Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Garantie apartament dezvoltator

Aplicație GPS cu zoom automa...

Ipad Pro & Air 2024

Service si revizii reprezentanta
 Ati returnat produse pe aliexpres...

Certificate de nastere digitale

Fitbit sau huawei band ?

Tatuator handpoke
 Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...

Impamantare
 Apple maps pe Windows 10

Sfarsitul woke-ismului si al core...

Probleme fibra (internet ) rooter...

Renovare completa + pompa de cald...
 

teapa MUZITON

- - - - -
  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1
broucker

broucker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 540
  • Înscris: 24.12.2005
Salutare! de vreo cateva luni incoace mi-am dezactivat serviciul muziton de pe site dar vad ca ce-i de la cosmote de vreo cateva luni tot imi trag taxa lunara pentru acest serviciu. serviciul relatii clientii nu functioneaza pe prepay. Ce pot face in legatura cu asta?!

Am facut reclamatie la ANPC despre nemultumirea mea si am primit raspunsul urmator:

"Sesizarea dumneavoastra depusa online a fost înaintata astazi spre stiinta catre Oficiul pentru Protectia Consumatorilor Bucuresti.

Va rugam sa luati legatura cu acestia in vederea completarii documentatiei necesare investigatiei daca doriti sa primiti un raspuns la aspectele semnalate si indeplinirea pretentiilor materiale ridicate. Altfel, petitia dumneavoastra va fi tratata ca o sesizare si investigata in functie de incarcarea Oficiului, fara a vi se comunica rezultatul investigatiei.

Va reamintim ca petitia dumneavoastra se rezolva în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu conditia ca aceasta sa fie însotita de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscala, bon fiscal sau chitanta, contract, certificat de garantie sau alte documente, după caz.

Pentru mai multe informa?ii va rugam sa consultati pagina noastra despre reclamatii: http://www.anpc.ro/ro/?page_id=10

Adresele de contact ale Oficiilor pentru Protectia Consumatorilor sunt disponibile la pagina http://www.anpc.ro/ro/?page_id=11

Va rugam NU RASPUNDETI la acest email si nu trimiteti alte mesaje pe aceasta adresa.



Va multumim!

Irina Ciausu

Consilier "




Deci! Cum pot eu demonstra asta?!

Edited by broucker, 08 May 2009 - 12:13.


#2
PunisherThe

PunisherThe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 266
  • Înscris: 17.11.2008
L-ai dezactivat de pe site. Dar de pe site il dezactivezi doar momentan. Pentru a-l dezactiva definitiv trebuie sa suni la relatii cu clientii sau sa te duci la un magazin Cosmote

#3
Taddy

Taddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 250
  • Înscris: 21.01.2009

View PostPunisherThe, on May 9 2009, 21:50, said:

L-ai dezactivat de pe site. Dar de pe site il dezactivezi doar momentan. Pentru a-l dezactiva definitiv trebuie sa suni la relatii cu clientii sau sa te duci la un magazin Cosmote

Cu alte cuvinte pe site poti face doar modificari 'momentane'?!!!
Si atunci care mai e rostul site-ului? :(:(:(

#4
cmidp

cmidp

    medicine for the brain

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,078
  • Înscris: 02.03.2003

View PostTaddy, on May 11 2009, 09:53, said:

Cu alte cuvinte pe site poti face doar modificari 'momentane'?!!!
Si atunci care mai e rostul site-ului? :(:(:(

Facand abstractie de nivelul si utilitatea postului tau, pe site scrie foarte clar: dezactivarea serviciului se face doar sunand la 1234.

#5
Taddy

Taddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 250
  • Înscris: 21.01.2009

View Postcmidp, on May 11 2009, 10:27, said:

Facand abstractie de nivelul si utilitatea postului tau, pe site scrie foarte clar: dezactivarea serviciului se face doar sunand la 1234.

Hai sa nu facem abstractie totusi si sa revenim.
Pe site scrie foarte clar ca optiunea se activeaza prin sms sau apel la 866, prin muziton si prin apel la 1234. Pana aici sunt convins ca esti de acord cu mine.
Pe de alta parte dezactivarea nu se poate face nici prin sms la 866, nici prin apel la 866, nici printr-o vizita la un magazin Cosmote sau prin muziton... ci doar printr-un apel la 1234.
Tie ti se pare util ce-ai postat?

Edited by Taddy, 11 May 2009 - 14:54.


#6
cmidp

cmidp

    medicine for the brain

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,078
  • Înscris: 02.03.2003

View PostTaddy, on May 11 2009, 15:53, said:

Hai sa nu facem abstractie totusi si sa revenim.
Pe site scrie foarte clar ca optiunea se activeaza prin sms sau apel la 866, prin muziton si prin apel la 1234. Pana aici sunt convins ca esti de acord cu mine.
Pe de alta parte dezactivarea nu se poate face nici prin sms la 866, nici prin apel la 866, nici printr-o vizita la un magazin Cosmote sau prin muziton... ci doar printr-un apel la 1234.
Tie ti se pare util ce-ai postat?

Este acelasi principiu ca la Extra Optiuni: ti le pot activa singur dar dezactivarea se face prin 1234.

Normal evident ca nu e dar totul e ca dezactivarea serviciului e sa fie descurajata.

Topicul nu e util, este vorba de un om ce n-a citit ce face.

Cred ca titlul topicului este cel mai nepotrivit.

#7
Taddy

Taddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 250
  • Înscris: 21.01.2009

View Postcmidp, on May 11 2009, 16:10, said:

Cred ca titlul topicului este cel mai nepotrivit.

Absolut nepotrivita alegerea titlului dar... la fel este si remarca ta:

View Postcmidp, on May 11 2009, 10:27, said:

Facand abstractie de nivelul si utilitatea postului tau, pe site scrie foarte clar: dezactivarea serviciului se face doar sunand la 1234.


#8
wizzardro

wizzardro

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 335
  • Înscris: 08.03.2004
Scrie foarte clar pe pagina lor. Se dezactiveaza prin apel la 1234. http://www.muziton.r...public/help.jsf




6. Incetarea Serviciului

Incetarea Serviciului poate interveni, in anumite circumstante. Printre cauzele de incetare a Serviciului la initiativa Cosmote, pot fi enumerate, fara a fi o enumerare limitativa, urmatoarele:

   1. incalcarea sau nerespectarea TCU sau a altor instructiuni sau contracte incheiate cu Cosmote;
   2. cereri ale Furnizorilor de Continut sau ale unor autoritati competente;
   3. in caz de modificare substantiala a Serviciului Muziton;
   4. probleme tehnice sau de securitate aparute in mod neasteptat;
   5. neplata oricaror taxe sau tarife datorate de catre Utilizator pentru folosirea Serviciului Muziton sau pentru folosirea oricaror alte servicii Cosmote;
   6. implicarea Utilizatorilor in actiuni frauduloase sau ilegale in legatura cu Serviciul Muziton sau in legatura cu orice alte servicii furnizate de catre Cosmote;
   7. incetarea relatiei contractuala cu Cosmote, indiferent daca Utilizatorul a beneficiat de servicii cu plata in avans sau de servicii Cosmote in baza unui contract de abonament.

De asemenea, Serviciul poate inceta, la cererea Utilizatorilor, prin apel gratuit la 1234 (Serviciul Relatii cu Clientii al Cosmote).

In caz de incetare a Serviciului, Utilizatorul nu va mai putea accesa Serviciul, se vor sterge toate configurarile efectuate, si astfel se va revenii la ascultarea tonului de retea standard. In acest context, Cosmote nu va fi raspunzator in fata Utilizatorilor sau in fata oricarui alt tert ca urmare a incetare Serviciului.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate