Aer Conditionat ALIZEE- Pareri
Last Updated: Feb 26 2018 14:50, Started by
Keny62
, May 25 2009 13:26
·
0
#73
Posted 22 June 2011 - 18:07
Neaceasca85, on 22nd June 2011, 16:23, said: Un Henson de mare putere de la posta mare din Slatina cu 2 ventilatoare la U.E. (ce este lasat sa functioneze si dupa inchiderea respectivului magazin Romtelecom) are zapada de 1-2 mm grosime pe teava groasa, nu cred ca inseamna neaparat lipsa de freon. |
#74
Posted 22 June 2011 - 22:09
daca ingheata teva subtire is 2 variante
1:nu are suficient freon! 2: unitatea interioara are filtrele sau condensatorul foarte murdare condens pe robineti e normal sa apara la o functionare buna! alizee am montat cateva zeci acum vreo 4-5 ani si pana acum nu-s probleme! in afara de tevile proaste si de aerul foarte rece care il bagau nu am ce comenta! |
#75
Posted 22 June 2011 - 22:35
marusachi, on 22nd June 2011, 23:09, said: daca ingheata teva subtire is 2 variante 1:nu are suficient freon! 2: unitatea interioara are filtrele sau condensatorul foarte murdare condens pe robineti e normal sa apara la o functionare buna! alizee am montat cateva zeci acum vreo 4-5 ani si pana acum nu-s probleme! in afara de tevile proaste si de aerul foarte rece care il bagau nu am ce comenta! Teava groasa ingheata:valva de expansiune defecta,ventilatorul UI murdar,filtru UI sau evaporator murdar sau sa zicem cu toate ca nu e cazul,acumulator prea mare |
#76
Posted 25 June 2011 - 06:41
Ma vad nevoit sa revin, deoarece mai am o intrebare. In cartea tehnica scrie ca trebuie incarcat cu 700 grame freon. ( acum am vazut ) Dar meseriasul mi-a pus 900 gr, ca asa stia el ca trebuie. Poate sa fie si asta o cauza. Fac o paralela cu masina, unde am avut o problema asemanatoare, adica nu racea cum trebuie AC. Am mers la service si dupa masuratori mi-au spus ca era prea incarcata instalatia. Si ca sa fie mai clar, gheata, bruma, condensul se fac pe conducta groasa.
Filtrele le-am curat, spalat, dar ventilatorul UI nu stiu cum, iar valva de expansiune, si condendatorul nu stiu pe unde sunt |
#77
Posted 25 June 2011 - 22:25
gall71, on 20th June 2011, 23:15, said: Asta spuneam mai sus,beleaua mare cu produsele OEM este ca nici macar nu le poti diagnostica usor,anyway,daca e Gree inseamna ca compresorul e oprit dorita presiunii prea mari,cauza poate fi de la lipsa pompei de vid la instalare sau a compresorului de calitate indoielnica care echipeaza unele modele de Gree |
#78
Posted 26 June 2011 - 02:19
Ca si eticheta de Hyundai pe Romstal, Nordstar pe LDK, etc doar ma uit la geamuri cand ma plimb si vad similitudini, UE Hyundai de 18.000 BTU ce arata exact ca cea de Romstal are totusi elicea neagra fata de alba la Romstal, smecheri baietii, sa nu se prinda prostii.
Singurul Alizee vazut de mine in Slatina e prin dosul postei mari, pare vechi si nu seamana cu nici unul. Tot acolo am vazut o Midea uriasa, probabil de 24.000 BTU. Edited by Neaceasca85, 26 June 2011 - 02:21. |
#79
Posted 08 July 2012 - 10:35
cisanu, on 22nd June 2011, 16:07, said: Daca ne spune gall ce inseamna ''condensul'' si ''zapada'' pe tzeava (la racord UE)...il cred si nu mai comentez! F2 --lipsa energie F3---- lipsa senzor exterior F4----- F5---- F6---- pe celelante l-eam uitat si nu mai am cartea Daca nu am senzorul exterior merge unitatea corespunzator? |
#80
Posted 08 July 2012 - 19:59
carburant, on 8th July 2012, 11:35, said: Sal marius vad ca stii mai multe despre aerele conditionate alizee. Am si eu unul de 12000 btu si nu functioneaza corespunzator Mar interesa si pe mine daca ati posta si niste erori gen F1 .... F2 --lipsa energie F3---- lipsa senzor exterior F4----- F5---- F6---- pe celelante l-eam uitat si nu mai am cartea Daca nu am senzorul exterior merge unitatea corespunzator? Da-mi voie sa intervin eu, daca nu se supara Marius si daca esti si tu de acord sa-ti raspund eu. In primul rand posteaza modelul pe care-l ai pe eticheta lipita de UI sau UE. In al doilea rand F2 -- lipsa energie nu prea are cum sa dea eroarea asta,... la lipsa energie aparatul arata ..... ................ Got the point ? |
#81
Posted 09 July 2012 - 16:36
Lukmar, on 8th July 2012, 18:59, said: Da-mi voie sa intervin eu, daca nu se supara Marius si daca esti si tu de acord sa-ti raspund eu. In primul rand posteaza modelul pe care-l ai pe eticheta lipita de UI sau UE. In al doilea rand F2 -- lipsa energie nu prea are cum sa dea eroarea asta,... la lipsa energie aparatul arata ..... ................ Got the point ? |
#82
Posted 09 July 2012 - 21:04
Lukmar, on 8th July 2012, 17:59, said: Da-mi voie sa intervin eu, daca nu se supara Marius si daca esti si tu de acord sa-ti raspund eu. In primul rand posteaza modelul pe care-l ai pe eticheta lipita de UI sau UE. In al doilea rand F2 -- lipsa energie nu prea are cum sa dea eroarea asta,... la lipsa energie aparatul arata ..... ................ Got the point ? |
|
#83
Posted 09 July 2012 - 21:50
carburant, on 9th July 2012, 22:04, said: I got the point dar daca nu stii erorile nu are rost s ate bagi in seama te rog frumos ramaii acolo unde esti am rugat sa se posteze erorile nu comentarii inutile Problema e ca stiu eroile la toate modelele de Alizee,... si asteptam sa-mi spui modelul ca sa te pot ajuta. Sa fi sanatos ! |
#84
Posted 10 July 2012 - 05:48
#85
Posted 10 July 2012 - 16:50
#86
Posted 11 July 2012 - 07:18
Am un aparat Hudson R22 din 2006. Racea fenomenal si chiar incalzea. Mai completam in fiecare an ceva freon dar isi facea treaba ok.
Imi da eraorea E5 la inceput dupa 30-40 minute, apoi imi da permanent eroare. Simptome: nu mai raceste. Pana la E5 raceste dar nu suficient. A venit meseriasu ca e lipsa freon dar cand a completat freonul si l-a dus in 4 bari a refuzat sa porneasca. Cica se supraincinge compresorul. Am incercat si cu 5 bari dar la fel. Mentionez ca daca il lasi cateva ore isi revine (ceea ce cred eu ca duce la concluzia ca, compresorul nu e mort). concluzia specialistului e ca e mort sau ranit grav Ce parere aveti? Sa cumpar altul ? Sau sa apelez la un alt specialist. |
#87
Posted 12 July 2012 - 17:42
ianni, on 11th July 2012, 06:18, said: Am un aparat Hudson R22 din 2006. Racea fenomenal si chiar incalzea. Mai completam in fiecare an ceva freon dar isi facea treaba ok. Imi da eraorea E5 la inceput dupa 30-40 minute, apoi imi da permanent eroare. Simptome: nu mai raceste. Pana la E5 raceste dar nu suficient. A venit meseriasu ca e lipsa freon dar cand a completat freonul si l-a dus in 4 bari a refuzat sa porneasca. Cica se supraincinge compresorul. Am incercat si cu 5 bari dar la fel. Mentionez ca daca il lasi cateva ore isi revine (ceea ce cred eu ca duce la concluzia ca, compresorul nu e mort). concluzia specialistului e ca e mort sau ranit grav Ce parere aveti? Sa cumpar altul ? Sau sa apelez la un alt specialist. |
|
#88
Posted 12 July 2012 - 20:39
carburant, on 12th July 2012, 15:42, said: Din cate se pare pt mine E5 face la fel ca la tine si am chemat specialistul si mi-a spus ca reparatia coasta in jur de 150 lei dar pana acum nu a ajuns la mine mai vorbim dupa ce ajunge la mine sa vad ce face |
#89
Posted 13 July 2012 - 17:06
carburant, on 12th July 2012, 19:39, said: Specialisti sunt specialisti niciodata nu ajung la timp revin cand rezolv problema cu E5 E5 am inteles ca este un conglomerat de erori ..... spor la treaba E5 scurgere fron+energie Attached FilesEdited by carburant, 13 July 2012 - 17:23. |
#90
Posted 14 July 2012 - 13:51
Primul specialist mi-a redus si mie presiunea de la 4 bari la 3,2 la R22.
Simptome mai accentuate de E5 si incalzirea UE. Azi vin alti specialisti. Va tin la curent. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users