Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 

MOTOSAPA

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
5875 replies to this topic

#2827
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 21.12.2006

View Postmhdraghici, on 22nd August 2011, 15:12, said:

daca ai posibilitatea sa faci acel reductor cred ca ar merge din pinioane de bicicleta

Problema nu sunt pinioanele ci carcasa. Pentru realizarea carcasei se pot folosi 2 metode: prin turnare, caz in care iti trebuie un model, metal, etc. sau prin aschiere. Insa in ambele cazuri costurile pentru realizarea reductorului sunt mai mari decat cumpararea unuia si adaptarea lui. M-am gandit deja la varianta cu pinioane de bicicleta si am acasa asa ceva insa se pune problama intinzatoarelor lantului, se pune problema rulmentilor si locaselor pentru rulmenti, etc. Nu e atat de simplu pe cat pare. Iar in comert e destul de scump. Insa, cred ca voi face efortul acesta financiar si voi lua unul gata facut. Mi se pare cel mai rezonabil.

#2828
sudest_om

sudest_om

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 22.02.2011
@predraq: Pai nu sa ari din laterala, ci sa desfaci bilonul cu plugul de scos cartofi.
Rotile mele sunt de 15", dar tot nu-i prea inalta.
Cata vreme rotile patineaza inseamna ca motorul mai are rezerva de putere.Sa nu "gafaie".
Ia uite ce roti sunt recomandate la a mea:

Attached Files



#2829
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 21.12.2006
Mercy @sudest_om. Am sa fac alte roti mai inalte si mai late. Si sa vad sa cumpar un reductor. Tare mi-e ca daca as avea viteza mai mica la roti nu va mai patina. Insa pana nu incerc nu pot sa stiu.

#2830
vara

vara

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 100
  • Înscris: 15.02.2010
S-o stapanesti sanataos niqn102.Eu am modelul rc2.Sfatul meu e sa cureti mai des buretele si sa-i pui un stramp deasupra buretelui ,sub capacul filtrului.Accesoriile ti le poti face singur.Parerea mea e ca ai facut o achizitie buna,eu nu am avut probleme cu pubertul meu pana acum.

#2831
liblingnic

liblingnic

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 267
  • Înscris: 14.01.2011

View Postpredrag80, on 21st August 2011, 19:48, said:

Salut tuturor. Ieri am mesterit la motosapa mea facandu-i un suport pentru pus greutatea pe fata si am refacut rotile in sensul de a face derapante in forma de zig-zag. Concluzia: parca merge mai lin insa de sapat pamantul tot il sapa si se adanceste pana nu ramane mijlocul suspendat. Am incercat sa adaug ceva greutate pe fata si parca e mai bine insa de sapat in continuare sapa. Ce-mi ramane de facut?! M-am gandit la urmatoarea varanta: sa tai din derapante si sa le fac de maxim 3 cm (momentan cred ca au in jur de 5 cm inaltime) insa apare problema cu inaltimea rotilor pentru ca si acum se pare ca ar vrea sa cam ramana suspendata motosapa in musuroiul de cartofi. Cred ca pentru scos cartofi aceste roti ar fi prea mici (facute din janta de 13 toli) ceea ce ma obliga efectiv sa fac alte roti. Poate cineva sa-mi spuna ce roti foloseste la scos cartofi? Adica ma intereseaza diametrul lor. Mi-e tare frica de faptul ca o roata mai mare inseamna putere mai mica si viteza mai mare ceea ce eu nu imi doresc pentru ca nu exista reductoare dedicate pentru aceasta motosapa. Orice sugestie este binevenita.
Probabil au un d. prea mic si o turatie prea mare la roata , ale mele au aprox. 40 cm d. , ce sa zic BSR-ul merge bine.       [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GEBQFGXxmFk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2832
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 21.12.2006

View Postliblingnic, on 24th August 2011, 17:28, said:

Probabil au un d. prea mic si o turatie prea mare la roata , ale mele au aprox. 40 cm d. , ce sa zic BSR-ul merge bine.       [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GEBQFGXxmFk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Sambata asta fac alte roti cu diametru de 40 si derapante in V.

Edited by predrag80, 25 August 2011 - 08:25.


#2833
parintele

parintele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,073
  • Înscris: 17.03.2005
Am si eu un robix cu motor Honda 5.5cp (CGV160) care nu prea merge...
Treaba e ca a fost cumparata acum vreo 3 ani de tata care n-are nicio legatura cu motoarele, i-a curs uleiul la transport direct pe filtru (inclinata) si apoi au folosit-o fara filtrul de aer... Anul trecut cand am incercat sa o folosesc eu am cautat filtru fara succes. Am reusit sa o fac sa mearga cat de cat insa a doua oara cand am vrut sa sap nu a mai mers defel... dereglata, or fi si alte defecte, nu stiu..m-am uitat eu pe la carburatorul ala dar nu prea ma pricep la motoarele astea si nici timp sa stau de ea nu am avut.

Intrebarea este daca stiti vreun service bun in bucuresti (eventual in zona de sud daca sunt mai multe) unde sa duc harabaia sa mi-o puna la punct.  Are doar 3-4 ore de functionare pus cap la cap si sta degeaba acolo, ori o fac ori...  
Merci

#2834
mircea11s

mircea11s

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,011
  • Înscris: 25.12.2009
Parinte suna la magazinele ce vand Robix-uri si ceri datele de contact ale firmelor ce asigura garantia la motosape.Sau suni la Motor Force  Cluj Napoca si ceri lista partenerilor ce asigura service la Robix-uri din zona ta.Cei ce fac garantii ,executa si post garantii.Daca imi aduc bine aminte ,anul trecut am dat pe un filtru de aer cam 50 de lei.

Sudest niplu are filet exterior.Ce ai folosit tu pe post de piulita este mufa.Ea are filet interior.

Edited by mircea11s, 25 August 2011 - 23:03.


#2835
sudest_om

sudest_om

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 22.02.2011
Ok,am priceput...Ti-am zis: nu-s instalator,desi am o gramada de scule in domeniu si am facut si bransamente,si instalatii (pt. familie si prieteni),denumirile nu le prea cunosc,iar pe factura asa mi-au trecut-o (niplu).
Pt. mine sunt toate racorduri sau tevi,dincolo de asta incep explicatiile si gesticularile,pana gasesc ce-mi trebuie.
Multumesc

#2836
parintele

parintele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,073
  • Înscris: 17.03.2005

View Postmircea11s, on 25th August 2011, 23:34, said:

Parinte suna la magazinele ce vand Robix-uri si ceri datele de contact ale firmelor ce asigura garantia la motosape.Sau suni la Motor Force  Cluj Napoca si ceri lista partenerilor ce asigura service la Robix-uri din zona ta.Cei ce fac garantii ,executa si post garantii.Daca imi aduc bine aminte ,anul trecut am dat pe un filtru de aer cam 50 de lei.
Merci de sugestie, cam asta era in plan, am crezut ca mai sunt persoane din zona care au avut de-a face cu service-urile si au recomandari.  :thumbup:

#2837
sudest_om

sudest_om

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 22.02.2011
@Ion Bumbu,Aki_23 si toti ceilalti care folosesc chinezarii gen ruris,bsr...Am desfacut capacelul de sub axul prizei de putere (cel metalic fixat cu patru imbus-uri) si a inceput sa curga ulei asa ca l-am pus repede si n-am vazut ce-i inauntru, dar in mod cert nu-i o priza deputere hidraulica :down: .Cred ca Grig are dreptate, desi era mai bine sa fie o alta priza.
App. stie cineva de unde pot sa-mi cumpar cuple cardanice ptr. priza de putere?Da' nu ma trimiteti la Marele Zid.
Parametrii de functionare ai cutiei i-a descoperit cineva?
Multumesc

Attached Files



#2838
cristimoisuc

cristimoisuc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 224
  • Înscris: 01.05.2010
Pentru Pedraq80...

Attached Files



#2839
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Vezi daca nu poti "pacali" o planetara.

Grig

#2840
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 21.12.2006
Mii de multumiri @cristimoisuc. Nu pot folosi acest reductor la motosapa mea insa iti multumesc pentru ca am vazut cum este fabricat. Credeam ca are si intinzatoare dar se pare ca nu. Am nevoie ca axul cu pinionul mai mic sa fie cu iesire spre interior. Asta e reducotorul de la Robix. Poate are cineva reductor de la motosapa KF/FK sau Szentkiraly?

#2841
cristimoisuc

cristimoisuc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 224
  • Înscris: 01.05.2010
Pai axul are iesire spre interior, doar gaura trece dintr-o parte in alta.Ca sa il montezi slabesti 3 suruburi si se desface in doua . Dupa aia iei fiecare jumatate si faci sa treaca axul ce invarte frezele prin gaurile pinioanelor mici. Impingi pe ax (din stanga si din dreapta) pana se reantregeste reductorul. In momentul asta ar trebui sa se alinieze gaurile de la axul motosapei (alea in care pui bolturile cu care asiguri frezele) . Pui bolturile, strangi  ale 3 suruburi slabite mai devreme si-i gata treaba.Pe motosapa mai este un brat mobil ce se fixeaza de reductor unde vezi boltul ala de deasupra (altfel s-ar invarti roata reductorul in jurul axului motosapei ) si chiar e gata. In principiu  ar trebui sa mearga mesterit si pe alte motosape (cu axul de 25 mm) caci se fixeaza direct pe ax , problema ar fi sa nu corespunda gaurile pentru bolturi . Daca te intereseaza cum arata montat pot face o poza.

#2842
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 21.12.2006
Nu cred ca este cu putinta. Ca sa mearga acest reductor la mine, ar trebui sa pot inversa teava de la pinionul mic sa iese spre interior insa teava de la pinionul mare sa iese spre exterior, adica sa ramana asa cum e acum. M-am gandit ca as putea sa invart efectiv cele 2 parti ale reductorului insa tot un rezolv problema axului de la pinionul mare. Poti, te rog sa-mi spui daca acele pinioane sun dintr-o bucata cu axurile (tevile) acelea sau sunt detasabile. Daca ar fi detasabile, poate as putea sa refac axurile si sa le scot in partea in care-mi trebuie mie. Nu ar fi rau sa vad si o poza cu reductorul montat pe motosapa, daca ai ocazia sa o faci.

#2843
sudest_om

sudest_om

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,132
  • Înscris: 22.02.2011
@predraq:Am eu, reductor de la Szentkiraly, dar trebuie sa ma duc sa-l recuperez din vecini.
Asta se monteaza intre cupa ambreiajului motorului si cea a transmisiei.Reduce inainte de transmisie si e asemanator ca principiu, dar in loc de lant si pinioane are curea si fulii.Ambreiajul pt. tipul acesta trebuie sa fie conic,uscat.

#2844
predrag80

predrag80

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,499
  • Înscris: 21.12.2006
Nu este acela care ma intereseaza. Uite asa ceva as vrea sa vad cum e inauntru, daca are cineva.

Edited by predrag80, 29 August 2011 - 07:27.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate