Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
achizitionare SUV
Last Updated: Mar 15 2011 18:12, Started by
musso
, Jun 14 2009 11:57
·
0
#19
Posted 15 June 2009 - 16:14
batranu59, on 15th June 2009, 15:48, said: Eu stiam ca sulful in cantitate mai mare distruge injectoarele. Cu cat continutul de sulf este mai mic in motorina, cu atat injectoarele sunt mai protejate. undesignus, sulful asigura ungerea ??? Poate am imbatranit degeaba! Sulful in cantitate mai mare distruge catalizatorul si este daunator mediului. Ai frecat degetele cu motorina de acum 10 ani? Nu-i asa ca era mai groasa de cit e acum si mai unsuroasa? Scuze de off-topic, dar uite aici un link: http://www.freel2.co...m/topic878.html Va recomand sa il cititi pe tot Edited by undesignus, 15 June 2009 - 16:16. |
#20
Posted 15 June 2009 - 21:33
#22
Posted 15 June 2009 - 23:36
A mai spus cineva mai sus, motoarele diesel sunt Made in France!E pacat!
|
#23
Posted 16 June 2009 - 08:02
KOLEOS arata bestial.
http://www.renault.r...e_koleos_f2.php Echipamente standard 4 jante din aliaj usor 17" Crusoe Aer conditionat manual, filtru polen si torpedou cu sistem de racire Airbag-uri frontale adaptative pentru sofer si pasager (cu posibilitatea dezactivarii airbag-ului pasager) Airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate Airbag-uri laterale pentru locurile din fata Bancheta cu spatar rabatabil si fractionabil 1/3-2/3 Buton "Start/Stop" pentru demaraj Centuri fata in 3 puncte si cu pretensionare Centuri laterale spate in 3 puncte si cu pretensionare; centura centrala spate in 3 puncte si sistem de inrulare Computer de bord si tablou de bord cu afisaj in limba engleza Cotiera spate cu spatiu de depozitare Deschidere automata a usilor in caz de soc Frana de parcare manuala Franare eficienta - A.B.S.+ A.F.U. asistenta la franarea de urgenta Geamuri electrice fata si spate cu impuls pentru sofer; geamuri si parbriz cu tenta Hayon cu dubla deschidere si stergator luneta integrat Iluminare pe portierele fata Inchidere centralizata si demaraj cu card Renault Oglinzi retrovizoare exterioare negre, cu reglare electrica, asferica pe partea soferului Plafoniera cu spoturi de lectura pentru pasageri Protectii off-road fata si spate de culoare neagra Radio CD 40W cu 2 difuzoare si 2 tweetere, satelit de comanda la volan SBR (Seat Belt Reminder) atentionare sonora in caz de necuplare a centurii Scaun sofer cu reglare manuala pe inaltime/longitudinal/inclinare si scaun pasager compatibil ISOFIX Sistem ISOFIX de prindere a scaunului copil pentru locurile pasager laterale spate Spatii de depozitare in usile din fata si din spate Tapiterie din material textil de culoare Gr?ge si plansa de bord bi-ton, Carbon (partea superioara) si Gr?ge (partea inferioara) Tetiere fata si 3 tetiere spate reglabile pe inaltime Trapa pentru schiuri amplasata in cotiera spate Trape de depozitare pentru locurile laterale spate, situate in planseu + sertar sub scaunul pasager fata Volan reglabil pe inaltime si in profunzim 4 jante din aliaj usor 17'' Fidji Card deschidere/inchidere si demaraj " Maini libere " Geamuri electrice fata si spate cu impuls pentru sofer si pasager Inchidere automata a celor 4 usi si a trapei panoramice ( cand vehiculul este echipat cu trapa) prin dubla apasare a cardului Renault Maini Libere sau prin actionare a manerului portierei Oglinda retrovizoare interioara electrocrom Oglinzi retrovizoare exterioare rabatabile electric Parasolar pentru locul pasager fata cu oglinda si cu iluminare incorporata Praguri de usi din aluminiu Protectii off-road fata si spate in ton cu caroseria Radio CD premium BOSE , 200W cu magazie CD, 8 difuzoare si satelit de comanda la volan Senzor de lumina si de ploaie Sistem de "Asistenta la parcare" fata si spate Tapiterie mixta cu piele de culoare Bej si plansa de bord de culoare Gr?ge http://www.renault.r...e_koleos_f2.php Edited by Basarab, 16 June 2009 - 08:10. |
#24
Posted 16 June 2009 - 08:35
Design varza.Mai bine arata RX4.Aptitudini ...Astia in general te mint cu aspectul masinii, pe urma...te uiti in service-uri si intelegi!
|
#27
Posted 16 June 2009 - 10:00
Citroen C-crosser 2.2HDi 156CP pe la 21000-22000 euro cu tva. Echipat mai mult decat decent.
|
#28
Posted 16 June 2009 - 15:59
Agree cu Grand Vitara !
Daca oferta la C-Crosser este reala, ar fi si asta o optiune ... Koleos ... HMMMMM, lasand de-o parte faptul ca arata ca un scrot, si mie unul mi-ar fi jena sa intru/ies din asa ceva, dati-mi voie sa am rezerve MAAARRRIIII vis-a-vis de toate lucrurile in care si-a bagat Renault coada. O firma de stat e ... o firma de stat ! |
|
#29
Posted 17 June 2009 - 00:05
#30
Posted 17 June 2009 - 01:40
marr, on 16th June 2009, 16:59, said: Agree cu Grand Vitara ! Daca oferta la C-Crosser este reala, ar fi si asta o optiune ... Koleos ... HMMMMM, lasand de-o parte faptul ca arata ca un scrot, si mie unul mi-ar fi jena sa intru/ies din asa ceva, dati-mi voie sa am rezerve MAAARRRIIII vis-a-vis de toate lucrurile in care si-a bagat Renault coada. O firma de stat e ... o firma de stat ! |
#31
Posted 17 June 2009 - 07:16
Tot urat cu spume e pe dinafara. Se simte mana coreeana la design.
|
#32
Posted 17 June 2009 - 07:39
acusila, on 17th June 2009, 02:40, said: are sistemul de tractiune integrala de la Nissan x-Trail, o masina apreciata pentru asta. Cat despre rezerve, incearca sa te sui in ea si sa pui mana pe un privilege. Iti va place calitatea materialelor, ergonomia. E pacat sa cadem in steorotopii, dand la o parte masini relativ bune pentru ceea ce se cere in clasa respectiva Nu e vorba de idei preconcepute nici de stereotipuri. Am vazut Koleos-ul ”pe viu”. Si nu m-a impresionat absolut de loc - adica nu m-a impresionat intr-un mod placut. Lasand la o parte aspectele privind ”calitatea materialelor” - am trecut de mult de faza in care ma entuziasma cat de moale este plasticul de pe bord sau ce led-uri frumoase clipocesc prin masina. Cu trecerea timpului si acumularea kilometrilor mi-am dat seama ca importanta este marfa, nu ambalajul. Respectiv chestiile care nu se vad - motor, transmisie, suspensii, confort si ergonomie om conducere, vizibilitate, sistem de franare, etc. Degeaba este matase chinezesca si lemn de nuc pe bord, daca restul lasa de dorit. In mers, eu stau cu mainile pe volan si ochii la drum nu pe/la bord ! Cat despre teoriile: are transmisie de Nissan, motor de BMW si roti de TAB .... sunt povesti. Respectiva masina nu o sa fie niciodata un Nissan asa cum un Hover ”Powered by Mitsubishi” nu o sa fie un Mitsubishi, sau un Ssang Yong ”Powered by Mercedes Benz” nu o sa fie un Mercedes. Ce vreau sa spun - luata pe bucatele, Renault Koleos poate fi (si chiar este) o masina OK. Per ansamblu insa, i-mi rezerv dreptul de a avea rezerve ! Recomandarea mea este, pentru cei care vor un 4x4 veritabil, fara fitze si fara surprize, orientati-va spre marcile consacrate: Suzuki, Mitsubishi, Nissan, Toyota, Subaru, Land Rover, Honda, Jeep, Daihatsu. Sau chiar spre coreenii care au deja ceva experienta in domeniu: Hyundai, Kia, chiar Daewoo / Chevrolet cu al sau Captiva/Antara. E un moment bun pentru achizitia unui SUV, deci, cei care au aceasta intentie ar fi bine sa profite de acest moment. Preturile actuale in mod cert nu vor mai scadea si nu vor mai fi mentinute la acest nivel mai mult de 2, maxim 3 luni . |
#33
Posted 17 June 2009 - 08:26
|
#34
Posted 17 June 2009 - 08:59
Extraordinar.O masina nu mai poate merge pe strada ,fiindca are o problema,tamburi pe spate.Ce ne mai place sa ne simtim piloti de wrc, si sa fim limitati.Mai stiu eu pe cineva pe aici care, orice s-ar intampla , nu ar recunoaste o japoneza(oricare) ca poate fi mai buna decat un Koleos (expl).Au aparut o groaza de modele japo, in care si-au bagat europenii vreascul si se vad rezultatele , si prin service-uri.
|
#35
Posted 17 June 2009 - 09:38
Din cate imi amintesc au fost topicuri intregi in care loganul era luat la misto ca are tamburi pe spate. La o masina asa de mare cand te zgarcesti la sistemul de franare deja este o problema. Pana si grate wall a renuntat la solutia asta.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users