Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 

Motocositoare - topic dedicat

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
6078 replies to this topic

#5779
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006
Felicitari, tocmai ai reusit sa uzezi prematur motorul. Ai facut mai mult rau  decat bine, motoarele in 2T nu pot functiona mult timp cu turatie constanta fiindca nu se ung.

#5780
SRWP28

SRWP28

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 26.08.2015
Rodajul trebuie făcut la relanti și nu în sarcină. Trei rezervoare de
benzină la relanti, fără sarcină. La interval de 10-15 min se
accelerează la maxim, timp de 10-15 sec, pentru evacuarea din
toba de eșapament a uleiului nears.

...pai asa am inteles eu din manualul lor de instructiuni,si am folosit uleiul lor 2TT-Max...

#5781
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006
Ca si regula generala, motoarele cu ardere interna nu sant proiectate sa mearga la ralanti decat cateva minute, sant foarte mici exceptii de la aceasta regula. Un motor in 2T se unge in momentul cand se decelereaza, Cat despre "marea" firma Ruris, singurul manual bun al lor este cum sa anuleze garantiile, l-a postat un coleg pe forum dar si ala pare scris de un tamplar nu de un mecanic.

#5782
SRWP28

SRWP28

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 68
  • Înscris: 26.08.2015
Nu prea era in regula nici pt. mine sa o las sa mearga 3 rezervoare in gol, aproape 2 a mers,mai am benzina cred ca 30% din cel de al 2 lea, maine o bag un pic la treaba,in cazul in care va mai functiona Posted Image . Daca am bafta si ma tine sa o folosesc cam de 3 ori/an ar fi OK. Pina acum plateam la cineva din vecinatate cam 100 ron pentru fiecare taiere(cam 500 mp,iarba inalta pina la brau),urmatorul an a marit taxa la 150 si ultima data a spus ca fara 200 el nu mai iasa din casaPosted Image  , de aceea am zis sa cumpar una si daca ma va tine 2 ani e bine.

Edited by SRWP28, 30 August 2015 - 19:23.


#5783
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006
De tinut tine, in general se duc furtunele de benzina, pompa de amorsare, rezervorul si busonul care mai etanseaza/sau nu mai pune la atmosfera.

#5784
xbosp

xbosp

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 17.04.2012

View Postmarian_f, on 12 iunie 2015 - 20:28, said:

Revin si eu cu problemele pe care le am cu motocoasa Makita EM2600U. Primul post pe care l-am facut e acesta: http://forum.softped...#entry15618098
Am dus motocoasa in primavara asta la garantie la un service din Piatra-Neamt. M-au sunat a doua zi ca au facut-o, cica au curatat carburatorul. Am luat-o, am folosit-o o data, a mers, a doua oara n-a mai mers, aceeasi poveste, dupa ce se incalzeste nu mai trage motorul in sarcina, se inneaca si pana la urma se opreste. M-am enervat si am desfacut carburatorul, sa-l curat, nu mai facusem asta, e prima motocoasa pe care o am. Sa zicem ca l-am curatat, l-am asamblat la loc, de pornit a pornit dar se tura foarte tare, a mers vreun minut, s-a oprit, si apoi n-am mai putut s-o pornesc. Azi dimineata am fost din nou la acelasi service, bineinteles stiam ca nu mai beneficiez de garantie. In vreo zece minute a zis baiatul ca merge, ca a reglat carburatorul, nici nu l-a desfacut. Intr-adevar mergea, in gol. A mai zis tipul respectiv ca producatorul nu specifica ca ar exista reglaje pentru carburatorul asta, dar ca de fapt trebuie reglat, ca si-a facut el scula lui cu care regleaza, ma rog.
Am ajuns acasa, am cosit cativa metri patrati de iarba, si iar aceeasi poveste, se inneca motorul si nu mai tragea. De pornit porneste, in gol merge, se tureaza, in iarba nu mai merge.
Nici nu stiu ce sa mai fac, sa incerc alt service, sau sa o arunc la gunoi, la mine e problema de drum si de timp, in Targu Neamt nu am gasit pe nimeni sa repare motocoase.
Cand am luat-o am zis ca iau ceva de firma, sa nu se strice, ca eu nu ma pricep sa le bibilesc, dar am avut ghinion, cu modelul asta cel putin.

Am aceleasi probleme cu motocoasa Makita EM2600U. S-a gasit o rezolvare pana la urma ?

#5785
fr0ggybv

fr0ggybv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,144
  • Înscris: 29.10.2008
comform manualului (poate va mai dau idei) :

Putere scăzută
pot fi afectate concomitent mai multe sisteme

Filtru de aer colmatat, carburator evtl. incorect reglat, amortizor de zgomot obturat, canal colector de gaze din cilindru obturat.


banuiesc ca tija se invarte usor ?

Edited by fr0ggybv, 31 August 2015 - 08:38.


#5786
bogdanb1

bogdanb1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 05.07.2007
Nici nu stiu ce sa mai fac, sa incerc alt service, sau sa o arunc la gunoi, la mine e problema de drum si de timp, in Targu Neamt nu am gasit pe nimeni sa repare motocoase.
Cand am luat-o am zis ca iau ceva de firma, sa nu se strice, ca eu nu ma pricep sa le bibilesc, dar am avut ghinion, cu modelul asta cel putin.

din aproape in aproape...
1. ....se plateste. intotdeauna.
2. alimentarea. dupa ultima analiza a acestei situatii. da. se stie. nimeni nu citeste in urma.
3. sorbu, ma nene, sorbu sta in balta sau nu? furtunu mai e acolo? intreg?

#5787
Octavian_A

Octavian_A

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 09.02.2015
Am avut și eu o problemă asemănătoare(pornea mai greu decât de obicei). Am rezolvat-o spălând filtrul de aer cu apă și săpun. O alta problemă pe care am avut-o este aceea că se auzea un zgomot în tijă(parca atingea ceva). Am scos tija, am uns-o cu vaselină iar când am montat-o la loc am constatat că problema nu se rezolvase. Am demontat din nou tija și am întors-o. De atunci nu mai am nici o problemă cu ea. Întrebare: ce s-a întâmplat(cauze) și de ce din momentul când am întors tija a dispărut zgomotul? Mulțumesc.

#5788
Octavian_A

Octavian_A

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 09.02.2015

View Postxbosp, on 31 august 2015 - 05:34, said:


Am aceleasi probleme cu motocoasa Makita EM2600U. S-a gasit o rezolvare pana la urma ?
In manual la performante insuficiente scrie: filtru de aer contaminat, carburator contaminat, tobă de eșapament înfundată și conductă de evacuare din cilindru înfundată.

#5789
bogdanb1

bogdanb1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 05.07.2007
care tija, vergeaua centrala sau tija cu totul pur si simplu?

#5790
Octavian_A

Octavian_A

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 295
  • Înscris: 09.02.2015

View Postbogdanb1, on 31 august 2015 - 11:11, said:

care tija, vergeaua centrala sau tija cu totul pur si simplu?
Vergeaua centrala

#5791
Ahile30

Ahile30

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 08.06.2009
Am cumparat si eu un ruris 55 expert si dupa rodaj s-a blocat demarorul. Am dus-o la reparat si mi s-a spus ca o pana era prea mica.
toate bune si frumoase functioneaza bine, turatie, insa dupa a treia folosire ramane turata iar cutitul se invarte.
Care este problema?
Multumesc

#5792
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006
Daca te-ai fi obosit sa cauti pe net despre firma Ruris inainte de a cumpara motocoasa ai fi aflat unde este problema.

#5793
Ahile30

Ahile30

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 08.06.2009

View Postpufarin, on 03 septembrie 2015 - 14:03, said:

Daca te-ai fi obosit sa cauti pe net despre firma Ruris inainte de a cumpara motocoasa ai fi aflat unde este problema.

Nu inteleg care e problema ta.
Eu am cerut o parere nu sfaturi de desprte ce si cum sa cumpar.
Cam multi bagatori de seama pe forum, dar trebuie sa traiasca si ei.
O zi buna

#5794
mettre

mettre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,452
  • Înscris: 12.08.2014
Daca ramane accelerata foarte tare trebuie sa fie ceva la carburator-cablu acceleratie....toate chinezariile au un surubel pt reglare turatie ...incearca putin reglaj acolo
Faptul ca se invarte mosorul sau cutitul cand ramane accelerata, este ceva normal
Daca ai un relanti cu turatie normala/redusa....in mod normal nu are cum sa cupleze cu exceptia cazului in care arcurile din ambreiaj sunt de proasta calitate sau slabite
Intai rezolva problema cu turatia ridicata si dupa aia vezi daca e cazul sa umbli la ambreiaj....
Eu totusi sunt curios ce pana era prea mica la demaror....

Nu mai fi atat de acid referitor la raspunsul colegului pufarin.....
Are dreptate!

#5795
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,597
  • Înscris: 21.02.2006

View PostAhile30, on 03 septembrie 2015 - 14:26, said:


Nu inteleg care e problema ta.
Eu am cerut o parere nu sfaturi de desprte ce si cum sa cumpar.
Cam multi bagatori de seama pe forum, dar trebuie sa traiasca si ei.
O zi buna

Daca taceai filozof ramaneai si poate te ajutam sa iti repari "jucaria" asa "succesuri" cu garantia ruris, o sa ai nevoie.

#5796
Ahile30

Ahile30

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 08.06.2009

View Postpufarin, on 03 septembrie 2015 - 16:50, said:

Daca taceai filozof ramaneai si poate te ajutam sa iti repari "jucaria" asa "succesuri" cu garantia ruris, o sa ai nevoie.

Bine, bine...

View Postmettre, on 03 septembrie 2015 - 16:30, said:

Daca ramane accelerata foarte tare trebuie sa fie ceva la carburator-cablu acceleratie....toate chinezariile au un surubel pt reglare turatie ...incearca putin reglaj acolo
Faptul ca se invarte mosorul sau cutitul cand ramane accelerata, este ceva normal
Daca ai un relanti cu turatie normala/redusa....in mod normal nu are cum sa cupleze cu exceptia cazului in care arcurile din ambreiaj sunt de proasta calitate sau slabite
Intai rezolva problema cu turatia ridicata si dupa aia vezi daca e cazul sa umbli la ambreiaj....
Eu totusi sunt curios ce pana era prea mica la demaror....

Nu mai fi atat de acid referitor la raspunsul colegului pufarin.....
Are dreptate!

Problema a fost la demaror, care s-a blocat, probabil era vorba despre pana de acolo, care fiind prea mica a sarit.
O sa vad pe la carburator ceva reglaj.
La turatie normala nu cupleaza.
Multumesc pentru sfat.

Edited by Ahile30, 03 September 2015 - 20:15.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate