Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
achizitionare SUV
Last Updated: Mar 15 2011 18:12, Started by
musso
, Jun 14 2009 11:57
·
0
#37
Posted 17 June 2009 - 14:02
ia-ti frate un boogie, senzatiie sint extreme. si mergi cu el aproape pe oriunde. dar daca n-ai garaj, naspa.
|
#38
Posted 17 June 2009 - 14:18
#39
Posted 17 June 2009 - 15:27
#40
Posted 17 June 2009 - 15:50
ncristi, on 17th June 2009, 10:38, said: Din cate imi amintesc au fost topicuri intregi in care loganul era luat la misto ca are tamburi pe spate. La o masina asa de mare cand te zgarcesti la sistemul de franare deja este o problema. Pana si grate wall a renuntat la solutia asta. Nissan Navara...Mitsubishi L200....sunt cateva exemple de masini mari ..mult mai mari decat un grand Vitara, care au tot tamburi pe spate si cu mana pe inima iti garantez ca au frane la fel de bune...Mai era si vechea generatie de Ford Focus...nu stiu daca si actuala.... Deci nu-i chiar atat de perimat sistemul de franare cu tamburi pe spate. Daca e bine gandit, e chiar ok. Iar plecand de la asta si venind cu afirmatia ca Grand Vitara este o masina varza dpdv mecanic....nici nu stiu ce denota . Oricum GV este cu niste clase peste Koleos si chiar si peste Xtrail il offroad. Si e buna nativ..fara electronica si altele. |
#42
Posted 17 June 2009 - 17:56
ncristi, on 17th June 2009, 10:38, said: Din cate imi amintesc au fost topicuri intregi in care loganul era luat la misto ca are tamburi pe spate. La o masina asa de mare cand te zgarcesti la sistemul de franare deja este o problema. Pana si grate wall a renuntat la solutia asta. |
#43
Posted 17 June 2009 - 20:46
Top Gear descriu destul de bine ambele masini:
koleos: http://www.topgear.c.../renault/koleos vitara: http://www.topgear.c...ki/grand-vitara koleos = 13 Vitara = 7. Notele spun totul chiar daca dupa mine diferenta nu este chiar atat de mare. In limba romana: koleos: http://www.topgear.r.../renault-koleos vitara: http://www.topgear.r...ki-grand-vitara Alt site - whatcar.com vitara: http://www.whatcar.c... vitara 4x4@22/ koleos: http://www.whatcar.c...ndarySearch/ak/ Edited by ncristi, 17 June 2009 - 20:53. |
#44
Posted 17 June 2009 - 21:16
Da..dar aceste review-uri nu te pot duce cu gandul la o masina inferioara dpdv tehnic, ci din contra. Pana la urma, alegerea e una subiectiva si depinde de multi factori...deci nu au putea spune care din ele reprezinta cea mai buna optiune. Eu am cochetat mult timp cu un suv mic, dar dupa ce, printr-o conjunctura am cumparat unul mare, nu m-as mai indrepta spre clasa respectiva, asta ca exemplu de alegere. Dar....in offroad, GV este mamica pe langa Koleos sau altele din clasa. Poate overall Koleos sa fie o alegere mai buna....dar sincer...e urata cu spume
|
#45
Posted 17 June 2009 - 21:22
nu prea vad rostul achizitiei de suvuri noi aparrute pe piata, in afara de platorma comuna cu nu stiu ce alt suv renumit nu vad alt plus pentru ele
mai multa incredere ai intr-un suv-jeep cu vechime, mature, cu facelifturi facute la 3-4 ani tocmai pentru a corecta unele defecte, lipsuri din primele serii Edited by Cutzu, 17 June 2009 - 21:24. |
#46
Posted 17 June 2009 - 22:08
http://www.topgear.r...ki-grand-vitara Comentariile si notele mi se par rautacioase, ca sa nu zic meschine.
La sfarsitul fiecarei reviste TG sunt inserate comentariile lui J.Clarkson la adresa unor modele. Pentru Grand Vitara, reproduc din nr din iulie 2008 "Un off road decent cu un comportament impecabil. Si pe asfalt se comporta destul de bine , dar atuurile sale se vad cel mai bine pe teren accidentat. Si pentru Suzuki doar asta conteaza" Mi se pare MUUULT mai aproape de adevar descrierea. Oricum recomand si un drive-test. Atentie sa nu fie o motorizare slaba. Nu stiu daca s-a mai pus dar atasez si un filmulet sugestiv [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/8zy_zG6Jof0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] P.S ne-ai lasat cu ochii in soare. Nu ne-ai spus la ce o vei folosi masina |
|
#47
Posted 17 June 2009 - 22:10
A...si apropos:
Quote Performante Motorul pe benzina, de 1,6 litri, se chinuie pe versiunea in 3 usi, dar oricum nu ai vrea sa mergi tare cu masina aceasta. Motorul de 2 litri se comporta mai bine pe versiunea in 5 usi. Alegerea cea mai buna este dieselul de la Fiat. |
#48
Posted 17 June 2009 - 22:13
#50
Posted 18 June 2009 - 01:19
#51
Posted 18 June 2009 - 12:37
acum citiva ani ma uitam si eu dupa un actyon. desi toti spun ca modelul asta este cel mai urit, mie imi place, mai ales pentru capota aia alungita si care se ingusteaza in fata. mie mi se pare ca are un bot destul de agresiv, care face sa para ca masina vine spre tine si atunci cind stationeaza.
|
|
#53
Posted 18 June 2009 - 18:51
Mie mi se pare ca Actyon se uita ca un copil retardat, but that's just me. Then again, eu am recomandat Vitara fix pentru ceea ce e. O masina de offroad teapana care merge ok si pe asfalt.
Daca ai sa te uiti, ala care a scris reviewul la Koleos nu cred ca la cunoscut pe-ala care a scris Vitara. Difera standardele dupa care sunt evaluate, si inca bine. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users