Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ce se oferă la retenție?
Last Updated: Apr 27 2024 08:40, Started by
majka
, Nov 13 2009 09:24
·
277
#19459
Posted 20 February 2023 - 12:44
maladetz, on 20 februarie 2023 - 09:32, said:
Pai ce despăgubiri daca ei nu și-au respectat contractul și au dublat factura peste noapte? De ce nu cer acordul explicit al clientului pentru dublarea facturii, mărirea cu 1 euro/luna tot cu forța să zic că înțeleg dar sa dublezi și să ai pretenția să ceri taxa de reziliere mi se pare abuz. maladetz, on 19 februarie 2023 - 20:01, said:
Uite că și pe taicamiu l-au faultat, i-au dublat abonamentul peste noapte, a cerut reziliere și incercau să-l forțeze sa plătească tâmpenia de taxa de reziliere. A fost la Vodafone i-au făcut o ofertă de portare la jumătate de preț (de fapt cum avea la Orange înainte să-l fure) cu mai multe resurse și i-au zis că se ocupa ei și de rezilierea Orange. Le voi face și eu o vizita. Edited by bogdangelu, 20 February 2023 - 12:45. |
#19460
Posted 21 February 2023 - 01:10
Azi m-au sunat sa discute cu mine, initial mi-au oferit net, Tv si mobil cu 60lei ca sa-mi zica dupa un minut ca de fapt nu mai este valabil si ca trebuie sa platesc 85lei adica exact cat mi-au umflat factura )) Le-am cerut inregistrarea unde am negociat oferta de retentie cu pretul corect, acum trebuie sa astept inca vreo 3 zile, chiar sunt curios sa vad cu ce nebunii mai vin. Culmea e ca am sunat de inca doua ori in ultimele doua luni sa ma asigur ca nu ma faulteaza, m-au asigurat de la relatii clienti ca oferta negociata e activa si ca nu am de ce sa-mi fac griji. Nu stiu ce se intampla cu ei dar asa ceva nu am patit pana acum...
Edited by maladetz, 21 February 2023 - 01:11. |
#19461
Posted 21 February 2023 - 23:52
maladetz, on 21 februarie 2023 - 01:10, said:
Azi m-au sunat sa discute cu mine, initial mi-au oferit net, Tv si mobil cu 60lei ca sa-mi zica dupa un minut ca de fapt nu mai este valabil si ca trebuie sa platesc 85lei adica exact cat mi-au umflat factura )) Le-am cerut inregistrarea unde am negociat oferta de retentie cu pretul corect, acum trebuie sa astept inca vreo 3 zile, chiar sunt curios sa vad cu ce nebunii mai vin. Culmea e ca am sunat de inca doua ori in ultimele doua luni sa ma asigur ca nu ma faulteaza, m-au asigurat de la relatii clienti ca oferta negociata e activa si ca nu am de ce sa-mi fac griji. Nu stiu ce se intampla cu ei dar asa ceva nu am patit pana acum... Tare imi este drag de ei maine reclamatie la anpc si ancom . |
#19462
Posted 22 February 2023 - 09:59
Taicamiu a patit la fel, nu a avut cu cine se intelege asa ca s-a dus si s-a portat la vodafone, l-au sunat de la orange sa-i ofere 50% reducere la abonamentul actual insa i-a refuzat fiind atat de neseriosi nu mai poti avea incredere in ce-ti ofera, cand au vazut ca nu accepta l-au amenintat cu taxa de reziliere care bineinteles nu se aplica si uite asa s-au ales cu inca o reclamatie la ANPC si cu un client pierdut.
Nu stiu ce se intampla cu ei de umfla asa facturile, singura explicatie ar fi ca testeaza piata sa vada ce procent de clienti reclama problema si cati pleaca insa cred ca au luat o decizie gresita si multi vor pleca ori au angajat in ultima vreme o gramada de prosti care n-au nici o treaba cu sistemul si retentia clientilor.... |
#19463
Posted 22 February 2023 - 10:24
Eu cred ca majoritatea accepta findca ori nu au o alternativa (semnal), ori li se pare mai comod sa facă ce fac uni de pe acest forum să-și obțină un tarif mai bun.
Asta se întâmplă atât la Orange cât și la Vodafone La digi pur și simplu nu oferte de retenție... |
#19464
Posted 22 February 2023 - 10:47
Digi au deja super oferte, daca si-ar rezolva problema cu semnalul ar deveni lideri mult peste orange, vodafone si cred ca asta se va intampla in urmatorii 5-10 ani.
|
#19465
Posted 22 February 2023 - 14:12
#19466
Posted 22 February 2023 - 14:15
Dar chiar si cu abonamente de 3 Eur, ei fac resemnare de contract cu toate serviciile, mobil, internet fix si cablu tv cu 50% discount pentru 4 sau 6 luni...
Adica abonamente de telefonie mobila cu 1.5Euro lunar timp de 4 sau 6luni... Si oferta este aceeasi pentru toti abonatii, nu exista favoritisme sau diferente intre abonati. |
#19467
Posted 22 February 2023 - 21:38
Pentru unii daca nu stau la cozi nu se simt bine. Este vorba de obisnuinta construita in peste 25 de ani de business in ro.
Teama de schimbare ii face pe multi sa inghita majorari nesimtite. Cine are informatia, cea de pe forum, altii se iau la tranta ai obtin reduceri. Ceilalti stau si inghit. |
#19468
Posted 24 February 2023 - 12:52
Ehe, poveste lunga cu portocaliii astia, am facut cerere sa fie ascultata convorbirea unde mi s-a oferit 48lei/luna pt mobil, internet fix si TV de unde a reiesit ca asa mi s-a ofertat doar ca acea oferta nu se poate activa. Mi-au anulat factura umflata si am fost sunat pentru reofertare, care bineinteles era ce platesc acum cu factura umflata, doar ca ei doreau sa ma convinga sa prelungesc pe 2 ani. Toata taraganeala asta mi-a consumat o gramada de timp, dand peste o gramada de consultanti cretini care se duc acolo cu o totala lipsa de interes fata de client.
Pe scurt ei au dreptul sa-ti mareasca factura iar tu ai de trecut printr-o gramada de cretini si sa pierzi o gramada din timpul tau doar ca sa-ti poti rezolva problema. Asa ca ma voi muta cu serviciile fixe la Digi si cu telefonul mobil voi trece la Vodafone, dupa 7 ani de orange, probabil au prea multi clienti P.S: cred ca e cumva o strategie buna pt ei ca nu multi clienti au timpul si atentia necesara sa vada cu adevarat ce se intampla si in felul asta se aleg cu clienti care platesc cu japca facturi umflate pentru ca asa vor ei Edited by maladetz, 24 February 2023 - 13:00. |
|
#19469
Posted 24 February 2023 - 13:48
maladetz, on 24 februarie 2023 - 12:52, said:
Ehe, poveste lunga cu portocaliii astia, am facut cerere sa fie ascultata convorbirea unde mi s-a oferit 48lei/luna pt mobil, internet fix si TV de unde a reiesit ca asa mi s-a ofertat doar ca acea oferta nu se poate activa. Mi-au anulat factura umflata si am fost sunat pentru reofertare, care bineinteles era ce platesc acum cu factura umflata, doar ca ei doreau sa ma convinga sa prelungesc pe 2 ani. Toata taraganeala asta mi-a consumat o gramada de timp, dand peste o gramada de consultanti cretini care se duc acolo cu o totala lipsa de interes fata de client. Pe scurt ei au dreptul sa-ti mareasca factura iar tu ai de trecut printr-o gramada de cretini si sa pierzi o gramada din timpul tau doar ca sa-ti poti rezolva problema. Asa ca ma voi muta cu serviciile fixe la Digi si cu telefonul mobil voi trece la Vodafone, dupa 7 ani de orange, probabil au prea multi clienti P.S: cred ca e cumva o strategie buna pt ei ca nu multi clienti au timpul si atentia necesara sa vada cu adevarat ce se intampla si in felul asta se aleg cu clienti care platesc cu japca facturi umflate pentru ca asa vor ei Te-au pus sa mai platesti acele despagubiri? Inteleg ca erai inca in perioada contractuala. |
#19470
Posted 24 February 2023 - 13:51
bogdangelu, on 03 februarie 2023 - 21:02, said:
Deoarece mi-a expirat abonamentul de 2 ani TV Global(TV Premium) + internet 500 la 6 euro(2 CI + Maxpack) am cerut o noua ofertă care au fost la fel plus trebuie să plătesc în plus 3 euro pentru maxpack. Deci ar trebui sa plătesc 9 euro,o să mai sun săptămâna viitoare pentru o altă ofertă mai bună. Salut, ai obtinut vreo oferta? prima luna dupa expirarea celor 24 de luni de contract cat ti-a venit de plata? ma aflu si eu in ultima luna de contract, sunt curios celor ce le-a expirat oferta cu 5 euro sau 2 euro la serviciile fixe, oferta regionala, cat au platit dupa 24 de facturi/luni, sau ce oferta au obtinut . |
#19471
Posted 24 February 2023 - 15:03
Hai ca va apelez si eu si oricum voiam si eu un impuls, ideea este ca mi se pare ca inca mai sunt in perioada contractuala dar nu mai stiu exact pana cand, trebuie sa aflu, ideea este ca ei maresc abonamentul si zic ca poti renunta daca nu iti convine, ori in cazul acesta cum se procedeaza, ca vad ca multi ziceti ca va cere oricum o taxa, ceea ce nu este chiar ok
|
#19472
Posted 25 February 2023 - 11:23
Aveti topic dedicat pentru discutia despre majorarea abonamentelor. Aici se discuta despre oferte de retentie!
|
#19473
Posted 10 March 2023 - 10:31
Am obținut eu :
Net 1000 TV maxim Maxpack 2 receivere iptv Netflix voucher 12 luni 35 lei 2 x abonamente : minute / sms / net nelimitat , 100 min in afara și vreo 4,8 gb in roaming - 10 lei fiecare Deci 55 lei pt tot de mai sus |
|
#19474
Posted 10 March 2023 - 12:43
Interesant.
Unde locuiești? Este o oferta noua sau retenție/reînnoire contract ? Ce vechime ai? Au ținut cont de ea la negociere ? Cum se numește abonamentul de telefonie mobilă și câți GB de net ai? Negocierea ai făcut-o la pachet pentru toate 3 abonamente? Ceva asemănător ca @maladetz pățesc și eu .La sesizările depuse primesc email cu nr. de înregistrare și 10 zile de rezolvare iar consultantul zice ca are termen de rezolvare 3-30 zile . |
#19475
Posted 10 March 2023 - 12:59
costywinner, on 10 martie 2023 - 10:31, said:
Am obținut eu : Net 1000 TV maxim Maxpack 2 receivere iptv Netflix voucher 12 luni 35 lei 2 x abonamente : minute / sms / net nelimitat , 100 min in afara și vreo 4,8 gb in roaming - 10 lei fiecare Deci 55 lei pt tot de mai sus Sunteti pe OROC? - ma intereseaza si pe mine un receiver IPTV. Edited by sas_ro, 10 March 2023 - 13:01. |
#19476
Posted 10 March 2023 - 13:08
Eu am fost Telekom , mutat pe orange Communication , oferta de retenție pt serviciile fixe , e deja a doua , am mai avut una acum doi ani când mi-a scăzut undeva la 45 lei prețul de lista .
Abonamentele de mobil au fost ofertate după ce am făcut cerere de portare intr-un magazin digi . La nici jumătate de ora m-a sunat o fata ft amabila și a încercat sa mi reducă abonamentele la 25 lei fiecare apoi unul la 25 și celălat la 15 , dat eu i-am comunicat faptul ca digi oferă 11 lei pe luna deci dacă poate face ceva in jurul prețului asta rămân , plus prelungire doi ani , și a rămas la 10 lei fiecare după ce și-a pus microfonul pe mut vreo doua minute . Abonamentele sunt fun6 in aplicația my orange dar beneficiază de internet nelimitat 🤷🤷🤷 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users