Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Motocositoare - topic dedicat
Last Updated: May 04 2016 09:50, Started by
clespet
, Jan 19 2010 20:13
·
0
#5743
Posted 16 August 2015 - 11:53
Am si eu o problema la fs90......porneste bine, merge frumos dar cand incep treaba cu ea si se incalzeste, cand o las la relanti, merge un pic, incepe sa scada in turatie usor usor si se opreste.
Am schimbat filtrul de aer pt ca cel vechi era varza, am verificat bujia care nu era foarte calaminata la electrozi dar am si curatzat'o binii di tat, furtunele de la rezerv sunt ok, in rezervor nu se creeaza vid dar intradevar busonul lui cam face figuri la desfacere sau strangere..... La butoanele de reglaj nu a umblat nimeni sunt in aceeasi pozitie...daca maresc Low, imi creste relantiul ca la stern ceea ce nu vreau pt ca stihl'ul are un relanti cu turatie mica.... De la ce dreq ar putea fi? Sa'i curat carburatorul nu vad rostul ca de pornit porneste deci.......chiar nu'mi pot da seama poate aveti vre'o idee |
#5744
Posted 16 August 2015 - 16:21
La unele carburatoare trebuie ajustate in timp reglajele cu care vin din fabrica , altele merg cu acele reglaje mult si bine ...
Parerea mea , o reglare la "zi " a carburatorului , daca aveti "ureche muzicala" puteti sa o faceti d-voastra , daca nu la un service autorizat cu banc de reglaj carburatoare , oricum costul nu poate fi exagerat de mare ... |
#5745
Posted 16 August 2015 - 21:55
de exemplu la a mea fs 350 nu are reglaje carburatorul.acum ar trebui inlocuit si ma gandesc sa ii pun de ala cu suruburi de reglaj
|
#5746
Posted 17 August 2015 - 18:44
RazvanGL1, on 25 august 2013 - 22:10, said:
Indiferent de ce cositoare vei lua, grija mare sa nu aibă axul transmisiei flexibil. motocoasa demon a mers f bine, e clar ca nu se alimenteaza, dar nu stiu ce sa fac, bujie are?, o fi ceva infundat? ce ar trebui sa verific mai intai? care ar fi ordinea pieselor ce trebuie verificate? astept un raspuns . va multumesc anticipat ? |
#5748
Posted 17 August 2015 - 21:35
Ati folosit doua expresii in antiteza, din punctul neu de vedere: "se ineaca", apoi ca "nu se alimenteaza".
Trebuie sa lamurim acest aspect. Verificati stare bujiei(uscata, umeda, culoare)+ daca da scanteie (demontat bujia, se pune fisa, se apropie varful bujiei de cilindru si se trage de demarou) Daca se constata ca nu se alimenteaza(asa cum apreciati dvs), se verifica daca face vid, se verifica furtunul de alimentare, FILTRU de benzina, se curata carburatorul + reglaj. Eventual verificati initial cu o alta bujie, asta daca aveti una la indemana. |
#5749
Posted 18 August 2015 - 10:48
Verifica si cu busonul de la rezervor partial-sau de tot- deschis.Poate face vid in rezervor,fiind infundata gaura din buson,cum zice si froggy si razvan.
Edited by alexbjorg, 18 August 2015 - 10:48. |
#5750
Posted 18 August 2015 - 12:16
RazvanGL1, on 17 august 2015 - 21:35, said:
Ati folosit doua expresii in antiteza, din punctul neu de vedere: "se ineaca", apoi ca "nu se alimenteaza". Trebuie sa lamurim acest aspect. Verificati stare bujiei(uscata, umeda, culoare)+ daca da scanteie (demontat bujia, se pune fisa, se apropie varful bujiei de cilindru si se trage de demarou) Daca se constata ca nu se alimenteaza(asa cum apreciati dvs), se verifica daca face vid, se verifica furtunul de alimentare, FILTRU de benzina, se curata carburatorul + reglaj. Eventual verificati initial cu o alta bujie, asta daca aveti una la indemana. Va multumesc ca ati raspuns apelului meu. La mine nu e problema cu pornirea, porneste la sfert, are putere in primele 30 - 40 de secunde, o pot ambala la maxim pastrandu-si turatia (puterea) doar ca apoi "cade in nas" ca sa zic asa, nu se mai ambaleaza si se opreste. Daca reiau ciclul se intampla la fel, porneste si se opreste asa cum am explicat mai sus. unde este filtrul de benzina? cum se desfac conductele care intra in rezervor? cum se verifica daca face vid? azi incep sa-l "manevrez" nu sunt chiar "afon" am mai reparat chestii de astea, doar ca am nevoie de o consiliere daca doriti sa mi-o acordati. Va multumesc ! asa arata motocoasa de care este vorba. ardeleanumihai, on 18 august 2015 - 12:02, said:
buna ziua! Va multumesc ca ati raspuns apelului meu. La mine nu e problema cu pornirea, porneste la sfert, are putere in primele 30 - 40 de secunde, o pot ambala la maxim pastrandu-si turatia (puterea) doar ca apoi "cade in nas" ca sa zic asa, nu se mai ambaleaza si se opreste. Daca reiau ciclul se intampla la fel, porneste si se opreste asa cum am explicat mai sus. unde este filtrul de benzina? cum se desfac conductele care intra in rezervor? cum se verifica daca face vid? azi incep sa-l "manevrez" nu sunt chiar "afon" am mai reparat chestii de astea, doar ca am nevoie de o consiliere daca doriti sa mi-o acordati. Va multumesc ! asa arata motocoasa de care este vorba. Attached FilesEdited by ardeleanumihai, 18 August 2015 - 12:14. |
#5751
Posted 18 August 2015 - 12:52
#5752
Posted 18 August 2015 - 13:53
|
#5753
Posted 18 August 2015 - 15:48
Demon'ul tau este o chinezarie autentica cu bujie de 0,5 bani, cumpara una buna(ngk, bosch, champion) si vezi daca se schimba ceva.
Ps. Sa reglezi distanta electrozilor |
#5754
Posted 18 August 2015 - 16:43
moare scinteia din cauza depunerii de carbon pe electrozii bujei, trebuie decit curatata si merge ca unsa din nou, chiar daca e chinezarie autentica, tocmai de aia...ca e...autentica, merge de rupe pamintu.
|
#5755
Posted 18 August 2015 - 16:57
Mai zic o data-ultima oara-:verifica cum merge cu capacul de la rezervor (pe unde bagi benzina) partial desfacut- o jumate de filet- sau desfacut complet.
Daca asa nu merge,atunci schimba bujia cu una noua ngk. Scuze: nu e de la bujie,este 99,99% vid in rezervor,altfel nu ar porni de fel. Spune rezultatele,pe urma mai vedem. Ai timp sa pui poze dar nu ai timp sa ii dai sfoara cu capacul de la la rezervor desfiletat-indepartat.Brava! Edited by alexbjorg, 18 August 2015 - 16:58. |
#5756
Posted 18 August 2015 - 18:03
La mine cand am avut probl cu sternul.....coseam cu el si dintr'o data i'a scazut puterea si s'a oprit....n'a mai pornit neam! Da'i curatza filtrul de aer, desfa carburatorul ca a luat gunoaie, spala carburatorul.....furtunasele verificate, unul era putin crapat dar nu pierdea...cu toate astea l'am scurtat.....da'i la sfoara si partz tot nu mergea.....am scos bujia si era plina de carmaz....inlocuire si e ca noua
|
#5757
Posted 18 August 2015 - 18:56
nu trebuie inlocuita, decit daca ti-e mila de saracii comercianti, sa mai vinda si ei...peria de sirma sau in cel mai rau caz, arsa, batrineste. eu am patit cu un ngk,nu mai stiu codu, filet subtire hexagon de 16, git scurt, motoras in 4 timpi, exact, exact, aceleasi simtome.
deci...nu prea am loc de dubii. nici nu am de schimb. iar la motocoasa ii facusem cadou un ngk. sta in cutie, tot originala e pusa pe ea. nu e diferenta, sau poate o fi, in rau, m-am plictisit repede de ea, am pus tot originala ei chinezeasca ce a trecut prin periaje si arsura cu aragazu.... asa ca cine are bani de aruncat...n-aveti decit sa schimbati orice...si motocoasa...mama nu se supara...de ce oareee??. Edited by bogdanb1, 18 August 2015 - 18:56. |
|
#5758
Posted 18 August 2015 - 21:46
Eu acum cand periez bujia, folosesc o periuta fina pt bormasina, o blochez pe minim, si o curat ca la polizor, iese ca noua....
|
#5759
Posted 19 August 2015 - 00:09
da...te-am notat in caietul lui Mos Craciun. Marmota nu era pe faza...era pe nul ! Prietenii stiu de ce!
Edited by bogdanb1, 19 August 2015 - 00:10. |
#5760
Posted 19 August 2015 - 07:28
Buna dimineata dragii mei !!!
Pentru inceput vreau sa stiti ca MA BUCUR CA EXISTATI Am luat in considerare toti ce mi-ati transmis Ieri dupa amiaza am "desfacut" partzaitoarea. Am luat-o sistematic pana am ajuns la stadiul in care am facut pozele atasate. Carburatorul arata bine zic eu, filtrul de benzina ok, proba cu capacul deschis am facut-o - nu era din cauza vidului - orificiul din buson este de fapt o supapa de sens ea permitand doar evacuarea aerului din rezervor in cazul unei suprapresiuni. - filtrul de aer e ok dar o sa-l spal cu apa si sapun asa cum am vazut scris pe undeva - bujia e un pic "incarcata" dar nu asa de tare cum am vazut in alte dati (nu la acest "utilaj" ci la cositoarea de gazon) - eu ma gandesc ca daca era bujia de vina nu pornea asa de repede - am scos-o si o sa-mi iau una de firma cum ati sugerat mai sus - problema este/a fost zic eu la furtunul de admisie din carburator asa incat in momentul in care l-am tras putin din inelul de cauciuc care se afla pe rezervor s-a rupt desi n-ar fi trebuit pentru ca avea grasime de la uleiul din amestec si ar fi trebuit sa alunece - eu zic ca a fost un pic crapat si pe acolo tragea aer fals - - am ajuns la concluzia ca dupa amorsare "aparatul" mergea perfect pana cand aerul tras prin asa-zisa crapatura ajungea in carburator - am luat si furtunul cu mine sa caut unul similar Ce sa mai zic - azi cumpar cele necesare si va tin la curent astfel incat dupa terminarea (cu succes ) lucrarilor sa va invit la o palinca de Ardeal. Va multumesc tuturor celor implicati !!! Sa auzim de bine ....dar pana e Ponta acolo nu prea cred Attached FilesEdited by ardeleanumihai, 19 August 2015 - 07:38. |
Anunturi
▶ 4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users