Numar preferential DIGI.mobil
Last Updated: Dec 25 2015 20:41, Started by
Un-Baiat
, Nov 23 2009 11:56
·
0
#19
Posted 08 March 2014 - 07:19
khristy36, on 07 martie 2014 - 22:48, said:
Si eu cand am facut ab optim am cerut niste nr pt a-mi alege unul .Raspunsul a fost ca nu se poate ,pt ca nr il genereaza aplicatia Exact ce spuneam mai sus, nu vor si nu-i intereseaza. Au 1.200.000 de abonati majoritatea atrasi din abonamentele de cablu un pic cu forta, prin urmare au destule numere libere din numerotatia alocata. Concluzia este ca nu se vrea nici macar contra cost. M-am zbatut 2 luni pana mi-am portat un nr. prepay de la ei ca nu vroiau sa dea drumul la numar(este un nr usor de retinut). |
#20
Posted 08 March 2014 - 10:25
Poate vede cineva cu putere de decizie din rds acest topic si isi da seama de oportunitatile pierdute total aiurea din cauza mentalitatii "de stat" ... Poate isi dau seama ca dintr-o taxa de numar preferential, sa zicem de 20 euro, se pot scoate aproape aceeasi bani ca dintr-un abonament din ala de 2 euro pe un an, plus ca incasezi toti banii odata si nu lunar.
Sunt chestii simple, care tin de un "bun simt" economic daca pot spune asa, si cu toate astea, oamenii de acolo nu vad ca pierd bani prin nespecularea acestei cereri din partea posibililor clienti (spun posibili, deoarece eu unul nu am de gand sa ma abonez altfel, asa ca pierd si din taxa si ulterior din abonamentul lunar). |
#21
Posted 09 March 2014 - 20:59
Rog un moderator sa mute acest topic in sectiunea dedicata Digi Mobil (de mai jos) -> poate avem noroc si il remarca vreun "boss" mai destupat la minte de la Digi
Forumul Softpedia > Professional Zone > GSM/CDMA & Telecomunicatii > Digi Mobil |
#22
Posted 24 March 2014 - 16:12
Helllllooooo ? Mai exista alt moderator pt. acest forum in afara de cel trecut pe prima pagina (care nu s-a mai logat de f. mult timp) ?
Sau ma poate ajuta altcineva cu mutarea acestui topic pe pagina dedicata Digi Mobil? Multumesc anticipat! |
#23
Posted 22 October 2014 - 19:01
Ai postat acelasi mesaj pe mai multe topicuri de pe aria Digi.Mobil? Ce sens are asta?
Ai primit raspuns in mai multe locuri acuma. |
#24
Posted 22 October 2014 - 19:29
Ai postat de cel putin 3 ori acelasi lcru un singur post era suficient plus ca esti OFF-TOPIC postezi unde nu trebuie
Report. |
#25
Posted 10 November 2014 - 18:07
Imi permit sa "dezgrop" acest topic pentru ca:
1. Suntem acusi in 2015 si, daca pana acum Digi.Mobil a fost intr-o letargie, de curand a "inviat": abonamente avantajoase, creste acoperirea, reclame etc. Interesul oamenilor pentru Digi.Mobil a crescut in mod evident si va creste in continuare, si printre acesti oameni sigur se gasesc si unii care vor numar preferential. De exemplu, ca mine. 2. A aparut pe forum Digi Helper, caruia vreau sa-i solicit sa transmita mai departe doleantele noastre legate de acest serviciu si sa ne dea un raspuns oficial. Digi Helper, e randul tau. |
#26
Posted 10 November 2014 - 19:01
In weekend cand am fost sa-mi fac abonament am intrebat si despre acest lucru si mi s-a spus ca nu au numere preferentiale. Pacat!
|
#27
Posted 11 November 2014 - 09:36
@iRunaway - nu se ofera numar preferential pentru abonamentele mobile dar voi transmite la nivel de sugestie acest lucru.
Multumesc. |
#28
Posted 11 November 2014 - 09:49
Multumesc si eu pentru transmiterea sugestiei si te-as ruga sa ne tii la curent cu eventualele noutati in domeniu.
Edited by iRunaway, 11 November 2014 - 09:52. |
|
#29
Posted 13 November 2014 - 12:32
Exista o varianta pentru persoane juridice, agentul RDS iti cere o lista cu numerele dorite si in functie de disponibilitate se pot aloca !
|
#30
Posted 13 November 2014 - 12:35
O varianta ar fi sa fie portat un numar preferential dint-o alta retea.
Dar mi se pare ciudat sa nu poti oferi clientilor un numar dupa preferinta, evident ca optiunea e pe bani. Nu inteleg de ce este discriminearea asta intre persoane fizice si juridice in acest sens, ce banii mei nu-s buni? |
#31
Posted 13 November 2014 - 20:18
nu cred ca e discriminare ci pur si simplu mai mult interes si mai multa libertate a agentului de pe business ! Parca cereau si bani dar nu bag mana in foc
|
#32
Posted 14 November 2014 - 14:10
Cerut număr preferențial la Orange, oferit pentru un abonament de aproximativ 11 EUR pe o perioadă de minim 3 luni, apoi l-am portat în Digi. Altcumva nu am putut face.
|
#33
Posted 14 November 2014 - 14:13
Si uite cum banii pe numar preferential + 3 luni de abonament i-a incasat Orange, si nu Digi.
|
|
#35
Posted 31 December 2014 - 11:07
Am incheiat si eu recent un contract pe un an pentru Digi Mobil Optim 2. Numarul pe care l-am primit este pur si simplu 'imposibil'. De aceea am intrebat agenta cu care am incheiat contractul daca pot alege un alt numar si mi-a raspuns ca un numar preferential costa aproximativ 100 RON, deci se poate. Ulterior am observat si in contract mentiunea:
"Tarife servicii suplimentare, optionale, conexe, mentenanta accesorii sau asociate (TVA incluse) Numar preferential = 101,15 Lei/linie" Deoarece eram de acord sa achit aceasta suma pentru alegerea unui alt numar a promis ca ma ajuta si a sunat la cineva care ar avea aceasta posibilitate, dar se pare ca am avut ghinion. Chiar il rugase frumos pe acel coleg, intreband daca exista totusi vreo posibilitate pentru schimbarea numarului, dar i s-a raspuns ca nu este posibil. Pe mine chiar ma surprinde ca initial mi-a spus ca se poate, apoi ca nu se poate. Si nu cred ca nu stia despre ce este vorba... Presupun ca acordarea unui numar preferential pentru un abonament digi.mobil se aplica in mod preferential dupa cheful si toanele angajatilor care se ocupa de aceasta, din moment ce pe cale oficiala nu exista aceasta posibilitate... Eu nu am dat acest numar la nimeni si nici nu il voi da. Nici nu voi incerca sa-l memorez. Voi utiliza cartela doar pentru Internet si, eventual, ocazional ca sa apelez anumite persoane sau institutii care nu doresc sa afle numarul meu de baza. Voi renunta la contract dupa un an, daca nu va exista posibilitatea alegerii unui numar usor de retinut. |
#36
Posted 31 December 2014 - 11:11
Textul citat face referire la serviciul de telefonie fixa (101,15 Lei/linie).
Numar preferential se poate aloca doar la linia fixa. Alternativa utilizatorilor pe forum a fost aceea de a porta un numar din alta retea peste numarul DIGI, avand astfel, un numar mai usor de retinut. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users