Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Nesimtire rds
Last Updated: Oct 27 2009 13:39, Started by
freetools
, Oct 08 2009 19:50
·
0
#1
Posted 08 October 2009 - 19:50
Care dintre voi sta in zona scoli 97 piata norilor? va merge netu dea rds?
mie de 2 zile nu imi merge si deja au inceput dobitoci astia de la rds sa ma enerveze rau de tot. ma duc la caserie imi zice c e de la mine(verific nu e dela mine) dau telefon la relati cu clienti cica au probleme in zona si schimba echipamentele, aia de la caserie cinca zice ca nu sunt probleme, pe cine sa cred? acu stau pe laptop si am gasit o retea wireless nescuriztata |
#2
Posted 08 October 2009 - 19:54
Omule cine te pune sa te duci la caserie? Aia sunt pusi acolo sa incaseze bani nu sa-ti raspunda la probleme tehnice. Deci ai incredere in cei de la rel. clienti ca stiu mai bine decat casiera aia. Mai suna odata si cerele nr. de inregistrare al sesizarii.
|
#3
Posted 08 October 2009 - 20:02
pai la caserie se uita la ei pe pc ala si le apare daca sunt probleme cu reteaua sau daca a mai facut cineva reclamatie.
plus ca am intrebat-o pe aia de la relati cat mai dureaza sa schimbe echipamentele adica ce fac lucreaza de 2 zile fara intrerupere? schimba fibra ce dracu repara asa de mult? ce nr. de sesizare sa cer ca imi zice ca sun probleme in toata zona si imi ureaza o zi frumoasa in continuare si inchide. Edited by freetools, 08 October 2009 - 20:05. |
#4
Posted 08 October 2009 - 20:06
Ca sa ai siguranta ca esti bagat in seama mai fa o sesizare cu nr. de inregistrare. Daca situatia persista poti face o sesizare si la ANPC.
|
#5
Posted 08 October 2009 - 20:16
Da, dar pe langa faptul ca strezesezi si pierzi timpul angajatelor de la caserie si pe restul clientilor de la coada, nu e in fisa postului ce ceri tu acolo.
Cu cei de la RC ai tu treaba. Despre intamplare ce sa zic: naspa.. probabil chiar au lucrari. Schimba operatorul sau ia un backup daca e esential netul 366 zile din an |
#6
Posted 08 October 2009 - 20:36
Florinbv, on 8th October 2009, 21:06, said: Ca sa ai siguranta ca esti bagat in seama mai fa o sesizare cu nr. de inregistrare. Daca situatia persista poti face o sesizare si la ANPC. cand nu-ti merge netu, suni la serviciul tehnic sau rel clienti. le spui ce nu merge si astepti. daca nu iti rezolva ei problema tu nu platesti. si in plus le pui si la OPC pe mail e simplu. cand aud de OPC sar ca arsi. pentru ca vor primi amenzi si imaginea lor patata. mult succes. edit: a, vezi ca poti face sesizari si pe mail, cauta pe site-ul lor. Edited by ***MIHAI***, 08 October 2009 - 20:37. |
#7
Posted 08 October 2009 - 20:41
freetools, on 8th October 2009, 20:50, said: Care dintre voi sta in zona scoli 97 piata norilor? va merge netu dea rds? mie de 2 zile nu imi merge si deja au inceput dobitoci astia de la rds sa ma enerveze rau de tot. ma duc la caserie imi zice c e de la mine(verific nu e dela mine) dau telefon la relati cu clienti cica au probleme in zona si schimba echipamentele, aia de la caserie cinca zice ca nu sunt probleme, pe cine sa cred? Eu nu stau pe nici un nor, cu atât mai puțin în vreo piață. Stau în Iași și am făcut proasta alegere la RDS. 2 zile? Mă faci să râd. Crede-mă că de 2 săptămâni reprezint o "urgență". Deci da, mi-a fost dor de Softpedia. Edited by Versus76, 08 October 2009 - 20:42. |
#8
Posted 08 October 2009 - 20:56
freetools, on 8th October 2009, 20:50, said: Care dintre voi sta in zona scoli 97 piata norilor? va merge netu dea rds? mie de 2 zile nu imi merge si deja au inceput dobitoci astia de la rds sa ma enerveze rau de tot. ma duc la caserie imi zice c e de la mine(verific nu e dela mine) dau telefon la relati cu clienti cica au probleme in zona si schimba echipamentele, aia de la caserie cinca zice ca nu sunt probleme, pe cine sa cred? acu stau pe laptop si am gasit o retea wireless nescuriztata Mda, vad ca astia de la RDS parca fac intentionat sa enerveze lumea. Aceeasi poveste am patit-o si eu. Detalii aici si aici. |
#9
Posted 08 October 2009 - 21:02
freetools, on 8th October 2009, 20:50, said: Care dintre voi sta in zona scoli 97 piata norilor? va merge netu dea rds? Da stau eu în blocul cu țiriac. Săptămâna asta au tot lucrat la rețea în tineretului (au mai tras câte o fibră în plus din bloc în bloc). Am avut o problemă săptămâna trecută am sunat au venit și s-a rezolvat, azi a picat (iar) tot (tv, telefon, cablu) și au revenit rapid, mai puțin netul. Abia pe la 21 a pornit și netul. Umblă din scară în scară, la fiecare echipament (nu la cele de etaj, la cele de la intrarea în scară). Edited by kineceler, 08 October 2009 - 21:15. |
#10
Posted 08 October 2009 - 23:00
Mi-am reziliat contractul la UPC si am trecut si eu la RDS ca toata lumea ca dee cica e mai bun. De Luni au venit si mi l-au montat cat eu am fost plecat de acasa dar in schimb era maica-mea care le-a dat drumu'. Ce sa vad cand ajung acasa? ca mi-au lasat parola si userul pe o foaie si nici macar nu au incercat sa vada daca merge netul in vreun fel . NIMIC! decat au bagat cablul l-au mufat si gata pa. Cata minte sa aiba in creier incat sa nu verifice? Doar ganditi-va la urmatoarea chestie: sa chemi instalatorul sa iti repare apa ca nu curge la chiuveta. Si dupa ore de batut si reparat sa zica: " Gata, am reparat! " si sa plece fara sa deschida apa sa vada daca merge. Dar dee de-aia au ajuns sa infiga fire prin apartamentele oamenilor, de prea destepti ce sunt :-|.
Am sunat la Relatii cu clientii de vreo 3 ori, si am primit exact 3 raspunsuri diferite: 1) Nu este inca dat drumul net-ului la adresa mea, si va fi incepand cu ziua urmatoare; 2) Un switch este stricat in bloc iar echipa de interventia va repara cel tarziu a doua zi dimineata; 3) Intreaga retea din cartier este afectata iar aceasta va fi reparata cat mai curand. Deci clar daca o vor tine tot asa cu defectiuni care se repara dupa saptamani inseamna ca RDS e mare teapa si chiar daca UPC-ul merge mai greu la Download, macar stiu ca din 356 de zile, decat 1 maxim 2 zile se intampla ca netul sa nu mearga iar atunci cand cade, cei de la relatii stiu care si cum sta treaba sau macar stiu sa minta bine fara sa se dea in vileag. |
|
#11
Posted 09 October 2009 - 01:00
Desteny, on 9th October 2009, 00:00, said: Mi-am reziliat contractul la UPC si am trecut si eu la RDS ca toata lumea ca dee cica e mai bun. De Luni au venit si mi l-au montat cat eu am fost plecat de acasa dar in schimb era maica-mea care le-a dat drumu'. Ce sa vad cand ajung acasa? ca mi-au lasat parola si userul pe o foaie si nici macar nu au incercat sa vada daca merge netul in vreun fel . NIMIC! decat au bagat cablul l-au mufat si gata pa. Cata minte sa aiba in creier incat sa nu verifice? Doar ganditi-va la urmatoarea chestie: sa chemi instalatorul sa iti repare apa ca nu curge la chiuveta. Si dupa ore de batut si reparat sa zica: " Gata, am reparat! " si sa plece fara sa deschida apa sa vada daca merge. Dar dee de-aia au ajuns sa infiga fire prin apartamentele oamenilor, de prea destepti ce sunt :-|. Am sunat la Relatii cu clientii de vreo 3 ori, si am primit exact 3 raspunsuri diferite: 1) Nu este inca dat drumul net-ului la adresa mea, si va fi incepand cu ziua urmatoare; 2) Un switch este stricat in bloc iar echipa de interventia va repara cel tarziu a doua zi dimineata; 3) Intreaga retea din cartier este afectata iar aceasta va fi reparata cat mai curand. Deci clar daca o vor tine tot asa cu defectiuni care se repara dupa saptamani inseamna ca RDS e mare teapa si chiar daca UPC-ul merge mai greu la Download, macar stiu ca din 356 de zile, decat 1 maxim 2 zile se intampla ca netul sa nu mearga iar atunci cand cade, cei de la relatii stiu care si cum sta treaba sau macar stiu sa minta bine fara sa se dea in vileag. ei nu se baga in calculatoarele personale mai ales cand nu`i da fatza proprietarul..daca umblau in comp. pe urma ziceai "dobitocii mi`au sters X si Y"..ai facut conexiunea PPPoE k-lumea? |
#12
Posted 09 October 2009 - 02:32
Ei spun ca inlocuiesc nu stiu ce fibre, si iau blocurile la rand. Pe mine m-au tinut fara internet si fix 5 zile, fara macar sa fi anuntat inainte. Probabil ai de asteptat 2-5 zile ca ceilalti...
|
#13
Posted 09 October 2009 - 12:15
albertooos, on 9th October 2009, 02:00, said: ei nu se baga in calculatoarele personale mai ales cand nu`i da fatza proprietarul..daca umblau in comp. pe urma ziceai "dobitocii mi`au sters X si Y"..ai facut conexiunea PPPoE k-lumea? |
#14
Posted 09 October 2009 - 12:24
ideea este ca clientul trebuie sa stea acasa daca vrea net functional. daca umbli teleleu nu poti avea pretentia sa ai totul instalat cind ajungi acasa
|
#15
Posted 09 October 2009 - 12:36
Desteny , bun venit in lumea RDS , daca mai citeai pe aici , aflai mai inainte cum e cu RC ul de la rds .
Mosotti , DACA tipii de la rds ar veni cand trebuie , sau sa anunte din timp cand vin , ai avea dreptate , dar din moment ce Nu te anunta din timp cand vin , si daca anunta , NU respecta ora , nu ai ce face , nu poti sa stai acasa non stop si o saptamana sa i astepti, nu ? ASta daca dureaza o saptamana , ca au fost cazuri in care a durat si mult mai mult . Si inca o chestie , e ok ca sa nu baga pe pc urile clientilor , dar e asa de greu sa le dea si celor de pe teren laptopuri pentru teste ? Daca mie , de exemplu , imi apar pierderi mari de pachete la pc ul meu , ei cum isi dau seama ca e din cauza pc ului meu , nu a switchului de unde am net , cand nu au absolut nimic de testat ? |
|
#16
Posted 10 October 2009 - 16:32
era de la switch-ul de pe scara blocului, l-au inlocuit si acum merge netu, asta dupa ce am amenintat cu opc.
|
#17
Posted 10 October 2009 - 16:37
Confirm că și la mine au fost în ultimele două zile probleme cu netul (întreruperi) de la RDS. Și stau tot aproape de școala 97.
|
#18
Posted 11 October 2009 - 19:05
Si eu in Constanta nu am avut internet timp de aproape 2 zile,dadea eroarea 678 - The remote computer did not respond.Apoi,intr-o dimineata a venit,dar vad ca mereu la conexiunea LAN apare - Aquiring network address - si mesajul - Limited or no connectivity.Chiar si TV-ul a mers mai prost in perioada aceea.Acum merge bine.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users