Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Motocositoare - topic dedicat
Last Updated: May 04 2016 09:50, Started by
clespet
, Jan 19 2010 20:13
·
0
#5293
Posted 25 May 2015 - 21:54
Am avut cateva contacte cu ele, slabute, piese rare si scumpe. Cred ca sunt destinate femeilor.
|
#5294
Posted 26 May 2015 - 17:06
#5295
Posted 26 May 2015 - 19:06
O experienta traita de mine azi. Se apropie sezonul si am zis sa caut un ham zdravan am cutreierat magazinele am gasit unul la stihl care o sa il cumpar maine insa nu asta e trairea.Am intrat la Ruris si aveau un ham vai de capul lui din bretele cu ceva plastic 80 de lei ba esti prost zic eu,ma duc la Husqvarna ACELASI HAM ACEASI FIRMA 50 DE LEI.Cred ca cel de la Ruris era sfintit de era asa scump ).
|
#5296
Posted 26 May 2015 - 20:12
Gabi2498, on 26 mai 2015 - 17:06, said:
La bugetul tau cred ca ar fi mai bine sa iei una mai de calitate.Din cate am inteles pe aici asta inseamna stihl,husqvarna,efco,solo |
#5297
Posted 26 May 2015 - 22:15
Buna colegi.As dori o părere de la cine a avut următoarea problema.Am o coasa cu ham Stern GGT 1600 de vreo 3-4ani.Acum când este motorul rece,prima pornire,nu porneste nici,dupa 10 sfori cu socul tras.Daca ii dau aer trag la sfoara 5-7 ori pana porneste.Folosesc benzina buna si ulei Stihl Hp,amestec 25ml ulei la litru benzina.Bujia este de culoare neagra,maronie si distanta dintre electrozi reglata.Filtrul de benzina nu pare sa fie murdar sa scos si suflat.Daca motorul,este,cald si vrea sa o pornesc o ia la prima sfoara.Va rog sfaturi.Multumesc anticipat.
|
#5298
Posted 26 May 2015 - 22:45
La rece porneste cu un raport aer/carburant mai mic fata de mersul la cald. Din cele spuse pare ca relantiul ar fii prea bogat, ceea ce presupune si mai mult oxigen pt pornire. Trebuie verificat carburatorul si ulterior facute ajustari la jiglerul "L" + relanti.
|
#5299
Posted 26 May 2015 - 22:54
zgomot ca de clopotel (ventilatorul) in timp ce cupleaza ambreajul, ce ar putea sa insemne. pe parcurs ce se sincronizeaza turatia sabotilor de la ambreaj cu placa de presiune , zgomotul dispare.
inca nu pot sa desfac acolo. incerc sa intreb,poate aflu ceva. multumesc |
#5300
Posted 27 May 2015 - 07:42
La relanti se aude?
Suruburile sabotilor slabite, uzura a sabotilor. Pana nu vad nu pot spune sigur de la ce vine sunetul. Dar, de obicei, din cauza suruburilor sabotilor ce se slabesc apar cele mai dese probleme la ambreiaj. Decat sa o lasi asa mai bine desfaci sau la garantie. |
#5301
Posted 27 May 2015 - 10:22
@anasstasia daca sareai pasajul urmator; "Nu eu, prietenul, ca eu abea daca o ridic.' se deschidea o noua era in cap. motocoase.
|
#5302
Posted 27 May 2015 - 14:13
RazvanGL1, on 26 mai 2015 - 22:45, said:
La rece porneste cu un raport aer/carburant mai mic fata de mersul la cald. Din cele spuse pare ca relantiul ar fii prea bogat, ceea ce presupune si mai mult oxigen pt pornire. Trebuie verificat carburatorul si ulterior facute ajustari la jiglerul "L" + relanti. http://motorbicyclin...ead.php?t=25620 nu face la relanti, e cazu cu necazu descris in link cred ca'i dau vreo 2 si dupa il desfacla ambreaj, daca nu vrea... |
|
#5303
Posted 27 May 2015 - 14:36
danchi, on 22 martie 2015 - 16:19, said:
....Cand eu voi porni prima oara a treia chinezuta , nou-nouta iar a ta va fi veche si urata iar tu satul de jumuleala de la service Binenteles ca toate trei chinezutele folosite in acest interval , impreuna cu berea bauta in timpul vietii lor ,au costat taman 1200 lei Cumpara totusi ,daca iti permiti , cum zice Vasile ca pe chinezute nu-i suficient sa le iubesti iti trebuie si putina indemanare de mecanic Boier @scaiba te rog sa incepi un capitol nou. Edited by vasile59, 27 May 2015 - 14:40. |
#5305
Posted 27 May 2015 - 14:49
Te rog incepe un topic nou.
Asta este prea stufos deja. |
#5306
Posted 27 May 2015 - 17:51
#5307
Posted 27 May 2015 - 18:55
techmaster35, on 26 mai 2015 - 22:15, said:
Buna colegi.As dori o părere de la cine a avut următoarea problema... |
|
#5308
Posted 27 May 2015 - 20:49
Stern am si eu,bujia neagra denota amestec prea bogat...daca benzina si uleiul sunt ok,furtunasele nu sunt fisurate(nu se observa scurgeri de benzina) filtrul benzina ok mai ramane carburatorul ...la stern si am vazut deja doua, vin reglate pe un amestec prea bogat ce ineaca si inegreste bujia ce duce la pornirea greoaie...
Carburatorul la stern e cu valva rotativa(multumesc d.lui grig pt.informatia cu privire la reglajele acestui tip de carburator) deci nu are jiglor "L" sau "H" ci doar unul(ce regleaza atat joasele cat si inaltele)deasupra carburatorului este o "piulita" si jiglorul e in mijlocul acestuia La mine are deja doi ani,si probleme am avut cu bujia inegrita (am schimbat uleiul si gata) si cu furtunasele care crapa de bune ce is(bazar) ...incearca sa o pornesti cum zic si colegii cu socul numai la jumate si acceleratia blocata Daca nici cu socul la jumate nu merge si la verificari totul e ok ..un reglaj la carburator se impune ...zic eu |
#5309
Posted 27 May 2015 - 21:54
Am desfăcut tot carburatorul,l-am curatat,verificat furtun aspiratie benzina este Ok.De jiglorul acela nu m-am atins,se demonteaza pe sus pe la acceleratie.un site cu un diy la curatat si reglatcarburator la chinezoice nu este?Am mai demontat si suruberul cu arc ca sa curat,montat la loc tot nu pornește.
|
#5310
Posted 27 May 2015 - 21:59
vasile59, on 27 mai 2015 - 14:49, said:
Te rog incepe un topic nou. Asta este prea stufos deja. stufos? unde? willrock252000, on 27 mai 2015 - 20:49, said:
Stern am si eu,bujia neagra denota amestec prea bogat...daca benzina si uleiul sunt ok,furtunasele nu sunt fisurate(nu se observa scurgeri de benzina) filtrul benzina ok mai ramane carburatorul ...la stern si am vazut deja doua, vin reglate pe un amestec prea bogat ce ineaca si inegreste bujia ce duce la pornirea greoaie... Carburatorul la stern e cu valva rotativa(multumesc d.lui grig pt.informatia cu privire la reglajele acestui tip de carburator) deci nu are jiglor "L" sau "H" ci doar unul(ce regleaza atat joasele cat si inaltele)deasupra carburatorului este o "piulita" si jiglorul e in mijlocul acestuia La mine are deja doi ani,si probleme am avut cu bujia inegrita (am schimbat uleiul si gata) si cu furtunasele care crapa de bune ce is(bazar) ...incearca sa o pornesti cum zic si colegii cu socul numai la jumate si acceleratia blocata Daca nici cu socul la jumate nu merge si la verificari totul e ok ..un reglaj la carburator se impune ...zic eu tragi usor de 20 de ori la soara pina pornesti prima data, faci sport, cresti voinic si sanatos. inca o data: se trage usor, nu ne aratam muschii, motorul stie ca avem, deci aici e clar pentru el. trebiue amorsate taseele, udat pistonul cu ''berea'' lui, deci rabdare... jiglerul de sus scrie undeva in stufosenia asta,am pus eu gargara pentru cine are timp, ca e pentru relanti iar cel de jos pentru turatie. de ex, cel de jos, daca porneste greu la cald, dupa citirea bujiei, daca e alba, se mai deschide o juma de tura maxim. filetu e pe dreapta. stiu ca e contradictie, un pic, dar asa am facut eu. adica teoria ca teoria, da...mai trebuie si interpretare, adica: umbli unde ai mai umblat ultima data, tot acolo unde ai avut ultima mincarime, ca altfel uiti si ce nu ai stiut. nu e elicopter, prea aveti pretentii, pe bune, prea greu intelegeti ca trebuie sa pricepeti ce se intimpla in motorasul ala, prea va ridicati cu pretentii de utilizatori de cutii de bere in stinga si telecomenzi pe dreapta. Edited by bogdanb1, 27 May 2015 - 22:05. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users