Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 "enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!
 La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)
 Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?
 

achizitionare SUV

- - - - -
  • Please log in to reply
123 replies to this topic

#19
undesignus

undesignus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,505
  • Înscris: 28.06.2006

View Postbatranu59, on 15th June 2009, 15:48, said:

Eu stiam ca sulful in cantitate mai mare distruge injectoarele.
Cu cat continutul de sulf este mai mic in motorina, cu atat injectoarele sunt mai protejate.
undesignus, sulful asigura ungerea ??? Poate am imbatranit degeaba!

Sulful in cantitate mai mare distruge catalizatorul si este daunator mediului. Ai frecat degetele cu motorina de acum 10 ani? Nu-i asa ca era mai groasa de cit e acum si mai unsuroasa?  B)
Scuze de off-topic, dar uite aici un link: http://www.freel2.co...m/topic878.html
Va recomand sa il cititi pe tot  :peacefingers:

Edited by undesignus, 15 June 2009 - 16:16.


#20
lucianer

lucianer

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 688
  • Înscris: 30.12.2007
Suzuki a scos din fabricatie modelul Jimny cu motor 1,5 dci.Din cauza noxelor au renuntat.Cea mai buna alegere in banii astia , o spun si eu Suzuki Grand Vitara , in 5 usi , benzina,, 2l, la 20000 eur(final)

#21
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
sau mai cauta la anunturi
grand Vitara de un an maxim, unele full option, unele cu motorizare diesel, sub 20K

#22
lucianer

lucianer

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 688
  • Înscris: 30.12.2007
A mai spus cineva mai sus, motoarele diesel sunt Made in France!E pacat!

#23
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
KOLEOS arata bestial.

http://www.renault.r...e_koleos_f2.php


Echipamente standard


4 jante din aliaj usor 17" Crusoe
Aer conditionat manual, filtru polen si torpedou cu sistem de racire
Airbag-uri frontale adaptative pentru sofer si pasager (cu posibilitatea dezactivarii airbag-ului pasager)
Airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate
Airbag-uri laterale pentru locurile din fata
Bancheta cu spatar rabatabil si fractionabil 1/3-2/3
Buton "Start/Stop" pentru demaraj
Centuri fata in 3 puncte si cu pretensionare
Centuri laterale spate in 3 puncte si cu pretensionare; centura centrala spate in 3 puncte si sistem de inrulare
Computer de bord si tablou de bord cu afisaj in limba engleza
Cotiera spate cu spatiu de depozitare
Deschidere automata a usilor in caz de soc
Frana de parcare manuala
Franare eficienta - A.B.S.+ A.F.U. asistenta la franarea de urgenta
Geamuri electrice fata si spate cu impuls pentru sofer; geamuri si parbriz cu tenta
Hayon cu dubla deschidere si stergator luneta integrat
Iluminare pe portierele fata
Inchidere centralizata si demaraj cu card Renault
Oglinzi retrovizoare exterioare negre, cu reglare electrica, asferica pe partea soferului
Plafoniera cu spoturi de lectura pentru pasageri
Protectii off-road fata si spate de culoare neagra
Radio CD 40W cu 2 difuzoare si 2 tweetere, satelit de comanda la volan
SBR (Seat Belt Reminder) atentionare sonora in caz de necuplare a centurii
Scaun sofer cu reglare manuala pe inaltime/longitudinal/inclinare si scaun pasager compatibil ISOFIX
Sistem ISOFIX de prindere a scaunului copil pentru locurile pasager laterale spate
Spatii de depozitare in usile din fata si din spate
Tapiterie din material textil de culoare Gr?ge si plansa de bord bi-ton, Carbon (partea superioara) si Gr?ge (partea inferioara)
Tetiere fata si 3 tetiere spate reglabile pe inaltime
Trapa pentru schiuri amplasata in cotiera spate
Trape de depozitare pentru locurile laterale spate, situate in planseu + sertar sub scaunul pasager fata
Volan reglabil pe inaltime si in profunzim
4 jante din aliaj usor 17'' Fidji
Card deschidere/inchidere si demaraj " Maini libere "
Geamuri electrice fata si spate cu impuls pentru sofer si pasager
Inchidere automata a celor 4 usi si a trapei panoramice ( cand vehiculul este echipat cu trapa) prin dubla apasare a cardului Renault Maini Libere sau prin actionare a manerului portierei
Oglinda retrovizoare interioara electrocrom
Oglinzi retrovizoare exterioare rabatabile electric
Parasolar pentru locul pasager fata cu oglinda si cu iluminare incorporata
Praguri de usi din aluminiu
Protectii off-road fata si spate in ton cu caroseria
Radio CD premium BOSE , 200W cu magazie CD, 8 difuzoare si satelit de comanda la volan

Senzor de lumina si de ploaie
Sistem de "Asistenta la parcare" fata si spate
Tapiterie mixta cu piele de culoare Bej si plansa de bord de culoare Gr?ge

http://www.renault.r...e_koleos_f2.php

Edited by Basarab, 16 June 2009 - 08:10.


#24
lucianer

lucianer

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 688
  • Înscris: 30.12.2007
Design varza.Mai bine arata RX4.Aptitudini ...Astia in general te mint cu aspectul masinii, pe urma...te uiti in service-uri si intelegi!

#25
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
ARATA BETON!!!

Attached Files



#26
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,478
  • Înscris: 04.05.2006

View Postlucianer, on 16th June 2009, 00:36, said:

A mai spus cineva mai sus, motoarele diesel sunt Made in France!E pacat!

Repet... motoarele diesel Renault sunt singurul lucru cu adevarat bun facut de astia. Si daca e sa generalizam, francezii sunt chiar buni la diesel.

#27
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Citroen C-crosser 2.2HDi 156CP pe la 21000-22000 euro cu tva. Echipat mai mult decat decent.

#28
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,200
  • Înscris: 13.07.2005
Agree cu Grand Vitara !
Daca oferta la C-Crosser este reala, ar fi si asta o optiune ...

Koleos ... HMMMMM, lasand de-o parte faptul ca arata ca un scrot, si mie unul mi-ar fi jena sa intru/ies din asa ceva, dati-mi voie sa am rezerve MAAARRRIIII vis-a-vis de toate lucrurile in care si-a bagat Renault coada.
O firma de stat e ... o firma de stat !

#29
lucianer

lucianer

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 688
  • Înscris: 30.12.2007

View Postpetman, on 16th June 2009, 11:00, said:

Citroen C-crosser 2.2HDi 156CP pe la 21000-22000 euro cu tva. Echipat mai mult decat decent.
La 2,2 l incepi sa simti taxa de prima inmatriculare , si parca nu iti mai place asa de mult!Sa nu mai zic de restul platilor ulterioare.

#30
acusila

acusila

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,898
  • Înscris: 29.10.2005

View Postmarr, on 16th June 2009, 16:59, said:

Agree cu Grand Vitara !
Daca oferta la C-Crosser este reala, ar fi si asta o optiune ...

Koleos ... HMMMMM, lasand de-o parte faptul ca arata ca un scrot, si mie unul mi-ar fi jena sa intru/ies din asa ceva, dati-mi voie sa am rezerve MAAARRRIIII vis-a-vis de toate lucrurile in care si-a bagat Renault coada.
O firma de stat e ... o firma de stat !
are sistemul de tractiune integrala de la Nissan x-Trail, o masina apreciata pentru asta. Cat despre rezerve, incearca sa te sui in ea si sa pui mana pe un privilege. Iti va place calitatea materialelor, ergonomia. E pacat sa cadem in steorotopii, dand la o parte masini relativ bune pentru ceea ce se cere in clasa respectiva :P

#31
kork

kork

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,078
  • Înscris: 24.01.2003
Tot urat cu spume e pe dinafara. Se simte mana coreeana la design.

#32
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,200
  • Înscris: 13.07.2005

View Postacusila, on 17th June 2009, 02:40, said:

are sistemul de tractiune integrala de la Nissan x-Trail, o masina apreciata pentru asta. Cat despre rezerve, incearca sa te sui in ea si sa pui mana pe un privilege. Iti va place calitatea materialelor, ergonomia. E pacat sa cadem in steorotopii, dand la o parte masini relativ bune pentru ceea ce se cere in clasa respectiva :P

Nu e vorba de idei preconcepute nici de stereotipuri.
Am vazut Koleos-ul ”pe viu”. Si nu m-a impresionat absolut de loc - adica nu m-a impresionat intr-un mod placut.

Lasand la o parte aspectele privind ”calitatea materialelor” - am trecut de mult de faza in care ma entuziasma cat de moale este plasticul de pe bord sau ce led-uri frumoase clipocesc prin masina.
Cu trecerea timpului si acumularea kilometrilor mi-am dat seama ca importanta este marfa, nu ambalajul. Respectiv chestiile care nu se vad - motor, transmisie, suspensii, confort si ergonomie om conducere, vizibilitate, sistem de franare, etc.

Degeaba este matase chinezesca si lemn de nuc pe bord, daca restul lasa de dorit. In mers, eu stau cu mainile pe volan si ochii la drum nu pe/la bord !

Cat despre teoriile: are transmisie de Nissan, motor de BMW si roti de TAB .... sunt povesti.
Respectiva masina nu o sa fie niciodata un Nissan asa cum un Hover ”Powered by Mitsubishi” nu o sa fie un Mitsubishi, sau un Ssang Yong ”Powered by Mercedes Benz” nu o sa fie un Mercedes.

Ce vreau sa spun - luata pe bucatele, Renault Koleos poate fi (si chiar este) o masina OK. Per ansamblu insa, i-mi rezerv dreptul de a avea rezerve !

Recomandarea mea este, pentru cei care vor un 4x4 veritabil, fara fitze si fara surprize, orientati-va spre marcile consacrate: Suzuki, Mitsubishi, Nissan, Toyota, Subaru, Land Rover, Honda, Jeep, Daihatsu.
Sau chiar spre coreenii care au deja ceva experienta in domeniu: Hyundai, Kia, chiar Daewoo / Chevrolet cu al sau Captiva/Antara.

E un moment bun pentru achizitia unui SUV, deci, cei care au aceasta intentie ar fi bine sa profite de acest moment.
Preturile actuale in mod cert nu vor mai scadea si nu vor mai fi mentinute la acest nivel mai mult de 2, maxim 3 luni .

#33
ncristi

ncristi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 10.12.2006
Grand Vitara este o masina scumpa si din punct de vedere mecanic varza. Cred ca este singurul suv cu tamburi pe spate....posibil Sandero sa mai aiba asa ceva  :P
Cea mai buna alegere ar fi koleos ca raport calitate pret.

#34
lucianer

lucianer

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 688
  • Înscris: 30.12.2007
Extraordinar.O masina nu mai poate merge pe strada ,fiindca are o problema,tamburi pe spate.Ce ne mai place sa ne simtim piloti de wrc, si sa fim limitati.Mai stiu eu pe cineva pe aici care, orice s-ar intampla , nu ar recunoaste o japoneza(oricare) ca poate fi mai buna decat un Koleos (expl).Au aparut o groaza de modele japo, in care si-au bagat europenii vreascul si se vad rezultatele , si prin service-uri.

#35
ncristi

ncristi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 10.12.2006
Din cate imi amintesc au fost topicuri intregi in care loganul era luat la misto ca are tamburi pe spate. La o masina asa de mare cand te zgarcesti la sistemul de franare deja este o problema. Pana si grate wall a renuntat la solutia asta.

#36
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
Hover e mai bun decat Koleos! Dixit!

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate