Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Abonamente fictive bagate ca datorii
#1
Posted 04 July 2009 - 07:57
Sa mai zic ca-mi vine sa-mi tocesc pumnii pe domnii de la RDS ? N-are rost. Foarte pe scurt povestea :
Acum vreo 2 ani, atat eu, unde locuiesc in prezent, cat si maica-mea, in alt apartament, ne-am facut abonamente la fostul ISP DeckNet. Mergea ca un rahat, dupa care n-amai mers deloc, motiv pentru care : eu mi-am bagat picioarele si am taiat cablul si gata (nu reziliere, nu nimic), iar maica-mea sustine ca au venit de la RDS la ea acasa si i-au propus RDS, a acceptat si au reziliat contractul cu DeckNet LA OFERTA RDS, FARA SA FI AVUT EA VREO INITIATIVA, deci aia au venit la ea in casa si au scos Deck-ul si au bagat RDS !!!! Boooooon. La mine unde nu am reziliat au continuat sa vina facturi pana la un moment dat cand n-au mai venit. La maica-mea nici o factura. Am bagat amandoi simultan pachet complet RDS la ambele locatii. Zilele astea ma mut intr-o garsoniera si am vrut, normal, sa mergem cat mai repede sa incheiem un contract, sa am si eu net acolo, si TV telefon, tot ce trebuie. Insa nu se poate, pentru ca avem de achitat o suma de aproximativ 1500 RON (15 milioane), care reprezinta restantele pentru DeckNet, in ambele locatii, care trebuiesc platite pana in ziua de astazi, abonamente care n-au fost oprite, nici macar dupa REZILIEREA CONTRACTULUI !!! Am fost in audienta, am vorbit cu cinspe mii de oameni de la ei, cica nu se poate face nimic, trebuie sa platesc ! Ce pot sa fac ? Nu am de gand sa le dau nenorocitilor o asemenea suma pentru UN SERVICIU FICTIV !!! Hai sa mai zic, la mine nu am facut nimic oficial, nu am mai platit si gata, dar la maica-mea ????!?!?!?!? Unde este vorba despre o REZILIERE ????!!!!! Se poate sa faca un prieten contractul pe adresa mea ? Ca eu imi bag toate picioarele in ei si imi face un prieten abonamentul pana la urma. Mi-au spus ca as avea nevoie doar de o declaratie ca locuiesc acolo, nimic mai mult. Edited by SINEKT, 04 July 2009 - 07:58. |
#2
Posted 04 July 2009 - 08:31
Nu stiu daca poate sa-ti dea cineva un sfat util pe aria asta. Mai bine:
http://forum.softped...p?showforum=438 p.s. daca cererea lor e intemeiata de obicei se ajunge la plata unei parti din suma printr-o intelere comuna in afara unei judecati. |
#3
Posted 04 July 2009 - 10:58
SINEKT, on 4th July 2009, 08:57, said: Mergea ca un rahat, dupa care n-amai mers deloc, motiv pentru care : eu mi-am bagat picioarele si am taiat cablul si gata (nu reziliere, nu nimic). |
#4
Posted 04 July 2009 - 22:59
kineceler, on 4th July 2009, 10:58, said: Nu tati nici un gata. Patentu' nu poate sa inlocuiasca o cerere de reziliere. Nu i-ai informat ca nu mai vrei net... tzeapa. Ca si la gaze si lumina chiar daca nu consumi ai abonament de platit pana reziliezi. Am spus foarte clar ca mai inteleg la mine sa fi fost cazul. Maica-mea a reziliat insa contractul si culmea, are de plata o suma mai mare decat la mine. Si imi pare foarte rau "tati", dar NU ai dreptate. Normal ca "pe ei" ii doare in dos daca folosesc sau nu gaze si lumina, pentru ca am teava si firele in casa, cu gazul pe teava, respectiv curentul pe fir, 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamana si pot sa ma servesc cand vreau. Internetul cand este "picat" poti sa-ti bagi cablul ala unde vrei, ca nu ai internet, adica serviciul nu mi se furnizeaza. Am lucrat in domeniul ISP, exista echipamente cu management, exista softuri care monitorizeaza si logheaza intreaga activitate a retelei, indiferent ca e vorba de 5 calculatoare, o mie, sau 30 de milioane. Oricum, nu este treaba mea, ci a ISP-ului sa isi monitorizeze reteaua, si din nou, nu este problema mea ca au preluat o retea care probabil nu a facut acest lucru. In plus, exista intotdeauna comanda PING pentru a vedea in timp real daca ai teava sau nu cu o statie din retea, asta daca esti suficient de batut in cap sa nu-ti achizitionezi un soft de cateva sute de euro care iti arata patratel verde - statie online si patratel rosu - statie offline. Nu exista nici cea mai mica scuza aici, in conditiile in care o firma foarte mica de net, ca cea une am lucrat, avea venitul de vreo 15 miliarde de lei vechi pe luna. Nu este problema mea ca banii se duc in iahturi si masini, si nu in echipamente. Nu este problema mea cine cumpara pe cine, nu este problema mea ce datorii aveau aia preluati, si cum au aparut acele datorii, nu, nu si iar nu. Singura mea grija este sa platesc pentru un serviciu care mi se ofera. Nu exista acel serviciu - nu mai platesc. Floare la ureche ! Imi pare mie rau ca deocamdata toata treaba ramane la decizia maica-mii, ca daca era numai problema mea, apai mergeam pana in panzele albe, da-o-n masa de treaba, nici in halu asta n-am ajuns ! Mai inteleg ca te fura la factura de telefon cu niste lei, dar deja sa te jecmaneasca cu zecile de milioane ? Apropo, pana la momentul de fata (adica la solicitarea noastra), de ce nu ne-au venit nici un fel de instiintari cum ca am avea restante ? De ce nu au fost primite facturi la adresele respective? Nu stiu daca ma intelegeti sau nu, dar aici scartaie ceva grav de tot. |
#5
Posted 04 July 2009 - 23:33
SINEKT, on 4th July 2009, 08:57, said: Hai sa mai zic, la mine nu am facut nimic oficial, nu am mai platit si gata, dar la maica-mea ????!?!?!?!? Unde este vorba despre o REZILIERE ????!!!!! SINEKT, on 4th July 2009, 08:57, said: Se poate sa faca un prieten contractul pe adresa mea ? Ca eu imi bag toate picioarele in ei si imi face un prieten abonamentul pana la urma. Mi-au spus ca as avea nevoie doar de o declaratie ca locuiesc acolo, nimic mai mult. SINEKT, on 4th July 2009, 23:59, said: Am lucrat in domeniul ISP, exista echipamente cu management, exista softuri care monitorizeaza si logheaza intreaga activitate a retelei, indiferent ca e vorba de 5 calculatoare, o mie, sau 30 de milioane. Oricum, nu este treaba mea, ci a ISP-ului sa isi monitorizeze reteaua, si din nou, nu este problema mea ca au preluat o retea care probabil nu a facut acest lucru. In plus, exista intotdeauna comanda PING pentru a vedea in timp real daca ai teava sau nu cu o statie din retea, asta daca esti suficient de batut in cap sa nu-ti achizitionezi un soft de cateva sute de euro care iti arata patratel verde - statie online si patratel rosu - statie offline. Nu exista nici cea mai mica scuza aici, in conditiile in care o firma foarte mica de net, ca cea une am lucrat, avea venitul de vreo 15 miliarde de lei vechi pe luna. Nu este problema mea ca banii se duc in iahturi si masini, si nu in echipamente. Nu este problema mea cine cumpara pe cine, nu este problema mea ce datorii aveau aia preluati, si cum au aparut acele datorii, nu, nu si iar nu. Singura mea grija este sa platesc pentru un serviciu care mi se ofera. Nu exista acel serviciu - nu mai platesc. Floare la ureche ! SINEKT, on 4th July 2009, 23:59, said: Apropo, pana la momentul de fata (adica la solicitarea noastra), de ce nu ne-au venit nici un fel de instiintari cum ca am avea restante ? De ce nu au fost primite facturi la adresele respective? SINEKT, on 4th July 2009, 08:57, said: Am fost in audienta, am vorbit cu cinspe mii de oameni de la ei, cica nu se poate face nimic, trebuie sa platesc ! Dacă totuși există vreo hârtie de reziliere a contractului făcută de către mama ta, mergi cu ea la ANPC! |
#6
Posted 05 July 2009 - 14:52
inside_spy, on 4th July 2009, 23:33, said: Din câte știu eu, se poate. Dar dacă tot te-a supărat atât de mult RDS-ul, de ce nu îți alegi alt provider? Nu stiu sa mai existe alt provider care sa mai ofere ce ofera RDS. Da, intr-adevar, pe partea comerciala sunt de rahat, dar din punct de vedere al calitatii serviciilor oferite, sunt perfecti. Ca naiba situatia, dar asta e. Nu mai stiu decat de Clicknet, iar eu pentru teava de 400 de kilo cat am vazut la lume cu click, nu dau nici macar 10 bani pe luna. De alti provideri nu mai stiu. Daca voi stiti, va rog. A, si sa nu-mi faca instalarea in 6 luni. |
#7
Posted 08 July 2009 - 07:05
La preluarea DEsknet-ului de RDS iti pot spune foarte sigur ca ai semnat un aditional la contract cu RDS. Contract cu rds ai de cand a fost preluat desknet-ul.
De ce nu te adresezi la OPC? Poate asa vei primi un raspuns oficial. Ce doream sa te mai intreb serviciul de telefonie fixa a fost instalat? |
#8
Posted 08 July 2009 - 08:08
Daca nu achiti la termen abonamentul, serviciul furnizat se intrerupe, deci nu ar trebui sa ai de achitat din urma mai mult de 1-2 luni.
|
#9
Posted 08 July 2009 - 08:54
micacurioasa, on 8th July 2009, 09:08, said: Daca nu achiti la termen abonamentul, serviciul furnizat se intrerupe, deci nu ar trebui sa ai de achitat din urma mai mult de 1-2 luni. Majoritatea furnizorilor au o formulare in contract de genul "Daca dupa X zile de la termenul scadent al facturii, beneficiarul nu o achita, furnizorul isi rezerva dreptul de a intrerupe in tot sau in parte functionarea serviciului..." Orice furnizor e fericit sa factureze un serviciu care nu e folosit! Nu cred ca a verificat cineva ca initiatorul topicului si-a taiat singur cablul... cei de la facturare il aveau in baza de date (clientul nu a depus vreo cerere de reziliere si nici furnizorul nu a reziliat contractul, deci, acesta se derula legal) si ... l-au facturat. Edited by soft0811, 08 July 2009 - 08:58. |
#10
Posted 08 July 2009 - 22:24
Ce-mi place mie e ca maica-mea, care are negru pe alb act aditional, are de platit aproape dublu fata de mine, in conditiile in care eu pur si simplu mi-am taiat cablul si mi-am bagat picioarele in ei Problema mea este ca nimic nu se pupa cu nimic, pur si simplu pare o tentativa nesimtita de a lua niste bani in plus de la "fraieri". Cum sa ai sume restante foarte diferite in 2 cazuri absolut si total identice ? Si unde mai pui ca eu sunt ala mai "nesimtit" si culmea, tot eu am mai putin de platit decat cineva care a facut totul ca la carte. Nici nu mai am nici o factura si nici un contract, habar nu mai am ce a fost si cum a fost si cand a fost si tot eu sunt ala care plateste mai putin ?
Din pacate, sunt momentan ocupat cu renovarea locului unde o sa ma mut, dar nici o problema, mai devreme sau mai tarziu urmeaza un mare show intre mine si RDS, in conditiile in care nu o sa cedeze. Asta cu disponibilitatea serviciului si monitorizarea retelei e un mare rahat. E ca si cum ar veni cineva la mine la usa sa imi ceara sa platesc un Ferrari : pai ce daca nu il vreau si nu l-am cumparat, puteam sa il cumpar pentru ca era magazinul disponibil, deci trebuie sa il platesc chiar daca nu-l am ? Adica cum vine asta ? Sa imi explice si mie cineva unde e logica in asta. |
|
#11
Posted 09 July 2009 - 06:39
Logica este f. simpla: Aveai contract. Nu l-ai reziliat, -ai de platit, ..daca ei nu s-au sesizat ca iti merge sau nu, -asta fiind o alta treaba, --..ca atare, oricum responsabilitatea ta este mai mare, ..culpa apartinandu-ti, --mai ales ca vei si fi demonstrat ca esti si un client de rea-credinta, prin taierea cablului...
In ce o priveste pe mama ta, ..faptul ca a facut ceva Act Aditional, Acasa, -cu niste angajati veniti cu nu stiu ce oferta, --..nu inseamna ca acea hartie completata.. a si fost inregistrata in Baza de date a firmei preluate, dar si in cea a R.D.S.-ului... Ca atare, amandoi.. sunteti responsabili Civil, -fiindca NU ati depus suficiente diligente, --pt. a va asigura ca aveti tot ce va trebuie, ..scris, semnat si cu numar de inregistrare dat de la un sediu de-al lor, -..ci.. e totul in aer, si pe vorbe, si pe hartii semnate cu cine stie ce.. baieti de umbla cu promotii, -si care apoi is neglijenti in transmiterea informatiilor catre atat Baza de date a vechii firme, cat si a celei noi. Eu, cand am avut motive serioase, ..mereu am facut totul in scris, ..am fost la ei, ..am vorbit cu cine trebuia, --si totul a iesit cum trebuia, --..fiindca nu am lasat nimic la voia intamplarii si dupa neglijentele unora din firma... NU in Romania! A.N.P.C.-ul.. s-ar putea sa te ajute, -..doar la reducerea facturilor.. numai la valoarea lunara x numarul de luni pana ai zis tu ca nu mai vrei -cand ai facut 'pre-scandal', --iar la mama ta, pana cand a fost semnat Aditionalul ala, ..daca ea mai are copia, sau exemplarul ramas la baieti se gaseste... In rest, ..doar si.. sa nu va aplice prea mari penalitati de intarziere... Cam atata. Insa, in nici intr-un caz.. ca sa nu platiti nimic, --doar fiindca v-ati bazat pe.. 'cai verzi pe pereti' si 'vorbe' ale unora cu hartiutele -ce se plimba prin cartier, --..si Dvs. amandoi.. nu aveti si numar de inregistrare al unor Rezilieri... |
#12
Posted 09 July 2009 - 12:05
@SINEKT
Te inteleg perfect. La mine a fost si mai comic, preluarea zonei mele si semnarea contractelor cu RDS s-a facut ceva mai tarziu. Astfel, cand am vrut sa reziliez, NU AM MAI AVUT EFECTIV CU CINE. Jigodiile de la DeckNet (ca altfel nu se pot numi) au trimis facturi inca 6 luni de zile ptr. un serviciu neprestat, desi sediul firmei (trecut pe factura) NU MAI EXISTA, iar telefoanele de contact erau "Numar nealocat". Reziliaza... daca ai cu cine. Le-am expus problema celor de la RDS si mi-au zis sa ignor facturile de la DeckNet, atata timp cat am procesul verbal de instalare de la RDS. Din fericire ptr. mine, nu m-am trezit, asemenea lui SINEKT, cu sume uriase restante. O fi noroc, o fi omisiune, cine stie... Pe cine sa intrebi? Stiu ce o sa spuna unii, ca trebuia sa ma fi adresat la OPC, etc... Chiar nu am timp de pierdut cu toti teparii... In concluzie, nu-i mai sariti in cap lui SINEKT ca nu s-a dus sa rezilieze ptr. ca, in cazul DeckNet, poti sa vrei si nu ai cu cine... |
#13
Posted 09 July 2009 - 23:18
Lopatar, on 9th July 2009, 06:39, said: baieti de umbla cu promotii, -si care apoi is neglijenti in transmiterea informatiilor catre atat Baza de date a vechii firme, cat si a celei noi Si asta sa inteleg ca este problema mea ? In ce fel ar fi asta problema mea si nu a firmei care ii trimite ? Ma repet. Eu momentan consider ca, in orice situatie, nu numai pentru internet, eu am o singura "treaba" pe cap: dispun de un serviciu, il platesc. Nu mai dispun de serviciul respectiv, nu mai platesc nici acum, nici peste 10 ani. PUNCT !!! Restul, ca management, ca baieti care umbla, ca draci, ca laci, consider ca fiind o problema INTERNA a firmei respective, pentru care nu poate raspunde nimeni din afara firmei. Apropo de ping, management-ul retelei & stuff, ma doare pe mine in cot ca are clientul firewall. Daca nu a platit intru pe pagina de management a switchului si ii inchid portul. Din nou, daca nu am echipamente de retea cu management, este strict problema mea, nu a clientului. Nu ma intereseaza pe mine ca au preferat sa-si ia masini sport decapotabile in loc sa investeasca in switchuri cu management. Si la domiciliul meu actual am in cutia de pe scara niste switchuri de rahat, 3 la 10 mii, made in china, din alea de le pusca chip-ul daca te uiti mai stramb la ele. Dar nu inteleg cum ar trebui sa ma intereseze pe mine asta. |
#14
Posted 10 July 2009 - 08:07
Si eu inteleg, ..mai mult decat.. perfect...
DAR.. Nu se procedeaza cum a facut el... Taie cablul, fiindca nu are semnal, ..in loc sa insiste pt. remediere, --..iar daca nu se rezolva, -..sa ceara Rezilierea, imediat dupa. Cat priveste dincolo, la mama ta, ..DA, este tot problema voastra, --..fiindca se stie clar, in orice tzara, ..ca varianta cea mai sigura [cat se poate, la Noi..], in situatiile complexe, --este prezentarea, repet, in orice tzara, la Sediul furnizorului/furnizorilor, si obtinerea unui numar de inregistrare, ..si dublu exemplar -pt. fiecare Act... Altfel, oricine poate pati ce a patit el. Si degeaba revolta.. asa mare, --..cand stii ca te-ai bazat pe.. <la mine o sa fie bine, nu o sa am surprize>, ..deoarece.. <desigur, eu m-am asigurat...>... Acuma, ..ai ce ai 'mosit'... Nu tin partea nimanui, ..se stie pe aicea ca.. mi-am mancat multi nervi cu firma asta, --..dar la cum ai tratat tu problema, -ai si consecintele pe.. masura superficialitatii si a voastre... Succes, evident, ..in reducerea valorilor de platit! Edited by Lopatar, 10 July 2009 - 08:36. |
#15
Posted 11 July 2009 - 12:23
SINEKT, on 10th July 2009, 00:18, said: Si asta sa inteleg ca este problema mea ? In ce fel ar fi asta problema mea si nu a firmei care ii trimite ? Ma repet. Eu momentan consider ca, in orice situatie, nu numai pentru internet, eu am o singura "treaba" pe cap: dispun de un serviciu, il platesc. Nu mai dispun de serviciul respectiv, nu mai platesc nici acum, nici peste 10 ani. PUNCT !!! Restul, ca management, ca baieti care umbla, ca draci, ca laci, consider ca fiind o problema INTERNA a firmei respective, pentru care nu poate raspunde nimeni din afara firmei. Apropo de ping, management-ul retelei & stuff, ma doare pe mine in cot ca are clientul firewall. Daca nu a platit intru pe pagina de management a switchului si ii inchid portul. Din nou, daca nu am echipamente de retea cu management, este strict problema mea, nu a clientului. Nu ma intereseaza pe mine ca au preferat sa-si ia masini sport decapotabile in loc sa investeasca in switchuri cu management. Si la domiciliul meu actual am in cutia de pe scara niste switchuri de rahat, 3 la 10 mii, made in china, din alea de le pusca chip-ul daca te uiti mai stramb la ele. Dar nu inteleg cum ar trebui sa ma intereseze pe mine asta. Cat despre switch-uri te asigur eu ca sunt cu management toate switch-urile de la rds, si nu nu esti asa de special sa iti monitorizeze portul in care esti tu conectat. Ai o problema anunti si se remediaza, dar din nou repet tu traiesti in lumea ta, unde te crezi Dumnezeu si rds e omuletul tau care tre sa faca ce ii dictezi tu. Edited by diZy, 11 July 2009 - 12:24. |
|
#16
Posted 11 July 2009 - 13:28
#17
Posted 11 July 2009 - 17:38
Mda, dar numărul de conectări și volumul traficului nu sunt limitate, așa că nu îi interesează de câte ori te conectezi, cât de mult descarci sau că nu te-ai conectat niciodată.
|
#18
Posted 11 July 2009 - 18:59
Si daca nu-i intereseaza nimic ,absolut nimic, de ce mai chinuie niste servere & hdd-uri sa stocheze
toate aceste date non-stop? Ce rost au sau cui si la ce folosesc aceste inregistrari ? Edited by bit 61, 11 July 2009 - 18:59. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users