Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 

Ce se oferă la retenție?

* * * * * 11 votes
  • Please log in to reply
19802 replies to this topic

#19459
bogdangelu

bogdangelu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 16.07.2007

View Postmaladetz, on 20 februarie 2023 - 09:32, said:

Pai ce despăgubiri daca ei nu și-au respectat contractul și au dublat factura peste noapte?
De ce nu cer acordul explicit al clientului pentru dublarea facturii, mărirea cu 1 euro/luna tot cu forța să zic că înțeleg dar sa dublezi și să ai pretenția să ceri taxa de reziliere mi se pare abuz.
De obicei apare pe factură, ai posibilitatea să renunți la abonament.

View Postmaladetz, on 19 februarie 2023 - 20:01, said:

Uite că și pe taicamiu l-au faultat, i-au dublat abonamentul peste noapte, a cerut reziliere și incercau să-l forțeze sa plătească tâmpenia de taxa de reziliere. A fost la Vodafone i-au făcut o ofertă de portare la jumătate de preț (de fapt cum avea la Orange înainte să-l fure) cu mai multe resurse și i-au zis că se ocupa ei și de rezilierea Orange.
Le voi face și eu o vizita.
Încetarea contractului înainte de termen : https://www.orange.r...ni-si-conditii/

Edited by bogdangelu, 20 February 2023 - 12:45.


#19460
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,167
  • Înscris: 06.02.2011
Azi m-au sunat sa discute cu mine, initial mi-au oferit net, Tv si mobil cu 60lei ca sa-mi zica dupa un minut ca de fapt nu mai este valabil si ca trebuie sa platesc 85lei adica exact cat mi-au umflat factura Posted Image)) Le-am cerut inregistrarea unde am negociat oferta de retentie cu pretul corect, acum trebuie sa astept inca vreo 3 zile, chiar sunt curios sa vad cu ce nebunii mai vin. Culmea e ca am sunat de inca doua ori in ultimele doua luni sa ma asigur ca nu ma faulteaza, m-au asigurat de la relatii clienti ca oferta negociata e activa si ca nu am de ce sa-mi fac griji. Nu stiu ce se intampla cu ei dar asa ceva nu am patit pana acum...

Edited by maladetz, 21 February 2023 - 01:11.


#19461
sasekay

sasekay

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,227
  • Înscris: 24.01.2012

View Postmaladetz, on 21 februarie 2023 - 01:10, said:

Azi m-au sunat sa discute cu mine, initial mi-au oferit net, Tv si mobil cu 60lei ca sa-mi zica dupa un minut ca de fapt nu mai este valabil si ca trebuie sa platesc 85lei adica exact cat mi-au umflat factura Posted Image)) Le-am cerut inregistrarea unde am negociat oferta de retentie cu pretul corect, acum trebuie sa astept inca vreo 3 zile, chiar sunt curios sa vad cu ce nebunii mai vin. Culmea e ca am sunat de inca doua ori in ultimele doua luni sa ma asigur ca nu ma faulteaza, m-au asigurat de la relatii clienti ca oferta negociata e activa si ca nu am de ce sa-mi fac griji. Nu stiu ce se intampla cu ei dar asa ceva nu am patit pana acum...
Tu stai bine eu astazi pe la 16 am primit mesaj ca este ultima zi de plata la o factura in valoare de 1560 ron, am sunat la ei si mi-au spus ca este un mesaj gresit din sistem iar la ora 23 aveam 3 abonamente suspendate .
Tare imi este drag de ei maine reclamatie la anpc si ancom .

#19462
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,167
  • Înscris: 06.02.2011
Taicamiu a patit la fel, nu a avut cu cine se intelege asa ca s-a dus si s-a portat la vodafone, l-au sunat de la orange sa-i ofere 50% reducere la abonamentul actual insa i-a refuzat fiind atat de neseriosi nu mai poti avea incredere in ce-ti ofera, cand au vazut ca nu accepta l-au amenintat cu taxa de reziliere care bineinteles nu se aplica si uite asa s-au ales cu inca o reclamatie la ANPC si cu un client pierdut.
Nu stiu ce se intampla cu ei de umfla asa facturile, singura explicatie ar fi ca testeaza piata sa vada ce procent de clienti reclama problema si cati pleaca insa cred ca au luat o decizie gresita si multi vor pleca ori au angajat in ultima vreme o gramada de prosti care n-au nici o treaba cu sistemul si retentia clientilor....

#19463
JoyM

JoyM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 382
  • Înscris: 15.03.2018
Eu cred ca majoritatea accepta findca ori nu au o alternativa (semnal), ori li se pare mai comod sa facă ce fac uni de pe acest forum să-și obțină un tarif mai bun.
Asta se întâmplă atât la Orange cât și la Vodafone
La digi pur și simplu nu oferte de retenție...

#19464
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,167
  • Înscris: 06.02.2011
Digi au deja super oferte, daca si-ar rezolva problema cu semnalul ar deveni lideri mult peste orange, vodafone si cred ca asta se va intampla in urmatorii 5-10 ani.

#19465
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,672
  • Înscris: 21.03.2005

View PostJoyM, on 22 februarie 2023 - 10:24, said:

...
La digi pur și simplu nu oferte de retenție...
E putin complicat sa faca oferte de retentie la abonamente de 3 Euro...

#19466
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,672
  • Înscris: 21.03.2005
Dar chiar si cu abonamente de 3 Eur, ei fac resemnare de contract cu toate serviciile, mobil, internet fix si cablu tv cu 50% discount pentru 4 sau 6 luni...
Adica abonamente de telefonie mobila cu 1.5Euro lunar timp de 4 sau 6luni... Si oferta este aceeasi pentru toti abonatii, nu exista favoritisme sau diferente intre abonati.

#19467
mtuchendria

mtuchendria

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 781
  • Înscris: 01.05.2016
Pentru unii daca nu stau la cozi nu se simt bine. Este vorba de obisnuinta construita in peste 25 de ani de business in ro.
Teama de schimbare ii face pe multi sa inghita majorari nesimtite. Cine are informatia, cea de pe forum, altii se iau la tranta ai obtin reduceri. Ceilalti stau si inghit.

#19468
maladetz

maladetz

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,167
  • Înscris: 06.02.2011
Ehe, poveste lunga cu portocaliii astia, am facut cerere sa fie ascultata convorbirea unde mi s-a oferit 48lei/luna pt mobil, internet fix si TV de unde a reiesit ca asa mi s-a ofertat doar ca acea oferta nu se poate activa. Mi-au anulat factura umflata si am fost sunat pentru reofertare, care bineinteles era ce platesc acum cu factura umflata, doar ca ei doreau sa ma convinga sa prelungesc pe 2 ani. Toata taraganeala asta mi-a consumat o gramada de timp, dand peste o gramada de consultanti cretini care se duc acolo cu o totala lipsa de interes fata de client.
Pe scurt ei au dreptul sa-ti mareasca factura iar tu ai de trecut printr-o gramada de cretini si sa pierzi o gramada din timpul tau doar ca sa-ti poti rezolva problema.
Asa ca ma voi muta cu serviciile fixe la Digi si cu telefonul mobil voi trece la Vodafone, dupa 7 ani de orange, probabil au prea multi clienti Posted Image
P.S: cred ca e cumva o strategie buna pt ei ca nu multi clienti au timpul si atentia necesara sa vada cu adevarat ce se intampla si in felul asta se aleg cu clienti care platesc cu japca facturi umflate pentru ca asa vor ei

Edited by maladetz, 24 February 2023 - 13:00.


#19469
defunct

defunct

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 27.11.2004

View Postmaladetz, on 24 februarie 2023 - 12:52, said:

Ehe, poveste lunga cu portocaliii astia, am facut cerere sa fie ascultata convorbirea unde mi s-a oferit 48lei/luna pt mobil, internet fix si TV de unde a reiesit ca asa mi s-a ofertat doar ca acea oferta nu se poate activa. Mi-au anulat factura umflata si am fost sunat pentru reofertare, care bineinteles era ce platesc acum cu factura umflata, doar ca ei doreau sa ma convinga sa prelungesc pe 2 ani. Toata taraganeala asta mi-a consumat o gramada de timp, dand peste o gramada de consultanti cretini care se duc acolo cu o totala lipsa de interes fata de client.
Pe scurt ei au dreptul sa-ti mareasca factura iar tu ai de trecut printr-o gramada de cretini si sa pierzi o gramada din timpul tau doar ca sa-ti poti rezolva problema.
Asa ca ma voi muta cu serviciile fixe la Digi si cu telefonul mobil voi trece la Vodafone, dupa 7 ani de orange, probabil au prea multi clienti Posted Image
P.S: cred ca e cumva o strategie buna pt ei ca nu multi clienti au timpul si atentia necesara sa vada cu adevarat ce se intampla si in felul asta se aleg cu clienti care platesc cu japca facturi umflate pentru ca asa vor ei

Te-au pus sa mai platesti acele despagubiri? Inteleg ca erai inca in perioada contractuala.

#19470
Proful

Proful

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,302
  • Înscris: 21.12.2007

View Postbogdangelu, on 03 februarie 2023 - 21:02, said:

Deoarece mi-a expirat abonamentul de 2 ani TV Global(TV Premium) + internet 500 la 6 euro(2 CI + Maxpack) am cerut o noua ofertă care au fost la fel plus trebuie să plătesc în plus 3 euro pentru maxpack. Deci ar trebui sa plătesc 9 euro,o să mai sun săptămâna viitoare pentru o altă ofertă mai bună.

Salut, ai obtinut vreo oferta? prima luna dupa expirarea celor 24 de luni de contract cat ti-a venit de plata? ma aflu si eu in ultima luna de contract, sunt curios celor ce le-a expirat oferta cu 5 euro sau 2 euro la serviciile fixe, oferta regionala, cat au platit dupa 24 de facturi/luni, sau ce oferta au obtinut .

#19471
Al3xandrus

Al3xandrus

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,308
  • Înscris: 10.09.2007
Hai ca va apelez si eu si oricum voiam si eu un impuls, ideea este ca mi se pare ca inca mai sunt in perioada contractuala dar nu mai stiu exact pana cand, trebuie sa aflu, ideea este ca ei maresc abonamentul si zic ca poti renunta daca nu iti convine, ori in cazul acesta cum se procedeaza, ca vad ca multi ziceti ca va cere oricum o taxa, ceea ce nu este chiar ok :)

#19472
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,996
  • Înscris: 18.12.2007
Aveti topic dedicat pentru discutia despre majorarea abonamentelor. Aici se discuta despre oferte de retentie!

#19473
costywinner

costywinner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 796
  • Înscris: 04.08.2011
Am obținut eu :

Net 1000
TV maxim
Maxpack
2 receivere iptv
Netflix voucher 12 luni
35 lei

2 x abonamente : minute / sms / net nelimitat , 100 min in afara și vreo 4,8 gb in roaming - 10 lei fiecare

Deci 55 lei pt tot de mai sus

#19474
bogdangelu

bogdangelu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 16.07.2007
Interesant.
Unde locuiești? Este o oferta noua sau retenție/reînnoire contract ? Ce vechime ai?
Au ținut cont de ea la negociere ? Cum se numește abonamentul de telefonie mobilă și câți GB de net ai?
Negocierea ai făcut-o la pachet pentru toate 3 abonamente?
Ceva asemănătorPosted Image ca @maladetz pățesc și euPosted Image .La sesizările depuse primesc email cu  nr. de înregistrare și 10 zile de rezolvare iar consultantul zice ca are termen de rezolvare 3-30 zile .

#19475
sas_ro

sas_ro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 886
  • Înscris: 01.01.2013

View Postcostywinner, on 10 martie 2023 - 10:31, said:

Am obținut eu :

Net 1000
TV maxim
Maxpack
2 receivere iptv
Netflix voucher 12 luni
35 lei

2 x abonamente : minute / sms / net nelimitat , 100 min in afara și vreo 4,8 gb in roaming - 10 lei fiecare

Deci 55 lei pt tot de mai sus
As spune ca e foarte bun pretul total....in special pretul celor 2 abonamente de mobil, dar si pachetul de servicii fixe e foarte bun (mai alex ca are si Netflix, net 1000, TV Maxim)....chiar merita
Sunteti pe OROC? - ma intereseaza si pe mine un receiver IPTV.

Edited by sas_ro, 10 March 2023 - 13:01.


#19476
costywinner

costywinner

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 796
  • Înscris: 04.08.2011
Eu am fost Telekom , mutat pe orange Communication , oferta de retenție pt serviciile fixe , e deja a doua , am mai avut una acum doi ani când mi-a scăzut undeva la 45 lei prețul de lista .

Abonamentele de mobil au fost ofertate după ce am făcut cerere de portare intr-un magazin digi . La nici jumătate de ora m-a sunat o fata ft amabila și a încercat sa mi reducă abonamentele la 25 lei fiecare apoi unul la 25 și celălat la 15 , dat eu i-am comunicat faptul ca digi oferă 11 lei pe luna deci dacă poate face ceva in jurul prețului asta rămân , plus prelungire doi ani , și a rămas la 10 lei fiecare după ce și-a pus microfonul pe mut vreo doua minute .

Abonamentele sunt fun6 in aplicația my orange dar beneficiază de internet nelimitat 🤷 🤷 🤷



Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate