Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315
 Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 

MOTOSAPA

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
5875 replies to this topic

#3223
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,601
  • Înscris: 01.12.2007
Cand era  clubul copiilor/casa pionerilor aveam trei carturi pe care le calaream, facute artizanal. Motor si cutie de mobra, punte spate cu osie simpla pe care se sudase un pinion si se facea transmisia prin lantul de la mobra decedata. Culmea faceam poligonul cu ele si se virau bine, in schimb avea tendinta sa derapeze de spate. Nu este obligatoriu diferentialul, dar iti micsoreaza raza de virare si tendinta de derapaj a spatelui la viteze mari.

#3224
liblingnic

liblingnic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 267
  • Înscris: 14.01.2011

View Postalexbjorg, on 7th December 2011, 20:57, said:

Ok.Facem pace!De matgrit nu zic nimic si nimeni nu are sa iti zica caci nimeni nu are de la firma asta scula.Eventual cumperi tu si ne povestesti ca sa stim si noi :D
Sfaturi:
-incerca si rasfoieste macar ultima jumatate de topic,caci sint enorm de multe sfaturi (nu te lenevi:cind iti cumperi o masina de ocazie sau o plasma iti faci lectiile si aici dai cu batul in balta?;lectura este OBLIGATORIE si nu optionala
-sa ai service asigurat la tine in oras,NEAPARAT,sau cit mai aproape de locatia ta; NU lua de pe net daca service-ul ii la dracul in praznic,are sa iti para rau GARANTAT
-minim 5,dar mai bine 6 sau chiar 8 magari de forta si REALi nu umflati cu pompa
-sa aiba mers inapoi,caci nu te vad bine daca esti subnutrit
sa fie MACAR cit tine de grea (75-80kg),daca este usoara ai sa ai probleme cu aderenta (tractiunea);daca este usoara patineaza ca masina pe polei (daca citesti topicul vei afla a multime de solutii mai mult sau mai putin ingenioase privitor la derapaj)
-sa aiba macar 2 viteze INAINTE;daca are numai una te cam fugareste
-daca se poate,sa poti adapta si reductor (creste puterea si scade viteza),dar asta este OPTIONALA,caci acum sint si scule mai performante  si la un pret mai scazut ca acum 3 ani (vezi de ex. bsr,unii sint f multumiti de el)
-motor honda sau Briggs&Straton (sper ca am scris corect),pe urma vin celelalte,toate fiind chinezesti,unele nefiind chiar asa rele(daca ii chinezeasca ii naspa-NU in totalitatea cazurilor)
-daca iti permite punga,cumpara ceva cu PRIZA SEPARATA PE FIECARE ROATA DE TRACTIUNE (ambreiaj separat pe fiecare roata),pina acum sintem 2 care am aflat de ce si am postat si sintem disperati pentru asa ceva (restul banuie de ce dar ...) si TOTI inghitim in sec si visam mai departe
-Motosapa NU este facuta pentru ARAT.Punct!Nu este tractor,dar cu anumite modele se poate face aratura de 10-15 cm REALI...
-sa nu puneti botul la sculele de-a gata atasabile la motoroto,ele sint scumpe si slabe calitativ;mai bine vorbiti cu un meserias care vi le face la juma de pret (vezi topic)
-cititi si intrebati,si nu mergeti pe principiul "asta o iau ca ii mai ieftina" ca sa nu va dati cu pumnii in ...cap

Personal,as prefera sculele de pe tractoras.ro (stim noi ce stim) dar depinde si de punga fiecaruia;nu lua asta ca si reclama ci pura realitate:este chinezeasca,este scumpa dar face banii,si ai service BUN in tara si piese de schimb
Cam astea ar fi in general sfaturile gradinita.

LECTURA TOPICULUI ESTE OBLIGATORIE SI NU OPTIONALA!

De ce? Sintem satui sa ne repetam unii pe altii care si ce si de ce din 10 in 10 pagini pentru ca intra tot timpul unii care NU AU TIMP sa citeasca si vor totul mura in gura.
Daca vreti rezolvare in 5 minute ,mergeti la un service sau la Dedemann sau Pracktiker sau Obi ,vorbiti cu oamenii de la vanzari,si Domnul si mila sa sa fie cu voi.
Parca esti Ion Creanga , bravo , cine vrea sa cumpere o rotoscula e suficient sa citeasca mesajul tau si daca e cat de cat gospodar stie ce sa aleaga.

#3225
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007

View Postdanutz2011, on 7th December 2011, 22:20, said:

EU PROPUN PACE . ACEST FORUM NU ESTE PT. CONTRARI CERTURI INJURATURI ETC. SA DEVENIM PRIETENI SA NE AJUTAM RECIPROC . DA AM EU O MOTOSAPA DE LA MAT : [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/IkFhK89M0P4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]  ESTE VIDEO AFCUT DE MINE . merge foarte bine . dar cum am mai zis piesele sunt scumpe :((( . la 30 de ari care ii  am face fata cu brio .  dar am si eu o intrebare ( care va pricepeti ajutatima plz ) pot sa ii pun plug si prasitoare ??  VREAU IN primavara sa ii trag o vopsea ca s-a cam dus si vreau sa ii fac un plug si o prasitoare  . DECI PACE :x :x  sunte-ti de acord ? :D  unu are o motosapa altu alta, fiecare i se pare in felul lui care e mai buna :X DEPINDE DUPA GUSTURI :x
  NOROC :X
  Prasitoare ma gandesc ca ar duce,plug,hmmm,cam greut dar numai cu reductor,daca se poate pune asa ceva,imi pare cam... ca a mea (si a mea e cam slabuta)
De plug vezi la liblinqnic parca,citi cai are a lui,cit ii de mare fata de al tau;eu sint pesimist privitor la plug,sry.
Dar asta nu inseamna ca nu poti incerca,dar din imprumut,nu iti baga banii si apoi ...

"Parca esti Ion Creanga , bravo , cine vrea sa cumpere o rotoscula e suficient sa citeasca mesajul tau si daca e cat de cat gospodar stie ce sa aleaga."
De parca tu nu ai ajutat la o parte din regulile astea,cu rotile tale si transmisia :D (aderenta si viteza);cel putin asa imi amintesc ca si tu averai probleme cu astea 2 :D ( nu ma apuc sa resfoiesc azi,ca ma si dilesc de cap :D )

#3226
hunor66

hunor66

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 15,413
  • Înscris: 23.11.2006

View PostIdI1, on 7th December 2011, 21:30, said:

Cand era  clubul copiilor/casa pionerilor aveam trei carturi pe care le calaream, facute artizanal. Motor si cutie de mobra, punte spate cu osie simpla pe care se sudase un pinion si se facea transmisia prin lantul de la mobra decedata. Culmea faceam poligonul cu ele si se virau bine, in schimb avea tendinta sa derapeze de spate. Nu este obligatoriu diferentialul, dar iti micsoreaza raza de virare si tendinta de derapaj a spatelui la viteze mari.

Daca stau bine si ma gandesc, era un model de auto fabricat in timpul razboiului (da' am uitat care anume, ca e batran mosu' si nu-l mai tine mintea...), care nu avea diferential spate pentru ca avea un ecartament foarte mic si cei care-l comentau ziceau ca "n-avea nevoie" ! Si, lipsa diferentialului aduce inca un mare avantaj: nu mai ai nevoie de diferential blocabil, ca sa iesi din noroaie... Numai ca ar fi interesant un sistem de transmisie spate fara diferential, dar si protejat de praf, noroi, eventual si-ntr-o baie de ulei. Numai asa, un lant pe care sa stai toata ziua sa-l gresezi si sa fii atent sa nu intre maracini intre zale ....

#3227
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007

View PostIdI1, on 7th December 2011, 22:30, said:

Cand era  clubul copiilor/casa pionerilor aveam trei carturi pe care le calaream, facute artizanal. Motor si cutie de mobra, punte spate cu osie simpla pe care se sudase un pinion si se facea transmisia prin lantul de la mobra decedata. Culmea faceam poligonul cu ele si se virau bine, in schimb avea tendinta sa derapeze de spate. Nu este obligatoriu diferentialul, dar iti micsoreaza raza de virare si tendinta de derapaj a spatelui la viteze mari.
Scuze dar nu ma pot abtine:parca te si vad calare pe cart,printre rindurile de cartofi,viteza maxima si derapaj controlat :roflmaofast:   :roflmaofast:  :roflmaofast:

Dar da,asta e ideea sau principiul de constructie,viteza fiind 1 singura si obtinuta printr-un raport de nr de dinti.

Baie de ulei la transmisie directa,in visele mele cele mai erotice :D dar protectia contra maracini,etc. este absolut necesara.Ideea este cea de la bicicletele nemtesti de acum 15ani second care aveau TOT lantul inchis intr-o carcasa metalica.Tabla de .5,foarfeca de tabla, aparat de sudura,citeva urechi de tabla (L-uri) si citeva suruburi,sau ceva asemanator ca la scutul de baie de la dacie (la aia care avea :D ).

Edited by alexbjorg, 07 December 2011 - 21:49.


#3228
liblingnic

liblingnic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 267
  • Înscris: 14.01.2011
Oau ce de motoare turate, ce animatie. :thumbup:

#3229
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,601
  • Înscris: 01.12.2007
Aveau cutia de viteze de mobra si un 30 la ora prindeai cu ele ( pinionul de a patra era scos sa nu mergem mai tare si sa ne rupem gatul ). De aia zic ca nu este diferentialul necesar la cativa caluti si viteza de melc.
@Pufarin magaoia luata de la scaiba are diferential?

Edited by IdI1, 07 December 2011 - 21:55.


#3230
stefanel01

stefanel01

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 04.12.2011
Fratilor ce va mai place sa va dati la geoale !
De la unii utilizatori am aflat unele lucruri imteresante, dar alti se afla pe aici parca doar sa se certe cu cineva.
Asadar, se pare ca tractorasul de 8 cp este cel mai tare de aici, fapt confirmat si de ION_BUMBU care a trecut de la motocultorul 750 la acest tractoras si este foarte multumit.
Insa pentru doar 0,5 ha cred ca este o investitie prea mare, care nu se justifica din punct de vedere economic.
Deci, m-am orientat spre motocultoare si tot la sfaturile unora dintre voi, se pare ca BSR ofera cel mai bun raport calitate/pret.
Totusi, exista cateva aspecte de care trebuie tinut cont si dupa ce ai ales gama, aspecte pe care tot niste detinatori cu experienta pot sa le urmareasca.
Din gama mentionata am ales patru modele foarte apropiate ca pret, dar si ca performante, care am considerat ca-mi pot satisface pretentile si am nevoie de cateva sfaturi. Este vorba despre modelele: bsr zs500b3 cu 7 cp, bsr 900 cu 6,5 cp, bsr 900 cu 7 cp si bsr 1050.
1. Din punct de vedere al cp nu cred ca este nici o diferenta;
2. Preturile se siteaza intre 2.500 si 3.000 le, in favoarea bsr 500;
3. Latimea de lucru difera putin, in favoarea celor doua bsr 900 care ajung la 1,2 m;
4. Adancimea de lucru, greutatea si consumul sunt in favoare bsr 500, dar valori foarte mici;
5. Cat de important este faptul ca la bsr 900 de 7,5 cp coarnele se invartesc in toate directile ?
Intrebarea este voi ce ati alege ? Este posibil sa apara promotii mai spre primavara ? Oricum nu vreau sa ma prinda martie fara scula !
Va multumesc anticipat pentru sfaturi !


#3231
IdI1

IdI1

    ?????!!!!!!????

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,601
  • Înscris: 01.12.2007
in primavara se scumpesc ca incepe sezonul

#3232
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,667
  • Înscris: 31.01.2010

View Poststefanel01, on 7th December 2011, 22:15, said:

Asadar, se pare ca tractorasul de 8 cp este cel mai tare de aici, fapt confirmat si de ION_BUMBU care a trecut de la motocultorul 750 la acest tractoras si este foarte multumit.

A meu e pistol cu apa fata de a lui @pufarin !

Grig

P.S. Nici asta nu are diferential , decupleaza rotile pentru a vira.

#3233
sudest_om

sudest_om

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 22.02.2011
@stefanel 01:

Quote

5. Cat de important este faptul ca la bsr 900 de 7,5 cp coarnele se invartesc in toate directile ?
Este posibil ca in partea din spate sa aiba o priza de putere si rotind coarnele la 180gr.,poti anexa o cositoare (si nu doar).In felul acesta o vei conduce in sens invers.
@pufarin:multumesc.Axul si pinionul sunt dispuse perpendicular fata de axul prizei mele.Mi-ar trebui un angrenaj conic dar n-am asa mare.

Attached Files


Edited by sudest_om, 08 December 2011 - 08:46.


#3234
pufarin

pufarin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,602
  • Înscris: 21.02.2006

View Postliblingnic, on 7th December 2011, 21:49, said:

Oau ce de motoare turate, ce animatie. :thumbup:

Daca afara ploua ne facem si noi de lucru.

View PostIdI1, on 7th December 2011, 21:55, said:

@Pufarin magaoia luata de la scaiba are diferential?
Din pacate nu, doar poti sa decuplezi rotile, stanga / dreapta.

View Poststefanel01, on 7th December 2011, 22:15, said:


Insa pentru doar 0,5 ha cred ca este o investitie prea mare, care nu se justifica din punct de vedere economic.
Uite cu ce lucrez eu 0,5 ha [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/tfdk0ZZEzmA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] , http://forum.softped...p;#entry9987962

View PostIon_Bumbu, on 8th December 2011, 00:39, said:

A meu e pistol cu apa fata de a lui @pufarin !
Nu e chiar asa mare diferenta. Doar mai puternic.

View Postsudest_om, on 8th December 2011, 08:23, said:

@pufarin:multumesc.
Cu placere.

#3235
NickRvl

NickRvl

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,033
  • Înscris: 30.10.2006
Incea ce priveste cartul... nu e nevoie de diferential pentru ca oricum se mergea cu el mai mult derapind (oare cum s-or prasii porumbii la viteza aia?) si diametrul rotilor era mic dar alta e problema se pare, mi-a deschis cineva de aici ochii, daca ai diferential mai mult ca sigur o roata va patina, deci adio Damas, Dacie etc, cea mai buna metoda e cu posibilitatea de deblocare a cite unei roti... mai gindim, mai gindim...

#3236
sudest_om

sudest_om

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 22.02.2011
Eu mi-am facut singur diferential blocabil.Numa' ca trebuie sa te apleci la fiecare roata sa-i intorci clichetul cand dai cu spatele.Asta e bun cand cari cu remorca (care trebuie sa aiba frane!).
Am multe poze dar face "upload" cu 10-15kb si-mi da eroare cand incarc.

Attached Files



#3237
danutz2011

danutz2011

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 47
  • Înscris: 28.06.2011

View Postsudest_om, on 8th December 2011, 14:17, said:

Eu mi-am facut singur diferential blocabil.Numa' ca trebuie sa te apleci la fiecare roata sa-i intorci clichetul cand dai cu spatele.Asta e bun cand cari cu remorca (care trebuie sa aiba frane!).
Am multe poze dar face "upload" cu 10-15kb si-mi da eroare cand incarc.

salut da si mie id tau sa mai vb sa imi arati si mie poze :X

#3238
sudest_om

sudest_om

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 22.02.2011
Nu activez pe "Mes".Iti pot oferi orice poza sau explicatie aici,daca-i la subiect sau in PM (mesaje personale;vezi ca in dreapta paginii,sus, ai aceasta optiune).Eu folosesc "Cosmote 3G", si sunt foarte multumit...de cata rabdare pot avea (asta-i auzita :) )Asa ca nu pot pune filme,iar cu pozele...trebuie sa ma scol devreme ca sa termin pana seara.Dar ce nu face omul pt. cei ce-i impartasesc ciudatele hobby-uri...Oricand,cu placere.

#3239
Bogdan_AGRi

Bogdan_AGRi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 201
  • Înscris: 07.10.2011

View Poststefanel01, on 7th December 2011, 21:15, said:

Fratilor ce va mai place sa va dati la geoale !
De la unii utilizatori am aflat unele lucruri imteresante, dar alti se afla pe aici parca doar sa se certe cu cineva.
Asadar, se pare ca tractorasul de 8 cp este cel mai tare de aici, fapt confirmat si de ION_BUMBU care a trecut de la motocultorul 750 la acest tractoras si este foarte multumit.
Insa pentru doar 0,5 ha cred ca este o investitie prea mare, care nu se justifica din punct de vedere economic.
Deci, m-am orientat spre motocultoare si tot la sfaturile unora dintre voi, se pare ca BSR ofera cel mai bun raport calitate/pret.
Totusi, exista cateva aspecte de care trebuie tinut cont si dupa ce ai ales gama, aspecte pe care tot niste detinatori cu experienta pot sa le urmareasca.
Din gama mentionata am ales patru modele foarte apropiate ca pret, dar si ca performante, care am considerat ca-mi pot satisface pretentile si am nevoie de cateva sfaturi. Este vorba despre modelele: bsr zs500b3 cu 7 cp, bsr 900 cu 6,5 cp, bsr 900 cu 7 cp si bsr 1050.
1. Din punct de vedere al cp nu cred ca este nici o diferenta;
2. Preturile se siteaza intre 2.500 si 3.000 le, in favoarea bsr 500;
3. Latimea de lucru difera putin, in favoarea celor doua bsr 900 care ajung la 1,2 m;
4. Adancimea de lucru, greutatea si consumul sunt in favoare bsr 500, dar valori foarte mici;
5. Cat de important este faptul ca la bsr 900 de 7,5 cp coarnele se invartesc in toate directile ?
Intrebarea este voi ce ati alege ? Este posibil sa apara promotii mai spre primavara ? Oricum nu vreau sa ma prinda martie fara scula !
Va multumesc anticipat pentru sfaturi !

Eu fac distributia la ele pe Giurgiu si te asigur ca din primavara o sa se ieftineasca si chiar o sa apara cateva pachete promotionale foarte bune.Parerea mea e ca cel mai fiabil este cel de 7 cai (dintre astea chinezesti) dar pentru toti care zic ca e aceasi calitate cu un motocultor Honda (cel original,nu facute de Bronto sau Ruris) se insala.La service imi vin numai pentru schimbat cureaua si asta dupa vreo 4-5 ani de functionare iar asta spune multe despre ele.cat la astea chinezesti mai au probleme cu carburatorul,se segmenteaza mai repede,mai cedeaza demarorul si alte mici probleme care se remediaza si costurile sunt destul de mici.La cele facute de Bronto si Ruris,bataie de cap cu transmisia cand cedeaza si din cand in cand se mai blocheaza supapa de admisie din cauza utilizarii benzinei proaste si a faptului ca motoarele cu ax vertical de la honda au fost facute pentru masini de tuns gazon unde nu sunt zduncinate ca la motosape si nu-i vine uleiul in supape.Un motor cu adevarat bun este Briggs&Stratton,aproape nu au probleme deloc.Pentru cine nu-si castiga existenta din agricultura cea mai buna investitie ramane scula chinezeasca.

#3240
liblingnic

liblingnic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 267
  • Înscris: 14.01.2011

View Poststefanel01, on 7th December 2011, 23:15, said:

Fratilor ce va mai place sa va dati la geoale !
De la unii utilizatori am aflat unele lucruri imteresante, dar alti se afla pe aici parca doar sa se certe cu cineva.
Asadar, se pare ca tractorasul de 8 cp este cel mai tare de aici, fapt confirmat si de ION_BUMBU care a trecut de la motocultorul 750 la acest tractoras si este foarte multumit.
Insa pentru doar 0,5 ha cred ca este o investitie prea mare, care nu se justifica din punct de vedere economic.
Deci, m-am orientat spre motocultoare si tot la sfaturile unora dintre voi, se pare ca BSR ofera cel mai bun raport calitate/pret.
Totusi, exista cateva aspecte de care trebuie tinut cont si dupa ce ai ales gama, aspecte pe care tot niste detinatori cu experienta pot sa le urmareasca.
Din gama mentionata am ales patru modele foarte apropiate ca pret, dar si ca performante, care am considerat ca-mi pot satisface pretentile si am nevoie de cateva sfaturi. Este vorba despre modelele: bsr zs500b3 cu 7 cp, bsr 900 cu 6,5 cp, bsr 900 cu 7 cp si bsr 1050.
1. Din punct de vedere al cp nu cred ca este nici o diferenta;
2. Preturile se siteaza intre 2.500 si 3.000 le, in favoarea bsr 500;
3. Latimea de lucru difera putin, in favoarea celor doua bsr 900 care ajung la 1,2 m;
4. Adancimea de lucru, greutatea si consumul sunt in favoare bsr 500, dar valori foarte mici;
5. Cat de important este faptul ca la bsr 900 de 7,5 cp coarnele se invartesc in toate directile ?
Intrebarea este voi ce ati alege ? Este posibil sa apara promotii mai spre primavara ? Oricum nu vreau sa ma prinda martie fara scula !
Va multumesc anticipat pentru sfaturi !
Si la modelul bsr 900 6,5 cp coarnele se rotesc , asta o stiu de la humar , el a cumparat tot asa ceva destul de recent , la al meu nu se rotesc coarnele , nu cred ca as fi folosit aceasta optiune, e bun daca ai pomi in rest nu te ajuta cu nimic rotirea , daca vrei sa montezi diverse accesorii ca cositoare de ex. folosesti fulia de pe motor pt. angrenare , se adapteaza mai usor si oricum nu are priza de putere.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate