Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
800 minute in COSMOTE + 800 SMS–uri in COSMOTE + 60 minute nationale si internationale!
Last Updated: Aug 17 2009 09:46, Started by
vrabiedd
, Jun 19 2009 21:58
·
0
#37
Posted 23 June 2009 - 10:44
Cosmote se cam invirte in jurul cozii :noutatile lor sunt aceleasi de ceva ani si fara ceva cu totul nou in oferta nu prea mai evolueaza.
|
#38
Posted 23 June 2009 - 12:49
Evolueaza, oameni cu IQ subunitar sar pe "miiile de minute" ca mustele pe rahat fara sa gandeasca o secunda in plus si din moment ce strategia asta merge de ce sa vina cu ceva nou? . Romanii inca pun botul in masa la marketing de doi lei .... tara de neghiobi
Edited by razyell_3x, 23 June 2009 - 12:50. |
#39
Posted 23 June 2009 - 13:17
razyell_3x, on 23rd June 2009, 13:49, said: Romanii inca pun botul in masa la marketing de doi lei .... tara de neghiobi Eu nu inteleg de ce aruncati atata cu noroi in aceasta oferta , ea a fost gandita pentru cei care vorbesc mai mult la telefon si nu se adreseaza pustilor de liceu care dau un apel de 1-2 min sa isi intrebe colegii ce ora au sau daca a intrat profu in sala de curs.....au facut o extraoptiune foarte buna care se adreseaza intr-adevar oamenilor care vorbesc la telefon , in retea. Nu va convine, credeti ca nu va avantajeaza si nu este pentru voi, exista alte extraoptiuni la aceesi bani care nu taxeaza la 3 minute ...si gata, este rau ca Cosmote a impacat si capra si varza??? Edited by cuculea, 23 June 2009 - 13:19. |
#40
Posted 23 June 2009 - 13:52
Este rau ca cosmote mizeaza pe prostia si ingnoranta utilizatorilor! daca specificau negru pe alb toate detaliile era altceva, dar sa formulezi oferta/le cat mai ambigu si interpretabil cu scopul vadit de a induce in eroare nu mai e deloc scuzabil
|
#41
Posted 23 June 2009 - 13:58
rohry2k1, on 22nd June 2009, 17:54, said: Ok frate, daca nu iti ajung 800 de minute, treci pe altceva care iti ofera mai putin si am incheiat socoteala. Nici putine nu-s bune, dar nici multe nu sunt bune minutele astea. In timpul asta tu tot 800 de minute folosesti. Sau daca vrei sa faci economie vorbesti cate un minut si apoi inchizi telefonul, mai suni o data. A, fii atent, poti sa iti iei si banii inapoi daca arunci telefonul in apa. Primesti si un cent inapoi cu ocazia asta... |
#42
Posted 23 June 2009 - 17:25
dbx, on 23rd June 2009, 11:04, said: Scuze, dar nu prea inteleg: 1. exista in meniul de la 133 posibilitatea de a configura aceasta optiune 2. in convorbirea cu operatoarea call-center daca era vb despre asa ceva cred ca "ma minca de viu" Politica asta fata de clientii vechi a avut-o si Connex-u, pina s-au trezit ca nu prea mai au de cine sa-si bata joc, acu' observ ca le-a trecut si incep astia. Pe de alta parte citind prin posturile mai vechi remarc ceva care acu' ceva vreme le aducea clienti si anume : "stelutele" din oferte , au aparut din greu la ... nici nu-mi mai vine sa le zic firma , astia verzi ... grecii, chiar ma gindeam cum oare romtelecom-ul e atit de hulit iar "fratiorul" atit de fair??? tre' sa recunosc a durat ceva ... 3 ani lupul... naravul... grecii... calul... razyell_3x, on 23rd June 2009, 13:49, said: Evolueaza, oameni cu IQ subunitar sar pe "miiile de minute" ca mustele pe rahat fara sa gandeasca o secunda in plus si din moment ce strategia asta merge de ce sa vina cu ceva nou? . Romanii inca pun botul in masa la marketing de doi lei .... tara de neghiobi tu ce-ai vrea in afara de minute si sms-uri ieftine? |
#43
Posted 23 June 2009 - 17:50
Taddy, on 23rd June 2009, 14:58, said: mamaaa ce idee geniala venita tocmai din Moldova... mmm Lasa frate ca am trait si in Brasov 7 ani de zile si m-am lamurit si cu Ardealul, stai tu linistit... Am dat exemplul cu telefonul in apa sa te linistesti si sa renunti la mobil daca nu ai nevoie de minute. Daca traiesc in Moldova ma face mai putin roman decat esti tu? Hai sa nu o dam pe moldoveni si ardeleni, si sa ne pastram bunul simt... Vad ca deschizi si topicuri la Orange, deci presupun ca ai o legatura cu operatorul respectiv... Stai pe Orange si lasa lumea sa foloseasca ce vrea, asta era ideea mea initiala... Numai bine din Moldova! |
#44
Posted 23 June 2009 - 18:28
#45
Posted 23 June 2009 - 18:54
#46
Posted 23 June 2009 - 19:07
Nu e rea EO cu 800+800+60, doar că e mai rea decât cea dinainte.
E interesant să vedem cum cei care declarau război ofertelor fără steluțe au crescut și își permit steluțele. |
|
#47
Posted 24 June 2009 - 08:10
oferta este pentru cine are nevoie.
mi-am activat oferta ieri la pranz ... si am primit dupa activare un mesaj care imi spune exact cum se consuma minutele. probabil mai util era sa imi spuna inainte de a activa optiunea ... daca tot este rootel acolo care imi povesteste de toate. putea sa spuna si asta. nu cunosc statisticile oficiale de la Cosmote ... dar sigur durata unei convorbiri, in medie, este sub 3 minute |
#49
Posted 25 June 2009 - 20:02
am si eu activata optiunea asta,dar nu stiu la numar trebuie sa sun sau sa trimit sms ca sa vad cate minute si sms-uri mai am ramase..la orange stiu ca e 333..la astia nu am nici cea mai vaga idee.
|
#50
Posted 25 June 2009 - 20:42
Cosmote-ul scoate aceasta oferta dintr-un singur motiv. Pentru ca isi permite. Pentru ca au depasit o anumita masa de utilizatori si pot introduce stelute acum.
Mai grav e de operatorul care ofera nelimitat cu toata reteaua pentru 2 euro... ier cresterea e apropiata de zero comparativ cu restul pietei. Asta e tragic. Sa apesi accelaratia la maxim si lucrurile sa nu se miste. |
#51
Posted 26 June 2009 - 07:52
rossoner, on 25th June 2009, 21:02, said: am si eu activata optiunea asta,dar nu stiu la numar trebuie sa sun sau sa trimit sms ca sa vad cate minute si sms-uri mai am ramase..la orange stiu ca e 333..la astia nu am nici cea mai vaga idee. *123*2# sms in retea *123*3# minute nationale *123*4# minute catre numere favorite (in cazul in care ai activata optiunea full time) *134# credit *134*1# credit primit din apeluri intrerupte *100# transfer, reincarcari, setari numar favorit. |
|
#52
Posted 09 July 2009 - 23:19
TEAPA! Luata...
Am dat sms la *123*1# azi (avand extraoptiunea din topic activata) si ... SURPRIZA! Din pacate, nu stiam de aceasta "steluta"... si am ramas masca! Am extraoptiunea activata de 2 saptamani si mi s-a parut ca se consuma cam rapid minutele... dar dupa ce am citit tot mesajul, m-am lamurit. Cert este ca eu sunt singurul vinovat (nu citesc explicatiile scrise cu font mic din reclame, in general apar pentru foarte scurt timp + nu ascult robotul pana la capat la activarea extraoptiunii), caci nu m-am putut gandi la un asemenea tertip de marketing pentru atragerea clientilor (in anul 2009). Hotarat sa fac o plangere la OPC, m-am informat intai si: 1. informatia legata de consumarea celor 800 de minute este mentionata in clipul publicitar (chiar daca in treacat si lapidar) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-O3-wTtd3V0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 2. la 133, la informatiile despre extraoptiune, iti explica mai detaliat cum ca "orice apel in retea este de minimum 3 minute...", de unde se poate deduce modul de consum (adica tot ce vorbesti sub 3 minute intr-un apel, se considera ca 3 minute vorbite!). Teoretic, au informat corect si legal! Practic, aceasta noua oferta/extraoptiune mi se pare o marsavie! Variante noi de oferte pentru Cosmote (poate se inspira): 1. Minutele din extraoptiune sunt doar cele pare, pe cele impare le platesti! (primul minut e considerat impar (se scade din credit) ) 2. De sarbatorile legale, numarul de minute consumate se dubleaza fata de cele vorbite! Edited by soft0811, 09 July 2009 - 23:24. |
#53
Posted 10 July 2009 - 08:49
soft0811, on 10th July 2009, 00:19, said: TEAPA! Luata... Am dat sms la *123*1# azi (avand extraoptiunea din topic activata) si ... SURPRIZA! Din pacate, nu stiam de aceasta "steluta"... si am ramas masca! Am extraoptiunea activata de 2 saptamani si mi s-a parut ca se consuma cam rapid minutele... dar dupa ce am citit tot mesajul, m-am lamurit. Inteleg ca nu ai stiut care este mecanismul de consum al minutelor inainte de a activa optiunea asta. Cum ai zis si tu, e doar vina ta, s-a tot vorbit pe forum, scrie si pe site. |
#54
Posted 10 July 2009 - 09:35
[quote name='soft0811' date='9th July 2009, 23:19' post='6757752']
TEAPA! Luata... Am dat sms la *123*1# azi (avand extraoptiunea din topic activata) si ... SURPRIZA! Din pacate, nu stiam de aceasta "steluta"... si am ramas masca! Am extraoptiunea activata de 2 saptamani si mi s-a parut ca se consuma cam rapid minutele... dar dupa ce am citit tot mesajul, m-am lamurit. Cert este ca eu sunt singurul vinovat (nu citesc explicatiile scrise cu font mic din reclame, in general apar pentru foarte scurt timp + nu ascult robotul pana la capat la activarea extraoptiunii), caci nu m-am putut gandi la un asemenea tertip de marketing pentru atragerea clientilor (in anul 2009). Hotarat sa fac o plangere la OPC, m-am informat intai si: 1. informatia legata de consumarea celor 800 de minute este mentionata in clipul publicitar (chiar daca in treacat si lapidar) [url="http://www.youtube.com/watch?v=-O3-wTtd3V0"]http://www.youtube.com/watch?v=-O3-wTtd3V0[/url] 2. la 133, la informatiile despre extraoptiune, iti explica mai detaliat cum ca "orice apel in retea este de minimum 3 minute...", de unde se poate deduce modul de consum (adica tot ce vorbesti sub 3 minute intr-un apel, se considera ca 3 minute vorbite!). Teoretic, au informat corect si legal! Practic, aceasta noua oferta/extraoptiune mi se pare o marsavie! Fratilor, aceasta oferta se adreseaza oamenilor care vorbesc mai mult de 3 minute per apel . Ca exemplu , unele fete vb cu mama lor zilnic la telefon si credeti-ma convorbirile dureaza mai mult de 3 minute ... Pe de alta parte din ce am observat sunt si alte oferte la ei foarte bune. Practic fiecare isi alege ceea ce il avantajeaza mai mult. Mi se pare ca ne-am saturat de atat de multe minute si nu mai stim ce sa facem. Decizia va apartine la ce operator va luati cartela. Nu faceti altceva decat sa postati ca sa treaca timpul. Fara suparare, dar sunt atat de multe oferte incat sunt convins ca aveti de unde alege. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users