Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ce se oferă la retenție?
Last Updated: Apr 25 2024 22:03, Started by
majka
, Nov 13 2009 09:24
·
277
#17605
Posted 03 March 2021 - 10:33
Foarte bine, bravo! Dar tu nu ești eu, nu locuiești unde locuiesc eu, nu ai condițiile mele, nu ai necesitățile mele, ș.a.m.d.!
De ce trebuie să gîndim toți la fel? De ce să procedăm toți la fel? |
#17606
Posted 03 March 2021 - 10:37
@crislacor, o situatie aproximativa am avut in octombrie/noiembrie. Desi platisem factura comlpet, nu-mi alocasera plata pentru rate, ci pentru abonamente. M-au penalizat si in decembrie am primit inapoi dublu penalizarii (fusesem penalizat 0.5E si am primit inapoi 1E drept bonus pentru inconvenientul creat).
|
#17607
Posted 03 March 2021 - 10:42
crislacor, on 03 martie 2021 - 10:33, said:
Foarte bine, bravo! Dar tu nu ești eu, nu locuiești unde locuiesc eu, nu ai condițiile mele, nu ai necesitățile mele, ș.a.m.d.! De ce trebuie să gîndim toți la fel? De ce să procedăm toți la fel? |
#17608
Posted 03 March 2021 - 11:07
#17609
Posted 03 March 2021 - 11:19
Probabil, dar pana la urma s-a rezolvat. In mod normal am 3 facturi, dar in cont imi aparuse si a patra (rata imi vine pe factura unuia din numere, desi le vad separat ca 4 cifre separate: 3 abonamente si 1 rata).
|
#17610
Posted 03 March 2021 - 12:14
Am intrat in ultima luna din perioada contractuala cu un Orange Me Start 6 (cel cu roaming).
Am vorbit ieri cu 2 consultanti (de unul dintre ei am fost sunat dupa ce am vorbit cu Djingo,iar la al doilea am fost transferat dupa ce am sunat eu la 300) Orange din departamentul ofertare. Nimic nou. Ambii consultanti imi puteau oferi doar abonamentele de pe site. Am intrebat de FUN 8-ul cu 50GB si roaming daca il au in lista si daca mi-l pot oferi, si au spus ca sistemul nu-l afiseaza pentru mine,dar cunosc acel abonament. Mai mi-au spus ca nu as avea destula vechime in retea (2 ani si 2 luni in momentul de fata) si sa revin luna urmatoare dupa ce imi expira de tot contractul si sa mai incerc atunci. In 2019, la nici 6 luni de cand ma portasem, reuseam sa scad pretul de la un Me 10 la un Me Start 8 (acum numindu-se FUN 8),iar acum nu reusesc sa cresc pretul in ultima luna de contract. |
#17611
Posted 03 March 2021 - 12:39
Ciudat. Mie imi propusesera Fun 8 (denumirea actuala) si nelimitat depasirii celor 50GB. Consultantul cu care am vorbit ieri imi spunea ca abonamentele nelimitate (cel putin cel de 8E) sunt disponibile doar telefonic, nu si in magazine. Oricum, astept sa treaca si anul asta si vedem ce oferte vor mai fi.
Ca fapt divers, tata e abonat Vodafone (UPC) si ieri a platit factura de servicii fixe (tv si net), si l-au intrebat daca vrea sa treaca cu telefonul la ei. Din ce am inteles, ii ofereau un abonament in 30 de lei, dar nu ceva nelimitat (abonamentul actual de Orange al luit este nelimitat tot, din care 38GB viteza 4G si apoi cu viteza redusa restul). Oricum, vad la anul ce si cat ofera fiecare (Vodafone si Orange). Cam ei sunt singurii, momentan, care imi ofera seriviciile la calitatea necesara (cu plusuri si minusuri de fiecare, evident). |
#17612
Posted 03 March 2021 - 14:07
Am primit si eu notificare pe factura privind majorarea abonamentului incepand cu 15.03.2021.
Am solicitat sa fiu contactat de catre departamentul reofertare. A reusit cineva in urma discutiilor telefonice sa-si mentina abonamentul actual in mod direct sau prin intermediul lui Orange_helper? |
#17613
Posted 03 March 2021 - 15:07
a facut cineva plangere la ANPC si ANCOM pe baza modificarii abonamentului? este vreun raspus?
Sau daca tot ne modifica abonamentele si dupa se scuza si revin la abonamentul vechi, a cerut cineva despagubiri? gen 3-6 luni abonament gratis, telefon gratis etc. |
#17614
Posted 03 March 2021 - 15:20
Pololica, on 03 martie 2021 - 08:48, said:
Momentan nici mie. Mi s-au emis cele 3 facturi ieri si eram curios daca apare ceva (atat ca notificare, cat si ca abonamente). Toate au ramas la fel (3 x Me Start 8, din care unul redus cu 2E). Acum, nu stiu daca are relevanta: am un telefon luat in rate (53.12 lei) si Netflix (10E) si produc mici beneficii (mici ciupeli). crisstian, on 03 martie 2021 - 14:07, said:
A reusit cineva in urma discutiilor telefonice sa-si mentina abonamentul actual in mod direct sau prin intermediul lui Orange_helper? Eu am schimbat la loc sunand la relatii clienti in primele 5 minute de cand am vazut SMS-ul de "intampinare" pentru noul abonament. Atunci am aflat de schimbare. bodanelu, on 03 martie 2021 - 15:07, said:
a facut cineva plangere la ANPC si ANCOM pe baza modificarii abonamentului? este vreun raspus? Sau daca tot ne modifica abonamentele si dupa se scuza si revin la abonamentul vechi, a cerut cineva despagubiri? gen 3-6 luni abonament gratis, telefon gratis etc. Nu ma astept sa primesc ceva favorabil, dar tot trebuie facuta reclamatie pentru ca nu e ok ce s-a intamplat. Cat despre despagubiri de genul asta, sa fim seriosi. Nu. |
|
#17615
Posted 03 March 2021 - 15:29
A primit cineva vreo oferta pentru samsung s21/plus/ultra?
|
#17616
Posted 03 March 2021 - 15:32
Fa si la ANCOM, eu am sunat intai si mi-au zis ca e ok, si ca reclamatia de la ANPC va fi redirectionata tot catre ANCOM, dar ca timp dureaza la ANPC.
|
#17617
Posted 03 March 2021 - 15:56
d4m4g3, on 03 martie 2021 - 15:20, said: Am facut la ANPC deja. Evident ca nu am primit raspuns, dureaza pana la vreo 30 de zile. Nu ma astept sa primesc ceva favorabil, dar tot trebuie facuta reclamatie pentru ca nu e ok ce s-a intamplat. De pe site-ul Orange, aflam asa, de aici: https://www.orange.r...ange/index.html Angajamentul față de integritate Orange nu tolerează practicile corupte: Certificare Ethic Intelligence a programului anticorupție Ethic Intelligence, organism cu expertiză recunoscută la nivel internaţional în domeniul anti-corupţiei, a acordat certificarea « Anti-Corruption Compliance » pentru a treia oara consecutiv companiei Orange România, în septembrie 2019 . Noul certificat are o durată de valabilitate de 3 ani, până în septembrie 2022, și a fost acordat în urma unei misiuni de audit independent. Este o realizare importantă pentru Orange, deoarece validează că sistemul de conformitate anticorupție Orange România este conceput și implementat în moduri care corespund celor mai bune practici internaționale. Orange nu face donaţii sau contribuţii din fondurile, bunurile sau serviciile sale niciunui partid politic sau unei funcţii guvernamentale cu scopul de a obţine o influenţă politică. Datele cu caracter personal ale clienţilor şi partenerilor sunt manipulate/folosite într-un mod strict confidenţial şi sunt protejate împotriva accesului neautorizat, respectând întocmai legislaţia naţională şi internaţională din domeniu. La Orange credem că un factor cheie al creşterii şi inovării este competiţia, de aceea căutăm avantaje competitive prin performanţe superioare, niciodată prin practici de afaceri neetice sau ilegale. Nimic din textul asta nu se mai respecta. |
#17618
Posted 03 March 2021 - 16:19
tomaciprian, on 03 martie 2021 - 12:14, said:
Am intrat in ultima luna din perioada contractuala cu un Orange Me Start 6 (cel cu roaming). Am vorbit ieri cu 2 consultanti (de unul dintre ei am fost sunat dupa ce am vorbit cu Djingo,iar la al doilea am fost transferat dupa ce am sunat eu la 300) Orange din departamentul ofertare. Nimic nou. Ambii consultanti imi puteau oferi doar abonamentele de pe site. Am intrebat de FUN 8-ul cu 50GB si roaming daca il au in lista si daca mi-l pot oferi, si au spus ca sistemul nu-l afiseaza pentru mine,dar cunosc acel abonament. Mai mi-au spus ca nu as avea destula vechime in retea (2 ani si 2 luni in momentul de fata) si sa revin luna urmatoare dupa ce imi expira de tot contractul si sa mai incerc atunci. In 2019, la nici 6 luni de cand ma portasem, reuseam sa scad pretul de la un Me 10 la un Me Start 8 (acum numindu-se FUN 8),iar acum nu reusesc sa cresc pretul in ultima luna de contract. Or fi trainuiti sa nu se lase usor cand au clienti fara pretentii Sa te mai si rogi de ei sa iti dea o panarama de abonament precum Fun8 cu doar 50GB, adica mai scump si mai prost decat un yoxo 39 (care nici el nu e prea stralucit) + perioada contractuala? Comedie... E pe toate gardurile reducerea de -30% la Smart 15 / Smart Plus 20/25. Nu vrei nelimitat si ti se pare prea mult 10 euro? Ai yoxo, sau prepaid. Fun 8 asta mi se pare nefericit pentru oricine, indiferent de nevoi. Edited by MembruAnonim, 03 March 2021 - 16:25. |
#17619
Posted 03 March 2021 - 16:33
MembruAnonim, on 03 martie 2021 - 16:19, said:
Or fi trainuiti sa nu se lase usor cand au clienti fara pretentii Sa te mai si rogi de ei sa iti dea o panarama de abonament precum Fun8 cu doar 50GB, adica mai scump si mai prost decat un yoxo 39 (care nici el nu e prea stralucit) + perioada contractuala? Comedie... E pe toate gardurile reducerea de -30% la Smart 15 / Smart Plus 20/25. Nu vrei nelimitat si ti se pare prea mult 10 euro? Ai yoxo, sau prepaid. Fun 8 asta mi se pare nefericit pentru oricine, indiferent de nevoi. |
|
#17620
Posted 03 March 2021 - 19:41
Am trecut si eu prin aceeasi poveste, m-am trezit cu mesaj ca UITE BOSS ABONAMENT NOU DE 8 EURO, CE ITI TRE ALA DE 7 PE CARE IL AVEAI SI ERAI MULTUMIT?
Aceeasi tactica infecta precizata mai sus, informatia respectiva ascunsa pe factura dupa toate informatiile importante (cost/de ce ai platit etc.). Jegosii sunt in stare sa dea mesaj instant ca " sa ma bucur de noul abonament", insa nu pot da ca urmeaza sa mi se schimbe inainte, nu? Aia nu mai are loc intr-un mesaj. Am avut parte de cele mai coclite panarame la telefon care concluzionau ca este vina MEA ca nu m-am dus in data facturarii pe site sa verific factura. Efectiv stateam sa le explic ca in factura aia scrie "30 de zile de la primirea notificarii" si ca eu NU am fost notificat, iar site-ul lor accesat de mine aleator sau voluntar nu reprezinta notificare. Tampitii mi-au trimis si cu intarziere mail+mesaj de factura (mail pe 24, mesaj pe 25), deci legal conform termenilor lor, cand am sunat eu era a 30-a zi, din cauza ca le-a intarziat sistemul de "notificari". Eh uite ca degeaba le-am spus ca e a 30-a zi, un operator a fost si de acord, insa mi-a zis ca deja s-a implementat abon si nu mai poate schimba, ci doar sa revin dupa o luna la fostul abonament. Sa imi dati 1 euro reducere, simbolic la urmatoarea luna, ca sa mai stergeti din gustul de jeg pe care l-ati oferit. "Nu va putem oferi 1 euro reducere". Nu am mai avut asa multi draci cu orange de mult timp. Am incercat sa explic trogloditei aleia la telefon CUM defineste notificare, ca pana acum cativa ani, bunica mea avea telefon cu butoane fara net si era la pat. Cum mama ei intra ea sa isi verifice factura pe contul myorange cand ii lua 2 min sa caute un nr in agenda si era si la pat/se misca greu...ii mai venea si factura cu intarziere mereu. In cazul ala, cum se calculau zilele alea? O infectie si manarie, mi-am permis sa folosesc cuvantul "cacat" cu ei la telefon si imediat au sarit sa imi atraga atentia ca sa folosesc limbaj adecvat ca altfel imi inchid telefonul. SA SARITI LA FEL SA IMI ATRAGETI ATENTIA INSTANT SI CAND VRETI SA IMI SCHIMBATI ABONAMENTUL, SCARTARII DRECU Sper sa faca hemoroizi petarda din marketing care a venit cu ideea asta de cacat de a ascunde pe factura fara orice alta notificare prin canale de comunicare. Sa ai parte numai de mancare iute si piperata, fai |
#17621
Posted 03 March 2021 - 22:48
Din pacate pe forum suntem putini, au destui "fraieri" pe care sa ii jupoaie discret, la pariu ca multi nici nu vor observa majorarea?!
Si uite asa 1 euro × 9 mil de abonati, ferricire in fiecare luna, traiasca portocala. |
#17622
Posted 04 March 2021 - 09:00
Orange se înscrie în rândul operatorilor telecom care au decis să majoreze costul unor abonamente, date comparate de Profit.ro indicând o scumpire cu 1 euro la unele dintre abonamentele cele mai ieftine, dar având acum unele servicii suplimentate, precum traficul de date. Astfel, de exemplu, cel mai ieftin abonament cu telefon este indicat acum la un cost de 11 euro, față de 10 euro anterior
Stire 9.04.2020 Furnizorul de telefonie Orange a început să transmită unora dintre clienți că va scumpi abonamentele pe care aceștia le au, în caz contrar aceștia fiind notificați că își pot rezilia contractele, scrie Adevărul. Ziarul citat prezintă un mesaj primit de un client căruia i se transmite că, din data de 1 noiembrie 2019, i se va aplica un abonament de 7 euro. Stire 21.09.2019 Cursul valutar de care se ţine cont atunci când reîncarci este reprezentat de valoarea rezultată ca media cursurilor de vânzare EUR/RON publicate pe site-urile băncilor BRD, Banca Transilvania și ING Bank în ziua lucrătoare anterioară zilei reîncărcării la ora 15:00 (ultima factura din februarie 2021 are curs de 4.9478) Nu as sti data implementarii Orange reduce valabilitatea optiunilor de 4 si 5 euro de la 30 zile la 28 zile Recent...2021 Astea ar fi doar cateva stiri gasite asa in 5 min. Intrebarea vine acum..cat de predictibil este un contract pe doi ani semnat si asumat cand orange modifica anual/bianual contractele unilateral? Noi de ce nu putem sa ne retragem din contract cum/cand vrem? Ptr ca avem terminale subventionate? Ori e subventie ptr asumarea unui contract de doi ani ori e santaj? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users