Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 

Motocositoare - topic dedicat

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
6078 replies to this topic

#5743
mettre

mettre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,452
  • Înscris: 12.08.2014
Am si eu o problema la fs90......porneste bine, merge frumos dar cand incep treaba cu ea si se incalzeste, cand o las la relanti, merge un pic, incepe sa scada in turatie usor usor si se opreste.
Am schimbat filtrul de aer pt ca cel vechi era varza, am verificat bujia care nu era foarte calaminata la electrozi dar am si curatzat'o binii di tat, furtunele de la rezerv sunt ok, in rezervor nu se creeaza vid dar intradevar busonul lui cam face figuri la desfacere sau strangere.....
La butoanele de reglaj nu a umblat nimeni sunt in aceeasi pozitie...daca maresc Low, imi creste relantiul ca la stern ceea ce nu vreau pt ca stihl'ul are un relanti cu turatie mica....
De la ce dreq ar putea fi? Sa'i curat carburatorul nu vad rostul ca de pornit porneste deci.......chiar nu'mi pot da seama poate aveti vre'o idee

#5744
cris1981

cris1981

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 499
  • Înscris: 22.10.2011
La unele carburatoare trebuie ajustate in timp reglajele cu care vin din fabrica , altele merg cu acele reglaje mult si bine ...
Parerea mea , o reglare la "zi " a carburatorului , daca aveti "ureche muzicala" puteti sa o faceti d-voastra , daca nu la  un service autorizat cu banc de reglaj carburatoare , oricum costul nu poate fi exagerat de mare ...

#5745
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
de exemplu la a mea fs 350 nu are reglaje carburatorul.acum ar trebui inlocuit si ma gandesc sa ii pun de ala cu suruburi de reglaj

#5746
ardeleanumihai

ardeleanumihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 05.06.2013

 RazvanGL1, on 25 august 2013 - 22:10, said:

Indiferent de ce cositoare vei lua, grija mare sa nu aibă axul transmisiei flexibil.
va rog spuneti mi de ce se ineaca motocoasa mea dupa aproximativ 1 min, o repornesc iar merge putin  apoi se opreste,
motocoasa demon a mers f bine, e clar ca nu se alimenteaza, dar nu stiu ce sa fac, bujie are?, o fi ceva infundat? ce ar trebui sa verific mai intai?
care ar fi ordinea pieselor ce trebuie verificate?
astept un raspuns . va multumesc anticipat ?

#5747
fr0ggybv

fr0ggybv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,144
  • Înscris: 29.10.2008
vezi daca nu cumva se face vid in rezervor.

#5748
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 25.03.2010
Ati folosit doua expresii in antiteza, din punctul neu de vedere: "se ineaca", apoi ca "nu se alimenteaza".
Trebuie sa lamurim acest aspect.
Verificati stare bujiei(uscata, umeda, culoare)+ daca da scanteie (demontat bujia, se pune fisa, se apropie varful bujiei de cilindru si se trage de demarou)
Daca se constata ca nu se alimenteaza(asa cum apreciati dvs), se verifica daca face vid, se verifica furtunul de alimentare,  FILTRU de benzina, se curata carburatorul + reglaj. Eventual verificati initial cu o alta bujie, asta daca aveti una la indemana.

#5749
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
Verifica si cu busonul de la rezervor partial-sau de tot- deschis.Poate face vid in rezervor,fiind infundata gaura din buson,cum zice si froggy si razvan.

Edited by alexbjorg, 18 August 2015 - 10:48.


#5750
ardeleanumihai

ardeleanumihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 05.06.2013

 RazvanGL1, on 17 august 2015 - 21:35, said:

Ati folosit doua expresii in antiteza, din punctul neu de vedere: "se ineaca", apoi ca "nu se alimenteaza".
Trebuie sa lamurim acest aspect.
Verificati stare bujiei(uscata, umeda, culoare)+ daca da scanteie (demontat bujia, se pune fisa, se apropie varful bujiei de cilindru si se trage de demarou)
Daca se constata ca nu se alimenteaza(asa cum apreciati dvs), se verifica daca face vid, se verifica furtunul de alimentare,  FILTRU de benzina, se curata carburatorul + reglaj. Eventual verificati initial cu o alta bujie, asta daca aveti una la indemana.
  buna ziua!
Va multumesc ca ati raspuns apelului meu.
La mine nu e problema cu pornirea, porneste la sfert, are putere in primele 30 - 40 de secunde, o pot ambala la maxim pastrandu-si turatia (puterea) doar ca apoi "cade in nas" ca sa zic asa, nu se mai ambaleaza si se opreste.
Daca reiau ciclul se intampla la fel, porneste si se opreste asa cum am explicat mai sus.
unde este filtrul de benzina? cum se  desfac conductele care intra in rezervor? cum se verifica daca face vid?
azi incep sa-l "manevrez" nu sunt chiar "afon" am mai reparat chestii de astea, doar ca am nevoie de o consiliere daca doriti sa mi-o acordati.
Va multumesc !

asa arata motocoasa de care este vorba.

 ardeleanumihai, on 18 august 2015 - 12:02, said:

  buna ziua!
Va multumesc ca ati raspuns apelului meu.
La mine nu e problema cu pornirea, porneste la sfert, are putere in primele 30 - 40 de secunde, o pot ambala la maxim pastrandu-si turatia (puterea) doar ca apoi "cade in nas" ca sa zic asa, nu se mai ambaleaza si se opreste.
Daca reiau ciclul se intampla la fel, porneste si se opreste asa cum am explicat mai sus.
unde este filtrul de benzina? cum se  desfac conductele care intra in rezervor? cum se verifica daca face vid?
azi incep sa-l "manevrez" nu sunt chiar "afon" am mai reparat chestii de astea, doar ca am nevoie de o consiliere daca doriti sa mi-o acordati.
Va multumesc !

asa arata motocoasa de care este vorba.

Attached Files


Edited by ardeleanumihai, 18 August 2015 - 12:14.


#5751
fr0ggybv

fr0ggybv

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,144
  • Înscris: 29.10.2008
vidul se verifica cum a zis si alex mai sus, lucreaza cu capacul deschis, sa intre aer.

 alexbjorg, on 18 august 2015 - 10:48, said:

Verifica si cu busonul de la rezervor partial-sau de tot- deschis.Poate face vid in rezervor,fiind infundata gaura din buson,cum zice si froggy si razvan.


#5752
bogdanb1

bogdanb1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 05.07.2007

 ardeleanumihai, on 18 august 2015 - 12:16, said:

doar ca apoi "cade in nas" ca sa zic asa, nu se mai ambaleaza si se opreste.
Va multumesc !
traseul e asa:
1.bujia
2 bobina
3 alimentarea
ar trebui sa fie bujia colmatata, plina de carbon.

#5753
mettre

mettre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,452
  • Înscris: 12.08.2014
Demon'ul tau este o chinezarie autentica cu bujie de 0,5 bani, cumpara una buna(ngk, bosch, champion) si vezi daca se schimba ceva.
Ps. Sa reglezi distanta electrozilor

#5754
bogdanb1

bogdanb1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 05.07.2007
moare scinteia din cauza depunerii de carbon pe electrozii bujei, trebuie decit curatata si merge ca unsa din nou, chiar daca e chinezarie autentica, tocmai de aia...ca e...autentica, merge de rupe pamintu.

#5755
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
Mai zic o data-ultima oara-:verifica cum merge cu capacul de la rezervor (pe unde bagi benzina) partial desfacut- o jumate de filet- sau desfacut complet.
Daca asa nu merge,atunci schimba bujia cu una noua ngk.
Scuze: nu e de la bujie,este 99,99% vid in rezervor,altfel nu ar porni de fel.
Spune rezultatele,pe urma mai vedem.
Ai timp sa pui poze dar nu ai timp sa ii dai sfoara cu capacul de la la rezervor desfiletat-indepartat.Brava!

Edited by alexbjorg, 18 August 2015 - 16:58.


#5756
mettre

mettre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,452
  • Înscris: 12.08.2014
La mine cand am avut probl cu sternul.....coseam cu el si dintr'o data i'a scazut puterea si s'a oprit....n'a mai pornit neam! Da'i curatza filtrul de aer, desfa carburatorul ca a luat gunoaie, spala carburatorul.....furtunasele verificate, unul era putin crapat dar nu pierdea...cu toate astea l'am scurtat.....da'i la sfoara si partz tot nu mergea.....am scos bujia si era plina de carmaz....inlocuire si e ca noua

#5757
bogdanb1

bogdanb1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 05.07.2007
nu trebuie inlocuita, decit daca ti-e mila de saracii comercianti, sa mai vinda si ei...peria de sirma sau in cel mai rau caz, arsa, batrineste. eu am patit cu un ngk,nu mai stiu codu, filet subtire hexagon de 16, git scurt, motoras in 4 timpi, exact, exact, aceleasi simtome.
deci...nu prea am loc de dubii. nici nu am de schimb.
iar la motocoasa ii facusem cadou un ngk. sta in cutie, tot originala e pusa pe ea. nu e diferenta, sau poate o fi, in rau, m-am plictisit repede de ea, am pus tot originala ei chinezeasca ce a trecut prin periaje si arsura cu aragazu....
asa ca cine are bani de aruncat...n-aveti decit sa schimbati orice...si motocoasa...mama nu se supara...de ce oareee??.

Edited by bogdanb1, 18 August 2015 - 18:56.


#5758
mettre

mettre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,452
  • Înscris: 12.08.2014
Eu acum cand periez bujia, folosesc o periuta fina pt bormasina, o blochez pe minim, si o curat ca la polizor, iese ca noua....

#5759
bogdanb1

bogdanb1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 05.07.2007
da...te-am notat in caietul lui Mos Craciun. Marmota nu era pe faza...era pe nul ! Prietenii stiu de ce!

Edited by bogdanb1, 19 August 2015 - 00:10.


#5760
ardeleanumihai

ardeleanumihai

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 05.06.2013
Buna dimineata dragii mei !!!
Pentru inceput vreau sa stiti ca MA BUCUR CA EXISTATI :)
Am luat in considerare toti ce mi-ati transmis
Ieri dupa amiaza am "desfacut" partzaitoarea. Am luat-o sistematic pana am ajuns la stadiul in care am facut pozele atasate.
Carburatorul arata bine zic eu, filtrul de benzina ok, proba cu capacul deschis am facut-o - nu era din cauza vidului - orificiul din buson este de fapt o supapa de sens
ea permitand doar evacuarea aerului din rezervor in cazul unei suprapresiuni.
- filtrul de aer e ok dar o sa-l spal cu apa si sapun asa cum am vazut scris pe undeva
- bujia e un pic "incarcata" dar nu asa de tare cum am vazut in alte dati (nu la acest "utilaj" ci la cositoarea de gazon) - eu ma gandesc
  ca daca era bujia de vina nu pornea asa de repede - am scos-o si o sa-mi iau una de firma cum ati sugerat mai sus
- problema este/a fost zic eu la furtunul de admisie din carburator asa incat in momentul in care l-am tras putin din inelul de cauciuc
  care se afla pe rezervor s-a rupt  desi n-ar fi trebuit pentru ca avea grasime de la uleiul din amestec si ar fi trebuit sa alunece - eu zic ca a fost un pic crapat si pe acolo tragea aer fals -
- am ajuns la concluzia ca dupa amorsare "aparatul" mergea perfect pana cand aerul tras prin asa-zisa crapatura ajungea in carburator
- am luat si furtunul cu mine sa caut unul similar
Ce sa mai zic - azi cumpar cele necesare si va tin la curent astfel incat dupa terminarea (cu succes ) lucrarilor sa va invit la o palinca de Ardeal.
Va multumesc tuturor celor implicati !!!
Sa auzim de bine ....dar pana e Ponta acolo nu prea cred  :)

Attached Files

  • Attached File  1.JPG   286.8K   53 downloads
  • Attached File  2.JPG   258.27K   49 downloads
  • Attached File  3.JPG   686.36K   50 downloads
  • Attached File  4.JPG   446.52K   47 downloads
  • Attached File  5.JPG   402.14K   49 downloads
  • Attached File  6.JPG   599.51K   53 downloads
  • Attached File  7.JPG   403.27K   53 downloads
  • Attached File  8.JPG   172.67K   54 downloads

Edited by ardeleanumihai, 19 August 2015 - 07:38.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate