Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
teapa MUZITON
Last Updated: May 11 2009 16:15, Started by
broucker
, May 08 2009 12:09
·
0
#1
Posted 08 May 2009 - 12:09
Salutare! de vreo cateva luni incoace mi-am dezactivat serviciul muziton de pe site dar vad ca ce-i de la cosmote de vreo cateva luni tot imi trag taxa lunara pentru acest serviciu. serviciul relatii clientii nu functioneaza pe prepay. Ce pot face in legatura cu asta?!
Am facut reclamatie la ANPC despre nemultumirea mea si am primit raspunsul urmator: "Sesizarea dumneavoastra depusa online a fost înaintata astazi spre stiinta catre Oficiul pentru Protectia Consumatorilor Bucuresti. Va rugam sa luati legatura cu acestia in vederea completarii documentatiei necesare investigatiei daca doriti sa primiti un raspuns la aspectele semnalate si indeplinirea pretentiilor materiale ridicate. Altfel, petitia dumneavoastra va fi tratata ca o sesizare si investigata in functie de incarcarea Oficiului, fara a vi se comunica rezultatul investigatiei. Va reamintim ca petitia dumneavoastra se rezolva în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu conditia ca aceasta sa fie însotita de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscala, bon fiscal sau chitanta, contract, certificat de garantie sau alte documente, după caz. Pentru mai multe informa?ii va rugam sa consultati pagina noastra despre reclamatii: http://www.anpc.ro/ro/?page_id=10 Adresele de contact ale Oficiilor pentru Protectia Consumatorilor sunt disponibile la pagina http://www.anpc.ro/ro/?page_id=11 Va rugam NU RASPUNDETI la acest email si nu trimiteti alte mesaje pe aceasta adresa. Va multumim! Irina Ciausu Consilier " Deci! Cum pot eu demonstra asta?! Edited by broucker, 08 May 2009 - 12:13. |
#2
Posted 09 May 2009 - 20:50
L-ai dezactivat de pe site. Dar de pe site il dezactivezi doar momentan. Pentru a-l dezactiva definitiv trebuie sa suni la relatii cu clientii sau sa te duci la un magazin Cosmote
|
#3
Posted 11 May 2009 - 08:53
PunisherThe, on May 9 2009, 21:50, said: L-ai dezactivat de pe site. Dar de pe site il dezactivezi doar momentan. Pentru a-l dezactiva definitiv trebuie sa suni la relatii cu clientii sau sa te duci la un magazin Cosmote Cu alte cuvinte pe site poti face doar modificari 'momentane'?!!! Si atunci care mai e rostul site-ului? :( |
#4
Posted 11 May 2009 - 09:27
#5
Posted 11 May 2009 - 14:53
cmidp, on May 11 2009, 10:27, said: Facand abstractie de nivelul si utilitatea postului tau, pe site scrie foarte clar: dezactivarea serviciului se face doar sunand la 1234. Hai sa nu facem abstractie totusi si sa revenim. Pe site scrie foarte clar ca optiunea se activeaza prin sms sau apel la 866, prin muziton si prin apel la 1234. Pana aici sunt convins ca esti de acord cu mine. Pe de alta parte dezactivarea nu se poate face nici prin sms la 866, nici prin apel la 866, nici printr-o vizita la un magazin Cosmote sau prin muziton... ci doar printr-un apel la 1234. Tie ti se pare util ce-ai postat? Edited by Taddy, 11 May 2009 - 14:54. |
#6
Posted 11 May 2009 - 15:10
Taddy, on May 11 2009, 15:53, said: Hai sa nu facem abstractie totusi si sa revenim. Pe site scrie foarte clar ca optiunea se activeaza prin sms sau apel la 866, prin muziton si prin apel la 1234. Pana aici sunt convins ca esti de acord cu mine. Pe de alta parte dezactivarea nu se poate face nici prin sms la 866, nici prin apel la 866, nici printr-o vizita la un magazin Cosmote sau prin muziton... ci doar printr-un apel la 1234. Tie ti se pare util ce-ai postat? Este acelasi principiu ca la Extra Optiuni: ti le pot activa singur dar dezactivarea se face prin 1234. Normal evident ca nu e dar totul e ca dezactivarea serviciului e sa fie descurajata. Topicul nu e util, este vorba de un om ce n-a citit ce face. Cred ca titlul topicului este cel mai nepotrivit. |
#7
Posted 11 May 2009 - 15:24
cmidp, on May 11 2009, 16:10, said: Cred ca titlul topicului este cel mai nepotrivit. Absolut nepotrivita alegerea titlului dar... la fel este si remarca ta: cmidp, on May 11 2009, 10:27, said: Facand abstractie de nivelul si utilitatea postului tau, pe site scrie foarte clar: dezactivarea serviciului se face doar sunand la 1234. |
#8
Posted 11 May 2009 - 16:15
Scrie foarte clar pe pagina lor. Se dezactiveaza prin apel la 1234. http://www.muziton.r...public/help.jsf
6. Incetarea Serviciului Incetarea Serviciului poate interveni, in anumite circumstante. Printre cauzele de incetare a Serviciului la initiativa Cosmote, pot fi enumerate, fara a fi o enumerare limitativa, urmatoarele: 1. incalcarea sau nerespectarea TCU sau a altor instructiuni sau contracte incheiate cu Cosmote; 2. cereri ale Furnizorilor de Continut sau ale unor autoritati competente; 3. in caz de modificare substantiala a Serviciului Muziton; 4. probleme tehnice sau de securitate aparute in mod neasteptat; 5. neplata oricaror taxe sau tarife datorate de catre Utilizator pentru folosirea Serviciului Muziton sau pentru folosirea oricaror alte servicii Cosmote; 6. implicarea Utilizatorilor in actiuni frauduloase sau ilegale in legatura cu Serviciul Muziton sau in legatura cu orice alte servicii furnizate de catre Cosmote; 7. incetarea relatiei contractuala cu Cosmote, indiferent daca Utilizatorul a beneficiat de servicii cu plata in avans sau de servicii Cosmote in baza unui contract de abonament. De asemenea, Serviciul poate inceta, la cererea Utilizatorilor, prin apel gratuit la 1234 (Serviciul Relatii cu Clientii al Cosmote). In caz de incetare a Serviciului, Utilizatorul nu va mai putea accesa Serviciul, se vor sterge toate configurarile efectuate, si astfel se va revenii la ascultarea tonului de retea standard. In acest context, Cosmote nu va fi raspunzator in fata Utilizatorilor sau in fata oricarui alt tert ca urmare a incetare Serviciului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users