Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Colantare vs vopsire masina
Last Updated: Aug 18 2009 16:15, Started by
videosuzy
, Aug 18 2009 09:29
·
0
#1
Posted 18 August 2009 - 09:29
Ma framanta de ceva vreme acest subiect. Am in "buzunar", cum se spune, acceptul firmei de asigurari pentru vopsirea masinii...Insa aceasta se face doar partial, eu dorind sa o "reimprospatez" total dar costurile sunt destul de mari (100e pentru fiecare element: capota, plafon, portiera..etc), un calcul sumar conducand undeva la vreo 1000-1500 euro...
Colantarea totala ma costa cam 1000-1200 lei, aspectul final fiind cel putin la fel ca al operatiunii de vopsire. Problema e ca nu stiu cat de durabila e in timp (in sensul ca daca ma tine 3-4 ani, e foarte OK, dar daca ma trezesc ca pana la iarna s-a decolorat de la soare, apa, zapada...etc, atunci nu mai e deloc OK)... Nu vreau nici sa iau in calcul acele TAXI colantate pentru ca "grija" taximetristilor fata de masina "din dotare" e arhicunoscuta... E careva care si-a colantat masina partial sau total si care o are de ceva vreme cu noul look, putand sa ne impartaseasca din experienta lui? O intrebare care ma framanta e si aceea daca folia cu pricina rezista solutiilor de la spalatoriile auto... Stima |
#2
Posted 18 August 2009 - 09:56
Daca-i neagra, o poti inveli in folie d-aia tip "carbon" cu aspect 3D - pare mult mai rezistenta decat autocolantul obisnuit.
Daca nu, te intelegi cu vopsitorul, iti factureaza vopsirea pentru asigurari iar restul il suporti din buzunar. A treia varianta ar fi sa vopsesti lateralele si barile, iar capota, plafonul si porkbagajul sa le invelesti in folie. |
#3
Posted 18 August 2009 - 10:14
Am in zona un Logan colantat cu un Auriu , cum sunt dubitele Fly Taxi , masina apartine unor oameni simpli fara legaturi cu taximetria , este facuta cu vre-o 4 ani in urma si arata bine si azi , daca am timp si este si acolo , o sa ii fac o poza .
@Videosuzy : Nu aveai un C5 plin de "gadgeturi" ? Edited by connectorxp, 18 August 2009 - 10:16. |
#4
Posted 18 August 2009 - 11:57
connectorxp, on 18th August 2009, 11:14, said: .....................@Videosuzy : Nu aveai un C5 plin de "gadgeturi" ? Il am inca si doresc sa-l "reimprospatez"... Aveam intentia sa-l vand insa am sesizat ca alti forumisti se bucura cand cumpara un C5 cu 150-200.000km...Al meu nu are decat 110.000, i-am facut si distributia (chiar daca putin cam devreme, dovada fiind modul de prezentare al curelelor atat la distributie cat si la accesorii), am mai schimbat un cap de bara, placutele de frana fata/spate si...acum e ca noua... ... Scuze de offtopic... Stima |
#5
Posted 18 August 2009 - 14:21
eu lucrez in publicitate la o firma care printre altele executa si decorari auto, cu o experienta personala de 12 ani. pe masina mea personala nu asi pune autocolant. uita te la un taxi de aproape, eventual deschide usa si observa micile detalii, exista mici intepaturi care se fac pt a se scoate bulele de aer, se taie pe tabla masinii pe langa maner, chedere etc. autocolantul se decoloreaza dupa 4-5 ani. atentie la faptul ca vopseaua se decoloreaza, in timp ce partea acoperita cu autocolant nu. deci, daca pui autocolant pe o aripa si pe usa nu, cand o sa daiautocolantul jos o sa fie diferente intre usa si aripa.
pt alte detalii....sunt aici |
#6
Posted 18 August 2009 - 15:31
Daca o vrei reinpospatata poti incerca sa revopsesti plafonul , da bine si eventual capacul de portbagaj si capota , da un aspect mai placut masinii , acum depinde ce culoare este masina .
De obicei trebuie sa fie un contrast intre culoarea masinii si a vopselei aplicate . Poti sa te mai joci si cu tipul de vopsea , pastrezi nuanta si o faci mata , asa am facut pe C2 , pe hayon , ii da un aspect mai deosebit . |
#7
Posted 18 August 2009 - 16:15
connectorxp, on 18th August 2009, 16:31, said: De obicei trebuie sa fie un contrast intre culoarea masinii si a vopselei aplicate . Poti sa te mai joci si cu tipul de vopsea , pastrezi nuanta si o faci mata , asa am facut pe C2 , pe hayon , ii da un aspect mai deosebit . Matuirea vopselei de sub autocolant se rezolva c-un polish. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users