Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
MOTOSAPA
Last Updated: Feb 14 2013 16:08, Started by
DDuras
, Sep 28 2009 18:32
·
0
#2935
Posted 10 October 2011 - 17:49
Cred ca tot vorbim da nu ne obosim sa vedem si ce scrie in link`ul ala : http://tractoras.ro/...tocultor-567kw-
Are 8Cp! E puiul mic a celui de 16Cp. Honda si Rurisul sint jucarii fata de alea! La proba aia de tractiune ce o fac eu nu`l ajuta puterea , poate avea si 100Cp daca nu are aderenta. Proba pare a fi aiurea insa e fix cum se comporta la tractiune ,respectiv la tras un plug! Rurisul ala are 115Kg si`l pot tine relativ usor ,Honda 87 Kg deci si mai slaba aderenta! Privind din pdv al raportului performanta pret petarda aia de Ruris e peste Honda F720. Dezavantajul la Ruris calitatea lucraturii lui, mai trebe ba un flex ba o sudura da diferenta de pret e semnificativa, de vre`o 3 ori! Despre ala de 8cp chinezesc nu pot spune decit ca am pus Rurisul la vinzare dupa ce l`am vazut!! Grig |
#2936
Posted 10 October 2011 - 22:19
#2937
Posted 10 October 2011 - 22:57
Pai era suparat ca au dat ceva despre puterea motorului nu ca a avut ceva la el.
Eu am avut ceva de sudat dar minor pina la urma, piulitele de la limitatoarele axului hexagonal. Necazul lui e ca nu are priza de putere sincrona . Aici ii dau dreptate lui Bogdan ,nu`s finisate, vopsite aiurea dar isi fac treaba daca ai un pic de grija de ele . Pina la urma atita dai , atita primesti! Grig |
#2938
Posted 10 October 2011 - 23:34
#2939
Posted 11 October 2011 - 00:03
Nu`i nimic de invidiat Mircea , adevarul e ca 750 nu`i rau , nici 1000 KSD
insa al meu nu trage plugul si de aia vreau sa`l schimb. Despre cit dai si cit face e interesant sa dai banii si sa vezi ca e vopsit destul de prost. Oricum pina la urma nu aia e marea problema , s`a inventat peria de sirma si vopseaua da parca nu`i OK sa faci asta la o scula nou nouta! Grig P.S. Ala verde de 8 CP chiar e de invidiat ! Edited by Ion_Bumbu, 11 October 2011 - 00:04. |
#2940
Posted 11 October 2011 - 17:07
Daca trage 500Kg dupa el,nu trage plugul?
Aveti toate accesoriile la el si nu trage sau doar presupuneti ca nu poate? Cit despre cele Made in China,cred ca investitia este prea mare fata de nevoile noastre,doar daca nu detii si lucrezi suprafete mari de teren. Trebuie sa si amortizezi investitia in timp cei drept. |
#2941
Posted 11 October 2011 - 17:53
Am mai spus ceva mai sus ca pe beton il poti tine cu mina!
Alea 500 Kg le trage puse in remorca nu are 500Kg forta de tractiune. Ala de 16Cp are aprox 220Kgf tractiune da ala are 350Kg doar el. Deci clar nu trage un plug daca terenul e mai greu. Asta cu amortizatul investitiei ma scoate din rabdari la fel de mult ca aia cu "sint prea sarac sa cumpar ceva ieftin". Pune problema si ca nu ai chef sa`ti rupi miinile si spatele cu o petarda si atunci altfel vei privi cumpararea unuia mare. La ala de 8Cp trebuie sa te uiti si la flexibilitatea ce ti`o ofera, ai transmisie pe curele si poti antrena ce vrei tu. Grig |
#2942
Posted 11 October 2011 - 19:04
@Ion Bumbu: Pana la urma, de ce-ti tocesti tastatura la calculator explicand anumite lucruri poate chiar prea profesional unora care tin una si buna? Da-le pace. Sa cumpere ce-o vrea. Dupa aia sa vina iarasi pe forum si sa scrie ca nu le merge una sau alta. Sau vrei sa nu avem despre ce discuta? Pentru unii 5,5CP e mai bun decat 8CP (la jumate de pret) sau chiar 16CP (la acelasi pret). Ce sa le faci? Asta e! Si nu vorbim despre copii sau lucruri facute pe vapor ci despre marci consacrate si dovedite de-a lungul timpului. Dar informatia costa si daca acest topic nu ofera suficiente informatii despre motocultoare, motosape si accesoriile acestora, atunci nici unul. Sa mai citeasca!
|
#2943
Posted 11 October 2011 - 19:40
Cam asa`i , insa am mai raspuns ca topicu`i deja mare la motosape.
Cind am inceput eu avea vre`o 70 de pagini, acum peste 160. Grig |
#2944
Posted 11 October 2011 - 20:14
ati mai fost careva prin ucraina in bazar la cernauti? eu sper sa ajung toamna asta.zicea cineva ca acolo motocultoarele china ar fi mult mai ieftine.daca ajung cumpar doar informatii pt ca mai raman un an la loncin 75 din cauza de lipsa (bani)
|
|
#2945
Posted 11 October 2011 - 21:36
Ion_Bumbu, on 10th October 2011, 16:49, said: Cred ca tot vorbim da nu ne obosim sa vedem si ce scrie in link`ul ala : http://tractoras.ro/...tocultor-567kw- Are 8Cp! E puiul mic a celui de 16Cp. Honda si Rurisul sint jucarii fata de alea! La proba aia de tractiune ce o fac eu nu`l ajuta puterea , poate avea si 100Cp daca nu are aderenta. Proba pare a fi aiurea insa e fix cum se comporta la tractiune ,respectiv la tras un plug! Rurisul ala are 115Kg si`l pot tine relativ usor ,Honda 87 Kg deci si mai slaba aderenta! Privind din pdv al raportului performanta pret petarda aia de Ruris e peste Honda F720. Dezavantajul la Ruris calitatea lucraturii lui, mai trebe ba un flex ba o sudura da diferenta de pret e semnificativa, de vre`o 3 ori! Despre ala de 8cp chinezesc nu pot spune decit ca am pus Rurisul la vinzare dupa ce l`am vazut!! Grig Cu Honda F720 se poate ara cu usurinta si daca o sa am timp sa bag niste filmari pe youtube.Nu vreau sa zic ca Honda de 5 cai are mai multa forta decat un tractoras de 8-16 cai dar diferenta la calitate intre cele chinezesti si cele de renume exista si nu numai la calitatea lucrarii dar si la piesele componente.N-o sa vezi niciodata o firma de constructii cu utilaje chinezesti pentru ca la utilizari intense cedeaza foarte repede.Nu fac atireclama la ele pentru ca ma ocup cu vanzarea lor.Dar la pretul care sunt se merita.In curand o sa aduc si acestea stil Dong Feng si dupa o sa ma pot da cu parerea referitor la ele |
#2947
Posted 12 October 2011 - 09:09
#2948
Posted 12 October 2011 - 11:38
Dragilor, nu credeti ca ar fi foarte frumos sa va treceti cu toti localitatea de unde e in datele personale?
|
#2950
Posted 13 October 2011 - 08:05
Chiar ca e interesant, de cumva-s tot chinezesti de ce e asa mare diferenta de pret cu cele din tara?!
|
#2951
Posted 13 October 2011 - 08:22
Pentru ca seamana da nu rasare. Uitati-va la specificatiile tehnice si veti gasi diferente. Alea sunt un pic mai slabe si mai usoare.
|
#2952
Posted 13 October 2011 - 12:17
omnitera, on 13th October 2011, 07:05, said: Chiar ca e interesant, de cumva-s tot chinezesti de ce e asa mare diferenta de pret cu cele din tara?! Sunt tot chinezesti.Diferenta de pret se face in china.daca iei 1000 de bucati pretul e altul decat la 100 de bucati si mai este si adaosul vanzatorului care nu intodeauna poate fi si importatorul.dar problema cu acestea chinezesti e ca piesele nu se comanda dupa seria de motor deoarece chinezii nu au o baza de date cu piesele la fiecare motor in parte si mai mereu se adauga cate in cablu de acceleratie diferit si alte cateva lucruri.deci mai bine luati de undeva unde au un depozit serios de piese de schimb sau o sa asteptati o luna dupa o piesa sau chiar sa nu se mai gaseasca.Calitatea intre cele 2 e aceeasi |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users