![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
EMAG - Pareri / Sugestii / Reclamatii

#6643
Posted 17 November 2018 - 19:57

#6644
Posted 17 November 2018 - 20:03

Guvernul României - Ordonanţă nr. 9/2016 din 27 ianuarie 2016
Ordonanţa nr. 9/2016 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora Citeste-o cu grija daca ai timp ![]() |
#6645
Posted 17 November 2018 - 20:17

#6646
Posted 17 November 2018 - 20:23

Am fost fix in aceeasi situatie.
Cum se procedeaza la emag in acceasi situatie simplu corect si eficient daca s-ar vrea M-am dus frumos cu produsul defect din fabrica.. (cu un mic defect din fabrica, dar tot defect era. Am zis la biroul de retur. Are un mic defect vreau inlocuirea.. La biroul de retur ala a tastat ceva la tastatura s-a uitat cateva minute.. face da.. inlocuim.. Produsul era pe stoc la emag dar la pret mai mare ATENTIE eu luandu-l la promotie ! Defectul era vizibil s-a constatat. A facut fisa service.. produs defect.. S-A PRIMIT NEGATIE DE LA SERVICE INSTANT ATENTIE !!. Cu negatia primita in 2 minute.. S-a cumparat de catre operatorul de la retur alt produs din stoc iar eu nu am mai platit niciun leu in plus. Chestia e ca a trebuit sa astept 2 zile in plus pana sa vina produsul nou in Showroom AM procedat la fel in 2 situatii identice cu ale userului de mai sus cu iphonul. Deci vorbesc din experienta persoana nu din vorbe. Daca s-ar vrea s-ar putea. Daca nu vor.. ANPC fara discutii. Daca produsul e defect si se primeste negatie la biroul de retur.. se inlocuieste daca este pe stoc nu conteaza pretul la care este pe stoc.. Ei au asffel de proceduri.. Userul de mai sus a fost pur si simplu PROSTIT pe fata ! Edited by -koss-, 17 November 2018 - 20:24. |
#6647
Posted 17 November 2018 - 20:23

Produsul care vine cu defect din fabrica ori manipulare defectuoasa etc se preschimba. O sa iti explic ca la clasa a2'a: vine curierul si iti aduce televizorul comandat. Il scoti din cutie si vezi ca are ecranul crapat. Ei sunt obligati sa iti aduca altul nou. Nu merge smecheria cu: "Va dam banii inapoi". Poate tu l-ai luat la oferta/reducere. Edited by mkscorpion0, 17 November 2018 - 20:24. |
#6648
Posted 17 November 2018 - 20:35

Cand o sa ma nevoie de un avocat desi sper sa nu am nevoie... o sa apelez la voi, vad ca va pricepeti... asa ca tot romanul (politica, justitie, economie, mecanica, it, agricultura, prestari servicii, etc)
![]() |
#6649
Posted 17 November 2018 - 21:08

De avocat.. de doctor si de popa sa n-ai nevoie niciodata in viata
![]() ![]() ![]() Edited by -koss-, 17 November 2018 - 21:10. |
#6650
Posted 17 November 2018 - 21:14

Scrie destul de clar in legea garantiilor, cumparatorul are dreptul in primul rand sa ceara comerciantului sa-i aduca la conformitate produsul, numai si numai daca acest lucru nu e posibil, atunci poate solicita sa i se inlocuiasca produsul.
Daca masura de reparare sau inlocuire e disproportionata, vanzatorul poate refuza sa repare sau sa inlocuiasca produsul si poate sa-ti returneze banii. Si scrie acolo si ce inseamna "masura disproportionata". Nu e nevoie sa fii avocat, nu e nevoie sa fi facut 3 facultati, legea e destul de clara si nu lasa loc de interpretari. Quote Art. 11. (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată. Alineatul a fost modificat prin Ordonanţă de urgenţă 174/2008 la 27/12/2008 (2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare: a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate; b) importanţa lipsei de conformitate; c) dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator. (3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente. http://www.anpc.gov....rantii_2016.pdf Iar la articolul 13 iti zice clar cand esti indreptatit sa primesti contravaloarea in bani a produsului. Quote
Art. 13. Consumatorul poate solicita o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri: a) dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului; b) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timprezonabilă; c) dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator. Multe magazine am vazut ca au si o chestie in termenii si conditiile lor, in care se obliga sa-ti inlocuiasca pe loc sau sa-ti returneze banii in 24/48 ore daca ti-au livrat un produs defect. Iar aici habar nu am daca mai intervine vreo lege, insa cu siguranta nu se afla in legea garantiilor, postata mai sus. Edited by gumball3000, 17 November 2018 - 21:30. |
#6651
Posted 17 November 2018 - 21:38

Scrie destul de clar in legea garantiilor, cumparatorul are dreptul in primul rand sa ceara comerciantului sa-i aduca la conformitate produsul, numai si numai daca acest lucru nu e posibil, atunci poate solicita sa i se inlocuiasca produsul. Daca masura de reparare sau inlocuire e disproportionata, vanzatorul poate refuza sa repare sau sa inlocuiasca produsul si poate sa-ti returneze banii. Si scrie acolo si ce inseamna "masura disproportionata". Vezi ca induci lumea in eroare. Masura disproportionala este despre lipsa de conformitate respectiv despre garantia de conformitate si nu are legatura si nicio treaba cu garantia comerciala ori DOA... Deci prin urmare fraza asta a ta este total mincinoasa si nu are niciun suport legal in exemplul userului cu iphonul de mai sus. "Daca masura de reparare sau inlocuire e disproportionata, vanzatorul poate refuza sa repare sau sa inlocuiasca produsul si poate sa-ti returneze banii" fiindca repet este vorba despre garantia de conformitate aici nu de garantia comerciala (defecte tehnice, DOA, etc) Garantia de conformitate si garantia comerciala nu au treaba una cu alta.. sunt lucruri total diferite. Edited by -koss-, 17 November 2018 - 21:47. |
#6652
Posted 17 November 2018 - 21:51

Am rezolvat in final. A revenit in stoc iPhone-ul, am sunat la call center, am povestit ca colega din call center m-a rugat sa revin cu telefon atunci cand au stoc pentru inlocuire, iar baiatul de pe linie mi-a facut cerere de inlocuire fara sa aiba ceva de comentat sau obiectat. Deci sunt angajati si angajati, depinde de cine ai noroc sa dai... in special cei din showroom sunt tare batuti in cap si lenesi. Prefera sa scape de tine cat mai repede, fara sa stie regulamente interne. Am patit o faza aseamanatoare cand am vrut sa returnez 4 becuri. Se uitau unul la altul cei de la retur, si nu stiau daca becurile se returneaza, si imi spunea fraze de genul "nu stiu daca becurile se returneaza", "nu cred ca se returneaza becurile" etc. Pana i-am luat la ture, sa se uite in regulamentul de retur.
|
#6653
Posted 18 November 2018 - 00:04

Am rezolvat in final. A revenit in stoc iPhone-ul, am sunat la call center, am povestit ca colega din call center m-a rugat sa revin cu telefon atunci cand au stoc pentru inlocuire, iar baiatul de pe linie mi-a facut cerere de inlocuire fara sa aiba ceva de comentat sau obiectat. Deci sunt angajati si angajati, depinde de cine ai noroc sa dai... in special cei din showroom sunt tare batuti in cap si lenesi. Prefera sa scape de tine cat mai repede, fara sa stie regulamente interne. Am patit o faza aseamanatoare cand am vrut sa returnez 4 becuri. Se uitau unul la altul cei de la retur, si nu stiau daca becurile se returneaza, si imi spunea fraze de genul "nu stiu daca becurile se returneaza", "nu cred ca se returneaza becurile" etc. Pana i-am luat la ture, sa se uite in regulamentul de retur. Nu stiu ce salarii au, insa sunt foarte nepregatiti majoritatea angajatilor din astfel de magazine. La fel am prins si la Orange oriunde am mers, imi venea sa le dau in cap cu ceva, eu ca si client stiam regulamentul mai bine decat ei, apoi despre ceea ce vand erau pe langa subiect. In schimb in mediul online am dat de o gramada de profesionisti atat la orange cat si la emag. |
|
#6654
Posted 18 November 2018 - 08:31

buna ziua, urgent cargus livreaza si duminica din cauza bf ului la emag? am prins xboxul =) si vreau sa merg sa il ridic. multumesc
|
#6655
Posted 18 November 2018 - 10:03

Emag au bagat serviciul de reincarcare cartela, dar e cam teapa, doar perioada activa corespunde cu ce e la ceilalti comercianti (care o au conform cu ce afiseaza operatorii pe site), in ceea ce priveste perioada de gratie e diferita, mult mai mica, sufera de o reducere de peste 80% in defavoarea clientului fata de ce afiseaza operatorii pe site. De exemplu 300 zile conform operatorului VS doar 50 zile la emag. Tu ai primit voucherul cadou de 25 lei pe email pentru plata cu Mastercard? Am reincarcat in urma cu 5 zile doua cartele cu cate 7 euro si inca nu l-am primit... ![]() |
#6656
Posted 18 November 2018 - 10:07

vezi ca au ajuns, cred ca joi.
Voucher Campanie Reincarcare cartela Pre Pay! Valoare: 2500 Lei au mai incarcat 2 colegi la lucru si a ajuns si la ei. |
#6657
Posted 18 November 2018 - 11:51

De avocat.. de doctor si de popa sa n-ai nevoie niciodata in viata ![]() ![]() ![]() Clar, eu daca m-as pune la furat cred ca m-ar prinde din prima. Trebuie sa ai talent... ![]() |
#6658
Posted 18 November 2018 - 14:30

Se poate da retur catre emag la produsele cumparate de pe site'ul Emag dar livrate de parteneri? Sau trebuie sa dau retur catre cel care a trimis produsul?
Edited by Trust25, 18 November 2018 - 14:32. |
|
#6659
Posted 18 November 2018 - 15:20

Am rezolvat in final. A revenit in stoc iPhone-ul, am sunat la call center, am povestit ca colega din call center m-a rugat sa revin cu telefon atunci cand au stoc pentru inlocuire, iar baiatul de pe linie mi-a facut cerere de inlocuire fara sa aiba ceva de comentat sau obiectat. Am fost in Showroom sa fac retur la iPhone-ul cu probleme, si sa il ridic pe cel nou si.. SURPRIZA. Trebuie sa achit difertenta de la 3499 pana la 4.599. Iar m-au plimbat de la consultant la retur si de la retur la info center, sa nu ma ajute cu nimic. Am revenit in call center cu telefon, iar de acolo mi s-a spus ca trebuie acceptat discount de la 4.599 la 3499 de catre un superior din call center, si ca este posibil sa nu fie acceptat, ca este diferenta prea mare. Mi-a spus sa revin cu telefon mai tarziu sau maine in call center pentru a afla daca s-a aprobat discount-ul. ![]() Edited by N4S, 18 November 2018 - 15:20. |
#6660
Posted 18 November 2018 - 15:24

Vezi daca nu ma asculti? Te plimba cu zaharelul.
Fa plangere acum la anpc. Nu diseara, nu maine, acum. Ai discutiile inregistrate cu operatorul care iti spune ca iti inlocuieste telefonul? Eu am instalat pe telefon o aplicatie care inregistreaza tot. Edited by mkscorpion0, 18 November 2018 - 15:26. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users