am gasit cartele de 5 si 5 euro.Colegul meu nu era langa mine si trebuia sa-l anunt telefonic cand am incarcat sa poata activa optiunea.Am sunat la Cosmote la Rel.cu Clientii si le-am spus ca nu stiu cum sa procedez.Nenea de acolo mi-a recomandat sa incarc pe telefonul meu cei 10euro apoi sa transfer pe celalalt suma de 5 euro,mi-a explicat si cum.Zis si facut!Am racait cele doua cartele si m-am apucat de incarcat.Mai intai am incarcat cartela mai mare de 6 euro apoi pe cea de 4 euro,apoi am inceput sa incerc sa fac transferul catre celalalt nr de telefon a 5 euro si nu reuseam.In final sun iar la ei sa le spun ca nu reusesc.O tanti de acolo ma atentioneaza insa de urmatorul lucru:Se poate transfera de pe telefonul meu pe un altul maximul ultimei cartele de reincarcare,adica 4euro(o mare tampenie).Pai de ce zic,pai fiindca asa e programat SISTEMUL!.Degeaba le-am explicat ca pe mine nu m-a atentionat nimeni de asta ca-s banii mei si normal ar fi sa nu-si bata Sistemul joc de mine deoarece cred ca pot sa-i folosesc cum doresc nu am putut indupleca pe nimeni.Era invocat Sistemul si iar sistemul,ei oamenii nu aveau nicio vina.In final renunt ca nu voiam sa ma enervez prea rau in ziua de Ajunul Craciunului si zic,lasa ca vorbesc cu un vecin sa-mi dea un euro si eu sa-i mai incarc pe ultimii 4.Toata dupa-amiaza zilei am incercat sa transfer acei nenorociti de 4 euro si nu am reusit,reteaua incarcata,incarcata,bla,bla.Pe seara,pe la 18.20 renunt si zic,hai sa activez macar pe telefonul meu Extraoptiunea 800-800-150.Am urmat exact pasii,insa nu venea niciun mesaj de confirmare prin SMS.dupa cca 10 minute repet operatiunea deoarece stiam de incarcarea retelei,etc.Dupa inca vreo 10 apare mesajul de confirmare.Uff,slava domnului ca am reusit,insa surpriza: cand dau sa aflu creditul sunt atentionat ca nu mai am niciun euro(trebuia sa mai am 5).De-abia dupa vreo 2 zile cand am prins Relatiile cu clientii mi s-a comunicat faptul ca am activat extraoptiunea de 2 ori in 10 minute.Degeaba le-am explicat ca nu mi-a venit mesajul de confirmare in timpul asta ci de-abia dupa a doua operatiune mi s-a explicat ca Sistemul e sistem si nu se mai poate face absolut nimic.Am facut o reclamatie la care mi-a venit raspunsul azi.Sistemul a analizat reclamatia dv.care este total nefondata deoarece ati incarcat extraoptiunea de doua ori in 10 minute.
PS: Uite asa o frumoasa seara de Craciun mi-a fost un pic umbrita de o hotie ordinara marca Cosmote.Nu stiu dar chiar incepusem sa-i iubesc.ia uite dom'ne ce tarife,ce abonamente ce acoperire,ce buni sunt...insa afara-i vopsit gardul....! Mai am abonamente si la alte retele de telefonie mobila asa ca pot sa aleg,insa ma framanta cat de jegosi sunt,cum s-au bucurat de necunostinta unui client ca sa mai bage pe neveu in buzunarul Sistemului 5 amarati de euro. Si uite asa au mai pierdut 2 clienti,nu ei,patronii,sefii,oamenii de la Cosmote ci .....SISTEMUL! |
#2
Posted 20 January 2010 - 17:19
As ignora aia cu treanferul maxim in limita ultimei incarcari. Asta e regula, sanatate.
Dar cum dracu sa iti activeze extraoptiunea a doua oara , din moment ce era activata o data ? Edited by mihai!, 20 January 2010 - 17:20. |
#3
Posted 20 January 2010 - 17:24
Banuiesc ca daca scrii si vorbesti in decurs de o zi 800sms-800min-150min,poti reactiva extraoptiunea a doua zi ptr a o lua de la inceput cu discutatul nonstop la telefon si scrisul de SMS-uri pana faci scurta la mana.Dar dupa 10 minute?Parerea mea ca se bazeaza pe necunostinta clientului de rand,avand in spate Sistemul cu jde mii de reguli.Imposibil sa nu faci o greseala daca nu te pricepi.
|
#4
Posted 20 January 2010 - 17:36
#5
Posted 20 January 2010 - 17:36
atlet1305, on 20th January 2010, 17:24, said: Banuiesc ca daca scrii si vorbesti in decurs de o zi 800sms-800min-150min,poti reactiva extraoptiunea a doua zi Pai tocmai asta e problema. Sunt sigur ca nu o poti activa decat o data pe luna. Deci cum dracu ti-au activat-o ei de 2 ori. Si ok ,ti-au activat-o de 2 ori. Iti dau dublul minutelor si mesajelor??? |
#6
Posted 20 January 2010 - 17:48
mihai!, on 20th January 2010, 18:36, said: Si ok ,ti-au activat-o de 2 ori. Iti dau dublul minutelor si mesajelor??? |
#7
Posted 20 January 2010 - 18:22
atlet1305, on 20th January 2010, 17:11, said: Era intr-o frumoasa seara De Ajun(2009).Cumparasem de la o taraba in cursul zilei 2 cartele de reincarcare Cosmote de 4 respectiv 6 euro.Doream sa activez optiunea 800-800-150 pe telefonul meu si al unui coleg care ne costa exact 10 euro.Treaba e ca nu am gasit cartele de 5 si 5 euro.Colegul meu nu era langa mine si trebuia sa-l anunt telefonic cand am incarcat sa poata activa optiunea.Am sunat la Cosmote la Rel.cu Clientii si le-am spus ca nu stiu cum sa procedez.Nenea de acolo mi-a recomandat sa incarc pe telefonul meu cei 10euro apoi sa transfer pe celalalt suma de 5 euro,mi-a explicat si cum.Zis si facut!Am racait cele doua cartele si m-am apucat de incarcat.Mai intai am incarcat cartela mai mare de 6 euro apoi pe cea de 4 euro,apoi am inceput sa incerc sa fac transferul catre celalalt nr de telefon a 5 euro si nu reuseam.In final sun iar la ei sa le spun ca nu reusesc.O tanti de acolo ma atentioneaza insa de urmatorul lucru:Se poate transfera de pe telefonul meu pe un altul maximul ultimei cartele de reincarcare,adica 4euro(o mare tampenie).Pai de ce zic,pai fiindca asa e programat SISTEMUL!.Degeaba le-am explicat ca pe mine nu m-a atentionat nimeni de asta ca-s banii mei si normal ar fi sa nu-si bata Sistemul joc de mine deoarece cred ca pot sa-i folosesc cum doresc nu am putut indupleca pe nimeni.Era invocat Sistemul si iar sistemul,ei oamenii nu aveau nicio vina.In final renunt ca nu voiam sa ma enervez prea rau in ziua de Ajunul Craciunului si zic,lasa ca vorbesc cu un vecin sa-mi dea un euro si eu sa-i mai incarc pe ultimii 4.Toata dupa-amiaza zilei am incercat sa transfer acei nenorociti de 4 euro si nu am reusit,reteaua incarcata,incarcata,bla,bla.Pe seara,pe la 18.20 renunt si zic,hai sa activez macar pe telefonul meu Extraoptiunea 800-800-150.Am urmat exact pasii,insa nu venea niciun mesaj de confirmare prin SMS.dupa cca 10 minute repet operatiunea deoarece stiam de incarcarea retelei,etc.Dupa inca vreo 10 apare mesajul de confirmare.Uff,slava domnului ca am reusit,insa surpriza: cand dau sa aflu creditul sunt atentionat ca nu mai am niciun euro(trebuia sa mai am 5).De-abia dupa vreo 2 zile cand am prins Relatiile cu clientii mi s-a comunicat faptul ca am activat extraoptiunea de 2 ori in 10 minute.Degeaba le-am explicat ca nu mi-a venit mesajul de confirmare in timpul asta ci de-abia dupa a doua operatiune mi s-a explicat ca Sistemul e sistem si nu se mai poate face absolut nimic.Am facut o reclamatie la care mi-a venit raspunsul azi.Sistemul a analizat reclamatia dv.care este total nefondata deoarece ati incarcat extraoptiunea de doua ori in 10 minute. PS: Uite asa o frumoasa seara de Craciun mi-a fost un pic umbrita de o hotie ordinara marca Cosmote.Nu stiu dar chiar incepusem sa-i iubesc.ia uite dom'ne ce tarife,ce abonamente ce acoperire,ce buni sunt...insa afara-i vopsit gardul....! Mai am abonamente si la alte retele de telefonie mobila asa ca pot sa aleg,insa ma framanta cat de jegosi sunt,cum s-au bucurat de necunostinta unui client ca sa mai bage pe neveu in buzunarul Sistemului 5 amarati de euro. Si uite asa au mai pierdut 2 clienti,nu ei,patronii,sefii,oamenii de la Cosmote ci .....SISTEMUL! |
#9
Posted 22 January 2010 - 14:21
Astazi i-am sunat la RC si am zis asa.Recunosc,nu folosesc aceasta retea in mod fluent si am gresit.Deci,am activat o Extraoptiune de doua ori in 10 minute.Greseala se plateste,corect?Dar nu cu 5 euro.In ideea ca puteam practic in cele 10 minute sa vorbesc sa zicem continuu 10 minute,taxati-ma doar in aceasta idee si nu-mi luati de doua ori 5 euro .Puteau sa-mi ia 1 euro,cel mult sau cat o fi 10 minute de convorbire in alte retele la ei.Cea de la RC mi-a zis ca marja mesajului de confirmare este de 24 de ore.Pai va dati seama ca daca aveam voie sa incarc extraoptiunea de 10 ori pe luna,aveam bani in cont si nu vedeam mesajul de confirmare ca dadeam 100 euro ptr un singur serviciu??Ei chiar au impresia ca sutele astea de reguli le intelege chiar oricine?Le-am spus ca am nevoie de o copie la acest lucru ca sa merg la OPC si m-au trimis la un dealer.Din ce-am vazut pe aici am realizat ca asta a fost tot ce-am putut sa fac,trimiterea la un dealer cu pierderea sesizarii,sunt lucruri cunoscute pe la Cosmote dar oricum o sa fac o reclamatie la OPC sa vad daca SISTEMUL ala e chiar asa de impenetrabil.
Edited by atlet1305, 22 January 2010 - 14:23. |
#10
Posted 23 January 2010 - 23:06
Cred ca daca mergi la o reprezentanta si dai de un om 'bun' o sa iti dea banii inapoi cat ai clipi. Daca mergi la OPC cu siguranta vei castiga, nu ai cum sa activezi o extraoptiune cu sute de minute din 10 in 10 min... Trebuia cel mult sa primesti un mesaj de eroare.
Asta e furt sau prostie... (te poti lasa fie prostit fie furat) |
|
#11
Posted 24 January 2010 - 09:31
cred ca a fost o eroare de sistem la tine, joi am portat in cosmote un numar si dupa o ora am putut sa activez extraoptiunea 630 fara probleme.
|
#12
Posted 24 January 2010 - 09:51
alin13n2002, on 24th January 2010, 09:31, said: cred ca a fost o eroare de sistem la tine, joi am portat in cosmote un numar si dupa o ora am putut sa activez extraoptiunea 630 fara probleme. |
#13
Posted 24 January 2010 - 10:08
atlet1305, on 21st January 2010, 00:06, said: Nu mai vede Cosmote bani de la mine. Sa stii ca in toate retelele circula cate o smecherie d-asta (ma rog, n-am fost in Vodafone, deci nu ma pronunt de acolo). Cu Cosmote am avut si eu experiente destule... Cat despre Orange, sunt pe Young si daca uit data la care mi-am acitvat extraoptiunile imi consuma din credit de ma rupe. Niciun mesaj ca "uite, dom'le, iti expira extraoptiunea", NIMIC. Numai smchererii marunte si nevinovate! "Sistemul" asta a fost conceput perfect. E facut exact asa cum tre sa fie, deci chill |
#14
Posted 24 January 2010 - 12:42
atlet1305, on 20th January 2010, 17:11, said: Era intr-o frumoasa seara De Ajun(2009).Cumparasem de la o taraba in cursul zilei 2 cartele de reincarcare Cosmote de 4 respectiv 6 euro.Doream sa activez optiunea 800-800-150 pe telefonul meu si al unui coleg care ne costa exact 10 euro.Treaba e ca nu am gasit cartele de 5 si 5 euro.Colegul meu nu era langa mine si trebuia sa-l anunt telefonic cand am incarcat sa poata activa optiunea.Am sunat la Cosmote la Rel.cu Clientii si le-am spus ca nu stiu cum sa procedez.Nenea de acolo mi-a recomandat sa incarc pe telefonul meu cei 10euro apoi sa transfer pe celalalt suma de 5 euro,mi-a explicat si cum... pai nenea ala trebuia sa stie ca se transfera maxim 4 euro, daca asa este intr-adevar (nu am transferat mai mult de 3 si nu stiu). dar era mai simplu sa-i incarci prietenului cartela de 4 euro si ii transferai apoi 1 euro, in timp ce tu o pastrai pe aia de 6 Edited by sorrell, 24 January 2010 - 12:42. |
#15
Posted 24 January 2010 - 15:50
Nenea ala de la RC nu mi-a spus nimic despre regula asta ca poti incarca pe alt telefon maximul ultimei incarcari ,eu habar nu aveam...ca dealtfel nu mi-era greu sa incarc in cealalta ordine.Treaba e ca nici cei 4 euro nu am putut neam sa-i transfer.De aceea in final am renuntat si am activat de doua ori extraoptiunea de cacao.Initial am sunat iar la RC si i-am rugat sa-mi transfere ei cei 4 euro insa au spus ca Sistemul cu una din reguli nu le da voie sa transfere banii clientilor(avea acordul meu totusi).(culmea de pe un alt telefon-cu abonament am transferat 1 euro instant-de pe cartela insa nu si nu).Parerea mea ca sunt chestii bine gandite,de regula cei care umbla cu numere pe cartela nu sunt clienti fideli Cosmote-asa ca arde-i tata pe fraieri si apoi lasa-i sa planga-regulile sistemului sunt beton.Cine naiba stie sutele de reguli instituite de Sistem? Azi s-a incheiat Extraoptiunea-ce am activat-o pe 24,si am incheiat si sa mai cumpar si macar un singur euro ptr aceasta retea.Vreau sa-i anunt si pe ceilati amici ca renunt definitiv la acest numar,asa ca o sa mai merg cam o luna si Adios!
PS Am uitat sa mai specific ca la supararile mele exprimate la Relatii cu Clientii mi s-a inchis de doua ori telefonul in nas lucru nemaiintalnit la nicio retea de telefonie din Romania! |
|
#16
Posted 01 February 2010 - 22:45
Extraopțiunea 800 minute în COSMOTE + 150 minute naționale și internaționale
Note: Extraopțiunea se poate activa de 2 ori în timpul unei luni calendaristice. Dacă ai consumat minutele și mesajele din opțiune o poți activa încă o dată în aceeași lună calendaristică. La a doua a activare a optiunii se va reține din nou taxa de 5 euro din credit. În cazul în care la momentul celei de-a doua activări mai ai minute și mesaje neconsumate, acestea se vor pierde. Noua perioadă de valabilitate a opțiunii va fi o lună de la ultima activare. •Minutele și mesajele neconsumate într-o lună nu se reportează în luna următoare. •Poți utiliza extraopțiunea când ești în perioada de valabilitate a contului (creditului!). (sursa: site-ul oficial cosmote) |
#17
Posted 01 February 2010 - 22:51
#18
Posted 02 February 2010 - 09:14
atlet1305, on 20th January 2010, 17:11, said: Era intr-o frumoasa seara De Ajun(2009).Cumparasem de la o taraba in cursul zilei 2 cartele de reincarcare Cosmote de 4 respectiv 6 euro.Doream sa activez optiunea 800-800-150 pe telefonul meu si al unui coleg care ne costa exact 10 euro.Treaba e ca nu am gasit cartele de 5 si 5 euro.Colegul meu nu era langa mine si trebuia sa-l anunt telefonic cand am incarcat sa poata activa optiunea.Am sunat la Cosmote la Rel.cu Clientii si le-am spus ca nu stiu cum sa procedez.Nenea de acolo mi-a recomandat sa incarc pe telefonul meu cei 10euro apoi sa transfer pe celalalt suma de 5 euro,mi-a explicat si cum.Zis si facut!Am racait cele doua cartele si m-am apucat de incarcat.Mai intai am incarcat cartela mai mare de 6 euro apoi pe cea de 4 euro,apoi am inceput sa incerc sa fac transferul catre celalalt nr de telefon a 5 euro si nu reuseam.In final sun iar la ei sa le spun ca nu reusesc.O tanti de acolo ma atentioneaza insa de urmatorul lucru:Se poate transfera de pe telefonul meu pe un altul maximul ultimei cartele de reincarcare,adica 4euro(o mare tampenie).Pai de ce zic,pai fiindca asa e programat SISTEMUL!.Degeaba le-am explicat ca pe mine nu m-a atentionat nimeni de asta ca-s banii mei si normal ar fi sa nu-si bata Sistemul joc de mine deoarece cred ca pot sa-i folosesc cum doresc nu am putut indupleca pe nimeni.Era invocat Sistemul si iar sistemul,ei oamenii nu aveau nicio vina.In final renunt ca nu voiam sa ma enervez prea rau in ziua de Ajunul Craciunului si zic,lasa ca vorbesc cu un vecin sa-mi dea un euro si eu sa-i mai incarc pe ultimii 4.Toata dupa-amiaza zilei am incercat sa transfer acei nenorociti de 4 euro si nu am reusit,reteaua incarcata,incarcata,bla,bla.Pe seara,pe la 18.20 renunt si zic,hai sa activez macar pe telefonul meu Extraoptiunea 800-800-150.Am urmat exact pasii,insa nu venea niciun mesaj de confirmare prin SMS.dupa cca 10 minute repet operatiunea deoarece stiam de incarcarea retelei,etc.Dupa inca vreo 10 apare mesajul de confirmare.Uff,slava domnului ca am reusit,insa surpriza: cand dau sa aflu creditul sunt atentionat ca nu mai am niciun euro(trebuia sa mai am 5).De-abia dupa vreo 2 zile cand am prins Relatiile cu clientii mi s-a comunicat faptul ca am activat extraoptiunea de 2 ori in 10 minute.Degeaba le-am explicat ca nu mi-a venit mesajul de confirmare in timpul asta ci de-abia dupa a doua operatiune mi s-a explicat ca Sistemul e sistem si nu se mai poate face absolut nimic.Am facut o reclamatie la care mi-a venit raspunsul azi.Sistemul a analizat reclamatia dv.care este total nefondata deoarece ati incarcat extraoptiunea de doua ori in 10 minute. PS: Uite asa o frumoasa seara de Craciun mi-a fost un pic umbrita de o hotie ordinara marca Cosmote.Nu stiu dar chiar incepusem sa-i iubesc.ia uite dom'ne ce tarife,ce abonamente ce acoperire,ce buni sunt...insa afara-i vopsit gardul....! Mai am abonamente si la alte retele de telefonie mobila asa ca pot sa aleg,insa ma framanta cat de jegosi sunt,cum s-au bucurat de necunostinta unui client ca sa mai bage pe neveu in buzunarul Sistemului 5 amarati de euro. Si uite asa au mai pierdut 2 clienti,nu ei,patronii,sefii,oamenii de la Cosmote ci .....SISTEMUL! Din moment ce-ti spune clar: vei primi un mesaj de confirmare, de ce naiba ai incercat sa ti-o activezi din nou si n-ai asteptat asa cum zicea mesajul? Banuiesc ca stii ce se plateste alaturi de domnie, nu? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users