MOTOSAPA
Ultima postare: feb 14 2013 16:08, Inițiat de
DDuras
, sep 28 2009 18:32
·
0
#4789
Publicat: 27 iunie 2012 - 17:41
radueroma, on 27th June 2012, 16:47, said: ................................................... Aceasta si din motivul urmator: detin motosapa din pozele de mai jos. Abia am facut-o functionala dupa vreo 7-8 ani de pauza dar inca nu in parametri satisfacatori. La vremea la care a mers, eu nu aveam nici un interes in a utiliza asa device si acum incerc sa o deslusesc. .................................................... Nu ma pricep sa-ti raspund la problema ta cu toate ca defectul sar putea sa fie totusi din filtru (debit insuficient), ideal ar fi sa ai posibilitate sa faci proba cu un alt carburator de orice tip sa-l adaptezi si sa vezi daca se manifesta la fel........, altceva voiam sa-ti sugerez, motoarele acestea au racirea asigurata intr-o oarecare masura de acel ventilator pe care e prinsa si fulia pentru pornire/sfoara, ca sa functioneze in parametrii trebuie musai sa fie acoperit cu un capac cu fante, altfel jumatate din aer este pierdut, iese spre fulie in loc sa fie inpins spre motor..... moto.jpg 1,13MB 95 download-uri |
#4792
Publicat: 01 iulie 2012 - 19:46
Salve
Ma poate ajuta si pe mine cineva cu informatii unde pot gasii piese pentru motocultor MAB 203, mai exact cutie de viteze E al unui prieten si nu se prea pricepe si ma rugat sa caut, aici am gasit piese si eu piese pentru al meu si poate am noroc si acum. |
#4793
Publicat: 02 iulie 2012 - 21:47
Panterik, on 1st July 2012, 19:46, said: Salve Ma poate ajuta si pe mine cineva cu informatii unde pot gasii piese pentru motocultor MAB 203, mai exact cutie de viteze E al unui prieten si nu se prea pricepe si ma rugat sa caut, aici am gasit piese si eu piese pentru al meu si poate am noroc si acum. Salut La motor te pot ajuta cu orice piesa dar la partea de transmisie cateva poze cu ea si iti pot spune daca da sau nu Stima |
#4794
Publicat: 02 iulie 2012 - 22:06
salutare.NickRvl rotile sunt originale pentru motosapa? am luat si eu roti dar la butuc are rulmenti si as vrea sa vad cum le-ati facut dumneavoastra prinderea pe ax ca sa ma inspir si eu... va multumesc. cu regulatorul de turatie cred ca ma las pagubas . merg pe varianta numai din acceleratie. acum tre sa al incalt cu gume cu profil de tractor si sa ai fac remorcuta ( sper sa iasa cu basculare) printre timp ca nu imi vad capul de treburi.
Editat de ciprian_vladis, 02 iulie 2012 - 22:08. |
#4795
Publicat: 03 iulie 2012 - 09:18
Am o motosapa Szenkiraly cu motor B&S.
Acum o saptamana in timp ce o foloseam cu frezele mi s-au oprit frezele in pamant cu ambreiajul cuplat. Am strans ambreiajul dar problema s-a manifestat in continuare. Am desfacut motosapa, i-am schimbat ambreiajul superior si rulmentul dinspre motor (care era facut zob) si i-am facut proba. Initial a fost OK. Cand motosapa s-a incalzit, in sarcina, sapele nu se mai invart. Motosapa se incinge foarte repede si foarte tare (ceea ce inainte nu se intampla in aceleasi conditii de utilizare). Ce ar putea fi? (ambreiajul inferior?, motorul sa nu mai aiba putere?) Astept idei. |
#4796
Publicat: 03 iulie 2012 - 11:23
ori tia intrat pamint la imbimarea dintre motor si transmisia de jos???
daca tia intrat pamint el intra in primul rulment de sub ambreiaj si se gripeaza. daca ai dat jos aparatoarea rosie de tabla care este prinsa de carcasa transmisiei cu doua suruburi si nu ai astupat gaurile de la suruburi cu ceva.....iti baga pamint pe acolo exact la ambreiaj si apoi in primul rulment al axului melcat gripindul. sper ca ai ulei in carterul transmisiei.... |
#4798
Publicat: 03 iulie 2012 - 12:16
nu .
decuplezi motorul de transmisie.si cu mina apuci de ambreiajul inferior(cel ce se ridica in sus la actionarea manetei)si incerci sa invirti.trebuie sa se invirta usor . tu invirti de 24 de ori si frezele trebuie sa faca o rotatie completa .......parca asa este raportul. ideia este ca trebuie sa se invirta usor. poti suna la 0747297639 sa vb. daca nu se invirte usor .....ai o problema |
|
#4800
Publicat: 03 iulie 2012 - 18:56
ciprian_vladis, on 2nd July 2012, 23:06, said: salutare.NickRvl rotile sunt originale pentru motosapa? am luat si eu roti dar la butuc are rulmenti si as vrea sa vad cum le-ati facut dumneavoastra prinderea pe ax ca sa ma inspir si eu.... DSC04364a.jpg 65,67K 112 download-uri Nu-mi mai vorbi cu Dv, te rog... Nu stiu la care roti te referi insa cele de cauciuc sint ale motosapei, au fost incluse in pret, cele metalice le-am facut, am cumparat roti metalice de la "oricare" magazin (cele mai ieftine), le-am modificat axul (era cilindric, la a mea trebuie hexagonal) tot cu un ax cumparat si am facut o altfel de prindere (original este cu stift si siguranta) cu suruburi piulita si o brida, astfel le pot prinde din exterior nu trebuie sa ma "chinui" pe dupa roata, asta pe scurt pentru ca inseamna mult mai mult de atit inclusiv sudura pe care am facut-o cu un aparat MIG/MAG si acesta improvizat tot de mine insa fara de care aproape ca nu ma descurcam.... Remorcuta am si eu in vedere insa ma "caznesc" sa o cumpar, de facut nu e imposibil insa sint multe "variabile" prin care nu cred ca o sa iasa cea ce vreau, sint la noi in zona cu 1390 lei (daca nu ma insel) cu frina pe "sabot" (nu pe cauciucul rotii) si parca si basculabila.... La capitolul semanatori nimic nou? In afara de SAurelian nu prea sint detalii pe aici..... Editat de NickRvl, 03 iulie 2012 - 18:58. |
#4801
Publicat: 03 iulie 2012 - 23:51
jsm, on 3rd July 2012, 11:54, said: Am ulei in transmisie. Este posibil sa fie varianta cu intrat pamant. Intradevar am gasit ceva pamant acolo. Cum as putea sa verific chestia asta. Trebuie sa desfac carterul transmisiei? Multumesc. Salut Cam tarziu si eu cu parerea..Daca o sa se invarta usor acel ambreiaj inferior o sa ajungi sa desfaci transmisia daca nu,inlocuiesti rulmentul dupa ambreiaj,6007 sau 6008.Incearca sa pui un rulment mai de calitate (SKF,KYB..) fara chinezarii sa nu repeti procedura dupa cateva ore de lucrat cu ea Spor la treaba! |
#4802
Publicat: 04 iulie 2012 - 08:34
DDuras, on 28th September 2009, 19:32, said: Ma intereseaza si pe mine o MOTOSAPA. Am o curte mare la tara si imi va fi de-a dreptul indispensabila. Are cineva asa ceva ? Am vazut eu ceva prin hipermarketuri, dar parca nu prea imi inspira incredere, iar prin alta parte efectiv nu am gasit. Multumesc pentru orice sugestii. |
#4803
Publicat: 04 iulie 2012 - 17:11
A facut cineva remorca cu suspensie? Va intreb pentru ca am o remorca ruseasca, ca si asta, candva folosita la vechea Dacia 1410. Am incaltat-o cu cauciucuri de 135/70/R13, adica cele mai inguste cauciucuri care am gasit. Remorca are arcuri precum si amortizoare. Intentionez sa schimb "cutia" cu una intre roti si sa adaug frana cu butuci sau discuri. Rulota este foarte usoara si ruleaza foarte usor. De aceea ma gandesc sa o folosesc pentru motosapa. Ce spuneti, va merge?
|
|
#4804
Publicat: 04 iulie 2012 - 18:06
Da, am adaptat eu una auto, care are si suspensii cu foi si telescoape.Cred ca e de 750kg.Cam atat am si incarcat-o pana acum si duce.Dar o tractez cu chinezaria de 8 cai, stii tu...rurisu'.Daca as cara oua nu s-ar sparge...
Pozele-s mai vechi; acum i-am facut frane pe cauciuc (ca la carute, cum m-a povatuit @Sacos) si suport cu roata in fata, dar tot n-am vopsit-o. Fișiere atașate |
#4806
Publicat: 04 iulie 2012 - 23:04
...nenand mai multe detalii presupun ca este un motor honda de 5.5 CP benzina asemanatoare cu cele de pe generatoarele electrice/motopompe/etc; in prima faza verifica filtrul de aer sa nu fie murdar/infundat... daca nu se remediaza atunci trebuie sa desfaci partea de carburator sa-l desfunzi/cureti; aici e un pic mai delicat pentru ca trebuie sa refaci reglajele de debit pentru aer si carburant in vederea unei exploatari corecte a motorului... nu strica o vizita pe la un centru de reparatii scule si utilaje de gradinarit. bafta!
LE. majoritatea motoarelor astea sunt in 4 timpi deci ai grija ce tip de carburant folosesti si nu uita sa schimbi uleiul la fiecare 100 ore de functionare. Editat de primejdie_06, 04 iulie 2012 - 23:05. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi