Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Nesimtire rds
#19
Posted 11 October 2009 - 19:49
diZy, on 9th October 2009, 13:15, said: Ideea e ca servicul de internet trebuie predat functional indiferent ca clientul stie sau nu sa faca o conexiune PPPoE. In cazul asta clientul are dreptate. pe foaia pe care se primesc idul si parola se gaseste in subsol un nr de la RC unde daca suni esti indrumat pas cu pas cum sa iti setezi conexiunea PPPoE. aceasta este procedura standard la rds. chiar daca statea acasa tot nu ii setau baietii pc-ul. Edited by maistoru, 11 October 2009 - 19:51. |
#20
Posted 12 October 2009 - 14:19
Desteny, on 9th October 2009, 00:00, said: Mi-am reziliat contractul la UPC si am trecut si eu la RDS ca toata lumea ca dee cica e mai bun. De Luni au venit si mi l-au montat cat eu am fost plecat de acasa dar in schimb era maica-mea care le-a dat drumu'. Ce sa vad cand ajung acasa? ca mi-au lasat parola si userul pe o foaie si nici macar nu au incercat sa vada daca merge netul in vreun fel . NIMIC! decat au bagat cablul l-au mufat si gata pa. Edited by kineceler, 12 October 2009 - 14:20. |
#21
Posted 12 October 2009 - 14:36
kineceler daca se putea ca pe toata durata contractului sa aibe si un specialist de la rds care sa doarma pe canapea si sa il ajute sa se locgheze pe y!m era super fain.
|
#22
Posted 12 October 2009 - 19:53
kineceler, on 12th October 2009, 15:19, said: Și ce credeai că vin cu laptop după ei? Nu. Au un apărățel micuț și draguț (un tester simplist) cu care testează dacă vine curent pe toate cele patru fire după ce mufează. Dacă vine și se aprind ledurile cum trebuie merge, dacă nu nu. |
#23
Posted 12 October 2009 - 19:54
unde dracu trebuie sa suni la astia pt probleme la internet?
ca la 031.400.4401 si la 031.400.4414 imi spune ca-i pare rau dar nu-i nimeni disponibil si imi inchide telefonul. de 2 ore sun din 10 in 10 min si nu prind pe nimeni. chiar si astia au dat oameni afara? de cand cu criza asta, serviciile asa proaste cum erau, s-au dus in cap. la vodafone trebuie sa suni de 10 ori sa-ti rezolve o schimbare de abonament. am sunat de 3 ori ca sa-mi activeze internetul mobil!!! la rds nu mai gasesti pe nimeni la telefon. |
#24
Posted 12 October 2009 - 19:58
maistoru, on 12th October 2009, 15:36, said: kineceler daca se putea ca pe toata durata contractului sa aibe si un specialist de la rds care sa doarma pe canapea si sa il ajute sa se locgheze pe y!m era super fain. |
#25
Posted 12 October 2009 - 20:02
cand ti se instaleaza netu acasa e normal sa ii faca si proba si sa ti-l dea la cheie. prin toti ispistii pe la care am fost, toti au procedat asa.
si da la 031.400.4401 raspund din ce in ce mai greu. inainte in maxim 1 minut indiferent de ora raspundea cineva, aseara am stat 15 minute |
#26
Posted 12 October 2009 - 20:05
timebandit, on 12th October 2009, 21:02, said: si da la 031.400.4401 raspund din ce in ce mai greu. inainte in maxim 1 minut indiferent de ora raspundea cineva, aseara am stat 15 minute poate nu m-ar deranja sa stau 15 min cu telef in mana sa-mi raspunda. problema e acum ca se inchide telefonul. imi spune robotul ca-i pare rau dar nu-i nimeni disponibil si sa revin mai tarziu. asta da nesimtire!!! de 2 ore ma chinui si nu reusesc. cred c-am sunat de 15 ori pana acum. sa vezi ce mi se aduna pe facutra de la mobil... |
#28
Posted 12 October 2009 - 20:16
razyell_3x, on 12th October 2009, 21:10, said: si totusi, ca fapt divers, problema ta este? daca e vorba despre mine, nu-mi merge internetul. am spus mai sus ca m-am chinuit si cu vodafone sa-mi dea drumul la internet mobil sa ma pot conecta. asta ca fapt divers. problema mare e ca suntem luati de prosti. ca cei de la suport nu mai pot fi gasiti. pana sa-mi activez internetul pe mobil am sunat la relatii cu clientii. si dupa ce-i spun ca nu-mi merge netul si ca am nevoie de un telefon la care sa raspunda cineva de la support, el imi spune sa trimit mail!!! tot ca fapt divers... |
|
#29
Posted 12 October 2009 - 20:39
goppo, on 12th October 2009, 21:05, said: poate nu m-ar deranja sa stau 15 min cu telef in mana sa-mi raspunda. problema e acum ca se inchide telefonul. imi spune robotul ca-i pare rau dar nu-i nimeni disponibil si sa revin mai tarziu. asta da nesimtire!!! de 2 ore ma chinui si nu reusesc. cred c-am sunat de 15 ori pana acum. sa vezi ce mi se aduna pe facutra de la mobil... N-ai mobil sau fix de la RDS ? Dacă aveai nu te costau nimic telefoanele astea. |
#30
Posted 12 October 2009 - 20:47
Nick_13ro, on 12th October 2009, 21:39, said: N-ai mobil sau fix de la RDS ? Dacă aveai nu te costau nimic telefoanele astea. sa-nteleg ca-i vina mea ca n-am telefon fix sau mobil de la ei? d-aia nu raspund ei la telefon? problema, nu e ca sun de pe vodafone sau orange. problema e ca nu mi se raspunde!!! si nu vreau telefonie de la ei pentru ca nu am ce face cu ea. cazul asta nu-i un motiv pentru inca un set de telefoane. |
#31
Posted 12 October 2009 - 23:04
goppo, on 12th October 2009, 21:47, said: sa-nteleg ca-i vina mea ca n-am telefon fix sau mobil de la ei? d-aia nu raspund ei la telefon? problema, nu e ca sun de pe vodafone sau orange. problema e ca nu mi se raspunde!!! si nu vreau telefonie de la ei pentru ca nu am ce face cu ea. cazul asta nu-i un motiv pentru inca un set de telefoane. E adevărat c-am observat și eu că răspund mai greu (după mai multe minute) în ultima vreme. Las muzica pe speaker până răspund. De câteva ori am mai pățit și să-mi zică să mai sun odată, dar când am revenit a mers. La chestia cu telefonul care ți-ar fi în plus ce să zic... Dacă te deranjază să ții un telefon de decor sau pt cazuri din astea plătești cât te taxează orange/vodafone sau ce ai. Ca să nu mai spun că poți face portare la RDS iar acum am înțeles că dau și nokii cu reducere la cei portați. Am avut și eu recent probleme cu un contract pierdut undeva pe parcurs și vreo 3 săptămâni am tot stat pe capul lor cu telefoane. N-am experimentat deloc ce zici. Oi fi tu mai deochiat. Și zilele astea am sunat de câteva ori să mă asigur c-au ajuns banii de factură prin ordin bancar și n-am avut genul ăsta de probleme. Edited by Nick_13ro, 12 October 2009 - 23:11. |
#32
Posted 13 October 2009 - 07:10
#33
Posted 13 October 2009 - 12:36
Au si echipe separate cu laptop, dar alea se trimit "numai cand este nevoie".
|
|
#34
Posted 13 October 2009 - 12:42
Nu stiu de ce aveti impresia ca pentru sertizarea unui cablu utp este imperativ nevoie de un laptop . Echipamentele active din cutia de pe scara se diagnosticheaza remote iar daca acestea apar functionale si in paramentri ce dreaq sa mai faci cu laptopul la om in casa? sa testezi daca aia 15 metri de cablu utp pana la switch sunt in regula? asta se poate face foarte simplu si practic fara nici un laptop.
le: Iar legat de faptul ca cineva se plangea mai sus ca nu i-au si creat conexiunea pppoe: exact cum daca proprietarul nu este acasa nu sparg usa ca sa intre sa instaleze cablurile asa si daca tu ca utilizator al acelui calculator nu esti acasa nu iti umbla nimeni prin el ca sa iti configureze tie conexiunea. Mi se pare normal si de bun simt. Edited by Bobby_ro, 13 October 2009 - 12:52. |
#35
Posted 13 October 2009 - 13:40
#36
Posted 13 October 2009 - 13:53
lucifer76, on 13th October 2009, 14:40, said: Nu toata lumea are doar 15 m de cablu , eu am 70 . Quote Plus ca mai sunt vreo 8 switchuri "normale" pana la fibra . Quote Daca e vreun switch cu probleme sau o mufa nasoala cum isi dau seama fara laptop , citesc baietii in cafea ? Edited by Bobby_ro, 13 October 2009 - 13:54. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users