Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Bucurestii de altadata
Last Updated: Apr 26 2024 19:10, Started by
ciureanuc
, Jul 14 2009 09:10
·
50
#3115
Posted 18 October 2018 - 18:49
@Djl
Da, spre Șincai. Imediat după blocul din imagine, spre Șincai, se află bisericuța, parcă Sf Dumitru. În capătul blocului in sens opus era un magazin de încălțăminte, nu știu ce este acum acolo. Nu am mai fost de ani buni pe acolo abancor, on 18 octombrie 2018 - 18:43, said:
E cam ciudat amplasată stația aia de pe Cantemir, cam departe de intersecția cu Mărășești. Io am fost la grădiniță Ă®n spatele blocului ăla din poză, veneam cu troleul de la Șincai. Sau pe jos. Mai știe cineva dacă mai era o stație și pe la jumătatea Cantemir, adică Ă®nainte de Șincai? Sau cum erau amplasate stațiile Ă®n zona Șincai - Cantemir - Mărășești? Ce mai țin minte e că 300 circula pe Șerban Vodă, erau IK4, Ă®ntorcea Ă®n fața liceului Șincai. Iar pĂ®nă să Ă®nceapă șantierul de metrou, pe Cantemir (toată lumea Ă®i ziceam Magistrală) treceau o grămadă de troleibuze. CĂ®t a fost șantier, stația de autobuze/troleibuze spre centru era Ă®nainte de intersecție, pe Bd. Pionierilor, cam Ă®n dreptul blocului cu Mega de acum (vizavi de unde e acu aia de pe trotuarul cu parcul), dar nu mai știu situația dinainte de șantier, nu mai știu nici cum arăta intersecția, că blocul cu Mega e construit prin 86 (aveam 8 ani). Eu nu am prins casetele alea indicatoare de stație, iar asta e prima poză Ă®n care le văd. In blocul din fața grădiniței am locuit. Până în 1976 când a construit grădinița, era un spatiu mare de joaca pentru copii, cu 2 ronduri mari de trandafiri. Edited by cris_ncs, 18 October 2018 - 18:49. |
#3116
Posted 18 October 2018 - 21:00
Hopa, stai așa! Dacă blocul din poză e ăla dinspre Unirii (ăla după care urma Nufărul), că după ăla vine bisericuța, atunci am încurcat borcanele! Io am crezut că e blocul de dincoace de intersecție, din fața grădiniței 30, înainte de strada Poterași.
|
#3117
Posted 19 October 2018 - 11:09
Nu, nu e ăla. Dacă te uiţi vezi clădirea de apartamente de la începutul Străzii Radu Vodă.
Dacă Harta R.A.T.B. din 1996 nu greşete, pe atunci încă circulau autobuzele pe Str. Dionisie Lupu, deci în 1997 cred că au început să nu mai circule. Dar linia 334 de ce a fost desfiinţată? |
#3118
Posted 19 October 2018 - 17:08
Liniile 333 si 334 nu mai aveau cerere, fiind lungi si dublate de 148 intre Piata Presei si IPRS si 186 intre Piata Presei si nu-stiu-unde (nu stiu cand a aparut). In locul lor se infiinteaza 231 Romana-IPRS si 335 P-ta Dorobanti - barajul Dunarii. In 1998 existau cateva linii cu probleme asemanatoare din cauza lungimii - 90 si 313, 335 care au primit alte linii paralele: 91(V. Ialomitei - Rosetti), 312 (Turnu Magurele-Piata Unirii) si 330 (Piata Presei - Barajul Dunarii). La 20 de ani de atunci, 330 si 335 s-au mai lungit, 335 fiind un adevarat monstru ce mai are putin si atinge traseul fostului 333.
|
#3119
Posted 19 October 2018 - 22:02
Dar de ce nu l-o fi făcut pe 333 direct 335?
90 la 3-4 curse pe oră e aiurea... măcar 7 tot ar trebui să aibă. Edited by djl, 19 October 2018 - 22:02. |
#3120
Posted 19 October 2018 - 23:36
Oare stiu locuitorii acestei locuinte ca de balconul lor era agatat steagul Rusiei,in 1967?
https://www.google.r...!8i6656!5m1!1e1 Attached FilesEdited by valirex, 19 October 2018 - 23:37. |
#3121
Posted 20 October 2018 - 00:54
Intersectia bulevardelor Unirii si Cosbuc, mai-iunie 1990 (foto Jose Fuste Raga, agefotostock)
piata unirii 901.jpeg 215.69K 38 downloads piata unirii 903.jpeg 209.35K 39 downloads Ce priveliste, simplu, curat, vegetatia tanara si necrescuta aiurea, fara dezmatul publicitar de mai tarziu . Fantanile neslutite si mozaicul care continua pana intersectia cu Bratianu - dupa 2000 au asfaltat tot bulevardul si au pastrat doar pe margini si in piata Constitutiei pavelele. Pe partea cu chiosculetul galben, statia RATB a aparut odata cu infiintarea lui 104 sau mai tarziu? Priza de aer de la metrou a aparut tarziu in parc. Cele 4 autobuze care stationeaza nu stiu ce hram poarta, cele articulate sunt pe 103 sau pe 117 care avea capatul acolo - statia de coborare era la parculet (unde e si acum), autobuzele ocoleau parculetul si intorceau in fata Aleii Patriarhiei dupa care o luau prin stanga parcului si intrau in bd. Cosbuc. In anii 2000 autobuzul 232 nu cred ca mai facea asa ci ocolea pur si simplu. Canmd au aparut pe acolo 104, 117 prelungit la Sf. Vineri, 123, intrau pe la fantani (nu stiu daca traseul oficial si obligatoriu era pe aleea laterala pana la Horoscop si/sau le era permis sa devieze prin centrul pietei - pana la urma nu au mai avut voie, toate liniile circuland pe la Horoscop). A existat vreo statie de autobuz in fata Magazinului Unirea, pe partea cu parcul? |
#3122
Posted 20 October 2018 - 00:58
Rondul unde întorc tramvaiele era un triunghi pe atunci văd.
|
#3123
Posted 20 October 2018 - 05:36
#3124
Posted 20 October 2018 - 11:55
Mai e de notat, pentru cei care au deschis mai tîrziu televizoarele, că încă nu era sistematizarea de azi, cu sens unic în jurul pieții, se circula în ambele sensuri aproape peste tot (parcă mai puțin pe breteaua dintre Splai și fîntîni, prin față pe la Banca Religiilor, dacă bine văd în poze).
Țin minte că sensul unic în jurul pieței s-a făcut în vremea lui Ciorbea, în 96. Ocazie cu care s-a obținut probabil cel mai lat buevard din țară. Pînă să se marcheze strada (pe vremea aia marcajele erau semi-opționale), la semaforul dinspre Cantemir spre centru, intersecția cu Bd. Unirii, stăteau mașinile la stop pe 12 rînduri. Acum sînt 9 benzi marcate acolo. Și așa cred că e cel mai „lat” semafor din țară. |
|
#3125
Posted 20 October 2018 - 12:02
Nu în 1996, ci prin 1997. Mai exista acea parcare din faţa Magazinului Unirea, pe Bd. Ion Constantin Brătianu (asta mai exista în 2000, s-ar putea să mai fi rămas puţin şi după). Stăteau multe taximetre acolo.
Da, triunghiul ăla a rămas... au făcut bucla în el şi eu am avut aseară impresia greştiă că acum totul e un rond. Edited by djl, 20 October 2018 - 12:02. |
#3126
Posted 20 October 2018 - 23:36
Recunoaste cineva,ce strada e asta? Se pare ca ar fi din zona vacaresti.
Mai exista si acum sau e una din cele disparute? Dar anul in care e facuta poza? Attached Files |
#3127
Posted 21 October 2018 - 00:10
Nu ţin minte să fi văzut acele clădiri... dar nu m-am plimbat pe toate străduţele.
Dar ce se vede în stânga pozei? |
#3128
Posted 21 October 2018 - 01:40
Piata Marasesti, vedere spre str. Olteni, iunie 1978. Tuguiul din zare apartine imobilului de pe Olteni 70 si dupa el urma intersectia cu strada Cernisoara.
Linia de tramvai nu se vede, este in stanga in afara pozei, dupa copacul din margine. Edited by malmoth, 21 October 2018 - 01:50. |
#3129
Posted 21 October 2018 - 02:50
Pe locurile din foto se afla acum pasajul Marasesti iar in locul fundalului Biblioteca Nationala si gropanul din spatele ei.
Edited by malmoth, 21 October 2018 - 02:50. |
|
#3130
Posted 21 October 2018 - 11:34
malmoth, on 21 octombrie 2018 - 01:40, said:
Piata Marasesti, vedere spre str. Olteni, iunie 1978. Tuguiul din zare apartine imobilului de pe Olteni 70 si dupa el urma intersectia cu strada Cernisoara. Linia de tramvai nu se vede, este in stanga in afara pozei, dupa copacul din margine. Attached Files |
#3131
Posted 21 October 2018 - 14:02
#3132
Posted 21 October 2018 - 16:24
de prin '73... dar ultima actualizare e facuta in 1986. "actualizarile" astea insemnau de fapt stergerea zonelor demolate si, uneori, schitarea blocurilor ce urmau a fi construite.
Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users