Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
leeloo2442
Last Updated: Jun 30 2023 14:38, Started by
leeloo2442
, Jun 17 2009 17:07
·
0
#19
Posted 29 July 2009 - 18:51
Multumesc!
Azi am vb cu o firma ce se va ocupa de racordarea la gaze. Se pare ca sunt 50% sanse sa mi se aprobe racordarea (nu mai intru in detalii de ce). Insa, chiar daca mi se aproba, nu stiu daca sa le mai trag sau nu. De ce? Pt ca aceasta firma a spus ca imi va lua ~180 ron pe ml de conducta trasa pana la poarta. Iar cum sunt vre-o 50 ml ar insemna ca ma costa trasul gazelor pana la poarta ~10.000 ron. La care mai adaug costurile cu instalatia din curte de ~1200 ron(~500 ron=teava, 650 ron=proiect, 250+550+200=firida+senzor+electovana+receptia) + cateva spagi de 7-800 ron. Asta inseamna : 10.000 + 1.200 + 800 + 4.000 (despagubire) = 16.000 ron costul pt racordare la gaze. Ceea ce mie mi se pare enorm, iar cu riscul de a ii fi dat aiurea despagubirea aluia (~4.000ron) cred ca imi pun centrala electrica. As mai avea o sansa daca vecinul de langa mine ar accepta sa impartim costurile, dar treaba e in dubiu pt ca deja si-a luat GPL, si chiar si asa e foarte scump. Va intreb foarte serios ce sa fac: - sa trag gaze si voi avea un cost pt racordare de minim 8.000 ron si max 16.000 ron? - sau sa nu le mai trag, sa pierd cei 4.000 ron si sa trec pe centrala electrica? |
#20
Posted 29 July 2009 - 22:40
leeloo2442, on 29th July 2009, 19:51, said: Multumesc! Azi am vb cu o firma ce se va ocupa de racordarea la gaze. Se pare ca sunt 50% sanse sa mi se aprobe racordarea (nu mai intru in detalii de ce). Insa, chiar daca mi se aproba, nu stiu daca sa le mai trag sau nu. De ce? Pt ca aceasta firma a spus ca imi va lua ~180 ron pe ml de conducta trasa pana la poarta. Iar cum sunt vre-o 50 ml ar insemna ca ma costa trasul gazelor pana la poarta ~10.000 ron. La care mai adaug costurile cu instalatia din curte de ~1200 ron(~500 ron=teava, 650 ron=proiect, 250+550+200=firida+senzor+electovana+receptia) + cateva spagi de 7-800 ron. Asta inseamna : 10.000 + 1.200 + 800 + 4.000 (despagubire) = 16.000 ron costul pt racordare la gaze. Ceea ce mie mi se pare enorm, iar cu riscul de a ii fi dat aiurea despagubirea aluia (~4.000ron) cred ca imi pun centrala electrica. As mai avea o sansa daca vecinul de langa mine ar accepta sa impartim costurile, dar treaba e in dubiu pt ca deja si-a luat GPL, si chiar si asa e foarte scump. Va intreb foarte serios ce sa fac: -sa trag gaze si voi avea un cost pt racordare de minim 8.000 ron si max 16.000 ron? - sau sa nu le mai trag, sa pierd cei 4.000 ron si sa trec pe centrala electrica? daca faci un minim calcul pt varianta doi ajungi la concluzia ca pierderea de 4000 lei plus o centrala electrica te duce aproape de costul pt gaze (cele minime). eu cred ca mai poti negocia pretul la ml. conducta cum o trage? exterior sau subteran. de aici si costurile. le spui de principiul: "sigur dincolo e mai ieftin"!!!! |
#21
Posted 30 July 2009 - 16:58
marian.bazavan, on 29th July 2009, 23:40, said: daca faci un minim calcul pt varianta doi ajungi la concluzia ca pierderea de 4000 lei plus o centrala electrica te duce aproape de costul pt gaze (cele minime). eu cred ca mai poti negocia pretul la ml. conducta cum o trage? exterior sau subteran. de aici si costurile. le spui de principiul: "sigur dincolo e mai ieftin"!!!! Ai scapat din vedere costul centralei pentru gaze naturale care este aproximativ la fel cu cel al electricei+boiler. Principiul de care vorbeai nu e valabil la firmele de gaze si electricitate. Eu as incerca sa recuperez despagubirea platita vecinului si as merge pe electric. Edited by X-plane, 30 July 2009 - 17:00. |
#22
Posted 30 July 2009 - 20:39
Daca va fi sa se traga gaze, atunci ele vor fi subteran trase.
Cei 4000 ron nu ii mai pot recupera. Asa ca ei nu prea mai conteaza la calculul din acest moment. Ideea e ca pt electric pretul este de ~3 ori mai mare decat pt gaze. Asta calculat pt a obtinea celasi nr de kwh. Daca va insemna un cost de 1.000-1.200 ron pe luna in lunile de iarna...atunci e nasol. Daca insa costul pe iarna este de ~500 ron, atunci nu e o problema si accept centrala electrica. Mai trebuie sa ma conving. Pt moment e 50-50, gaze-curent. Pe de-o parte imi e teama de necunoscut (electric), pe de alta parte imi e teama de costul enorm pt racordare gaze. Maine cred ca se va turna elevatia asa ca vin cu cateva poze. Attached Files |
#23
Posted 30 July 2009 - 21:02
Misto ideea cu polistirenul, l-au invatat americanii numai de bine
|
#24
Posted 30 July 2009 - 22:00
Polistirenul face priza cu betonul la fel cum face si cu adezivul special pt termosistem?Nu o sa se dezlipeasca?
|
#25
Posted 31 July 2009 - 08:41
bobodinvs, on 30th July 2009, 22:00, said: Polistirenul face priza cu betonul la fel cum face si cu adezivul special pt termosistem?Nu o sa se dezlipeasca? Nu se dezlipeste . Daca panza freatica este la adancime ma gandesc ca merge si asa .Daca panza freatica este mai la suprafata intai trebuia aplicata solutia hidroizolanta dupa care termosistemul .Era o discutie pe un topic ,nu mai stiu care . |
#26
Posted 31 July 2009 - 11:30
mcbos, on 31st July 2009, 09:41, said: Nu se dezlipeste . Daca panza freatica este la adancime ma gandesc ca merge si asa .Daca panza freatica este mai la suprafata intai trebuia aplicata solutia hidroizolanta dupa care termosistemul .Era o discutie pe un topic ,nu mai stiu care . Panza freatica nu este la suprafata, si daca ar fi oricum acea emulsie bituminoasa ar fi freectie la picior de lemn. Bani aruncati. Si cand ai un buget limitat nu-ti permiti sa arunci cu banii. Polistirenul introdus direct in cofrag se lipeste mai bine decat cu adeziv. Noi asa procedam la orice fundatie si nu am avut probleme. Oricum are densitate 25kg/mc, nu este banalul polistiren de fatada. Astrul, on 30th July 2009, 22:02, said: Misto ideea cu polistirenul, l-au invatat americanii numai de bine Este inventia mea, nu a americanilor. La ei nu ai sa vezi atat fier intr-o fundatie pentru casa din lemn, nu o sa vezi fundatia izolata, etc. La ei totul e mai simplu. |
#27
Posted 31 July 2009 - 11:49
frumos scheletul de fier din fundatie, nota 9,50, totusi ar fi putut sa iasa mai bine daca faceai urmatoarele:
1. la unirea perpendiculara a 2 grinzi, cea care cade perpendicular ar trebui sa aiba mustatile de fier in forma literei L 2. 4 L-uri aditionale cu latura de cel putin 1m lungime, pentru extra rezistenta la cutremur. vezi poza: pentru necunoscatori: lungimea fierului de imbinare trebuie sa fie de cel putin 4 ori diametrul fierului in milimetri x 10, asadar acel fi 12 care este in poza ar trebui sa aiba cel putin 48 cm imbinare cu grinda pe care cade perpendicular, pentru ca striatii sa poata faca forta cu betonul astfel incat sa invinga rezistenta la rupere a barei de fier si sa evite ruperea/smulgerea striatilor. unde distanta nu permite (cazul imbinarilor perpendiculare) acest lucru se face prin indoirea capetelor grinzii ce cade perpendicular pe alta grinda si prin adaugarea de extra L-uri Attached FilesEdited by id_softpedia, 31 July 2009 - 12:10. |
#28
Posted 31 July 2009 - 12:42
Spune-mi mie, un necunoscator, pentru ce am eu nevoie de L-uri daca (sa zicem) la o grinda de 30*40 cu fier de fi 14 imi intra 70 cm de fier in intersectie, adica grinda plus un cioc de 40? Pentru ce atata tamtam al acestor L-uri?...
Ooops, acum vad mai sus, grinzi fara ciocuri... nashpa |
|
#29
Posted 31 July 2009 - 12:52
Quote Spune-mi mie, un necunoscator, pentru ce am eu nevoie de L-uri daca (sa zicem) la o grinda de 30*40 cu fier de fi 14 imi intra 70 cm de fier in intersectie, adica grinda plus un cioc de 40? Pentru ce atata tamtam al acestor L-uri?... Ooops, acum vad mai sus, grinzi fara ciocuri... nashpa extra rezistenta, fier mai mult , oricum, e naspa fara ciocuri solutia ar fi niste L uri ptr el/ea ca nu mai poate scoate lungime , dar cred ca deja a turnat-o la fi 14 formula creste distanta (4x14x10 = 56 cm pentru ca striatii prinsi in beton sa invinga rezistenta la rupere a unei bare fi 14 , altfel risti sa nu lucreze fierul 100%), tu stai ok cu 70, dar nu uita ca la incovoierea fierului acesta nu mai are aceeasi rezistenta la rupere in locul respectiv p.s. oricum e binisor si fara ciocuri, are fier fundatia , daca avea ciocuri mai pierdeau baietii o zi la legat/aranjat Edited by id_softpedia, 31 July 2009 - 13:00. |
#30
Posted 31 July 2009 - 14:58
id_softpedia, on 31st July 2009, 12:49, said: frumos scheletul de fier din fundatie, nota 9,50, totusi ar fi putut sa iasa mai bine daca faceai urmatoarele: 1. la unirea perpendiculara a 2 grinzi, cea care cade perpendicular ar trebui sa aiba mustatile de fier in forma literei L ......... 2 in partea de sus si 2 in cea de jos a (grinzilor) intersectiei? sau 4 si 4? Edited by casuta_papusilor, 31 July 2009 - 15:08. |
#31
Posted 31 July 2009 - 15:45
#32
Posted 31 July 2009 - 16:06
#33
Posted 31 July 2009 - 17:36
|
#34
Posted 31 July 2009 - 17:47
#35
Posted 31 July 2009 - 18:13
id_softpedia, on 31st July 2009, 12:49, said: frumos scheletul de fier din fundatie, nota 9,50, totusi ar fi putut sa iasa mai bine daca faceai urmatoarele: 1. la unirea perpendiculara a 2 grinzi, cea care cade perpendicular ar trebui sa aiba mustatile de fier in forma literei L 2. 4 L-uri aditionale cu latura de cel putin 1m lungime, pentru extra rezistenta la cutremur. vezi poza: pentru necunoscatori: lungimea fierului de imbinare trebuie sa fie de cel putin 4 ori diametrul fierului in milimetri x 10, asadar acel fi 12 care este in poza ar trebui sa aiba cel putin 48 cm imbinare cu grinda pe care cade perpendicular, pentru ca striatii sa poata faca forta cu betonul astfel incat sa invinga rezistenta la rupere a barei de fier si sa evite ruperea/smulgerea striatilor. unde distanta nu permite (cazul imbinarilor perpendiculare) acest lucru se face prin indoirea capetelor grinzii ce cade perpendicular pe alta grinda si prin adaugarea de extra L-uri LA momentul fotografiilor lucrul la armatura nu era incheiat. S-au montat acele L uri, dar nu de 100 cm ci doar de 45-55 cm, adica exact acele 40 de diametre. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users