Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Consum ulei masina de tuns iarba...

"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni
 Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 

FERITI-VA DE COSMOTE- situat in magazin Kaufland B A C A U

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
GALEX1

GALEX1

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 20.10.2009
:nonobad:FERITI-VA DE C O S M O T E  cu sediul in magazin KAUFLAND  B A C A U .   In ziua de 23.09.2009, dupa efectuarea cumparaturilor m-am oprit si la COSMOTE pentru a-mi achita unul dintre abonamente. Agentul  de vanzari, de o amabilitate care ar fi trebuit sa-mi dea de gandit, m-a intrebat de ce nu folosesc punctele  acumulate in timp. luand-mi  un telefon. Mi-a suras ideea si am acceptat . Dupa care a inceput sa insiste sa-mi  schimb optiunea. I- am spus foarte clar ca nu doresc sa-mi schimb optiunea intrucat mai am un abonament in aceasta retea si am si asa suficiente minute, pe care nu le consum niciodata.Dar daca este posibil sa primesc  un telefon pentru acele puncte  este foarte bine. Re t i n e t i  acest amanunt. Cum contractul expirase ,am inteles ca trebuie sa-l reinoiasca pe cel vechi pentru a primi acel telefon, care vreau sa va spun ca este bun de aruncat. Fara nici o gluma... Este o batjocara fata de client  ce au  in magazin cei de la Kaufland Bacau. Nu stiu daca asa au toate magazinele  Cosmote, dar aici este jaf si inselatorie la drumul mare. A trebuit sa stau pret de o ora pana a reusit ea sa redacteze si sa printeze acel contract.Am avut rabdarea pe care o ai cu un tanar care este la inceput  in meserie ( asa cred). Dupa aprox. o ora , dupa ce a cerut ajutorul unui coleg, a printat si contractul. M-AM UITAT FIRESTE PESTE CONTRACTul care contine  7 pagini scrise cu caracaterul 8 cred, caci nu este lizibil. Un contract intocmit mai prost ca acesta , nu am vazut, credeti-ma ,caci am abonamente in toate companiile de telefonie. Dupa o ora pierduta, plictisita si cu un contract pe care nu vezi sa-l citesti am semnat, intelegand ca nu implica nici un fel de cost suplimentar la contractul anterior. La  nici trei zile de la primirea   acestui telefon am constatat ca  se descarca foarte repede ( nu tine nici o zi bateria).Am inceput sa inteleg ce se intampla aici la COSMOTE KAUFLAND Bacau. Am si alti colegi care si-au achizitionat telefoane de la acest magazin si , acum stau cu ele numai in service , fara a le putea schimba caci sunt nuste gioarse.
In 10 octombrie am primit  si placinta , si anume o factura care in loc sa fie 30,00 RONI cat era de obicei acum este 150,00.[/b] Am ametit la gandul ca pe criza asta, toamna fiind, copii , scoli, si alte impozita de achitat,  mai trebuie sa platesc  aceasta suma de aiurea. Apoi am aflat sunand la Bucuresti afland ca  de fapt d-ra AGENT mi-a schimbat optiunea dar nu mi-a spus ca acest lucru costa bani. Si inca cati bani...
Cine sta sa citeasca un contract de 7 pagini, prost alcatuit si scris mic,mic,mic? Nu era firesc sa mi se spuna si mie ce fel de contract  am semnat, sa fiu  informata despre aceasta clauza care mi se pare o hotie la urma urmei?
Repet am cinci telefoane doua in Cosmote,  trei in retele diferite, dar nu mi s-a intamplat sa fiu inselata de maniera aceasta. Rusine COSMOTE si  cu siguranta in timp , clientii pe care cu greu i-ati  adunat, vor pleca...

#2
pavelescu

pavelescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,365
  • Înscris: 02.02.2005
Au reusit sa te prinda .. asta e.
Niciodata nu am inteles de ce prefera lumea abonament in loc de cartela.

#3
December

December

    Liberate te ex inferis !

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 20,334
  • Înscris: 14.06.2006
Cam oftopic.

 pavelescu, on 20th October 2009, 13:48, said:

Niciodata nu am inteles de ce prefera lumea abonament in loc de cartela.
Sa poata vorbi cand vor, cat vor, oriunde vor! Simplu. Fara grija ca i se termina aia 3 euro de pe cartela.

#4
rohry2k1

rohry2k1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 224
  • Înscris: 28.05.2007
Nu mai folositi Internity!!!

Germanosul le-a luat-o inainte si se pare ca, si la putinele abonamente pe care le fac, mai si inseala oamenii pentru un comision amarat dupa cum am vazut din experienta de mai sus... :( Problema e ca isi iau un comision cat de cat luna asta, dar luna viitoare vor calca din ce in ce mai putini clienti pragul magazinului lor. Nici asta s-ar putea sa nu fie o problema pentru angajatii respectivi, deoarece oricum in cateva luni daca nu isi fac targetul pot fi dati afara, sau din lipsa de activitate sa se inchida magazinul de tot...

Edited by rohry2k1, 20 October 2009 - 14:00.


#5
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007

 December, on 20th October 2009, 13:55, said:

Sa poata vorbi cand vor, cat vor, oriunde vor! Simplu. Fara grija ca i se termina aia 3 euro de pe cartela.
La fel poti vorbi si pe cartela. Cu 3 euro ai 400 de minute in retea si 30 nationale.
Daca ti se termina oricare dintre ele fara sa iti dai seama, te opresti, nu te trezesti cu cost de zeci de euro ca ti s-au terminat minutele.
La abonament ce primesti de 3 euro?

Eu cred ca abonamentul este pentru oamenii ocupati, care nu se uita la bani sau la numarul de minute.
Mai sunt unii care se leaga la cap cu abonament pentru nush ce telefon performant pe care nu il foloseste nici macar la 50% din potential.

Edited by danutz1, 20 October 2009 - 15:16.


#6
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
cam multi afaceristi p`aici
eu nu reusesc sa termin 80 minute nationale ,tot timpul se reporteaza minim 40 pentru luna viitoare
ce drq vorbiti asa important, nu stiu

#7
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005

 pavelescu, on 20th October 2009, 13:48, said:

Au reusit sa te prinda .. asta e.
Niciodata nu am inteles de ce prefera lumea abonament in loc de cartela.
Subscriu
La cosmote cel putin cartela este mult mai avantajoasa decat abonamentul.

#8
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

 GALEX1, on 20th October 2009, 12:55, said:

:nonobad: FERITI-VA DE C O S M O T E cu sediul in magazin KAUFLAND B A C A U . In ziua de 23.09.2009, dupa efectuarea cumparaturilor m-am oprit si la COSMOTE pentru a-mi achita unul dintre abonamente. Agentul de vanzari , de o amabilitate care ar fi trebuit sa-mi dea de gandit, m-a intrebat de ce nu folosesc punctele acumulate in timp. luand-mi un telefon. Mi-a suras ideea si am acceptat . Dupa care a inceput sa insiste sa-mi schimb optiunea. I- am spus foarte clar ca nu doresc sa-mi schimb optiunea intrucat mai am un abonament in aceasta retea si am si asa suficiente minute, pe care nu le consum niciodata.Dar daca este posibil sa primesc un telefon pentru acele puncte este foarte bine. Re t i n e t i acest amanunt. Cum contractul expirase ,am inteles ca trebuie sa-l reinoiasca pe cel vechi pentru a primi acel telefon, care vreau sa va spun ca este bun de aruncat. Fara nici o gluma... Este o batjocara fata de client ce au in magazin cei de la Kaufland Bacau. Nu stiu daca asa au toate magazinele Cosmote, dar aici este jaf si inselatorie la drumul mare. A trebuit sa stau pret de o ora pana a reusit ea sa redacteze si sa printeze acel contract.Am avut rabdarea pe care o ai cu un tanar care este la inceput in meserie ( asa cred). Dupa aprox. o ora , dupa ce a cerut ajutorul unui coleg, a printat si contractul. M-AM UITAT FIRESTE PESTE CONTRACTul care contine 7 pagini scrise cu caracaterul 8 cred, caci nu este lizibil. Un contract intocmit mai prost ca acesta , nu am vazut, credeti-ma ,caci am abonamente in toate companiile de telefonie. Dupa o ora pierduta, plictisita si cu un contract pe care nu vezi sa-l citesti am semnat, intelegand ca nu implica nici un fel de cost suplimentar la contractul anterior. La nici trei zile de la primirea acestui telefon am constatat ca se descarca foarte repede ( nu tine nici o zi bateria).Am inceput sa inteleg ce se intampla aici la COSMOTE KAUFLAND Bacau. Am si alti colegi care si-au achizitionat telefoane de la acest magazin si , acum stau cu ele numai in service , fara a le putea schimba caci sunt nuste gioarse.
In 10 octombrie am primit si placinta , si anume o factura care in loc sa fie 30,00 RONI cat era de obicei acum este 150,00.[/b] Am ametit la gandul ca pe criza asta, toamna fiind, copii , scoli, si alte impozita de achitat, mai trebuie sa platesc aceasta suma de aiurea. Apoi am aflat sunand la Bucuresti afland ca de fapt d-ra AGENT  mi-a schimbat optiunea dar nu mi-a spus ca acest lucru costa bani. Si inca cati bani...
Cine sta sa citeasca un contract de 7 pagini, prost alcatuit si scris mic,mic,mic? Nu era firesc sa mi se spuna si mie ce fel de contract am semnat, sa fiu informata despre aceasta clauza care mi se pare o hotie la urma urmei?
Repet am cinci telefoane doua in Cosmote, trei in retele diferite, dar nu mi s-a intamplat sa fiu inselata de maniera aceasta. Rusine COSMOTE si cu siguranta in timp , clientii pe care cu greu i-ati adunat, vor pleca...
imi pare rau ca ai patit-o ! de obicei cand ies de la Kaufland Bacau ma uit si in magazinul cosmote(cam TOATE magazinele de pe partea aceea sunt goale!!)  de acolo si de obicei e PUSTIU !!! probabil domnisoara respectiva era  in gaura cu targetul sau era o incepatoare si nu cunoaste toate subtilitatile sistemului  si stii si tu : ,,drumul spre iad e pavat cu intentii bune" .totusi nu sunt de acord cu publicarea pe forum a numelui respectivei persoane ,mai bine trimiteai un mail la Cosmote in care detaliai situatia si cereai rezolvarea ei.

#9
davides

davides

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,461
  • Înscris: 02.10.2007
si la mine in oras cei de la internity sunt sucks ... habar nu au ce telefoane vand sa nu mai zic daca ii intrebi ce stie sa faca un tel. sau altul :|

Edited by davides, 21 October 2009 - 14:14.


#10
t0rrent

t0rrent

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 13.01.2007
Mda, inca un subiect deschis inutil.
Ca sa trec direct la subiect - omu mai repede te duceai si iti dadeai cu ceva in cap si era mai putin dureros !!!
Este vina ta 100%. Neatentia si naivitatea se plateste.
Cum sa ai incredere in ce iti zice o pitzipoanca la magazin cand ea iti vine cu 7 pagini de text scris microscopic si tu sa semnezi asa pe orbetea ?
Daca ai vazut ca ceva pute aici trebuia pur si simplu sa zici NU si sa pleci. N-aveau ce sa iti faca, dar ti-au luat ochii probabil cu bijuteria de Vertu dat la pret de 1 euro nu ? Ah stai ca Vertu nu se vinde la Internity...
Fratilor este obligatia si in acelasi timp si dreptul nostru ca si consumatori sa citim termenii contractuali inainte de a semna orice contract, fie ca e contract de telefonie mobila, apa, lumina sau vanzare-cumparare. De unde stii ca in contractul ala nu e vre-un termen aiurea si te trezesti ca trebuie sa platesti cine stie cat pe viata asa aiurea ca ai semnat?
Era clar ca tipa de la magazin disperata fiind sa-si ia bonus te-a vazut asa mai slab de inger si ti-a tras o teapa de toata frumusetea. Felicitari.
O chestie pe care nu o inteleg este volumul documentului. Cum adica 7 pagini ?? Esti sigur ca atatea erau ? Adica nici macar contractul de servicii ala initial nu a avut atatea pagini. De ce o chestie care ar trebui sa se prezinte sub forma de o foaie maxim 2 sa aiba 7 ?!
Inca un aspect pe care nu-l voi intelege niciodata este chestia cu fluturatul crizei peste tot dar noi avem 5 telefoane. Nu vi se pare o neconcordanta cam mare ? Daca ai 5 telefoane atunci nu te mai plange ca e criza. Chit ca platesti abonament de 3 euro la toate. Daca e criza atunci mai taie din ele si sa vezi tu cum nu mai e criza daca faci atata caz ca e criza, ca impozite, ca scoala copiilor, etc.
In ziua de azi omul se leaga la maini si la picioare pe 2 ani cu un operator pentru un amarat de nokia 6303 luat gratis care dup-aia tot omul se plange ca e rapandula...DOH !!! Pana la urma tot atat platesti, ce mi-e ca nu dai nimic la inceput si platesti abonament oricat ar fi el pe timp de 2 ani, ce mi-e ca-l iei fara conectare si dai toti banii la inceput ? Prefer sa dau 200ron pe un telefon si sa nu ma leg la cap 2 ani decat sa ma chinui cu mizerii din astea mai ales ca vezi Doamne e criza.
Concluzia in situatia asta e urmatoarea: AI SEMNAT. Nu mai are nimeni ce sa-ti faca. Chit ca te duci la ANPC sau ANCOM cu sesizare. Atata timp cat semnatura ta e acolo taci si inghiti. Semnatura inseamna "da sunt de acord cu tot ce scrie acolo indiferent daca am citit sau nu". Nu e de datoria celor de la magazin sa iti citeasca contractul cu voce tare inainte sa semnezi, este dreptul tau ca si consumator sa te informezi inainte de a semna. Si cu asta am terminat.

Bafta!

#11
rohry2k1

rohry2k1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 224
  • Înscris: 28.05.2007
Ce am observat eu in contractele astea e ca inafara de ultima pagina nu e altceva decat barbologie cu drepturile clientului si obligatiile furnizorului. Abia ultima pagina reprezinta exact optiunile, minutele, costul , etc. Deci pentru a verifica scurt si la obiect daca iei sau nu teapa TREBUIE VERIFICATA ULTIMA PAGINA si scapi de orice probleme ca nu ai citit tot si ai semnat aiurea. :)

Numai bine!

Edited by rohry2k1, 22 October 2009 - 10:43.


#12
chatnoir401

chatnoir401

    CHAT NOIR - MOTANUL NEGRU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,734
  • Înscris: 28.06.2005
Am cumparat si eu un telefon de acolo in urma cu vreo 4 luni si sunt multumit de el - nu mi-a facut probleme pana acum.
Bine, nu mi s-a facut nici o oferta cu abonament, l-am luat la liber.

#13
cristianiosub

cristianiosub

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 10.07.2006

 GALEX1, on 20th October 2009, 12:55, said:

:nonobad:FERITI-VA DE C O S M O T E  cu sediul in magazin KAUFLAND  B A C A U .   In ziua de 23.09.2009, dupa efectuarea cumparaturilor m-am oprit si la COSMOTE pentru a-mi achita unul dintre abonamente. Agentul  de vanzari , de o amabilitate care ar fi trebuit sa-mi dea de gandit, m-a intrebat de ce nu folosesc punctele  acumulate in timp. luand-mi  un telefon. Mi-a suras ideea si am acceptat . Dupa care a inceput sa insiste sa-mi  schimb optiunea. I- am spus foarte clar ca nu doresc sa-mi schimb optiunea intrucat mai am un abonament in aceasta retea si am si asa suficiente minute, pe care nu le consum niciodata.Dar daca este posibil sa primesc  un telefon pentru acele puncte  este foarte bine. Re t i n e t i  acest amanunt. Cum contractul expirase ,am inteles ca trebuie sa-l reinoiasca pe cel vechi pentru a primi acel telefon, care vreau sa va spun ca este bun de aruncat. Fara nici o gluma... Este o batjocara fata de client  ce au  in magazin cei de la Kaufland Bacau. Nu stiu daca asa au toate magazinele  Cosmote, dar aici este jaf si inselatorie la drumul mare. A trebuit sa stau pret de o ora pana a reusit ea sa redacteze si sa printeze acel contract.Am avut rabdarea pe care o ai cu un tanar care este la inceput  in meserie ( asa cred). Dupa aprox. o ora , dupa ce a cerut ajutorul unui coleg, a printat si contractul. M-AM UITAT FIRESTE PESTE CONTRACTul care contine  7 pagini scrise cu caracaterul 8 cred, caci nu este lizibil. Un contract intocmit mai prost ca acesta , nu am vazut, credeti-ma ,caci am abonamente in toate companiile de telefonie. Dupa o ora pierduta, plictisita si cu un contract pe care nu vezi sa-l citesti am semnat, intelegand ca nu implica nici un fel de cost suplimentar la contractul anterior. La  nici trei zile de la primirea   acestui telefon am constatat ca  se descarca foarte repede ( nu tine nici o zi bateria).Am inceput sa inteleg ce se intampla aici la COSMOTE KAUFLAND Bacau. Am si alti colegi care si-au achizitionat telefoane de la acest magazin si , acum stau cu ele numai in service , fara a le putea schimba caci sunt nuste gioarse.
In 10 octombrie am primit  si placinta , si anume o factura care in loc sa fie 30,00 RONI cat era de obicei acum este 150,00.[/b] Am ametit la gandul ca pe criza asta, toamna fiind, copii , scoli, si alte impozita de achitat,  mai trebuie sa platesc  aceasta suma de aiurea. Apoi am aflat sunand la Bucuresti afland ca  de fapt d-ra AGENT mi-a schimbat optiunea dar nu mi-a spus ca acest lucru costa bani. Si inca cati bani...
Cine sta sa citeasca un contract de 7 pagini, prost alcatuit si scris mic,mic,mic? Nu era firesc sa mi se spuna si mie ce fel de contract  am semnat, sa fiu  informata despre aceasta clauza care mi se pare o hotie la urma urmei?
Repet am cinci telefoane doua in Cosmote,  trei in retele diferite, dar nu mi s-a intamplat sa fiu inselata de maniera aceasta. Rusine COSMOTE si  cu siguranta in timp , clientii pe care cu greu i-ati  adunat, vor pleca...

Prietene, da-mi voie sa iti spun ca nu te cred in ce spui. Un sambure de adevar exista : ai vrut telefon moka, ai intrat in mirajul mirificului cand ti-a zis sa faci prelungire si acum nu stii cum sa iti platesti factura.
Acum hai sa iti arguimentez :
- COSMOTE NU ARE PUNCTE DE FIDELITATE ! Deci clar nu avea cum sa te atraga . Asa ai zis , ca datorita lor ai fost "agatat" si ti-a zis ca le poti folosi cumparandu-ti telefon
- Anexa la contract, sau prelungire cum i s-o mai spune are 2 pagini , nu 7 cum ai spus.
- Orice contract e citeste inainte de semnare. Asa cum vad ca stii sa stai pe forumuri si sa te interesezi de numele agentei de vanzari, cred ca era usor sa intri pe siteul alora de la cosmote si in stanga jos vad ca sunt spre descarcare Termenii si conditiile generale ale serviciilor pre si post platite.

Daca nu ma informez, EU sunt de vina, nu vanzatorul !

#14
nilf40f

nilf40f

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 294
  • Înscris: 03.05.2007

 pavelescu, on 20th October 2009, 13:48, said:

Au reusit sa te prinda .. asta e.
Niciodata nu am inteles de ce prefera lumea abonament in loc de cartela.

Poate datorita faptului ca la cartela optiunea respectiva e valabila 12 luni si dupa aceea sincer nu stiu ce se intimpla, poti merge cu ea mai departe sau e nevoie sa treci la alta optiune care o au atunci in oferta ?
Eu cel putin din aceasta cauza nu trec de la abonament la cartela cu toate ca as plati aproximativ 5 euro in loc de 10.5 pentru aceleasi 100 min. nationale si ma rog 800 in loc de 1000 in cosmote.
Daca cineva poate sa-mi spuna ce se intimpla dupa 1 an de optiune la cartela ( mai poti pastra acea optiune ? ) atunci poate renunt la abonament si trec la cartela, dar ar mai fi ceva : se taxeaza la secunda doar dupa primele 3 minute . Ori la mine majoritatea telefoanelor au sub 1 min. , max. 1-2 minute, asa ca s-ar putea ca la cartela cu toate ca sint 100 min nationale si 800 cosmote, sa te trezesti ca nu-ti ajung cum iti ajungeau la abonament si sa nu intelegi de ce.

Edited by nilf40f, 23 October 2009 - 09:07.


#15
hyperyon

hyperyon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,776
  • Înscris: 19.12.2003
in primul rand nu ai optiuni...ai tipuri de abonament
angajata nu ti-a activat nici o optiune pe care tu nu o vroiaie...cel mai sigur ti-a pus un abonament mai mare
sunt sigurde altfel ca a facut asta pentru un discount mai mare la telefonul pe care l-ai ales
ai vrut un telefon la un pret mai mic...un discount mai mare...a trebuit un alt plan tarifar...
vad ca nu zici nimic de ce telefon ti-ai luat...ce plan tarifar ai acum...la 150 de ron banuiesc ori cosmote 430..ori unu mai mic + cost suplimentar
vad ca precizezi faptul ca detii mai multe abo la cosmote..si nu stii nici macar ce detii..ce tipuri de abonamente exista?
cand semnez ceva..ma uit..intreb ce platesc...tu nu te-ai interesat cu nimic vad...posibil fata sa iti fi spus...vreti sa pastrati planul tarifar...sau uitati la cosmote x aveti un discount de atat din pretul telefonului
in acel moment posibil ca sa fi ignorat si intrebat ce reprezinta cosmote x....ti-a plcut ideea de discount 100 si ceva de euro sau cat o fi fost..noul telefon...si oops..
tipa de la magazin...si-a facut pracdtic datoria..sa ofere clientilor abonamente...discounturi mai mari ..de asa e om de vanzari sa VANDA. Faptul ca tu nu esti informat...si nici macar nu ai itnrebat cu ce se mananca...nu e vina omului de vanzari..
Consider ca in procent de 99% e vina omului care nici macar nu se informeaza...nu cere informatii cu ce semneaza si apoi face scandal cu ce a patit...
PS NU AM NICI UN AVANTAJ DE LA COSMOTE, sunt un client care stiu sa ma informez...cu 3 abonamente cosmote, 2 orange si 1 vodafone

#16
aum

aum

    In sfarsit, NEFUMATOR!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,209
  • Înscris: 06.12.2006

 December, on 20th October 2009, 12:55, said:

Sa poata vorbi cand vor, cat vor, oriunde vor! Simplu. Fara grija ca i se termina aia 3 euro de pe cartela.

si pe ab. ai limitare in caz ca nu stiai. limitarea pe ab. e in functie de mai multe criterii (vechime in retea, cuantumul facturilor lunare etc) in schimb pe cartela poti sa ai 100 de euro credit si sa vb. f. linistit.

#17
aallexyo

aallexyo

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 12.01.2008
In primul rand buna seara!

Citesc ceea ce a scris respectiva clienta...va asigur ca este o "ea" si intamplator stiu exact situatia.
Inainte de a argumenta acest lucru vrea sa ii cer doamnei sa ne "calauzeasca" (folosesc acest termen pentru ca se aseamana izbitor cu numele ei) prin a posta acea factura de 150 RON, dar mai ales detalierea acesteia...Nu va face asta pentru ca s-ar face de...
1. Exista un cont suplimentar de care doamna "nu stia". Abonamentul a fost initial de 6 EUR si prelungit la acelasi plan tarifar...deci aprox 25 lei/luna, iar daca va avea curajul sa posteze factura respectiva, se va vedea ca am dreptate.
2. Despre telefon nu discut pentru ca nu are rost... A fost atrasa de culoare,dar nu este o scuza pentru faptul ca nu tine bateria....numai ca a refuzat trimiterea in service...unde 90% se schimba acumulatorul.
3. Nu va da nimeni dreptul, doamna Calauz, sa postati numele unei persoane, oricine ar fi. :nonobad:

Am observat ca sunt si persoane in cunostinta de cauza in ceea ce priveste modalitatea de incheiere a contractelor...cum arata...cate pagini au...unde apar detaliile esentiale.

Nu intru in amanunte pentru ca eu consider ca m-am facut destul de bine inteles...

O iarna calduroasa  :photo:

#18
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

 aallexyo, on 26th January 2010, 22:01, said:

In primul rand buna seara!

Citesc ceea ce a scris respectiva clienta...va asigur ca este o "ea" si intamplator stiu exact situatia.
Inainte de a argumenta acest lucru vrea sa ii cer doamnei sa ne "calauzeasca" (folosesc acest termen pentru ca se aseamana izbitor cu numele ei) prin a posta acea factura de 150 RON, dar mai ales detalierea acesteia...Nu va face asta pentru ca s-ar face de...
1.  

Quote

Exista un cont suplimentar
CONT sau COST ??? aceasta-i intrebarea....


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate