Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024
 

MOTOSAPA

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
5875 replies to this topic

#2809
danielnitu

danielnitu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 16.07.2011

 predrag80, on 16th August 2011, 21:10, said:

@nign102: Cred ca acest film te va ajuta sa vezi ce ti-ar trebui.

@danielnitu: la ce motosapa te referi mai exact ca e interesant la banii astia. De asemenea te rog sa nu faci comparatii generalizate intre diversi producatori pentru ca fiecare are atat gama profi cat si entry level si nu cred ca te-ai referit la B&S profi in comparatia ta. Pe de alta parte nu stiu ce cauta Loncin in acea comparatie, acesta fiind un producator de motoare cu o fiabilitate destul de buna, la pret foarte bun dar copii dupa Honda.


la asta ma refer          http://eurodinamic.b...-cu-motor-Honda                             care acum e 2690                         de asemenea faceam comparatie intre performantele produselor cu pret sensibil apropiat. loncin au o fiabilitate peste b&s entry sau hobby la ora actuala. nu am vrut sa dau un exemplu pentru a nu fi suspectat de reclama mascata.
sper sa discutam constructiv
numai bine

#2810
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 21.12.2006
Nu te contrazic dar nici nu pot fi de aceeasi parere cu tine. Spune-mi te rog, intre B&S de 205 cmc si 5CP si Honda de 160 cmc si tot 5CP care ar fi diferenta? Ambele ajung la 5 CP, nu? Insa la ce turatie? Daca turatie inseamna frecare, de fiecare data voi lua un motor care are turatia de lucru cat mai mica. Pe de alta parte, si cuplu e mai mare la turatii mai joase. Si cateodata ai nevoie sa mergi cu turatia redusa si atunci iti trebuie cuplu.
Loncin mai fiabil ca B&S? Tot ce se poate. Eu nu am avut probleme cu B&S. Nu am avut nici Loncin. Asa ca nu ma pot pronunta. Insa am vazut B&S vechi peste 30 de ani, adus la mana a doua, care mergea perfect. Nu am vazut Loncin de 30 de ani pe la noi. Nici chiar adus la mana a doua.

Insa motosapa aia chiar e ok si nu neaparat din cauza motorului ci din cauza cutiei de viteze. Mai jos nu se poate?

As avea o rugaminte pentru cei care au reductor la motosapa din acela pe care se pun rotile. Poate cineva sa faca niste poze cu sistemul pe care il are inauntru (adica pinioane sau ce o mai fi in el)? Multumesc anticipat.

Edited by predrag80, 17 August 2011 - 20:36.


#2811
niqn102

niqn102

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 327
  • Înscris: 08.08.2011

 danielnitu, on 16th August 2011, 19:53, said:

la banii astia iti iei cu motor honda profesional, nu briggs, care la ora actuala sunt cele mai slabe din gama subaru, honda, briggs, loncin (sa nu se inteleaga gresit, nu fac reclama honda) de 5,5, 2 viteze inainte 1 inapoi


Imi cer scuze, am vrut sa specific, motorul este Honda, nu Briggs & Stratton.

Weekendul asta cred ca ma duc sa o iau. si o sa pun si un filmulet cu ea in actiune.

#2812
danielnitu

danielnitu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 16.07.2011

 predrag80, on 17th August 2011, 21:31, said:

Nu te contrazic dar nici nu pot fi de aceeasi parere cu tine. Spune-mi te rog, intre B&S de 205 cmc si 5CP si Honda de 160 cmc si tot 5CP care ar fi diferenta? Ambele ajung la 5 CP, nu? Insa la ce turatie? Daca turatie inseamna frecare, de fiecare data voi lua un motor care are turatia de lucru cat mai mica. Pe de alta parte, si cuplu e mai mare la turatii mai joase. Si cateodata ai nevoie sa mergi cu turatia redusa si atunci iti trebuie cuplu.
Loncin mai fiabil ca B&S? Tot ce se poate. Eu nu am avut probleme cu B&S. Nu am avut nici Loncin. Asa ca nu ma pot pronunta. Insa am vazut B&S vechi peste 30 de ani, adus la mana a doua, care mergea perfect. Nu am vazut Loncin de 30 de ani pe la noi. Nici chiar adus la mana a doua.

Insa motosapa aia chiar e ok si nu neaparat din cauza motorului ci din cauza cutiei de viteze. Mai jos nu se poate?

As avea o rugaminte pentru cei care au reductor la motosapa din acela pe care se pun rotile. Poate cineva sa faca niste poze cu sistemul pe care il are inauntru (adica pinioane sau ce o mai fi in el)? Multumesc anticipat.


ai dreptate cu comparatia intre turatii. cum am mai spus, nici pe departe sa iau apararea honda (alta marca de motoare este preferata mea). si honda fac motoare slabe, mai mult decat hobby. motoarele b&s de fabricatie relativ recenta (dupa 2000) sunt mult mai sensibile decat cele fabricate, cum spuneia, acum 30 ani. am vazut motoare b&s de 20+ ani, nedesfacute vreodata care porneau la sfert. loncin sunt de cativa ani pe piata romaneasca, dar nu au problemele b&s (aceeasi gama, puterri apropiate) si in plus piesele sunt ff ieftine (biela 50 lei, segmenti 40 lei, regulator turatie 40 lei..)
si nu, mai jos nu se poate  :)

#2813
sudest_om

sudest_om

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 22.02.2011
Pt. utilizatorii de chinezarii gen ruris,bsr, etc.
Este varianta de '7cp', de la ruris, doar ca e direct din China si se observa ca masa cositoarei preia miscarea din partea de jos a cutiei de viteze, nu de la axul de 18mm, care iese din cutie.
Ar fi fain sa fie chiar o priza independenta, dar nu prea cred.
Si la a mea merg rabatate coarnele, doar ca trebuie sa-i dau jos bateria (chinezii mai intai fac si apoi gandesc).

Attached Files



#2814
niqn102

niqn102

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 327
  • Înscris: 08.08.2011
Gata, am gasit motosapa Pubert, cu motor subaru de 6.0 cai. modelul este asta: http://www.technique...hp?cat=11&id=21
problema e cu accesoriile, ca aici nu au de niciunele.. dar sper sa le pot comanda de undeva sau adapta pe cele de brasov...

#2815
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010

 sudest_om, on 19th August 2011, 22:32, said:

Pt. utilizatorii de chinezarii gen ruris,bsr, etc.
Este varianta de '7cp', de la ruris, doar ca e direct din China si se observa ca masa cositoarei preia miscarea din partea de jos a cutiei de viteze, nu de la axul de 18mm, care iese din cutie.
Ar fi fain sa fie chiar o priza independenta, dar nu prea cred.
Desfa capacul de protectie si vezi ce este!
Eu zic ca gasesti e o piulita de stringere a axului secundar al cutiei.
Dupa cum pare individul a mesterit si coasa si probabil a adaptat ceva pe acolo.


Grig

#2816
danielnitu

danielnitu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 16.07.2011

 niqn102, on 20th August 2011, 16:54, said:

Gata, am gasit motosapa Pubert, cu motor subaru de 6.0 cai. modelul este asta: http://www.technique...hp?cat=11&id=21
problema e cu accesoriile, ca aici nu au de niciunele.. dar sper sa le pot comanda de undeva sau adapta pe cele de brasov...




foarte buna motosapa si motorul. accesoriile poti sa le iei de oriunde  de aici http://www.bronto.ro/index.php     de aici http://www.eurodinam...esorii Motosape           mare grija la filtrul de aer, ca asta e singura problema a motorului astuia. nu filtreaza f bine si intra praf in motor. sa fie curat tot timpul.

#2817
sorin1966simion

sorin1966simion

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 10.03.2007
De abia acum am reusit sa fac niste poze la moto-roto al meu.Cred ca ,,sudest om'' are dreptate privind problema motosapei mele,totusi nu m-am prea descurcat cu mesteritu.

Attached Files



#2818
sudest_om

sudest_om

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 22.02.2011
In ce stadiu e acum? Ai mai schimbat ceva la ea?

#2819
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 21.12.2006
Salut tuturor. Ieri am mesterit la motosapa mea facandu-i un suport pentru pus greutatea pe fata si am refacut rotile in sensul de a face derapante in forma de zig-zag. Concluzia: parca merge mai lin insa de sapat pamantul tot il sapa si se adanceste pana nu ramane mijlocul suspendat. Am incercat sa adaug ceva greutate pe fata si parca e mai bine insa de sapat in continuare sapa. Ce-mi ramane de facut?! M-am gandit la urmatoarea varanta: sa tai din derapante si sa le fac de maxim 3 cm (momentan cred ca au in jur de 5 cm inaltime) insa apare problema cu inaltimea rotilor pentru ca si acum se pare ca ar vrea sa cam ramana suspendata motosapa in musuroiul de cartofi. Cred ca pentru scos cartofi aceste roti ar fi prea mici (facute din janta de 13 toli) ceea ce ma obliga efectiv sa fac alte roti. Poate cineva sa-mi spuna ce roti foloseste la scos cartofi? Adica ma intereseaza diametrul lor. Mi-e tare frica de faptul ca o roata mai mare inseamna putere mai mica si viteza mai mare ceea ce eu nu imi doresc pentru ca nu exista reductoare dedicate pentru aceasta motosapa. Orice sugestie este binevenita.

Edited by predrag80, 21 August 2011 - 19:49.


#2820
niqn102

niqn102

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 327
  • Înscris: 08.08.2011

 danielnitu, on 21st August 2011, 13:01, said:

foarte buna motosapa si motorul. accesoriile poti sa le iei de oriunde  de aici http://www.bronto.ro/index.php     de aici http://www.eurodinam...esorii Motosape           mare grija la filtrul de aer, ca asta e singura problema a motorului astuia. nu filtreaza f bine si intra praf in motor. sa fie curat tot timpul.

Multumesc de apreciere ! chiar am cautat o gramada sa gasesc una pe placul meu. am sapat si ieri si azi de m-am spetit, incercand sa adun cele 5 ore (sau sa consum un rezervor de benzina) ca sa-i schimb uleiul, dar degeaba. trebuie sa mai muncesc. abia e jumate rezervorul.
de roti de metal am facut rost, dar chiar imi par foarte proaste. adica daca tin de motosapa (cu mainile, fara foarte mult efort) se invart in loc si sapa. sunt cele de metal, cu niste colti pe ele... mai am eu altele de la cel vechi, o sa le adaptez si fac eu o smecherie sa aiba un pic de tractiune  :coolspeak:
Multumesc si pentru site-uri, chiar am gasit cam tot ce ma interesa pentru motosapa !

P.S. n-am apucat sa fac filmulet, dar pun o poza cu motosapa in actiune la mine printre pomi  :thumbup:
[ http://img41.imageshack.us/img41/8974/21082011064.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by niqn102, 21 August 2011 - 21:07.


#2821
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 21.12.2006
Felicitari pentru achizitie. Sa te bucuri de ea. Insa nu fi prea harnic si nu lucra DUMINICA ca te vede Cel de sus.

#2822
niqn102

niqn102

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 327
  • Înscris: 08.08.2011

 predrag80, on 21st August 2011, 23:05, said:

Felicitari pentru achizitie. Sa te bucuri de ea. Insa nu fi prea harnic si nu lucra DUMINICA ca te vede Cel de sus.


Multumesc !
Nu sunt prea religios din fire... si nici n-am timp sa ma ocup de altceva decat in weekend... de obicei incerc sa termin sambata, dar de multe ori imi raman destule de facut si duminica...

#2823
sudest_om

sudest_om

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 22.02.2011
Rotile sapa fiindca pamantul e mai moale si probabil sarcina prea mare pt. cat sunt de late.Sapand si nealunecand, inseamna ca au aderenta dar pe masura latimii.
Eu am roti cam de 17-18 cm latime, cu crampoane de 4cm,fiecare roata cantarind peste 25kg, la care se mai adauga si 120kg_ sapatoarea (8,6cp)si daca ma opintesc in calcaie tot il tin in loc si pe pamant batatorit.Evident, rotile incep sa sape.
@predraq:Daca nu reusesti s-o inalti sau nu e in echilibru forta cu viteza, incearca sa desfaci bilonul din laterala, schimband pozitia plugului (pe dreapta daca esti dreptaci sau invers).Am vazut pe "You Tube" unul care ara pe dreapta, ca sa nu calce cu roata in santul araturii...deci e posibil.
Si eu vreau sa-mi modific plugul, astfel incat ambele roti sa fie pe pamant nelurat, in timp ce ar.

Attached Files


Edited by sudest_om, 22 August 2011 - 07:12.


#2824
mhdraghici

mhdraghici

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 16.12.2010

 predrag80, on 21st August 2011, 20:48, said:

Salut tuturor. Ieri am mesterit la motosapa mea facandu-i un suport pentru pus greutatea pe fata si am refacut rotile in sensul de a face derapante in forma de zig-zag. Concluzia: parca merge mai lin insa de sapat pamantul tot il sapa si se adanceste pana nu ramane mijlocul suspendat. Am incercat sa adaug ceva greutate pe fata si parca e mai bine insa de sapat in continuare sapa. Ce-mi ramane de facut?! M-am gandit la urmatoarea varanta: sa tai din derapante si sa le fac de maxim 3 cm (momentan cred ca au in jur de 5 cm inaltime) insa apare problema cu inaltimea rotilor pentru ca si acum se pare ca ar vrea sa cam ramana suspendata motosapa in musuroiul de cartofi. Cred ca pentru scos cartofi aceste roti ar fi prea mici (facute din janta de 13 toli) ceea ce ma obliga efectiv sa fac alte roti. Poate cineva sa-mi spuna ce roti foloseste la scos cartofi? Adica ma intereseaza diametrul lor. Mi-e tare frica de faptul ca o roata mai mare inseamna putere mai mica si viteza mai mare ceea ce eu nu imi doresc pentru ca nu exista reductoare dedicate pentru aceasta motosapa. Orice sugestie este binevenita.
ce se vede filmat aici [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NOcnkjZka3w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] cred ca e reductorul de care ai nevoie

#2825
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 21.12.2006

 mhdraghici, on 22nd August 2011, 11:18, said:

ce se vede filmat aici [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/NOcnkjZka3w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] cred ca e reductorul de care ai nevoie

Exact acela e. Insa nu se gaseste in Romania si nici nu exista asa ceva la Viking. O sa incerc sa cumpar unul pentru motosapele unguresti dar daca nu merge am aruncat 150euro.

 sudest_om, on 22nd August 2011, 08:08, said:

Rotile sapa fiindca pamantul e mai moale si probabil sarcina prea mare pt. cat sunt de late.

Crezi ca ar fi bine sa fac rotile mai late? Ca de tras motorul trage insa fuge prea repede si pentru ca pamantul este mai moale sapa si se afunda. Voi incerca sa fac alte roti, un pic mai mari (sper sa gasesc 2 jante de 15 pe undeva) pe care sa pun derapante de maxim 3 cm inaltime. Sa vad daca merge mai bine.

 sudest_om, on 22nd August 2011, 08:08, said:

Am vazut pe "You Tube" unul care ara pe dreapta, ca sa nu calce cu roata in santul araturii...deci e posibil.
Si eu vreau sa-mi modific plugul, astfel incat ambele roti sa fie pe pamant nelurat, in timp ce ar.

Eu vreau doar sa scot cartofii. Momentan nu doresc sa ar pentru ca nu cred ca ar duce sapa. Poate doar cu reductorul.

#2826
mhdraghici

mhdraghici

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 16.12.2010
[quote name='predrag80' date='22nd August 2011, 14:46' post='10324905']
Exact acela e. Insa nu se gaseste in Romania si nici nu exista asa ceva la Viking. O sa incerc sa cumpar unul pentru motosapele unguresti dar daca nu merge am aruncat 150euro.

daca ai posibilitatea sa faci acel reductor cred ca ar merge din pinioane de bicicleta

Attached Files



Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate