Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Lincoln Navigator
Last Updated: May 26 2022 19:52, Started by
patrihotz
, Dec 11 2009 16:35
·
0
#37
Posted 08 February 2010 - 19:44
X-plane, on 8th February 2010, 10:16, said: Asa si? tu te uiti la consum in ideea sa-ti iei? cand vrei masina cu motor de 5.4L nu te mai uiti la consum, parerea mea. Toate masinile 4x4 cu motor de 300 cp vor consuma similar. Masinile astea sunt facute pentru americani. A discuta cum se comporta in Bucuresti sau in Romania in general nu are sens: nu au fost facute pentru astea si nu au ce cauta acolo. Obsesia cu consumul de benzina vine in 99% din cazuri de la bani. Adica vorbeste in primul rand "saracia" nu "ecologia". Foarte adevarat ca pretul combustibililor este mult mai ridicat in EU, motivele le cunoastem, si inca raportat la venitul mediu nici nu sufera comparatie cu ceea ce este in general peste Ocean. Este deci normal ca principala preocupare in Ro sa fie costul transportului. Pentru asta insa sunt masinile mici europene. Cine cumpara magaoaie americane gen Navigator sau Suburban ca sa circule prin Bucuresti nu merita cine stie ce atentie sau apreciere de nici un fel. O alta problema este superficialitatea si ideile fixe. Masinile acelea nu consuma atat de mult cat se vehiculeaza (30/100) nu aveti decat sa va uitati pe orice specificatie sau sa discutati cu proprietari. In Ro insa, unde sunt atatea probleme in oras, inghesuiala sau limitari de viteza, intretinere precara a masinilor, orice masina consuma mai mult decat se scrie in specificatii. Care a avut Oltict de exemplu stie ca putea consuma si 16 in oras, desi avea motor de numai 1,1. Categoric ca masinile astea mari si asa zis "sigure" sunt o mare risipa de resurse, dar numarul lor in Ro este din fericire mic. O mult mai mare risipa se face prin mentinerea unor semafoare care lucreaza aiurea, fara o coordonare cat de cat ("unda verde"), ca sa mentionez numai un aspect. Quote Sa cheltui banii pe benzina, doar pentru ca poti, mai bine du-te la cazinou... Masina blazon, adica cine o vede o sa zica, moama , buldozeru ala consuma cat un tir, ce de bani are ala... Si "ala" de la volan nu-si mai incape in piele de mandrie, ca ce tanc si-a tras... Este ipocrizie, intr-o vreme in care tendinta generala este spre economisire si conservarea resurselor naturale, sa faci risipa in mod deliberat, doar pentru ca deocamdata iti poti permite. Iarasi gandim romaneste, apreciind obiceiuri straine. Dincolo e vorba de cultura in primul rand, asa cum a fost ea creata si dezvoltata de-a lungul vremii si e foarte greu de schimbat. "Forta, putere, individualism". Masinile de care vorbim, adica astea mari nu prea sunt obiect de mandrie, poate decat pentru unii tineri zvapaiati si cam saraci cu duhul. Sunt pur si simplu obisnuite, banale, nu zice aproape nimeni "uite ala ce de bani are ala". Nu se baga in treaba altora, fiecare treaba lui ce face. Masini "de invidie", pentru o anumita categorie de gura-casa pot fi cele sport scumpe, peste 150-200k, in nici un caz un Tahoe. Vorbind de cultura: uite un exemplu la mine la firma, mai toti folosesc exclusiv camionete mari, destul de ieftine, foarte bine dotate interior (e oricum ceva de serie). Si-ar putea permite usor un Lexus, BMW sau Metan sau orice alta masina premium, hibrida, electrica, etc. Inclusiv "prezidentul" circula numai cu camioneta Dodge sau Honda, desi isi poate permite mult mai mult, el castiga peste 1 milion jumate pe an numai de la firma. Noi "radem" de ei si bineinteles ca-i doare undeva, pot face ce vor. Acum 2 ani cand benzina isi dublase pretul, toate parcurile de masini SH erau inundate de camionete de vanzare, toti parlitii vroiau sa scape de ele. Cum s-a ieftinit la loc benzina, iarasi au crescut vanzarile de masini mari, gata cu ecologia. Tendinta aia spre "economisire si conservare" de care vorbesti nu e generala de loc, ba din contra, care cum da de bani uita de economisire si intra rapid in consum. Pentru ca poate. Educatia, acolo e problema. Se aplica perfect si la romani. |
#39
Posted 09 February 2010 - 10:28
December, on 11th December 2009, 16:42, said: Astea-s date de manual. Nu se compara absolut deloc cu realitatea Daduse mai demult Huck un link unde puteai gasi consumurile pentru toate modelele vandute pe piata americana si am verificat pt 2 sau 3 masini si eroarea era de cca. 0,5-0,75 l/100km in plus sau in minus. Cred ca asta era site-ul: http://www.fueleconomy.gov . Edited by fastcarjunkie, 09 February 2010 - 10:30. |
#40
Posted 12 March 2010 - 21:52
Rosebud09, on 8th February 2010, 19:44, said: Iarasi gandim romaneste, apreciind obiceiuri straine. Dincolo e vorba de cultura in primul rand, asa cum a fost ea creata si dezvoltata de-a lungul vremii si e foarte greu de schimbat. "Forta, putere, individualism". Masinile de care vorbim, adica astea mari nu prea sunt obiect de mandrie, poate decat pentru unii tineri zvapaiati si cam saraci cu duhul. Sunt pur si simplu obisnuite, banale, nu zice aproape nimeni "uite ala ce de bani are ala". Nu se baga in treaba altora, fiecare treaba lui ce face. Masini "de invidie", pentru o anumita categorie de gura-casa pot fi cele sport scumpe, peste 150-200k, in nici un caz un Tahoe. Vorbind de cultura: uite un exemplu la mine la firma, mai toti folosesc exclusiv camionete mari, destul de ieftine, foarte bine dotate interior (e oricum ceva de serie). Si-ar putea permite usor un Lexus, BMW sau Metan sau orice alta masina premium, hibrida, electrica, etc. Inclusiv "prezidentul" circula numai cu camioneta Dodge sau Honda, desi isi poate permite mult mai mult, el castiga peste 1 milion jumate pe an numai de la firma. Noi "radem" de ei si bineinteles ca-i doare undeva, pot face ce vor. Acum 2 ani cand benzina isi dublase pretul, toate parcurile de masini SH erau inundate de camionete de vanzare, toti parlitii vroiau sa scape de ele. Cum s-a ieftinit la loc benzina, iarasi au crescut vanzarile de masini mari, gata cu ecologia. Tendinta aia spre "economisire si conservare" de care vorbesti nu e generala de loc, ba din contra, care cum da de bani uita de economisire si intra rapid in consum. Pentru ca poate. Educatia, acolo e problema. Se aplica perfect si la romani. permite-mi sa te combat! Tu sustii faptul ca o masina este scumpa de noua, inseamana ca acea masina poate sa consume infinit , din moment ce proprietarul oricum a avut bani sa o cumpere , deci va avea bani si de benzol. Atunci de ce s-ar mai obosi Mercedes sa scoata S-clase Blue hibrid cu motor diesel de 2,2 L si alte modele precum cel din link: s-classe Probabil ca tu te gandesti ca lumea o sa rada de proprietarul unei asemenea masini. "Uite la ala, nu si-a pus GPL dar si-a cumparat S-class hibrid , ca n-are bani de combustibil" Adevarul este ca un im intelept face economie de ori cate ori este posibil, si daca se poate atunci o va face. Edited by tfmercedez, 12 March 2010 - 21:53. |
#42
Posted 14 March 2010 - 07:08
tfmercedez, on 12th March 2010, 21:52, said: permite-mi sa te combat! Tu sustii faptul ca o masina este scumpa de noua, inseamana ca acea masina poate sa consume infinit , din moment ce proprietarul oricum a avut bani sa o cumpere , deci va avea bani si de benzol. Atunci de ce s-ar mai obosi Mercedes sa scoata S-clase Blue hibrid cu motor diesel de 2,2 L si alte modele precum cel din link: s-classe Probabil ca tu te gandesti ca lumea o sa rada de proprietarul unei asemenea masini. "Uite la ala, nu si-a pus GPL dar si-a cumparat S-class hibrid , ca n-are bani de combustibil" Adevarul este ca un im intelept face economie de ori cate ori este posibil, si daca se poate atunci o va face. Conluzia dvs. este eronata, nu am pomenit ceva despre consum oricat de mare "infinit" doar pentru ca cineva are bani. Nu ati citit prima propozitie isi ati judecat romaneste unele obiceiuri straine. Prin alte parti oamenii (normali) nu cumpara masini mari doar ca sa se laude cu ele. Nimeni nu arunca banii aiurea, nici chiar "bogatasii" (de aia au ajuns sa aiba bani), doar ca nivelul la are vorbim este diferit. Stiu de pe propria piele ce inseamna sa fie benzina scumpa si salariul mic dar se pare ca acum a devenit prin unele parti o obsesie care devine factor principal in alegerea unei masini: nu de ecologie este vorba ci de saracie. Aceasta "alege" masina si dicteaza modul cum unii oameni (din pacate f.f. multi) vad lumea. Sigur ca "fiecare om intelept face economie ori de cate ori e posibil" asa cum spuneti, doar ca unii vad economia un pic diferit. Daca a fost obisnuit cu consumuri de 20 la suta, cand cumpara o masina care consuma 12 este foarte multumit. Daca pana atunci platea pentru benzina 0.2 % din salariul lunar, atunci cand trebuie sa plateasca de 2 ori mai mult, adica 0,4% aproape ca nu simte diferenta sau oricum nu urla la cer. Vorbesc de venituri obisnuite, nu bogati. Ia sa fie benzina 9 lei litrul, incepand de maine sa zicem, cam ce probleme ar fi in Ro? De aici interesul mai mic pentru motoare mici si economie. "Socul" petrolier de acum 2 ani a prins foarte bine si a mai trezit o parte de populatie, dar cel putin in US doar pe sfertul de jos in ceea ce priveste veniturile. Chestia cu ecologia si incalzirea planetei nu prea tin la nivelul acela de educatie. De ce se pune "hibrid" pe masini de lux? De -aia! E limpede ca cine isi permite cu adevarat asa masina (nu romanasii care vor doar sa se dea mari) nu au ca si criteriu determinant consumul. Asta nu inseamna ca nu conteaza; consum mai mic inseamana si opriri mai rare la pompa, autonomie deci. Un anume statut social cere o masina mai buna. Cu o masina "hibrid" ei arata ca sprijina tehnologia, fac ceva pentru societate, mediu, sunt deci pe val, au grija. O masina hibrid se livreaza cu mai multe dotari "sic", ca sa atraga. Sunt destui oameni cu bani si cu educatie mai deosebita, chiar le pasa de mediul inconjurator si platesc un cost nesemnificativ (pentru ei) sa arate ca le pasa. Acestia nu vor lua un Prius, e prea banal. La fel companiile constructoare sunt mai bine vazute, adica arata ca sprijina tehnologia, se ocupa, sunt moderne, etc. Deci daca asa e moda, si ele sa fie imbracate la moda. Unii o fac pur si simplu ca sa vada cum e: si asa schimba masina la fiecare 2 ani, de ce sa nu ia si ceva "la moda"? Sunt desigur si alte considerente. |
#43
Posted 26 May 2022 - 09:04
Salutare. Ma tentează sa achiziționez un Lincoln MKC 2.0 benzina, din 2017. Stiti cumva vreun service in România care se ocupa de masini aduse din America ? Ma gandesc unde sa-i fac service-ul , diagnoza, eventuale reparații ?
|
#44
Posted 26 May 2022 - 09:28
Revizia nu e o problema si nici diagnoza ca Lincoln e detinut de ani de zile de Ford. Buba e daca vrei piese de America, acolo un service specializat te rezolva mai repede. Eu am un amic cu service undeva pe la Aparatori in Bucuresti, omul a lucrat in America si mereu a avut masini de America pentru el doar ca grosul pieselor le ia de pe ebay ca in tara nu renteaza.
|
#47
Posted 26 May 2022 - 19:46
Orice service poate sa facca operatiunile comune la orice. Marcile americane nu prea au mania nemtilor cu sdv-uri specifice ca sa le permita impachetare mai stransa. Fac masina un pic mai mare sa incapa tot si aia e.
Edited by sebulbus, 26 May 2022 - 19:46. |
#48
Posted 26 May 2022 - 19:52
Eu la Cyclop mi-l fac. Se ocupa de tot, comandat piese din SUA și restu.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users