Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...

Trecut: Europa versus S.U.A. la c...

Garantie apartament dezvoltator
 Aplicație GPS cu zoom automa...

Ipad Pro & Air 2024

Service si revizii reprezentanta

Ati returnat produse pe aliexpres...
 Certificate de nastere digitale

Fitbit sau huawei band ?

Tatuator handpoke

Plaja de nudisti in Grecia?
 Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...

Impamantare

Apple maps pe Windows 10
 

Trecere numar de abonament pe cartela preplatita

- - - - -
  • Please log in to reply
105 replies to this topic

#19
suicid3u

suicid3u

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 476
  • Înscris: 10.10.2007

 13YTe, on 27th November 2009, 15:38, said:

Conform contractului semnat de mine:

8. Incetarea Contractului
Contractul poate inceta dupa cum urmeaza:
a) prin acordul partilor;
B) prin reziliere TCG;
c) prin renuntare unilaterala, la initiativa oricareia dintre parti, conform Contractului;
d) in mod automat, fara interventia instantei de judecata si fara alte formalitati, in cazul in care Clientul persoana juridica isi inceteaza activitatea, devine insolvabil sau insolvent, este initiata procedura de faliment sau lichidare impotriva acestuia sau in caz de deces al clientului persoana fizica;
e) in orice alte cazuri prevazute de Contract sau legislatia aplicabila.
Incerarea contractului nu exonereaza partile de raspundere pentru obligatiile rezultand din Contract pana la data incetarii sau ca urmare a incetarii acestuia.

@sind stiu si eu sa citesc un contract - nu m-am nascut ieri, orice persoana care este responsabila citeste cand semneaza.
Din cate se observa nu exista nici un impediment pentru care contractul nu ar putea inceta de drept de la prima data de facturare (11.12.2009) dupa momentul solicitarii rezilierii, iarasi cei de la orange pica in cap cu toate procedurile lor...
Cineva trebuie sa-i puna cu botul pe labe, cat despre ofertele bombastice permite-mi sa ma abtin, fiecare cu necesitatile lui de comunicare, nu vreau sa mai revin asupra celor afirmate de mine mai sus.

ai mare noroc ca ti-au facut trecerea la ppy in shop- probabil nu au fost atenti.
in tgc este trecut faptul ca rezilierea trebuie anuntata cu cel putin 30 zile inainte, iar rezilierea se poate face doar la data de facturare.

#20
13YTe

13YTe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 25.11.2006

 suicid3u, on 27th November 2009, 16:57, said:

ai mare noroc ca ti-au facut trecerea la ppy in shop- probabil nu au fost atenti.
in tgc este trecut faptul ca rezilierea trebuie anuntata cu cel putin 30 zile inainte, iar rezilierea se poate face doar la data de facturare.
Au ei mare noroc ca nu ma retrag de tot din reteaua lor deoarece am nevoie de un numar orange de contact in continuare de pe urma carora ei vor castiga bani.
Nu-i mai sustine pe cei ce ne batjocoresc imediat ce am intors putin privirea de la ei, am aflat cu stupoare ca mai multi prieteni s-au simtit jigniti de aceste beneficii oferite prepay-ului in defavoarea abonatilor si si-au reziliat contractele cumparandu-si cartele prepay. Crede-ma nu sunt putini si toti sunt oameni corecti.
Oare de ce la o convorbire ulterioara cererii scrise din shop-ul orange consultantul de la relatii cu clientii mi-a spus ca este ceva in neregula deoarece trecerea in regim prepay ar trebui sa fie operata incepand cu data de 11.12.2009 si ca o sa se intereseze sa afle de ce nu este operata cu data corecta.

Edited by 13YTe, 27 November 2009 - 18:52.


#21
Radu18-

Radu18-

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 16.02.2008

 13YTe, on 27th November 2009, 15:38, said:

@sind stiu si eu sa citesc un contract - nu m-am nascut ieri, orice persoana care este responsabila citeste cand semneaza.
Din cate se observa nu exista nici un impediment pentru care contractul nu ar putea inceta de drept de la prima data de facturare (11.12.2009) dupa momentul solicitarii rezilierii, iarasi cei de la orange pica in cap cu toate procedurile lor...
Cineva trebuie sa-i puna cu botul pe labe, cat despre ofertele bombastice permite-mi sa ma abtin, fiecare cu necesitatile lui de comunicare, nu vreau sa mai revin asupra celor afirmate de mine mai sus.


Treaba e simpla, nu mai latra degeaba
- ai depus cererea de denuntare in 27 noiembrie - pana la prima data de facturare adica 11 Decembrie NU sunt 30 de zile conform contractului,sunt doar 13 zile
- cele 30 de zile se implineau in 27 decembrie - 30 de zile conform cotractului
- in 27 Decembrie, nefiind ziua ta de facturarea nu se poate inchide abonamentul
-> deci urmatoarea data de facturare cand se poate inchide abonamentul este 11 Ianuarie

Un abonament nu se poate inchide cand vrea muschiul tau(ca o cartela ppy pe care o arunci la gunoi de ex), sunt niste conditi explicate mai sus de 3 ori, trebuie sa ti se deseneze?
Poti tu sa strigi hotii si sa faci zeci de reclamatii de la shopuri la OPC si instante judecatoresti si tot ce vrei, pentru ca nu are relevanta

Si apropo, nu te lua dupa ce zic toti operatorii, unii sunt mai noi, altii mai vechi, unii mai informati altii mai neinformati.
Ti-o fi zis si ala sa te simti mai bine sau poate chiar nu stia chestia asta

Edited by Radu18-, 27 November 2009 - 20:42.


#22
13YTe

13YTe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 25.11.2006
In primul rand nu latru, de latrat latra cainele tau, cat despre ceea ce tot incearci sa-mi explici te dezamagesc, in TCG-ul anexat contractului meu nu se face nicaieri vorbire de 30 zile asa cum sustin unii si altii, l-am citit de mai multe ori decat au citit unii Biblia. Pot sa-ti dau dreptate referitor la ultima parte, unii consultanti sunt mai noi altii mai vechi si mai speriati de penalizarile datorate unor actiuni defavorabile plantatiei...

#23
Radu18-

Radu18-

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 954
  • Înscris: 16.02.2008

 13YTe, on 27th November 2009, 20:50, said:

In primul rand nu latru, de latrat latra cainele tau, cat despre ceea ce tot incearci sa-mi explici te dezamagesc, in TCG-ul anexat contractului meu nu se face nicaieri vorbire de 30 zile asa cum sustin unii si altii, l-am citit de mai multe ori decat au citit unii Biblia. Pot sa-ti dau dreptate referitor la ultima parte, unii consultanti sunt mai noi altii mai vechi si mai speriati de penalizarile datorate unor actiuni defavorabile plantatiei...


Attached File  0111.JPG   193.27K   48 downloads
http://www.orange.ro...-abonamente.pdf

Spor la citit

LE
In acel contract, corect, nu scrie de cele 30 de zile.
Dar prin semnarea acelui contract esti de acord cu TCG, unde se specifica asta

Edited by Radu18-, 27 November 2009 - 21:00.


#24
13YTe

13YTe

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,328
  • Înscris: 25.11.2006
Daca nu ai vazut eu fac vorbire de articolul 8 in contractul meu, deci nu vorbesti de aceleasi conditii...
L.E. Din cate pare conditiile postate de tine sunt exclusiv pentru P.F. iar eu fac vorbire de un contract pentru P.J. probabil au mare relevanta si datele publicarii, au si ei juristi ce modifica permanent contractele si conditiile in functie de lacunele gasite in ele.

Edited by 13YTe, 27 November 2009 - 21:16.


#25
dan965

dan965

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 733
  • Înscris: 13.10.2009

 Radu18-, on 27th November 2009, 21:39, said:

Treaba e simpla, nu mai latra degeaba
- ai depus cererea de denuntare in 27 noiembrie - pana la prima data de facturare adica 11 Decembrie NU sunt 30 de zile conform contractului,sunt doar 13 zile
- cele 30 de zile se implineau in 27 decembrie - 30 de zile conform cotractului
- in 27 Decembrie, nefiind ziua ta de facturarea nu se poate inchide abonamentul
-> deci urmatoarea data de facturare cand se poate inchide abonamentul este 11 Ianuarie

Un abonament nu se poate inchide cand vrea muschiul tau(ca o cartela ppy pe care o arunci la gunoi de ex), sunt niste conditi explicate mai sus de 3 ori, trebuie sa ti se deseneze?
Poti tu sa strigi hotii si sa faci zeci de reclamatii de la shopuri la OPC si instante judecatoresti si tot ce vrei, pentru ca nu are relevanta

Si apropo, nu te lua dupa ce zic toti operatorii, unii sunt mai noi, altii mai vechi, unii mai informati altii mai neinformati.
Ti-o fi zis si ala sa te simti mai bine sau poate chiar nu stia chestia asta


ami inteligentule!cine ti-a zis tie ca abonamentul se poate inchide la o data la care se emite factura.pe 27 punct se poate inchide.

se emite factura pe acele zile.

astea sunt abureli de la ei sa iti mai ia banii inca o luna.

#26
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,667
  • Înscris: 13.12.2006
doamne cata ura...luati-va bre un avocat si da-i in judecata pentru cateva zile amarate in care te tin fortat la ei. te aigur ca pierzi neuroni, bani si timp care nu cred ca sunt egale cu banii dati pe abonament inca o luna.

pentru unii TCG si contractul normal e inteles si il accepta....altii se pare ca au prea multe studii juridice. e trasatura de roman asta, si mai ales ca avem un presedinte care interpreteaza legile dupa nevoile lui

#27
da.ta

da.ta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 471
  • Înscris: 01.06.2006

 VipeR85, on 27th November 2009, 21:51, said:

doamne cata ura...luati-va bre un avocat si da-i in judecata pentru cateva zile amarate in care te tin fortat la ei. te aigur ca pierzi neuroni, bani si timp care nu cred ca sunt egale cu banii dati pe abonament inca o luna.

pentru unii TCG si contractul normal e inteles si il accepta....altii se pare ca au prea multe studii juridice. e trasatura de roman asta, si mai ales ca avem un presedinte care interpreteaza legile dupa nevoile lui

Nu cred ca este vorba de ura. Pur si simplu de respectat legea si contractul. Asa cum ei au dreptul sa te te taxeze(si o fac) pentru fiecare secunda vorbita, la fel si tu ai dreptul sa ceri sa respecte exact legea si contractul(daca prevederile din el sunt legale). Daca tie iti place sa fii calcat in picioare, treaba ta.

#28
opop

opop

    bolnav cronic :(

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 06.01.2007
Exact aceeasi problema are si o cunostinta de a mea, abonament de 7 ani(180 min fav + 10 nationale 9E) si nu poate face nimic, ori pastrezi numaru si platesti in continuare ori intrerupi contractu si adio numar.

Cum e cu trecerea numarului in alte retele ? ce obligatii ai ? Orange accepta trecerea unui numar din alta retea in reteaua lor ?

Edited by opop, 28 November 2009 - 21:08.


#29
fabytm

fabytm

    4G+

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,643
  • Înscris: 30.06.2009
Bineinteles ca accepta.Sunt obligati.Poti porta un numar din orice retea mobila in Orange fara probleme.Pentru mai multe detalii click aici!

#30
opop

opop

    bolnav cronic :(

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 06.01.2007
Si voi putea alege unul din abonamentele disponibile in cazul in care as incheia un contract nou [ex. din Vodafone -> Orange Pantera 8] ?

de exemplu in cazul unui contract pe 12 luni, de pe orange trec pe vodafone/cosmote apoi trec inapoi pe orange cu abonament nou cu "sute de minute" pastrand numarul care, cu 1 an inainte avea un abonament cu minute putine, SE POATE ?

#31
suicid3u

suicid3u

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 476
  • Înscris: 10.10.2007

 opop, on 28th November 2009, 22:31, said:

Si voi putea alege unul din abonamentele disponibile in cazul in care as incheia un contract nou [ex. din Vodafone -> Orange Pantera 8] ?

de exemplu in cazul unui contract pe 12 luni, de pe orange trec pe vodafone/cosmote apoi trec inapoi pe orange cu abonament nou cu "sute de minute" pastrand numarul care, cu 1 an inainte avea un abonament cu minute putine, SE POATE ?

nu stiu sigur daca am inteles ceea ce spui, insa daca treci de pe voda pe orange la pantera 8, nu poti trece inapoi la voda decat peste 12 luni sau 96 euro minim. pentru ca pantera 8 inseamna abonament, ceea ce inseamna ca inchei contract pe minim 12 luni, iar contractul respectiv se poate rezilia in aceleasi conditii ca si un contract obisnuit.

si nu, nu se inchide nici un abonament in mijlocul lunii- pe 27 cum zicea cineva mai devreme. pana acum nu s-a facut asta, nici de-acum nu se va face asta.

@13YTe- tgc este acelasi si pentru pf si pentru pj. daca nu esti client corporate cu contract negociat, ai aceleasi conditii ca si ceilalti.

trecerea pe cartela a numarului este un beneficiu, nu o obligatie a operatorului, indiferent care-ar fi asta. daca tie ti se face trecerea din shop, atunci e ok, insa nu forta nota sa ceri si inchiderea mai devreme, pentru ca vei pierde. daca tu ai discutat cu cei de la rezilieri(dupa cum se intelege din ceea ce spui), atunci cei din shop nu mai au voie sa se bage peste tine pentru ca esti in portofoliul R. daca totusi ti-au confirmat trecerea, inseamna ca nu au vazut ca ai discutat initial cu R. daca tu insisti, tot ce se poate sa-ti faca inchiderea mai devreme(presupunand ca ai vb cu R mai devreme), insa te trimit inapoi de unde-ai plecat, adica la dept R, care nu vrea sa-ti treaca numarul la prepay. :)

#32
mailman

mailman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 510
  • Înscris: 04.11.2005

 suicid3u, on 29th November 2009, 12:35, said:

trecerea pe cartela a numarului este un beneficiu, nu o obligatie a operatorului, indiferent care-ar fi asta. :)
Poti detalia putin de unde isteata idee de a nu mai trece abonatul pe cartela la cererea lui? Motivatia cu resursa de numerotatie nu se sustine deloc, oricum se inchide cartela dupa trei luni de inactivitate. In schimb exista portabilitatea si poti pastra numarul. Reversul e ca apar deja foarte multe persoane nemultumite. Atunci ce motive ar putea fi pentru refuzul trecerii? 

Edited by mailman, 29 November 2009 - 12:50.


#33
sind

sind

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,105
  • Înscris: 28.03.2007
poate imi dai si mie o explicatie pe cifre dc e mai bun un prepay decat un ab?
sunt dispus sa combat oricum acest serviciu prepay
ce nu intelegeti voi e ca pt orange e bine ca sunteti pe prepay...produceti mai multi bani decat ab ca nu aveti min nationale...su dac aveti sunt prea putine si inevitabil mai vb din credit...va gtrb sa reincarci si per total platesdti mai mult decat la ab
faci un delfin 8 si ceri ca cel de mai sus 5 nr nelim din orange
vei avea in total la 8 eur 155 min nationale daca te lauzi ca esti client vechi
700 min orange
5 nr nelim orange
3 nr orange cu 1c/min

daca intr-adevar ai nevoie sa vb in vodafone si cosmote du-te direct la ei...nu te astepta la min nationale nelim de la orange
altfel...scutiti-ma cu cartela prepay ca e rasuflata asta
per total ab e mult mai avantajois
poate sa fi un pusti care sa aibe young...acolo poate ai mai bine...sau vreun vfraudulos care ia CNP altcuiva
in rest...enjoy

ah...inca ceva...vb de park da faliment orange fara voi....fiecare retea are frusrtratii ei care s emjuta dintr-o parte in alta, fara sa isi da seama ca dak au avut prb peste tot s-ar putea sa nu fie problema operatporului  ;)

Edited by sind, 29 November 2009 - 12:50.


#34
opop

opop

    bolnav cronic :(

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 06.01.2007

 suicid3u, on 29th November 2009, 12:35, said:

nu stiu sigur daca am inteles ceea ce spui, insa daca treci de pe voda pe orange la pantera 8, nu poti trece inapoi la voda decat peste 12 luni sau 96 euro minim. pentru ca pantera 8 inseamna abonament, ceea ce inseamna ca inchei contract pe minim 12 luni, iar contractul respectiv se poate rezilia in aceleasi conditii ca si un contract obisnuit.
Se da abonamentul care are vechime si se poate rezilia in orice moment fara costuri, trec pe vodafone/cosmote apoi dupa ce termina contractul cu ei (defapt perioada in care nu-l poti intrerupe decat pe $$) trec inapoi pe orange, ma accepta ? sunt ceva abonamente "speciale"(adica altele decat delfin fluture pantera nu asa de avantajoase) pentru cei care si-au trecut numarul in reteaua lor sau pot fi un client obisnuit care face un contract pe x luni cu cartela noua, cumparata de la ei ?

[am spus mai sus care e situatia- abonament foarte dezavantajos si scump care nu poate fi schimbat]

Edited by opop, 29 November 2009 - 13:14.


#35
suicid3u

suicid3u

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 476
  • Înscris: 10.10.2007

 opop, on 29th November 2009, 13:07, said:

Se da abonamentul care are vechime si se poate rezilia in orice moment fara costuri, trec pe vodafone/cosmote apoi dupa ce termina contractul cu ei (defapt perioada in care nu-l poti intrerupe decat pe $$) trec inapoi pe orange, ma accepta ? sunt ceva abonamente "speciale"(adica altele decat delfin fluture pantera nu asa de avantajoase) pentru cei care si-au trecut numarul in reteaua lor sau pot fi un client obisnuit care face un contract pe x luni cu cartela noua, cumparata de la ei ?

[am spus mai sus care e situatia- abonament foarte dezavantajos si scump care nu poate fi schimbat]

te rog mult invata sa folosesti virgule, am citit de 3 ori ca sa presupun macar ca am inteles ce vrei sa spui(desi nu stiu foarte sigur daca am inteles).
ideea este: daca vrei sa tii numarul din ab in ab si din retea in retea, poti face asta la intervale egale sau mai mari de un an.
daca vrei sa te muti ceva mai des, atunci optezi pentrru prepay.

@mailman: nu sustin ca stiu motivatia, pur si simplu nu inteleg de ce unii considera asta ca pe un drept. asta e tot ce spun: nu este un drept, ci un privilegiu. cartela nu se inchide dupa 3 luni de inactivitate, ci dupa mult mai mult- 12 luni de activitate redusa sau vreo 7-8 de inactivitate totala.
portabilitatea numarului este o solutie excelenta pentru cei care tin mortis sa-si pastreze numarul: nu mai anunta reziliere, fac portare la prepay la un alt operator, dupa care porteaza inapoi la prepay la orange. este putin peste mana, dar probabil pentru cei care tin neaparat sa aiba prepay la orange, este ok.

#36
aum

aum

    In sfarsit, NEFUMATOR!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,209
  • Înscris: 06.12.2006
@opop: se poate face trecerea pe prepay DACA ii ameninti ca portezi numarul. altfel se pare ca noua politica a celor de la orange este sa te forteze sa stai in retea pe abonament prin orice mijloc posibil, apeland chiar la minciuna.

deci spune-le ca portezi si ca prin minune o sa se poata opera si trecerea pe cartela. :)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate